Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,400

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Jeg synes, at Varela i større og mindre glimt har vist at han er en klassespiller. Der er stort set intet som har fungeret optimalt på holdet det sidste års tid, og den usikkerhed smitter selvfølgelig også af på en dengang nytilkommen spiller som Varela. Som jeg husker det, var Ankersen überlortet i Lüftner/Varvro-sæsonen. Havde Varela haft Skov foran sig og Vavro/Nilsson ved siden af, havde vi nok set noget mere til hans offensive kvaliteter.

    Pep har både skulle kæmpe med et hold som ikke fungerer og hele tiden falder fra hinanden pga. skader, tilvæning til et andet system og en åbenbart markant anden rolle end hans foretrukne, sprogproblemer og svigtende selvtillid. Jeg har ikke mistet troen på at han kan blive rigtig god for FCK, men det skal være snart hvis tiltroen ikke skal forsvinde. Måske har Ståle kigget i krystalkuglen og vurderet, at der er for stor usikkerhed omkring Peps udvikling og rolle på holdet - og derfor prøver at hente lidt af det tabte hjem inden den gode Pep spiller sig helt ud i tovene?

    Santos har jeg aldrig rigtig haft under huden. Han er hverken et stort lokum i boksen eller teknikeren som gør de andre farlige. Han er en god og pågående angriber, men han passer ikke ind på holdet, og jeg har aldrig forstået hvorfor han blev købt. Kan han sælges, vil det være fint.

    /Krølben
    Enig!

    Varela - det ville sgu være mærkeligt at sælge på en plads, hvor vi i så fald skulle hente nyt. Specielt når den potentielle (eksisterende) afløser heller ikke ligefrem har brændt ligaen af. (Bartolec).
    Dum energi at bruge, og selvom Varela ikke er specielt fantastisk, viser han dog nogle takter.

    Biel - Problematikken er jo prisen. Der er vel ikke råd til at gamble / give for meget tid til en spiller, som er købt ind for de penge. Der kan vel være nogle millioner at hente, hvis man kan sælge ham nu til klubber der "husker" hans talent + en del tilbage af kontrakten + trods alt et par succeser indenfor de sidste måneder (bl.a. Celtic... Ok, måske kun Celtic...).

    Santos - Har de fighter-egenskaber der gør nogle fans til.... fans. Men det er for let købt. Jeg kan godt anerkende fighter-egenskaber. Det er dejligt. Men der SKAL død og pine, være andre spidskompetencer. Jeg synes det kniber for Santos, at overbevise om han kan meget andet end at fighte og være pågående. Måske han kan fungere med Wind, som er lidt "klogere" i de opbyggende facetter af spillet. Vil gerne se konstellationen, men græder slet ikke hvis Santos ryger.

    Udover det, hvis Sotte, Oviedo og NJ også skal afsted, så kan vinduet umuligt blive så stille som der er lagt op til.

    Men lad os nu se...

    Zan

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,519

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Santos - Har de fighter-egenskaber der gør nogle fans til.... fans.
    Jeg er desværre også begyndt at tvivle, men jeg er sikker på, at Ståle er - fans. Bare se på det, Corne og Pieros bidrog med. Fight og arbejdsraseri. Og det kunne Ståle godt lide.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,400

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg er desværre også begyndt at tvivle, men jeg er sikker på, at Ståle er - fans. Bare se på det, Corne og Pieros bidrog med. Fight og arbejdsraseri. Og det kunne Ståle godt lide.
    Af de to havde - specielt Corner - jo i den grad en spidskompetence. Luftspillet.

    Ligesom han jo rent faktisk teknisk ikke var helt ueffen.

    Pieros, havde mange på nakken for simpelthen ikke at være god nok til andet end at kæmpe. Jeg var én af dem - men må da trods alt sige, at han formåede at bruge det i en joker-rolle.

    Santos virker, som en anden herinde nævner, som om han er gået fuldstændigt i stå - ligesom Pieros faktisk gjorde. Der er alligevel nogle ligheder i deres profil, og forløb.

    Selv da Santos scorede (nogle) mål, synes jeg en del af dem var lidt spøjse (simple). Det er fint at "vide hvor man skal stå", men det ville være lidt nemmere at håbe på ham, hvis de mål han havde scoret kom fra en spidskompetence.
    Pieres havde trods alt nogle rigtig fine hovedstød. Og straffe:-D

    Zan

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,519

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Af de to havde - specielt Corner - jo i den grad en spidskompetence. Luftspillet.
    Ja, han er stor og relativ hurtig, og han var/er en god dreng og scorede to helt fantastiske mål i pokalfinalen i 2017, men en stor del af tiden var han sateme ringe, luftspil eller ej, og et omvandrende frispark. Han kæmpede primært røven ud af bukserne og skånede ikke sig selv. Ligesom Pieros.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,400

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja, han er stor og relativ hurtig, og han var/er en god dreng og scorede to helt fantastiske mål i pokalfinalen i 2017, men en stor del af tiden var han sateme ringe, luftspil eller ej, og et omvandrende frispark. Han kæmpede primært røven ud af bukserne og skånede ikke sig selv. Ligesom Pieros.
    Synes du er lidt hård ved Corner her.

    Kan sagtens huske han - i perioder - var virkelig sløj.

    Men fik altid kæmpet sig op, og holdt et ret højt og konsistent niveau.

    Romantiserer måske en smule, but stil, til enhver tid Corner over Pieros og Santos!

    Zan


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Synes du er lidt hård ved Corner her.

    Kan sagtens huske han - i perioder - var virkelig sløj.

    Men fik altid kæmpet sig op, og holdt et ret højt og konsistent niveau.

    Romantiserer måske en smule, but stil, til enhver tid Corner over Pieros og Santos!

    Zan
    Ja, helt ærligt! Pieros ville aldrig kunne få succes i Serie A. Cornelius har en del mere at byde på end blot hårdt arbejde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Synes du er lidt hård ved Corner her.

    Kan sagtens huske han - i perioder - var virkelig sløj.

    Men fik altid kæmpet sig op, og holdt et ret højt og konsistent niveau.

    Romantiserer måske en smule, but stil, til enhver tid Corner over Pieros og Santos!

    Zan
    Corner havde i perioder svært ved at finde topniveauet. Til gengæld var og er hans topniveau LANGT over d’herrer Pieros og Santos’. Bare se, hvad Corner har udrettet i Serie A den netop afsluttede sæson. Det niveau får vi aldrig de to at se på. Corner problem er tydeligvis at få kroppen til at yde max i en konsistent og sammenhængende periode. Kunne han det, ville han i mine øjne for alvor kunne nærme sig europæisk topangriber-niveau.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    578

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg fik lige hørt en uge gammel udsendelse af Fodbold FM, og har ikke set det nævnt herinde i tråden, så den kommer lige her: Søren Hanghøj, sportschef på BT, siger noget lignende om Bjelland "Jeg har et billede af, at der er nogle spillere i FCK, der kigger på Bjellands præstationer og hans høje løn og tænker, at det kan da ikke være rigtigt."

    Han sagde ikke, om han havde det fra kilder, eller om det bare var hans egen mavefornemmelse, men som sportschef på BT gætter jeg på, at han trods alt hører en del - også via Michel Wikkelsø, der vel er den journalist med bedste kontakter i FCK. Det synes jeg er ret interessant, for hvis det er sagen, så er det sgu næsten værd at tabe en masse penge for at få ham ud af vagten.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,370

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Al snak om at sælge Varela og Pep Biel er forhåbentlig en stor fed and. Tværtimod bør man bygge holdet op om de teknisk stærke typer og løfte ambitionsniveauet for det offensive spil. Det bedste forsvar er et godt angreb, som vi også så i dagens kamp mod Istanbul. Chaaaaarge!
    HIC SUNT LEONES

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,548

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg så desværre ikke hele kampen, men i det jeg så, strålede Biel på ingen måde. Jeg tror ikke, han bliver solgt - for jeg kan ikke forestille mig, at der findes en klub som vil betale bare i nærheden af, hvad vi gav for ham - men skulle muligheden opstå er det bare at slå til. Han har ingen stor fremtid i FCK.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg så desværre ikke hele kampen, men i det jeg så, strålede Biel på ingen måde. Jeg tror ikke, han bliver solgt - for jeg kan ikke forestille mig, at der findes en klub som vil betale bare i nærheden af, hvad vi gav for ham - men skulle muligheden opstå er det bare at slå til. Han har ingen stor fremtid i FCK.
    Biel strålede i små glimt - fx som optakt til straffesparket - som han har gjort det i tidligere kampe. Pointen er blot, at man kan se, at der er et stort potentiale, som det ville være synd ikke at prøve at forløse.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,580

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg så desværre ikke hele kampen, men i det jeg så, strålede Biel på ingen måde. Jeg tror ikke, han bliver solgt - for jeg kan ikke forestille mig, at der findes en klub som vil betale bare i nærheden af, hvad vi gav for ham - men skulle muligheden opstå er det bare at slå til. Han har ingen stor fremtid i FCK.
    Jeg syntes Biel er svær at gøre sig klog på. Lige i dag spillede han altså en stabil god kamp med nogle genialiteter undervejs. Spørgsmålet er bare om han kan levere stabilt over en lang række kampe. Det samme gælder i øvrigt Verela som også spillede en stærk kamp.

    Jeg er med på hvad du mener, men det kan jo også være vi ser en ny udegave af Biel og Verala til den nye sæson, efter en svær sæson for hele klubben. Det er set før.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Lex Vavro/N'Doye
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Copenhagen Sunday skriver på Twitter at vi præsenterer en god spiller meget snart og at ikke er Zanka
    hvem tror i?
    Og bliver det hertil aften eller imorgen

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    Copenhagen Sunday skriver på Twitter at vi præsenterer en god spiller meget snart og at ikke er Zanka
    hvem tror i?
    Og bliver det hertil aften eller imorgen
    Her er linket

    https://twitter.com/CphSundays/statu...87379470614528

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •