Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    67 74.44%
  • Uafgjort

    8 8.89%
  • FCK vinder

    15 16.67%
Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 121

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Er vi ikke ved at slå rekord for den dårligste FCK start nogensinde?. Jeg er med på 90erne var slemme, men hold da op det er grotesk at se på stillingen p.t.
    Ikke helt;

    - 94/95 (omregnet fra to point system) 10 kampe 9 point - slutplacering nr. 6
    - 96/97 10 kampe 11 point - slutplacering nr. 9
    Goldbæks Højrefod

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Det var et dobbelt nederlag...
    for med nok den bedste kamp i sin tid i fck bliver Jess thorup desværre nok ikke fyret lige nu.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Det var et dobbelt nederlag...
    for med nok den bedste kamp i sin tid i fck bliver Jess thorup desværre nok ikke fyret lige nu.
    Man får trods alt stadig kun 3 point for at score flest mål, og samlet set er resultaterne en skandale. Men jeg frygter, at du får ret.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    Krc

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Jeg er dybt bekymret. Fyrer vi Jess er det fint. Men den største kritik bør nok rettes mod PC. Han har simpelthen fejlet umanerligt meget. Jeg skal ikke kunne sige hvad han laver af langsigtede strategiske tiltag, men det jeg kan se, er en Sportschef, der konstant fejler.
    Bøving ryger ud for en spiller, der ikke kan komme ind omkring holdet. Singh (af mange årsager gik det galt) skulle erstatte Daramy.
    Så sælger han Højlund for at hente Karamouko(?????) og Babacar ... Ja, jeg ved snart ikke. Så er der hele sagen med Amoo. Den kan også blive vanvittig. Og igen er det ting, hvor man kan sige at det falder tilbage på én. Mere grundighed, tak!

    Jeg vil gerne have en sportschef, der kan tage noget af presset. En, der kan kommunikere og udvise noget autoritet. Det kan PC ikke. Og når handlerne samtidig ikke er gode - hvilket er de to parametre, som jeg udefra kan bedømme ham på - må jeg bare sige "ikke bestået"!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg er dybt bekymret. Fyrer vi Jess er det fint. Men den største kritik bør nok rettes mod PC. Han har simpelthen fejlet umanerligt meget. Jeg skal ikke kunne sige hvad han laver af langsigtede strategiske tiltag, men det jeg kan se, er en Sportschef, der konstant fejler.
    Bøving ryger ud for en spiller, der ikke kan komme ind omkring holdet. Singh (af mange årsager gik det galt) skulle erstatte Daramy.
    Så sælger han Højlund for at hente Karamouko(?????) og Babacar ... Ja, jeg ved snart ikke. Så er der hele sagen med Amoo. Den kan også blive vanvittig. Og igen er det ting, hvor man kan sige at det falder tilbage på én. Mere grundighed, tak!

    Jeg vil gerne have en sportschef, der kan tage noget af presset. En, der kan kommunikere og udvise noget autoritet. Det kan PC ikke. Og når handlerne samtidig ikke er gode - hvilket er de to parametre, som jeg udefra kan bedømme ham på - må jeg bare sige "ikke bestået"!
    Jeg er 100 % enig. man jeg finder sandsynligheden for man går ind og afsætter PC med = 0 %. Måske næste Sommer efter han har fuucket endnu et transfer vindue og ansat den forkerte træner.

    Imorgen kommer der varme Tebirkes på pressemødet, hvor PC fortæller at JT har haft en historisk stærk trup, men formået ikke at bruge materialet korrekt.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er 100 % enig. man jeg finder sandsynligheden for man går ind og afsætter PC med = 0 %. Måske næste Sommer efter han har fuucket endnu et transfer vindue og ansat den forkerte træner.
    Læg Jørgensen, Isak og mukairu oveni.

    Der sidder to på affyringsrampen. PC har ramt så meget forbi, på så kort tid, at det er ubegribeligt, surrealistisk.
    Goldbæks Højrefod

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er 100 % enig. man jeg finder sandsynligheden for man går ind og afsætter PC med = 0 %. Måske næste Sommer efter han har fuucket endnu et transfer vindue og ansat den forkerte træner.
    Jeg kunne godt forestille mig, at PC ryger inden næste vindue - men formentligt ikke allerede i landsholdspausen, da det ville lægge yderligere pres på den øverste ledelse: Det sidste bestyrelsen ønsker, er at blive forfulgt af en kødrand af journalister.

    Fodbold rager tydeligvis bestyrelsen en høstblomst (med undtagelse af Kvist, der så flere kampe i 2020), men de holder meget af penge. Og uanset hvor fodboldblind man er, må alle kunne se, at det er smartere at investere sine penge gennem Stein Bagger, end det er at give PC et budget.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...ere-noget-ved/

    "Det kan jeg ikke gøre noget ved" siges tre gange.

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Nå nu står vi her igen uden point for sjette gang i sæsonen. Det var ellers en ganske seværdig kamp med fint tempo til tider og god intensitet, men lige lidt betyder det, når vi ikke kan score på vores chancer.
    Første halvleg bølgede lidt frem og tilbage, men overordnet set synes jeg at vi var bedst spillemæssigt. I starten lignede det, at begge hold i højere grad satsede mest på presspillet og fange modstanderen ude af balance, men som kampens skred frem var vi bedre og bedre til at håndtere Midtjyllands pres. Det var dog ikke uden de efterhånden sædvanligt fejlafleveringer, der kunne have ført til farlige situationer. Der gik ikke længe før Stamenic fik sparket bolden op på armen, hvilket naturligvis blev straffet med et straffespark, men jeg ikke spillerne lod sig slå ud og de kom stærkt tilbage og fik udlignet. Desværre havde vi for store problemer med at håndtere Kaba, der spillede en god bold i dybden og den kunne forsvaret ikke stille meget op imod.

    Midtjylland havde en kortvarig spillemæssig opblomstring i starten af anden halvleg, men også her kom vi stærkt tilbage og overtog spillet og i slutningen af anden halvleg var overtaget forholdsvist stort. De chancer vi fik skabt blev dog brændt og så kan det ikke bruges til ret meget i sidste ende.

    Vores presspil fungerede i dag ret godt. Det hindrede i mange sekvenser Midtjyllands opspil, men førte desværre ikke til generobringer så højt på banen, at de blev fanget ude af position. Midtjylland forsøgte derudover en del gange, at sende bolden dybt hvis de fik fanget vores bagkæde når den stod højt, men fraset ved scoringen håndterede vi det fint. Vi kunne ikke gøre brug af det samme, da vi ganske enkelt ikke er hurtige nok i offensiven og Midtjyllands bagkæde kom fint på plads i stort set hvert angreb.

    Defensiven haltede dog efter for begge mandskaber og generelt virkede det ikke til, at vores midtbane var god nok til, at hjælpe forsvarerne der til tider dog også gjorde det sværere for sig selv. Midtjyllands forsvar var da også til at tale med, men vi var alt for uskarpe til at kunne tage del i den samtale.

    Præstationsmæssigt var den som udgangspunkt en fin præstation, selvom jeg også er farvet af, at det var en underholdende kamp. Det er selvfølgelig positivt at vi kom frem til chancerne, men vi var for dårlige til at holde Midtjylland fra chancer.

    Ryan stod en fin kamp og kan næppe gøre ret meget mere ved scoringerne.
    Diks så lidt usikker ud defensivt, men klarede sig ud af de fleste problemer. Han er dog gået fra at være en angrebslysten back, til at være særdeles middelmådig i offensiven. Indlæg kommer han stort set ikke frem til og dem han gør, er af for lav kvalitet. Der er intet samarbejde med kanten, så Diks har det med at starte kampene med at trække ind i banen, blive lukket ned og så holde sig længere tilbage.
    Vavro og Khocholava var ret udfordrede i dag. Håndterede ikke duellerne med Kaba særlig godt og Khocholava snublede over sig selv og var ved at forære en stor chance væk. De havde lidt for mange fejl i opspillet trods et par gode lange afleveringer.
    VK spiller en god kamp, men indlæggene savnede lidt i dag (eller også var løbene i feltet ikke gode nok). Fungerede som vanligt godt med Daramy og jeg synes han tog mange løb – især da Midtjylland begyndte at stå dybere.

    Isaksson viste igen at være god i presset og leverede også et par gode dødbolde, men i langt det meste af kampen var han dødvægt. Havde en god mulighed i starten af kampen, men det var også det han primært fik bidraget med. Det er ikke nødvendigvis de kvaliteter der er mest eftertragtet for en højrekant.
    Stamenic begik straffesparket, men ellers synes jeg han spiller en god kamp og var involveret i en del gode sekvenser. Faldt lidt i niveau i anden halvleg inden han blev udskiftet.
    Zeca spiller en fin kamp, men sled også med Kaba, når han trak lidt væk fra forsvaret. Bidraget til opspillet var dog begrænset, men fordelte spillet fint når han trak ned for at hjælpe forsvaret med Midtjyllands forreste pres.
    Claesson figurerede som angriber i startformationen, men endte mest med at være på midtbanen. I første halvleg var det begrænset hvad han fik bidraget med, men jeg synes det var væsentligt bedre i anden halvleg, hvor han også fik kombineret med venstre siden og kom i feltet et par gange (hvor han dog havde for mange berøringer). Brændte dog et straffespark.
    Daramy startede kampen med et flot indlæg, men faldt herefter en anelse i tempo. Efter scoringen så det dog væsentligt bedre ud. Udfordrede en del gange, men fik primært hjørnespark ud af det.

    Haraldsson endte med at være i front, hvilket ikke var en god idé. Han var ganske enkelt for uskarp og hans er i min optik bedst, når han kan søge forskellige rum på banen og vige fra sin plads.

    Mads Kristoffersen slipper ikke så heldigt fra kampen. Han startede ellers fint og indtil det 50. minut var den største fejl, at han overså en ellers klar advarsel til Kaba. Dette skulle dog vise sig at være et forvarsel. I det 50. minut slagtede Andersson Daramy i forsøget på at bremse et lovende angreb. Det lykkedes da også, men han burde være blevet udvist (for at sætte den på spidsen, så straffes Claesson og Andersson ens). Der er ikke så meget at diskutere i den sammenhæng og igen må man stille skarpt på VAR. VAR har blandet sig i en del ’gråzone’ situationer, men når der opstår en klar fejl, så kan man ikke ændre på dommerens skøn. Er der nogen udover Johansen, der er tilfredse med hvad der foregår med VAR herhjemme? VAR annullerede selvfølgelig Midtjylands scoring på straffespark, da Kaba endte med at have to berøringer, så det er tydeligt, at der trods alt er et behov for VAR – men brugen af VAR er ikke i orden, som det er nu. Kristoffersen brugte resten af kampen på at overse en del frispark (endda et frispark på Claesson kort før straffesparket) og følgestraffe (værst var det at Olsson undgik en advarsel).

    På trods af en underholdende kamp, så hentede vi ingen point i dag og vi er nu i store vanskeligheder i ligaen, hvor vi virkelig risikerer at blive hægtet af og allerede nu er vi ti point bagud (hvis ambitionen da er at genvinde mesterskabet). Men nu har vi altså tabt over halvdelen af vores kampe og det skal der simpelthen reageres på – Champions League til trods. Der har været et par spillere ude og forsvare Thorup, men den kan ikke gå længere. Der er desuden også nogle besynderlige dispositioner, men det kan godt være, at truppen bare ikke er bedre. Således havde vi tre spillere der startede på positioner, der næppe er deres foretrukne. Vi har nogle af løsningerne i truppen, men de er så langt fra holdet, at man lige så godt kan afregistrere dem. Det er svært at håbe på andet, end at der ryddes op i øverste ledelseslag først. Thorup kan nok gøres til syndebuk, men vi ved alle hvem pilen i høj grad også peger på. Kunne man kun vælge en, vil jeg i hvert fald langt hellere have PC fyret end Thorup. PC kommer fortsat til at ødelægge truppen for en ny træner alligevel.


  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Hold kæft, hvor er det sørgeligt at stå her ovenpå et "nyvundet" DM Guld og CL deltagelse, hvor Projektet JT/PC kun "lige" var begyndt og så se, hvordan klubben er bombet tilbage til de elendige tilstande som vi også befandt os i under Ståles dårlige og lange periode med dårligt spil og resultater (Og ja den var lang)

    Det selvfølgelig farligt at sige, efter man set, hvor galt det kan gå i Esbjerg, men hvor jeg dog ønsker at en Top professionel organisation kan komme udefra med pengepungen i orden og kæmpe ambitioner og sætte dem fremtidige retning for klubben de næste 10-20 år.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Alle busser overfaldet af bif hools på rasteplads.
    Sidst redigeret af Døren : 19.09.22 kl. 10:31 Årsag: Staveplade

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...ere-noget-ved/

    "Det kan jeg ikke gøre noget ved" siges tre gange.
    Måske har han ikke ændret mening... ?

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Alle busser overfaldet af bif hools på resteplads.
    Jeg synes det eskalerer med de her voldelige episoder i forbindelse med fodbold. På den ene video ligner det endda, at der bliver trampet løs på en person der ligger ned. Det er i hvert fald blevet et problem, der er langt større end klubberne kan håndtere og måske også større end man kan forvente, at klubberne selv håndterer.
    Frygter i hvert fald for nyheder omkring hvad udfaldet af angrebet har været, men dem der har gjort det bliver næppe straffet for det.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #104
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg synes det eskalerer med de her voldelige episoder i forbindelse med fodbold. På den ene video ligner det endda, at der bliver trampet løs på en person der ligger ned. Det er i hvert fald blevet et problem, der er langt større end klubberne kan håndtere og måske også større end man kan forvente, at klubberne selv håndterer.
    Frygter i hvert fald for nyheder omkring hvad udfaldet af angrebet har været, men dem der har gjort det bliver næppe straffet for det.
    Skulle vi ikke snart droppe at tale om klubber i flertal?

    Det er altså Vestegnens præmietosser der igen og igen har vist sig fra deres mest charmerede side på det seneste.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #105
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Skulle vi ikke snart droppe at tale om klubber i flertal?

    Det er altså Vestegnens præmietosser der igen og igen har vist sig fra deres mest charmerede side på det seneste.
    Næ det skal vi vel ikke, fordi selvom BIF måske har de værste, så er en del af vores ikke ligefrem englebasser. Jeg går f.eks. ikke ud fra, at det var BIF'erne som besvarede fyrværkeriangrebet fra vores eget afsnit i Dortmund.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 05.08.22, 19:56
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  4. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •