Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
72. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    28 38.89%
  • Uafgjort

    14 19.44%
  • AGF vinder

    30 41.67%
Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 124

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Årets sidste hjemmekamp i Superligaen byder på besøg fra Smilets By og Vesterbro, når AGF gæster Parken. Med en sejr kan FCK sikre sig at overvintre som minimum på 2. pladsen, og kan samtidigt lægge en smule pres på FCM, inden midtjyderne får besøg fra VSTGN lige efter.

    FCK må undvære Zeca, Falk og Wind, der alle tre sidder ude med skader. Derudover sidder Khocholava ude med karantæne efter et gult kort i Silkeborg. Desuden er Wilczek og Luther Singh stærkt tvivlsomme til opgøret. Oveni er Nicolai Boilesen i karantænefare, og står til tidlig juleferie i Superliga-regi, hvis han får et gult kort til 6 strafpoint. Til gengæld er Roony Bardghji endelig gammel nok til at få Superliga-debut, og er derfor en mulighed til at være en del af Thorups udvalgte til kampen.

    AGF må undvære Benjamin Hvidt, der er ude med en knæskade. "De Hvii'e" har ingen spillere i karantæne, men Mikael Anderson, Albert Grønbæk og Yann Bisseck står til en dag i skyggen ved næste gule kort, og det samme gør Oliver Lund, hvis det gule kort er til 6 strafpoint. (Og så er Nicolai Poulsen jo altid i farezonen for tilrage sig et rødt kort..)

    Kampens dommer er Jørgen Daugbjerg Burchhardt, som dømmer sin anden FCK-kamp i denne sæson, og sin 3. AGF-kamp i samme tidsinterval. Det er hans 3. opgør mellem de to hold, og de to foregående har været bemærkelsesværdige af hver sin årsag. Den første, i foråret 2016, endte 0-0, og var præget af et rødt kort til Zanka efter bare 15 minutter. Den seneste var i februar i år, og vil nok huskes for at først blive fløjtet af, for derefter at ende med et VAR-straffespark til FCK, hvor Jonas Wind scorede til 3-3.

    Kampen vises på Canal 9 med optakt fra kl. 15:00. Omend der på nuværende tidspunkt er solgt 30.000 billetter til kampen, og det er måske ikke voldsomt relevant for alle herinde..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Til gengæld er Roony Bardghji endelig gammel nok til at få Superliga-debut, og er derfor en mulighed til at være en del af Thorups udvalgte til kampen.
    Som supplement kan det nævnes, at man har valgt at holde ham hjemme fra landsholdet, så han er til rådighed: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ar-paa-spring/

    Det bliver vanvittigt spændende med ham. Forventningerne er næsten så store (i hvert fald her), at manden dårlig kan forventes at indfri dem.

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Tak for god optakt! Wind er vel ikke endegyldigt ude, er han?

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Tak for god optakt! Wind er vel ikke endegyldigt ude, er han?
    Nope. Flere tests i vente.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Er det ikke næsten som om, de teaser for et nr. 9 comeback?? :-S

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Er det ikke næsten som om, de teaser for et nr. 9 comeback?? :-S
    Jeg har faktisk ikke noget imod et comback til Wilczek. Bare det ikke bliver for os.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Mit bud er at Wind er ude. Men man ikke giver AGF for meget info før kampen.

    Zan

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg har faktisk ikke noget imod et comback til Wilczek. Bare det ikke bliver for os.
    Jeg håber Wilczek er klar og evt. spiller. Specielt hvis Wind er skadet.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Jeg håber Wilczek er klar og evt. spiller. Specielt hvis Wind er skadet.
    Jeg håber, at angriberen med nummer ni på ryggen desværre ikke kan på søndag, og derfor ikke er i nærheden af at være udtaget til truppen.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Min kammerat kan først komme i parken 30-40 minutter efter kampstart. På søndag sidder vi på A på sponsorpladserne. Ved nogen, om man kan komme ind kampen igennem, eller om de lukker dørene på et tidspunkt?
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Jeg håber, at angriberen med nummer ni på ryggen desværre ikke kan på søndag, og derfor ikke er i nærheden af at være udtaget til truppen.
    Men jeg går ud fra, det du gerne ser, at FCK vinder kampen? I så fald er det en anelse fjollet at håbe på, at en af vores spillere (endda på en plads, hvor alternativerne er tæt på ikke-eksisterende) ikke er kampklar uanset om man kan lide ham eller ej...


  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men jeg går ud fra, det du gerne ser, at FCK vinder kampen? I så fald er det en anelse fjollet at håbe på, at en af vores spillere (endda på en plads, hvor alternativerne er tæt på ikke-eksisterende) ikke er kampklar uanset om man kan lide ham eller ej...
    Ja, jeg håber da naturligvis, at FC København vinder alle kampe. Tvivler bare på at vores chancer forøges, hvis vi smider en helt igennem uduelig, tidligere Brøndby-anfører, på banen. Han var komplet bovlam og totalt umulig i stort set samtlige kampe han har fået, siden han seneste scorede for os, mod Torpedo Zhodino for snart fire måneder siden. Så ja, chancen for sejr er nok størst uden ham.

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Ja, jeg håber da naturligvis, at FC København vinder alle kampe. Tvivler bare på at vores chancer forøges, hvis vi smider en helt igennem uduelig, tidligere Brøndby-anfører, på banen. Han var komplet bovlam og totalt umulig i stort set samtlige kampe han har fået, siden han seneste scorede for os, mod Torpedo Zhodino for snart fire måneder siden. Så ja, chancen for sejr er nok størst uden ham.
    Måske - jeg har ikke set ham på træningsbanen efter hans skade. Men jeg kan konstatere, at din beskrivelse af Wilczek også passer ret godt på Højlund og andre alternativer til Wind (er der andre?)
    Men andre ord, så kan jeg stadig ikke se noget scenarie, hvor det vil være godt for holdet hvis Wilczek er skadet søndag og da slet ikke, hvis Wind er ude.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Ja, jeg håber da naturligvis, at FC København vinder alle kampe. Tvivler bare på at vores chancer forøges, hvis vi smider en helt igennem uduelig, tidligere Brøndby-anfører, på banen. Han var komplet bovlam og totalt umulig i stort set samtlige kampe han har fået, siden han seneste scorede for os, mod Torpedo Zhodino for snart fire måneder siden. Så ja, chancen for sejr er nok størst uden ham.
    Og ærlig talt, selv hvis han skulle score er der ingen glæde ved det overhovedet. Få ham nu bare væk. Han skulle aldrig have været her.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #15
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (21/11-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Og ærlig talt, selv hvis han skulle score er der ingen glæde ved det overhovedet. Få ham nu bare væk. Han skulle aldrig have været her.
    Hvis han scorer, og vi vinder 1-0 over AGF, vil der være meget glæde hos mig. Jeg vil juble helt vildt, og bære min jubel med de næste par dage.
    Den slags fan er jeg :-)
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  26. De følgende 7 brugere er enige:

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •