Se afstemningsresultater: Skal PC fyres?

Stemmeafgivere
154. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    128 83.12%
  • Nej

    26 16.88%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 74

Emner: Skal PC fyres?

  1. #46
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Både og, synes jeg.
    Og at Corner bliver skadet og vi står uden angriber i en ekstremt vigtig periode, er som Claudemir skriver længere oppe, jo ikke noget helt vanvittigt scenarie at forudse.
    Det er virkelig virkelig skidt og nærmest decideret dumt.
    Zan
    Corner missede to kampe i hele sidste sæson på grund af skader.
    Og i de seneste fire sæsoner har han været ude i 9 kampe grundet skader - og det er vel ikke alarmerende historik?

    Der der selvfølgelig kan skygge lidt for de tre sæsoner før seneste er at Corner ikke har spillet mange hele kampe, for det må jo alt andet lige slide lidt mere på led og muskler.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    40

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Både og, synes jeg.

    En professionel sportsdirektør ville vel kunne sige:

    “Hør her. Vi har spillet os i CL og du er vigtig. Jeg er nødt til at holde på dig til vinter. Det håber jeg du kan forstå, og i øvrigt lige nyde at du slutter som stjernen på et CL-hold”.

    Mon ikke Biel ville kunne sluge den?

    Det er hamrende dårligt arbejde af PC. Og at Corner bliver skadet og vi står uden angriber i en ekstremt vigtig periode, er som Claudemir skriver længere oppe, jo ikke noget helt vanvittigt scenarie at forudse.

    Det er virkelig virkelig skidt og nærmest decideret dumt.
    Zan
    Mon ikke det trods alt er rimeligt at antage, at PC har forsøgt alt det han kunne for at holde på Biel?! Det er i hvert fald et - i min verden - noget mere sandsynligt gæt end det modsatte. At Biel vælger at droppe et gruppespil i CL for at komme afsted nu viser jo bare, at det tilbud han har fået fra Grækenland har været et rigtigt fint et af slagsen.

    Jeg kan da kun være enig i, at det er skidt, at der ikke er landet en 9´er mere. Men man kan så også sige, at den position er svær at handle ind til. Skal man kunne det som en klub af F.C. Københavns størrelse? Ja, selvfølgelig skal man det. Men hvis der ikke har været mulighed for at hente en spiller, som man var sikker på, kunne gøre en forskel (så sikker, som man nu kan være ud fra navn, meritter osv), så kan det være derfor, at man ikke har gjort det. Det leder igen hen til det sidste vindue, hvor man fejlcastede 2 angribere, der tydeligvis ikke duer. Og hvis udvalget i dette vindue har lignet det, som man endte op med sidst, har man måske frygtet at ende op med endnu en nul bon. Sådan nogle skal jo desværre have noget løn uanset hvor håbløst de spiller eller hvor lidt de viser sig at passe ind i det hele. Er det så godt nok for en klub som vores? Nej, heller ikke... Men jeg tror simpelthen det er det, man har vurderet.

    Så på den måde, har man (denne gang) forsøgt at være tro mod ideen om, at der kun skal hentes kvalitet ind. Det ser bare fandens dumt ud, når vi er endt i denne situation og absolut ingen har at putte på toppen, når Corner er skadet.
    Mvh

    Allano
    CPHK#01

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Skal PC fyres?

    Denne artikel blev delt i skakten her til aften:
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aendig/9436256

    Der er en interessant pointe, som jeg ikke har tænkt særligt meget over. Thorup har ikke været særligt dygtig til at kommunikere udadtil generelt, og det må også have haft indflydelse på, hvad han havde brug for af nye spillere i transfervinduerne. Ligesom hans pragmatiske tilgang også betød, at han ikke lagde sig fast på en bestemt spillestil, hvilket naturligvis har gjort det vanskeligere for PC at købe de rette typer ind til holdet (uden at det dog fritager PC for ansvaret for dårlige køb).
    Jeg håber, at Neestrups bedre kommunikative og analytiske evner betyder, at både PC og scouting-afdelingen får nemmere ved at finde de rette spillere til holdet i næste transfervinduet, simpelthen fordi træneren kan fortælle sportsdirektøren og scouting-afdelingen, hvad han har brug for. Ellers peger pilen yderligere på PC.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Thorup har ikke været særligt dygtig til at kommunikere udadtil generelt, og det må også have haft indflydelse på, hvad han havde brug for af nye spillere i transfervinduerne.
    Det kan jeg næsten ikke forestille mig. Hvis Thorup heller ikke internt har kunnet redegøre for sin taktik og sine ønsker til spillermaterialet, er det decideret uforsvarligt, at man har holdt på ham i så lang tid. Som minimum må man kunne forvente, at PC sørger for, at opdraget er på plads og har den fornødne kvalitet, så der ikke handles i blinde - om det så skulle hives ud af Thorup.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Denne artikel blev delt i skakten her til aften:
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aendig/9436256

    Der er en interessant pointe, som jeg ikke har tænkt særligt meget over. Thorup har ikke været særligt dygtig til at kommunikere udadtil generelt, og det må også have haft indflydelse på, hvad han havde brug for af nye spillere i transfervinduerne. Ligesom hans pragmatiske tilgang også betød, at han ikke lagde sig fast på en bestemt spillestil, hvilket naturligvis har gjort det vanskeligere for PC at købe de rette typer ind til holdet (uden at det dog fritager PC for ansvaret for dårlige køb).
    Jeg håber, at Neestrups bedre kommunikative og analytiske evner betyder, at både PC og scouting-afdelingen får nemmere ved at finde de rette spillere til holdet i næste transfervinduet, simpelthen fordi træneren kan fortælle sportsdirektøren og scouting-afdelingen, hvad han har brug for. Ellers peger pilen yderligere på PC.
    Jeg har selv haft samme tanke om, at det var svært at købe spillere ind til Thorups system, da man ikke har vist hvornår det blev ændret næste gang, hvilket vel også skete efter det skandaløse vintertransfervindue - men så er spørgsmålet jo om taktikken bare blev ændret efter vinduet fordi den nuværende ikke virkede eller taktikken blev ændret som følge af transfervinduet. Det er svært at blive klog på, men en del af PC's indkøb har i hvert fald næppe har niveauet til at komme på holdet om så taktikken var skræddersyet til dem.
    Det er værd at huske på, at han solgte Fischer og Daramy i samme vindue og hentede Singh ind som erstatning med håbet om, at Bøving kunne være backup. I vinterens transfervindue solgte han så vores bedste angriber og erstattede med Babacar, Karamoko og Nicolai Jørgensen. Jeg anfægter som sådan ikke salgene, men med de erstatninger der blev hentet ind, blev det i hvert fald ikke lettere.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Skal PC fyres?

    Alle gør sit arbejde bedst, når de er motiveret. Ikke alle bliver motiveret på samme måde, men personligt kan jeg sige at ejerne, bestyrelsen, Jess og PC alle havde den fællesnævner at de ville ikke kunne få det bedste ud af mig.

    Jeg håber mest af alt, at der kommer humør og motivation ind via de skift der kommer nu. Så Boilesen, Falk, Diks m.fl. får motivationen tilbage og det begravelsespressemøde jeg så i går - det var forfærdeligt og jeg synes ikke PC er en god nok og motiverende leder - derfor må han være den næste der ryger

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #52
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg håber mest af alt, at der kommer humør og motivation ind via de skift der kommer nu. Så Boilesen, Falk, Diks m.fl. får motivationen tilbage og det begravelsespressemøde jeg så i går - det var forfærdeligt og jeg synes ikke PC er en god nok og motiverende leder - derfor må han være den næste der ryger
    Ja, man får lidt det indtryk, at for PC er den positive arrogance i tider med dårlige resultater lig med en aggressiv/sur kommunikationsstil. Han er kompromisløs i sin kommunikation, men det kommer nærmest til udtryk som fjendtlighed, så snart der bliver prikket lidt til ham. Forskellen var f.eks. meget stor på hans og Agerholms afvisning af kommentarer omkring hvornår selve beslutningen om fyring af Thorup blev truffet. Og det på trods af at Agerholm virkede rystende nervøs, så snart der blev stillet spørgsmål til ham, specielt i de omgange hvor de nærmede sig et tema om spillerindkøb.

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Skal PC fyres?

    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...bedre-end-mig/

    Hvis det er et element i den "nye" strategi, at PC fortsætter med et endnu større budget, så har jeg opklaret, hvem Peter-princippet er opkaldt efter.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...bedre-end-mig/

    Hvis det er et element i den "nye" strategi, at PC fortsætter med et endnu større budget, så har jeg opklaret, hvem Peter-princippet er opkaldt efter.
    Det mesterskab blev vundet på trods af PC. Jeg havde håbet, at journalisterne var gået hårdere til ham i dag, men ofte virker det som om, at sportsjournalister kun har et spørgsmål, i stedte for at være forberedt på opfølgende og uddybende spørgsmål til at undersøge en sag dybere i en konkret kontekst.
    Goldbæks Højrefod


  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Skal PC fyres?

    Jeg sad lige og så optakten til kampen mod FCM i lørdags - dobbeltinterviewet med Steinlein og PC.

    Hvor er PC fejlcastet - han fremstår ureflekteret, tudefornærmet når han bliver udfordret, konstant i defensiven, alt andet end overskudsagtig og med en storklubs ro og tro på egne evner.

    PC har en særlig evne til at få Steinlein til at fremstå som sin egen positive modsætning, reflekteret, sympatisk, anerkendende, dialogsøgende
    Goldbæks Højrefod


  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Skal PC fyres?

    Underhånden gad jeg sgu godt vide, selvfølgelig en umulig tanke, hvem Nees kunne tænke sig som sportsdirektør!!

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Underhånden gad jeg sgu godt vide, selvfølgelig en umulig tanke, hvem Nees kunne tænke sig som sportsdirektør!!
    Jeg går ud fra, at du tænker på muligheden for at genopleve et stærkt samarbejde fra Viborg?

    Det er måske på tide, at vi overhaler Anderlecht.

    https://bold.dk/fodbold/nyheder/ande...se-kvaliteter/

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Jeg går ud fra, at du tænker på muligheden for at genopleve et stærkt samarbejde fra Viborg?

    Det er måske på tide, at vi overhaler Anderlecht.

    https://bold.dk/fodbold/nyheder/ande...se-kvaliteter/
    Kvist og corporate-drengene ved nok ikke hvem han er… Sådan nogle eksotiske navne tror jeg ikke vi skal sætte næsen op efter.

    Zan

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser

    PC har en særlig evne til at få Steinlein til at fremstå som sin egen positive modsætning, reflekteret, sympatisk, anerkendende, dialogsøgende
    Dette er i sig selv en fyringsgrund. Hvad blir det næste, at han får #guldglennnn til at lyde klog?
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Dette er i sig selv en fyringsgrund. Hvad blir det næste, at han får #guldglennnn til at lyde klog?
    Jeg har ikke selv set/hørt det, men er det ikke bare den sædvanlige ståen i last og brast med sin fagfæller? Man ser det jo også konstant med trænere, der bakker andre trænere op uanset hvor uenige de måtte være. Man smækker ikke med dørene for dansk topfodbold er en lille lukket gruppe og før man ved af det, er ens næste/bedste/eneste jobmulighed hos konkurrenten. Bare se på CV. Bøf bliver ikke hans sidste superligajob.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Ace in forum De korte linier
    Svar: 106
    Sidste Meddelelse: 09.10.20, 14:57
  2. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •