Side 8 af 31 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Det burde være en selvfølge at man tænker sig om og bygger noget fornuftigt, men erfaringerne viser desværre at det ikke er så indlysende som man skulle tro.
    Ja, det bliver godt nok spændende. Jeg mindes, at teleudbyderne om 3G/4G/Wifi på Roskilde Festivalen udtalte, at uanset hvor meget man skruer op for båndbredden, så vil man aldrig kunne følge med (i forhold til så mange mennesker på så lille et område). På den anden side, så skulle det fungere i München og Madrid (?).

    Hvis man etablerer wifi, og det ikke fungerer, så er jeg tilbøjelig til at mene, at det vil gøre min oplevelse dårligere i Parken.

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    ja bliver suverænt hvis det kommer til at virke..

  3. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    565

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Mht. en WiFi-installation lyder det spændende, men det er både dyrt og kompliceret at lave god WiFi-dækning på et stadion. Vi må håbe de går efter en ordentlig løsning, da det jo desværre er fuldt muligt at spendere en masse penge på at lave et WiFi-setup som alligevel virker så ringe, at få eller ingen i praksis får gavn af det.
    AH sagde under FC København Inside tirsdag 18/2, at der skulle bruges et 2-cifret millionbeløb. Jeg går stærkt ud fra, at disse penge bliver brugt optimalt og sikre den forbindelse som er nødvendig.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg er ret sikker på at det ikke er PARKEN men derimod Telia der bruger et 2-cifret million beløb på det. Telia for så for de penge et topsponsorat med masser af eksponering.
    Det bliver sandsynligvis også noget med at man skal se en masse reklamer, før man kan komme på nettet.

    Ud over det så er der to ting der springer i øjnene:
    * PARKEN bliver ikke det første stadion i Europe med WiFi dækning, som de siger. Det kører allerede kørende flere steder (De nævner endda selv Bernabeu).
    * Telia har aldrig lavet stadion WiFi før. Det de har lavet i Sverige har været basseret på 4G.

    Men fedt hvis det bare kommer til at spille. :)
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  6. #110
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Forza FCR Se meddelelser
    AH sagde under FC København Inside tirsdag 18/2, at der skulle bruges et 2-cifret millionbeløb. Jeg går stærkt ud fra, at disse penge bliver brugt optimalt og sikre den forbindelse som er nødvendig.
    Som sagt så er der masser af andre foretagender der har brugt formuer på WiFi, uden det kom til at fungere ordentligt. Så det tror jeg ikke bare man skal "gå stærkt ud fra" - det er i hvert fald ikke et synspunkt der er funderet i et erfaringsgrundlag. Men det bliver spændende at se om de kan finde ud af det.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på at det ikke er PARKEN men derimod Telia der bruger et 2-cifret million beløb på det. Telia for så for de penge et topsponsorat med masser af eksponering.
    Det bliver sandsynligvis også noget med at man skal se en masse reklamer, før man kan komme på nettet.

    Ud over det så er der to ting der springer i øjnene:
    * PARKEN bliver ikke det første stadion i Europe med WiFi dækning, som de siger. Det kører allerede kørende flere steder (De nævner endda selv Bernabeu).
    * Telia har aldrig lavet stadion WiFi før. Det de har lavet i Sverige har været basseret på 4G.

    Men fedt hvis det bare kommer til at spille. :)
    Nu skriver de jo faktisk
    Aftalen er unik, da PARKEN bliver det første koncert- og fodboldstadion i Europa, der får en komplet wifi-løsning"
    og derudover er der forskel på mobile netværk baseret på 3G eller 4G-teknologi og så 'almindeligt' trådløst internet. Så lige de to påstande er præcist formuleret, men da vist sande nok.

  9. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Som sagt så er der masser af andre foretagender der har brugt formuer på WiFi, uden det kom til at fungere ordentligt. Så det tror jeg ikke bare man skal "gå stærkt ud fra" - det er i hvert fald ikke et synspunkt der er funderet i et erfaringsgrundlag. Men det bliver spændende at se om de kan finde ud af det.

    /Simon
    Jeg forstod man ville benytte denne løsning: http://www.cisco.com/web/strategy/sports/stadium_wifi.html

    Det er det samme som man bruger i Brooklyn hos Barclays Center og det har jeg prøvet, det kørte nu ganske fint og var et klart serviceløft for de besøgende. Sammen med Zerved kan det her jo gå hen og blive helt godt.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af jeske Se meddelelser
    Jeg forstod man ville benytte denne løsning: http://www.cisco.com/web/strategy/sports/stadium_wifi.html

    Det er det samme som man bruger i Brooklyn hos Barclays Center og det har jeg prøvet, det kørte nu ganske fint og var et klart serviceløft for de besøgende. Sammen med Zerved kan det her jo gå hen og blive helt godt.

    http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis...hedsliste=true


    Det ville helt sikkert gøre det bedre at gå i Parken for mig, hvis dette system blev implementeret, ofte gider man ikke gå i "kiosken/baren" efter mad og drikke fordi køen enten er for lang, kampen er for "spændende".... eller man bare har gang i en god samtale med sin sidemand fordi kampen netop ikke er spændende nok....

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Det nye wifi i Parken blev testet til de to One Direction-koncerter i denne uge.

    Jeg var ledsagende voksenperson i går, og mens 3g-nettet som sædvanlig var dødt, fungerede wifi-dækningen så godt, at jeg først kiggede op mod scenen, da jeg løb tør for strøm med ½ time tilbage af koncerten. Her er et ace fotobevis fra Twitter:

    1Dtweet3.JPG


  14. #115
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Computerworld har en artikel om det nye wifi i Parken:
    http://www.computerworld.dk/art/2312...tv-rk-i-parken

    Det lyder lovende!


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #116
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Så skal vores tempel have nyt navn. Jeg korser mig 😁

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/parken-skifter-navn

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #117
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    I folkemunde vil det stadig hedde Parken. Vil Telia smide en masse millioner efter et stadionnavn ingen vil bruge i daglig tale, så fint med mig.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    I folkemunde vil det stadig hedde Parken. Vil Telia smide en masse millioner efter et stadionnavn ingen vil bruge i daglig tale, så fint med mig.
    Præcis. Kort fortalt; ville man have givet et navn til stedet som folk ville tage til sig, skulle man have gjort det for 22 år siden.

    Så også helt fint med mig. Der kommer penge i kassen, og undtagen i officiel kommunikation vil folk stadig kalde stadion det, det er blevet brandet som i årtier - Parken. Ikke engang den fjollede versal-udgave 'PARKEN', lanceret i ca. 2000, har jo slået igennem.


  21. #119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Det er desværre ikke helt rigtigt, er jeg bange for. Medier - både skrevne som elektroniske - har i hvert fald for vane at tage disse sponsornavne til sig. Hvor tit har jeg ikke været ved at kaste op, når jeg har hørt en viasatkommentator siger ting i retning af "velkommen til Tre-For-Park/MCH Arena/Indsætandetkomplethåbløststadi onnavn".

    De afskyelige trøjer kombineret med det her gøgl er ikke den bedste start på sæsonen.
    Sidst redigeret af Tommo : 15.07.14 kl. 14:06
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #120
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Det er desværre ikke helt rigtigt, er jeg bange for. Medier - både skrevne som elektroniske - har i hvert fald for vane at tage disse sponsornavne til sig. Hvor tit har jeg ikke været ved at kaste op, når jeg har hørt en viasatkommentator siger ting i retning af "velkommen til Tre-For-Park/MCH Arena/Indsætandetkomplethåbløststadi onnavn".
    Jo, men det må også inkluderes som officielle. De hænger på navnene som rettighedshavere.

    Jeg tvivler meget på at flertallet af AGFs eller OBs fans taler uden videre omtanke om NRGi Arena og TRE-FOR Park, eller hvad de hedder for tiden. Uden at gå op og ned ad dem :-)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 8 af 31 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •