Side 70 af 83 FørsteFørste ... 20606768697071727380 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,036 til 1,050 af 1232

Emner: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

  1. #1036
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Ragnar Sigurdsson stopper karrieren:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...pper-karrieren
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1037
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Nicolaj Thomsen afslører på Instagram, at han er på plads i SønderjyskE:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-i-superligaen

    Håber ham virkelig al det bedste. Han er meget sympatisk, men har haft en lang, svær periode med mange skader.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  4. #1038
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    I slipper ikke ;-)

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...e-klub/9108151

    og tak for det.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1039
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    8

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Gode gamle Atiba Hutchinson formår i en alder af 36 (tak elver, det her er ikke EB) år at lave dette mål for Canada... https://twitter.com/Sportsnet/status...7XNBoE2Pg&s=19
    Sidst redigeret af kjaerem : 04.02.22 kl. 07:08

  7. #1040
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af kjaerem Se meddelelser
    Gode gamle Atiba Hutchinson formår i en alder af 40 år at lave dette mål for Canada... https://twitter.com/Sportsnet/status...7XNBoE2Pg&s=19
    Han er altså “kun” 38 år. I hvert fald et par dage endnu.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1041
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Et rigtigt Hutch mål :-) <3

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1042
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af kjaerem Se meddelelser
    Gode gamle Atiba Hutchinson formår i en alder af 36 (tak elver, det her er ikke EB) år at lave dette mål for Canada... https://twitter.com/Sportsnet/status...7XNBoE2Pg&s=19
    Køøøøøøøøøb

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1043
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Atiba er bare en kæmpe legende. Altid fast mand i sine klubber - et år i Öster, to år i Helsingborg, fire et halvt år i København, tre år i PSV og til sommer ni år i Besiktas.
    Fire danske mesterskaber, tre tyrkiske mesterskaber, pokalvinder i Danmark, Holland og Tyrkiet, supercupvinder i Holland og Tyrkiet.

    Med landsholdet har han i sine 92 kampe/9 mål helt tilbage fra 2003 loyalt været med til at føre Canucks op fra dyndet, hvor de for få år siden end ikke var blandt Nord- og Mellemamerikas seks bedste i VM-kvalen og tit stillede op med spillere fra klubber i Cypern, femtebedste række i Tyskland, tredjebedste række i Skotland osv., til nu at være snublende tæt på at kvalificere sig til VM for første gang siden 1986. Det er i øvrigt også canadiernes hidtil eneste VM-deltagelse. Dengang var Atiba tre år. Jeg under ham virkelig at få den oplevelse med som kronen på værket i en fantastisk flot karriere.

    For at være matematisk sikre skal Canada i de sidste tre kampe i marts mod Costa Rica, Jamaica og Panama have mindst to point.
    Sidst redigeret af Ace : 04.02.22 kl. 11:32
    HIC SUNT LEONES


  14. #1044
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Om et år har Atiba spillet 20 år i Europa! Det siger noget om en imponerende karriere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  15. #1045
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Julian Kristoffersen, der vandt Granen i 2015, men mildt sagt ikke satte det store aftryk som som senior i FC København, fortsætter næppe sin omflakkende og egentlig ret skuffende karriere i Serie B klubben Cosenza, hvortil han er udlejet fra Salernitana. Han er åbenbart helt udeladt af truppen nu.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-ud-i-italien

    I virkeligheden har han fortrinsvis haft succes hos Hobro, så det er nok på det niveau, han skal forsøge at slå sine folder fremover. Transfervinduet er jo også stadig åbent i hjemlandet Norge.
    Sidst redigeret af giggs : 12.02.22 kl. 14:53
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1046
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Modsat Kristoffersen må man sige, at Rasmus Højlund har succes i udlandet – han scorede to mål i sin debut for Sturm Graz i dag! Her er målene:

    1-1 https://streamable.com/4xfuts

    1-2 https://streamable.com/mmq5wg


  18. #1047
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Der er fyldigt sammendrag fra Højlunds første kamp her. Det ligner han spiller en fremragende kamp hvor han sagtens kunne have scoret flere og han træffer nærmest kun gode beslutninger. Han kunne også have lavet et par assists hvis hans holdkammerater havde været skarpere og hvis linievogteren ikke havde været i mod dem. Han er dog indblandet i modstanderens første scoring hvor den spiller han dækker kommer højest på en dødbold og scorer. Kommentateren er også vild med ham og kommer hurtigt med Håland sammenligningen. Jeg kan slet ikke genkende Højlund fra vores kampe. Jeg er virkelig spændt på om han kan holde niveauet.
    https://www.youtube.com/watch?v=nJAOpva93X0

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #1048
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Der er fyldigt sammendrag fra Højlunds første kamp her. Det ligner han spiller en fremragende kamp hvor han sagtens kunne have scoret flere og han træffer nærmest kun gode beslutninger. Han kunne også have lavet et par assists hvis hans holdkammerater havde været skarpere og hvis linievogteren ikke havde været i mod dem. Han er dog indblandet i modstanderens første scoring hvor den spiller han dækker kommer højest på en dødbold og scorer. Kommentateren er også vild med ham og kommer hurtigt med Håland sammenligningen. Jeg kan slet ikke genkende Højlund fra vores kampe. Jeg er virkelig spændt på om han kan holde niveauet.
    https://www.youtube.com/watch?v=nJAOpva93X0
    Jeg synes sagtens man kunne se hans kvaliteter hos FCK og det var et salg med blandede følelser. På en måde et flot salg og samtidig også et af de talenter, som virkelig have den rette attitude og kunne blomstre, jeg håber altid vores salg bliver succesfulde, men det er godt nok lidt sjovere at se dem brænde ligaen af andre steder end i Østrig, så skulle man jo aldrig ha’ salget… men ok, en kamp gær det jo ikke

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1049
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes sagtens man kunne se hans kvaliteter hos FCK og det var et salg med blandede følelser. På en måde et flot salg og samtidig også et af de talenter, som virkelig have den rette attitude og kunne blomstre, jeg håber altid vores salg bliver succesfulde, men det er godt nok lidt sjovere at se dem brænde ligaen af andre steder end i Østrig, så skulle man jo aldrig ha’ salget… men ok, en kamp gær det jo ikke
    Enig.. Jeg havde virkelig på fornemmelsen at Højlund var på vej, at det meget vel kunne være nu, vi så hans gennembrud. Synes han har lagt på i sine touches og sine belsutninger, og fysikken og afslutningsevnerne er allerede topklasse. Umiddelbart ligner Karamoko klart en nedgradering for Højlund, men inden vi lyncher PC, skal kronologoien måske lige på plads. Da vi sælger Højlund lignede det, at vi både havde Wind og Babacar til 9'eren, hvilket ville betyde meget begrænset spilletid til Højlund. Buddet på Wind kom meget sent i vinduet, og jeg er ret overbevist om, at man havde beholdt Højlund og kun suppleret med NJ, hvis man havde haft muligheden (det håber jeg i hvert fald).. Jeg må så også indrømme at jeg har stærkt begrænsede forventninger til Karamoko, som ser noget sløj ud på bolden (bedømt på de to træningskampe, I know)... Ligeldes ligner Orri ikke en, som er klar til seniorbold endnu. Han minder mig rigtig meget om Wilzcek i spillertype. Dvs typen, der ikke rigtig har kompetencer i spillet ude på banen, men er hamrende snu inde i boksen.. Han er så heldigvis kun 17 og kan nå at udvikle andre facetter endnu, men her og nu ligner også han, en klar nedgradering fra Højlund.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1050
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Enig.. Jeg havde virkelig på fornemmelsen at Højlund var på vej, at det meget vel kunne være nu, vi så hans gennembrud. Synes han har lagt på i sine touches og sine belsutninger, og fysikken og afslutningsevnerne er allerede topklasse. Umiddelbart ligner Karamoko klart en nedgradering for Højlund, men inden vi lyncher PC, skal kronologoien måske lige på plads. Da vi sælger Højlund lignede det, at vi både havde Wind og Babacar til 9'eren, hvilket ville betyde meget begrænset spilletid til Højlund. Buddet på Wind kom meget sent i vinduet, og jeg er ret overbevist om, at man havde beholdt Højlund og kun suppleret med NJ, hvis man havde haft muligheden (det håber jeg i hvert fald).. Jeg må så også indrømme at jeg har stærkt begrænsede forventninger til Karamoko, som ser noget sløj ud på bolden (bedømt på de to træningskampe, I know)... Ligeldes ligner Orri ikke en, som er klar til seniorbold endnu. Han minder mig rigtig meget om Wilzcek i spillertype. Dvs typen, der ikke rigtig har kompetencer i spillet ude på banen, men er hamrende snu inde i boksen.. Han er så heldigvis kun 17 og kan nå at udvikle andre facetter endnu, men her og nu ligner også han, en klar nedgradering fra Højlund.
    Du har ret og jeg vil egentlig hellere ikke være efter PC (med mindre Højlund udvikler sig til en Halland, så får Jess og PC skæld ud haha). Dog har jeg en lille kommentar omkring kronologien - den var ikke særlig overraskende. Wind kunne sagtens ryge og man ville af med nr 9. Dvs man kunne også have holdt lidt længere på Højlund, så havde vi nok ikke solgt og hellere ikke haft samme problem omkring vores europæiske trup.

    Højlund havde nok ikke brokket sig over at blive hos FCK og jeg havde da hellere set ham i klubben nu end Karamoko. Så uden det er brok og uden jeg synes det var et forkert salg - så kan det sagtens være at vi kommer til at se på det som et fuldstændig forfærdeligt slag, hvis han brænder den østrigske liga af og et kanon salg, hvis han slet ikke slår igennem :)

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  2. Lidt nostalgi tidligere FCK spillere
    By luske in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 31.05.07, 16:18
  3. Tidligere FCK spillere flopper hinsidan
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 02.10.05, 13:19
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •