Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Synes også det er et flot vindue som fremtidssikrer holdet. Fordi vi -- på mange pladser -- har to spillere på hver position som er nærmest lige gode, kan vi nu sælge til sommer uden at stå helt smadrede tilbage. Godt arbejde.
    Eneste aber dabei er, at vores start 11 vel nærmest er identisk (kvalitetsmæssigt) med efterårets hold. Danebulls bud på start 11 lyder:

    Grabara
    Dicks Khocolava Boile VK
    Roony Lerager Stage Bøving
    Biel NJ

    Det er vel faktisk lidt dårligere end vi sluttede (pga. manglende Wind). Så har vi til gengæld mere kvalitet blandt spiller 12-18 og er mere robuste ift. skader
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,123

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Synes også det er et flot vindue som fremtidssikrer holdet. Fordi vi -- på mange pladser -- har to spillere på hver position som er nærmest lige gode, kan vi nu sælge til sommer uden at stå helt smadrede tilbage. Godt arbejde.
    Eneste aber dabei er, at vores start 11 vel nærmest er identisk (kvalitetsmæssigt) med efterårets hold. Danebulls bud på start 11 lyder:

    Grabara
    Dicks Khocolava Boile VK
    Roony Lerager Stage Bøving
    Biel NJ

    Det er vel faktisk lidt dårligere end vi sluttede (pga. manglende Wind). Så har vi til gengæld mere kvalitet blandt spiller 12-18 og er mere robuste ift. skader
    Jeg bliver da lidt skuffet, hvis det udelukkende er gamle kendinge i startopstillingen til første kamp. Med mindre Babacar ikke er fit, vil jeg da tro, at han står foran NJ i køen til den forreste plads. Hvis Mukairu og Amoo også er klar, kan de vel også sagtens være i spil.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    907

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg bliver da lidt skuffet, hvis det udelukkende er gamle kendinge i startopstillingen til første kamp. Med mindre Babacar ikke er fit, vil jeg da tro, at han står foran NJ i køen til den forreste plads. Hvis Mukairu og Amoo også er klar, kan de vel også sagtens være i spil.
    Og Vavro foran Boile, hvis han ikke får hele opstarten med

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,123

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Og Vavro foran Boile, hvis han ikke får hele opstarten med
    Ja (gys!), også det. Hvad er det egentlig med Boile? Corona?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,188

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg bliver da lidt skuffet, hvis det udelukkende er gamle kendinge i startopstillingen til første kamp. Med mindre Babacar ikke er fit, vil jeg da tro, at han står foran NJ i køen til den forreste plads. Hvis Mukairu og Amoo også er klar, kan de vel også sagtens være i spil.
    Det fede ved vinduet er, at det er en åben kamp på så mange pladser. Hvis Bøving starter med OB, så starter han ikke, fordi han er den eneste reelle venstrekant, men fordi han har set skarpere ud i opstarten end Mukairo. Starter Rooney, er det fordi han har bevist, at han skal starte på bekostning af Amoo, ikke fordi eneste andet reelle alternativ var Stage (ej at forklejne, jeg elsker Stage).

  8. De følgende 12 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    364

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Alt dette kommer meget an på, hvor hurtige de nye er til at fange det taktiske koncept og skabe relationer. Der er under 3 uger til den første kamp og tror at vi kommer til at stille med 3-4 nye i start 11'eren er for mig utopi. Aftalerne skal sidde der og relationerne på samme måde. Derfor forventer jeg ikke de store ændringer på start 11'eren og mere at de nye bliver bragt i spil i løbet af kampene. Det er her der er en markant forskel på efteråret, hvor vi vil have langt mere at skyde med end i efteråret. Relationer og taktisk forståelse tager tid. Derudover hvor står alle de nye spillere rent fysisk?

    Det bliver spændende og se, hvad det bliver for et hold der "klikker"
    - Torben

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,123

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Alt dette kommer meget an på, hvor hurtige de nye er til at fange det taktiske koncept og skabe relationer. Der er under 3 uger til den første kamp og tror at vi kommer til at stille med 3-4 nye i start 11'eren er for mig utopi. Aftalerne skal sidde der og relationerne på samme måde. Derfor forventer jeg ikke de store ændringer på start 11'eren og mere at de nye bliver bragt i spil i løbet af kampene. Det er her der er en markant forskel på efteråret, hvor vi vil have langt mere at skyde med end i efteråret. Relationer og taktisk forståelse tager tid. Derudover hvor står alle de nye spillere rent fysisk?

    Det bliver spændende og se, hvad det bliver for et hold der "klikker"
    Klart. Men altså, NJ har jo lige så lidt relation til den "gamle" trup som de andre nyindkøb. Og som udgangspunkt tror jeg altså ikke, han står forrest i køen til den plads. Så ville han nok have fået en længere kontrakt...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,769

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Alt dette kommer meget an på, hvor hurtige de nye er til at fange det taktiske koncept og skabe relationer. Der er under 3 uger til den første kamp og tror at vi kommer til at stille med 3-4 nye i start 11'eren er for mig utopi. Aftalerne skal sidde der og relationerne på samme måde. Derfor forventer jeg ikke de store ændringer på start 11'eren og mere at de nye bliver bragt i spil i løbet af kampene. Det er her der er en markant forskel på efteråret, hvor vi vil have langt mere at skyde med end i efteråret. Relationer og taktisk forståelse tager tid. Derudover hvor står alle de nye spillere rent fysisk?

    Det bliver spændende og se, hvad det bliver for et hold der "klikker"
    Jeg tror Barbacar plus 1 til af de nye starter. Spørgsmålet er om det er højre eller venstre midtbane. NJ, Rooney/Amoo kan starte på bænken uden der er noget drama i det.

    Spændene bliver det hvem som ikke kommer i truppen. Det kan jo sagtens være, at der ikke er plads til NJ, Karamoku, Haraldsson i de første kamptrupper.

    En bænk med
    Kalle
    Vavro
    Peter A
    Johannesson
    Amoo/Rooney
    Bøving/Mukairu
    NJ/Karamoku

    Ser nu hellere ikke skidt ud!

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,401

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Kan vi ikke nappe Sanneh på en fri transfer?

    Han er 27, kender land og liga - man kan jo starte med at smide 6 måneder efter ham.

    Jeg er paranoid ift skader i det forsvar.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 01.02.22 kl. 17:40


  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Mukairu nævnte selv at han var bedst som VM og jeg tænker også det er den rolle han er tiltænkt, siden han nævner det til sin præsentation. Desuden tænker jeg også at Roony måske er tiltænkt rollen som AM bag angriberen, den rolle passer også bedre til ham end HM hvor en spiller som Amoo passer bedre med sin fart.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,083

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Thorup udtalte til INSIDE at han vurderet at Roony er bedst på kanten men at han også er god i de små rum. Så tror at Roony er tiltænkt en plads på kanten. Medmindre hans fysisk er forbedret drastisk så er han stadig ikke en spiller vi kan regne med over 90 min. Måske 45-60 gode min om det så er som starter eller indskifter afhænger vel lidt om hvor god Amoo er...

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,598

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Oviedo bliver i FCK frem til sommer.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-med-til-det/

    Det var hvad man kunne forvente, og med tanke på hans seneste indhop mod Slovan Bratislava, så kan han være en nogenlunde back-up, som kan forhindre behovet for at flytte Boilesen ud på backen i tilfælde af skade eller karantæne til VK34.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,401

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Meget sjov læsning.

    PC svarer ret konkret på forskellige spørgsmål vedr transfervinduet.

    Bla at vi gik ret hårdt efter ASO:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...rategi/9118816

    Zan

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,769

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Meget sjov læsning.

    PC svarer ret konkret på forskellige spørgsmål vedr transfervinduet.

    Bla at vi gik ret hårdt efter ASO:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...rategi/9118816

    Zan
    Det er meget sjovt, men jeg kan stadig ikke finde ud af om han er god for FCK eller ej :). Det er jo fint nok vi går efter ASO (hvilket er fedt vi gør) og at FCM spørger ind til Eriksen og lige skal meddele det til pressen. PC skal måles på hvem han får og ikke hvem han gerne vil have.

    Måske er det hans stemme, måske er det hans attitude - der er et eller andet ved hans fremtoning, som jeg ikke bryder mig om og jeg synes faktisk ikke vi er lykkedes overdrevet godt med hvad vi vil i de to foregående vinduer. Sidste var en skændsel og dette var som sådan ubemærket, men det kan ligeså godt være 3-4 lottokuponer som er købt dyrt ind.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,558

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er meget sjovt, men jeg kan stadig ikke finde ud af om han er god for FCK eller ej :). Det er jo fint nok vi går efter ASO (hvilket er fedt vi gør) og at FCM spørger ind til Eriksen og lige skal meddele det til pressen. PC skal måles på hvem han får og ikke hvem han gerne vil have.

    Måske er det hans stemme, måske er det hans attitude - der er et eller andet ved hans fremtoning, som jeg ikke bryder mig om og jeg synes faktisk ikke vi er lykkedes overdrevet godt med hvad vi vil i de to foregående vinduer. Sidste var en skændsel og dette var som sådan ubemærket, men det kan ligeså godt være 3-4 lottokuponer som er købt dyrt ind.
    Jeg synes det er helt fint med noget åbenhed og ikke mindst at få bekræftet strategien, nemlig at der er midler til de helt store signings, hvis muligheden byder sig.. Det synes jeg faktisk er forfriskende og ikke mindst relevant information som fan at få.. Og jeg kan ikke se at det skulle skade klubbens image, eller for den sags skyld ageren på transfermarkedet, på nogen som helst måde.

    PC deler vandene med sin fremtræden, det kan der dog ikke være tvivl om. Jeg kender mange som har samme opfattelse af ham som dig. Jeg selv kan ikke helt se at han skulle være så forfærdelig. Hvad vigtigst er, er dog hans håndværk. Vi må se her i foråret om han har ramt plet i det her vindue.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •