Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 123

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Sæsonens første derby afvikles i Parken mellem de to øverste hold i ligaen.

    Begge hold vil have en EL-kvalkamp på udebane i benene fra om torsdagen.

    Kampen vises på 3+ og kommenteres af Carsten SæBØF, hvilket i sig selv alene burde være grund nok til ALLE MAND I PARKEN!
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Der er kun én ting der tæller - SEJR! Efter sidste sæsons derbystatistik, så skal vi tilbage på sporet! Forhåbentlig betyder vores direkte hjemrejse fra Sofia, at vi er "mere" klar... Alle mand i Parken!

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Håber det flasker sig så os fra tribunerne ka synge “ Brøndby Brøndby alles ist vorbei”


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Der er kun én ting der tæller - SEJR! Efter sidste sæsons derbystatistik, så skal vi tilbage på sporet! Forhåbentlig betyder vores direkte hjemrejse fra Sofia, at vi er "mere" klar... Alle mand i Parken!
    De har en kortere tur hjem fra Beograd end vi fra Sofia, så det bliver næppe det der giver os det helt store overskud ;-)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    jak

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    59

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Eller bare Deutschland, Deutschland alles ist vorbei

    :)


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Nem 3-0 sejr til FCK, der er kæmpe forskel på os og dem for tiden,

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Silver Se meddelelser
    Nem 3-0 sejr til FCK, der er kæmpe forskel på os og dem for tiden,
    Kan vi venligst holde op med det jinxeri! Da jeg var lille havde jeg er ritual om at rose Brøndby hver gang vi mødte dem... altså fx sige: "Per Nielsen gør det jo faktisk godt, han er god på bolden i forhold til så mange andre..."... Jeg brugte selvsamme ritual, en forsommer dag i 2001. Den eftermiddag scorede Zuma på sakse.....

    Lidt et sidespring, men helt ærligt. Lad os stoppe med armbevægelserne - vi er stadigt et såret dyr. Fingers crossed!
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Kan vi venligst holde op med det jinxeri! Da jeg var lille havde jeg er ritual om at rose Brøndby hver gang vi mødte dem... altså fx sige: "Per Nielsen gør det jo faktisk godt, han er god på bolden i forhold til så mange andre..."... Jeg brugte selvsamme ritual, en forsommer dag i 2001. Den eftermiddag scorede Zuma på sakse.....

    Lidt et sidespring, men helt ærligt. Lad os stoppe med armbevægelserne - vi er stadigt et såret dyr. Fingers crossed!
    Kan vi venligst holde op med den overtro!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  13. #9
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Kan vi venligst holde op med den overtro!
    Overtro eller ydmyghed... Potato eller tomato!
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Overtro eller ydmyghed... Potato eller tomato!
    Det bedste våben imod BIF’s blitzkrigstaktik er at have boldsikre spillere og bruge banens bredde. Lige netop her er vi kommet rigtig godt efter det og det er lige før jeg ville stille med Sotte og Bjelland i det centrale forsvar. En 4-5-1 kunne også være ganske interessant selvom en hurtig angriber til deres tunge forsvar også ville være effektivt. N`Doye er også helt vildt vigtig, det at spille bolden over deres pres til en angriber, spm rent faktisk kan holde på bolden er endnu et godt våben.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Deres nye målmand og Kabongo har minimeret det bagrum. Der skal spilles gennem deres pres, så Fischer-falk-skov-Thomsen bliver retvendte. Så er der plads.

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Hold op jeg glæder mig.... Det bliver en LAAAAANG uge...

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    96

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    [QUOTE=crekke;674663]Kan vi venligst holde op med det jinxeri! Da jeg var lille havde jeg er ritual om at rose Brøndby hver gang vi mødte dem... altså fx sige: "Per Nielsen gør det jo faktisk godt, han er god på bolden i forhold til så mange andre..."... Jeg brugte selvsamme ritual, en forsommer dag i 2001. Den eftermiddag scorede Zuma på sakse.....

    Siger du dermed, at det var din skyld, at Per N åbnede for lidt spænding med reduceringen til 2-1?

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    8

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Det bliver fantastisk at tage førstepladsen i Parken på søndag.

    Jeg sælger for øvrigt en enkelt billet til Sektion 12. Skriv en PM, hvis I kender en, der ikke var hurtigt ude.

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    15

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Bjelland humpede ud af opgøret i Sofia med hvad der lignede en baglårsskade... Er der nogen der har update på den front. Det ville være en katastrofe, hvis vi manglede ham i forsvaret. Det er så tydeligt hvordan han har gjort Vavro 200% bedre, og desuden er han uundværlig med sin sikre og gode pasninger frem i banen.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 138
    Sidste Meddelelse: 18.04.18, 15:29
  2. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 07.02.18, 12:12
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 20.08.12, 14:24
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •