Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
108. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Derby Sejr!

    63 58.33%
  • Uafgjort!

    12 11.11%
  • Katastrofe!

    33 30.56%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 90

Emner: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Det duer jo ikke med det der midterforsvar altså. Så snart de bliver presset lidt eller møder nogen som kan bare lidt sejler de rundt. Man må kunne finde et bedre stopperpar end det der, ellers glem alt om Europa og mesterskab i næste sæson.

    Ellers skuffende at vi ikke vinder den her kamp. Synes ikke man spiller en god 2 halvleg og går efter det til sidst.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Jeg fulgte svagt med i skakten, men fik ikke gjort diskussionen færdig. Men her fungere det mig bedre, så er det virkelig en generel opfattelse af Lüftner er bedre en Vavro defensivt og med bolden? Jeg har nu set det skrevet og hørt det flere gange i Fanradioen.
    Jeg kan slet ikke se det, for mit vedkommende er Vavro langt bedre i alle aspekter. Jeg køber heller ikke Ståles postulat om at Lüftner er den bedste duelspiller, det er med andre ord slet ikke det jeg ser i kampene. For mit vedkommende må han gerne søge lykken et andet sted, gældende fra det kommende vindue.
    - og det skyldes ikke Lüftners (for nogle/Ståle) underlige udstråling/attitude. Det rager med hvordan han ser skuffet ud...

    Vavro er ikke perfekt, eller helt oppe på det niveau jeg håber at se! Han laver stadig for mange fejl, men der er potentiale.


  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg fulgte svagt med i skakten, men fik ikke gjort diskussionen færdig. Men her fungere det mig bedre, så er det virkelig en generel opfattelse af Lüftner er bedre en Vavro defensivt og med bolden? Jeg har nu set det skrevet og hørt det flere gange i Fanradioen.
    Jeg kan slet ikke se det, for mit vedkommende er Vavro langt bedre i alle aspekter. Jeg køber heller ikke Ståles postulat om at Lüftner er den bedste duelspiller, det er med andre ord slet ikke det jeg ser i kampene. For mit vedkommende må han gerne søge lykken et andet sted, gældende fra det kommende vindue.
    - og det skyldes ikke Lüftners (for nogle/Ståle) underlige udstråling/attitude. Det rager med hvordan han ser skuffet ud...

    Vavro er ikke perfekt, eller helt oppe på det niveau jeg håber at se! Han laver stadig for mange fejl, men der er potentiale.
    Ståles stædighed kommer til at betyde, at Lüftner er i Kbh. efter sommerferien. Det vil ellers være optimalt at få skilt sig af med ham, og hentet en mand ind med noget mere kvalitet, der kan tage styringen i bagkæden.

    Jeg må lige applaudere Stephan Andersen. Kampens FC-spiller. Robin Olsen burde ret beset have spillet sin sidste kamp i løvedresset.

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    I dag var forhåbenligt det vendepunkt vi alle sammen har gået og set frem til. Vi bliver kun bedre herfra og vestegnen kan ikke holde samme niveau fremadrettet - både mht. kvaliteten af deres spil og held og marginaler så har de haft en sæson, som de ikke kommer i nærheden af igen lige med det samme.
    Det var været en forfærdelig sæson, men der går heldigvis mange år imellem dem.

    Mht. vores forsvars situation, så er der forhåbenligt ikke nogen som er i tvivl om, at Ståle henter en ny center back til sommer. Bare fordi, at han ikke melder det ud, så betyder det jo ikke, at det ikke sker. Vi har 3 potentielt gode forsvarsspillere, men at vi helt tydeligt mangler en leder i den bagerste række, ved Ståle godt.

    TS

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    [QUOTE]
    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas Stage Se meddelelser
    I dag var forhåbenligt det vendepunkt vi alle sammen har gået og set frem til. Vi bliver kun bedre herfra og vestegnen kan ikke holde samme niveau fremadrettet - både mht. kvaliteten af deres spil og held og marginaler så har de haft en sæson, som de ikke kommer i nærheden af igen lige med det samme.
    Det var været en forfærdelig sæson, men der går heldigvis mange år imellem dem.
    Jeg er sgu lidt mellemfornøjet - havde Santander været til rådighed og Fischer været i hopla - så havde vi vundet det opgør med et par mål.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    [QUOTE=Orb;670961]

    Jeg er sgu lidt mellemfornøjet - havde Santander været til rådighed og Fischer været i hopla - så havde vi vundet det opgør med et par mål.
    Og havde Brøndby ikke brændt deres kæmpechancer i anden halvleg, havde vi tabt. Anden halvleg taget i betragtning er jeg blot lettet over, at Brøndby ikke fik fuld derby-plade.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Jeg er sgu lidt mellemfornøjet - havde Santander været til rådighed og Fischer været i hopla - så havde vi vundet det opgør med et par mål.
    Hvorfor har vi ikke et alternativ som udfylder samme targetman rolle som ham hvis det gør ham så afgørende?

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hvorfor har vi ikke et alternativ som udfylder samme targetman rolle som ham hvis det gør ham så afgørende?
    Det har vi jo ret beset også i Wind, men han mangler formentlig stadig lidt tempo for at kunne gøre sig gældende i sådan en kamp fra start. I øvrigt tror jeg, at du får svært ved at overtale en targetman med bare tilnærmelsesvis samme niveau som Santander til at sidde på bænken og vente på en skade eller karantæne.
    Mvh.
    Dane

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    [QUOTE=Garneren;670962]
    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser

    Og havde Brøndby ikke brændt deres kæmpechancer i anden halvleg, havde vi tabt. Anden halvleg taget i betragtning er jeg blot lettet over, at Brøndby ikke fik fuld derby-plade.
    Ingen tvivl om at BIF havde de største chancer og sagtens kunne have vundet.

    Jeg er sgu skuffet over at se vores holds reaktion da BIF vælger spille fodbold og sætter et ekstra gear ind. Jeg ved ikke om de bare er i bedre form end os eller om deres spilforståelse bare er bedre p.t. end vores. 2 halvleg var under niveau fra vores side.

    Jeg er virkelig spændt på næste sæson. Lad os håbe vi skipper Ankersen og Lüftner afsted og får et på gode erstatninger så er jeg fortrøstningsfuld.

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det har vi jo ret beset også i Wind, men han mangler formentlig stadig lidt tempo for at kunne gøre sig gældende i sådan en kamp fra start. I øvrigt tror jeg, at du får svært ved at overtale en targetman med bare tilnærmelsesvis samme niveau som Santander til at sidde på bænken og vente på en skade eller karantæne.
    Wind er et kæmpe talent, og er med garanti en hest jeg spiller på i fremtiden. Men du nævner jo selv at han ikke har tempoet i kroppen, og dertil kan jeg så tilføje at han på trods af sin størrelse ikke har den samme råstyrke eller erfaring som klædeskabet. Altså udfylder han ikke samme targetman rolle som Santander. (men et fint 3.valg)

    Jeg skal heller ikke overtale nogen som helst ;), det skal Ståle, og det skulle han have gjort for langtid siden (man kan endda sige at det burde have været en prioritering over Fischer - jeg er dog glad for at det blev til Fischer). Men det er altså noget vanvittigt i at han udfylder en rolle som mildest talt er essensen af Ståles måde at rykke spillet frem på, og at vi ikke har et reelt alternativ. Hvad angår at købe en spiller ind til spilletid havde han fået indhop eller fuld spilletid i samtlige kampe Santander eller Pieros har været skadet i denne sæson, samt alle de kampe hvor vi ville sætte en targetman ind for at presse på i feltet når vi skulle satse. Ståle er om nogen en mand der har været fortaler for konkurrence på alle pladser. Samlet er det løbet op på det der svarer til en startplads... Worst case til 25min hver kamp ish og en mulig overtager for Santander så han kunne smutte til sommer. Altså strategien for en udviklende/sælgende klub.

    I øvrigt tror jeg ikke at vi behøver en spiller på Santanders niveau, blot en spiller som tilnærmelsesvis kan udfylde den samme rolle som targetman. Pieros er ikke ham, og var det heller ikke før han kom.

    Pilen plejer kun en vej - og vores manglende skud fra bænken koster os dyrt, særligt i en sæson som denne hvor vi spiller under Murphys lov.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 06.05.18 kl. 20:27

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    [QUOTE=EraZ;670965]
    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser

    Ingen tvivl om at BIF havde de største chancer og sagtens kunne have vundet.

    Jeg er sgu skuffet over at se vores holds reaktion da BIF vælger spille fodbold og sætter et ekstra gear ind. Jeg ved ikke om de bare er i bedre form end os eller om deres spilforståelse bare er bedre p.t. end vores. 2 halvleg var under niveau fra vores side.

    Jeg er virkelig spændt på næste sæson. Lad os håbe vi skipper Ankersen og Lüftner afsted og får et på gode erstatninger så er jeg fortrøstningsfuld.
    Nu er BIF jo trods alt så gode, så de kan presse selv os i perioder. De havde 10-15 gode min i starten af anden halvleg, men derefter var reaktionen vel helt fin. Vi fik da i hvert fald fat i kampen igen.

    Og så virkede det til, at 1. halvleg virkelig var hård, for flere spillere (fra begge hold) så ualmindelig trætte ud i 2. halvleg.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    [QUOTE=EraZ;670965]
    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser

    Ingen tvivl om at BIF havde de største chancer og sagtens kunne have vundet.

    Jeg er sgu skuffet over at se vores holds reaktion da BIF vælger spille fodbold og sætter et ekstra gear ind. Jeg ved ikke om de bare er i bedre form end os eller om deres spilforståelse bare er bedre p.t. end vores. 2 halvleg var under niveau fra vores side.

    Jeg er virkelig spændt på næste sæson. Lad os håbe vi skipper Ankersen og Lüftner afsted og får et på gode erstatninger så er jeg fortrøstningsfuld.
    Vi havde også en på stolpen skal man huske på. I de situationer hvor de er farlige er det egenligt pga. Dårligt forsvarsspil. Enten direkte eller indirekte fordi man ikke får clearet ordenligt eller er ordenligt på plads. Vi kunne også ‘sagtens’ have vundet. Det var 50-50 idag. Sådan burde det dog ikke have været efter de blev spillet ned det meste af 1 halvleg.

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    [QUOTE=k@sper;670967]
    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser

    Nu er BIF jo trods alt så gode, så de kan presse selv os i perioder. De havde 10-15 gode min i starten af anden halvleg, men derefter var reaktionen vel helt fin. Vi fik da i hvert fald fat i kampen igen.

    Og så virkede det til, at 1. halvleg virkelig var hård, for flere spillere (fra begge hold) så ualmindelig trætte ud i 2. halvleg.
    Ja der var en lille periode vi fik fat, men den var meget lille og mange chancer spillede vi jo os ikke frem til i 2 halvleg ud over Ankersens stolpeskud. Så alt i alt skuffende. Og jeg syntes helt klart vores spillere så mere trætte ud end BIFs spillere især de sidste 20 min.

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Første halvleg var rigtig god, fraset den elendige start. Taktisk greb vi stort set kampen perfekt an og det er lang tid siden, at vi har kunne dominere sådan mod Brøndby. Vi udnyttede endelig banens bredde og fik for alvor udstillet Brøndbys presspil. Efter ca. en halv times tid måtte Brøndby også spille med en bred midtbane, for at dæmme op for vores spil – det lykkedes dog ikke.
    Desværre førte det massive spilovertag ikke til helt så store chancer, som vi kunne have håbet, men det resulterede dog i, at Brøndby måtte stå meget dybt og havde store problemer med, at spille sig ud af presset.

    Anden halvleg kunne desværre ikke leve op til præstationen i første halvleg. Brøndby skiftede Fisker ud og gik over til deres vanlige taktik (som jeg så det) og det førte dem tilbage i kampen. De dominerede i starten af halvlegen, men vi kom tilbage og fik stabiliseret. Det blev dog aldrig særlig godt i anden halvleg og her spiller vores manglende bredde måske ind. Vi kunne i hvert fald slet ikke få vores spil til at fungere som i første halvleg og vi havde store problemer med at bruge banens bredde. I stedet så vi nu langt flere dårlige afleveringer og alt for mange lange bolde som vi ikke rigtigt havde en chance for at vinde. Det ændrede indskiftningen af Wind ikke på og Fischer kom aldrig rigtigt til at fungere på kanten.

    Brøndby havde ikke så meget held med at stoppe vores opspil ved at begå frispark, som ellers er blevet kutymen. Det skyldes dels at vi var gode til at sætte tempo (i første halvleg) og dels, at Jens Maae faktisk gav dem advarsler forholdsvist tidligt. Han dømte bestemt ikke en perfekt kamp, men begår en del fejl – denne gang var det bare ikke til Brøndbys fordel. Det mest kontroversielle var dog, at Falk skal advares og Arajuri skal også advares i kampens begyndelse.

    Stephan Andersen leverede en god præstation. Han kan ikke gøre så meget ved Brøndbys mål og heller ikke på deres stolpeskud. Han havde en del gode redninger, hvor den bedste nok var på Lüftners fine afslutning.

    Boilesen ramte det niveau vi ved han har, men det stoppede i anden halvleg, hvor præstationen mindede om dem han har præsteret i hele foråret. Det er naturligvis flere faktorer der spiller ind, især at forsvaret i starten af anden halvleg var decideret panisk, men han kom aldrig rigtigt tilbage i kampen.

    Vavro gjorde det nok bedre end Lüftner, især i opspillet, men han var også vældig usikker i dag. Jeg husker umiddelbart ingen fejlafleveringer og han virkede fin i duellerne, men især i anden halvleg gik det ikke særlig godt (han er blandt andet til dels skyld i Lüftners spark på mål). Han er selvfølgelig også involveret i Brøndbys scoring. Umiddelbart ligner det, at han forsøger at heade til backen (jeg håber i hvert fald ikke, at det var en aflevering til Lüftner) og at Lüftner så header bolden lige op i luften, kan han ikke gøre så meget ved. Han kunne dog have gjort mere i situationen med Mukhtar, hvor han enten kan trække ham offside (hvis Ankersen følger med) eller han kunne have markeret ham tættere, da han ser, at Mukhtar tager løbet. Han kunne naturligvis også have blokeret afleveringen på tværs og så regne med, at Andersen tog en eventuel afslutning fra en lidt skarp vinkel, men det er vist mere en smagssag (og så er det selvfølgelig nemt at være bagklog).

    Lüftner var virkelig ikke særlig god. Selv hvis man trækker hans andel i Brøndbys scoring fra, så var det en uacceptabel præstation. Han havde naturligvis også gode aktioner, men det var bare ikke tilstrækkeligt og han var alt for usikker i mange situationer. Man skal naturligvis passe på med at vurdere spillere for hårdt og Lüftner har bestemt heller ikke haft en optimal start på karrieren her og det er da helt klart muligt, at han sagtens kan blive meget bedre (Zanka blev i hvert fald lagt for had for nogle af de samme ting som Lüftner). Personligt synes jeg dog, at han har meget lang vej endnu og jeg er rigtig træt af de mange fejl og den store usikkerhed. Derfor har jeg svært ved at se os vinde mesterskabet næste sæson med ham på holdet.

    Ankersen var om muligt endnu værre en Lüftner. Han havde mange gode løb og indtog mange gode positioner, men de beslutninger han tog, når han var i boldbesiddelse, var lige til skraldespanden. Jeg synes virkelig han havde meget plads i dag og Skov gjorde det også ganske fornuftigt, men alligevel lykkedes det ikke Ankersen, at komme rigtigt ind i kampen. Defensivt var det dog meget værre. Brøndby har tre helt store chancer, hvoraf de scorer på den ene, og han er involveret i alle tre. To af dem er med Wilczek, hvor han bare ikke følger med ham og den ene er med Pukki, der lidt tilfældigt får vippet bolden på stolpen.
    Generelt var han ikke særlig overbevisende i dag og det er svært at forestille sig, at han havde fået så mange kampe, hvis der havde været reelt konkurrence om pladsen.

    Thomsen gjorde det fint i de fleste af de aktioner han var involveret i, men han havde lidt en tendens til, at falde ud af kampen. Jeg synes dog at han var bedre til at involvere Boilesen, end Fischer generelt er. Jeg har umiddelbart lidt svært ved at se ham få så meget succes som kantspiller hos os, men han har trods alt heller ikke vadet i kampe, så jeg kan sagtens tage fejl. Defensivt gjorde han det dog ganske fint og det er nok også en af årsagerne til, at han startede på kanten i dag.

    Falk gjorde det glimrende inde centralt og han er en af de helt store årsager til, at vores spil fungerede så godt i første halvleg. Jeg synes han bliver bedre og bedre inde centralt og han får også lagt mere og mere på defensivt, hvor han ellers har nogle problemer. Jeg synes stadig ikke det er ideelt at have ham inde centralt, men det bliver sværere og sværere at argumentere imod det.

    Zeca var nok den anden helt store årsag til, at spillet fungerede. Han var virkelig god i dag og jeg synes hans første halvleg var exceptionel. Han var god til at fastholde bolden, selvom han blev presset, han fordelte spillet rigtig godt og han var vigtig i defensiven, hvor han både dækkede af og generobrede. Det er virkelig svært at pege på, hvad han kunne have gjort bedre i dag.

    Skov var langt bedre end i de seneste par kampe og man kunne se lidt af hans potentiale. Hans præstation var dog ikke uden mangler og han faldt noget ud af kampen, selvom han startede stærkt. Jeg tror dog på, at han bliver vigtig i fremtiden.

    Fischer var ikke i nærheden af hvad vi ellers har set fra ham i sæsonen, men det siger måske mere om hvor dominerende han ellers har været. Han havde lidt sværere vilkår i dag og havde umiddelbart svært ved få et samarbejde med Pieros. I første halvleg gjorde han det ellers glimrende, selvom han ikke kom i de helt afgørende situationer. Jeg synes han administrerede den frie rolle helt fint, selvom det dog betød, at Pieros lå meget alene, da han ofte deltog meget i det opbyggende spil.

    Pieros havde meget svære vilkår i dag, men scorer stadig et fint mål. Han fik dog ikke meget at arbejde med, da der ikke rigtigt var nogle, der for alvor formåede at sætte ham i scene. Oftest tog det for lang tid at få bolden ind til ham og så var han tæt markeret og de lange bolde kunne han ikke vinde. Der kom heller ikke mange kvalitetsindlæg og det er måske utopi at tro på, at Ankersen reelt kunne ramme ham i dag. Han blev dog snydt for noget der kunne ligne en friløber, da der fejlagtigt blev dømt offside.
    Det hjalp heller ikke at Wind kom ind, da vores spil ikke rigtig fungerede særlig godt på det tidspunkt.

    Alt i alt er uafgjort et fint resultat, især med tanke på de foregående opgør med Brøndby, men med spillet i første halvleg in mente kunne vi sagtens have vundet. Desværre forvaltede vi ikke momentum særlig godt og vi lukkede Brøndby tilbage i kampen i anden halvleg, selvom de virkelig var på hælene i første. I dag havde vi dog for svært ved at blive farlige, da Brøndby stod kompakt og uden at skulle udpege syndebukke, så skyldes det primært kanterne og backerne, da de virkelig havde mange gode muligheder og ofte rigeligt med plads. Potentialet er dog helt klart til at få øje på, men vi mangler lige det sidste.
    Forsvaret bød dog ikke på mange overraskelser og deres præstation gør, at vi også snildt kunne have tabt i dag mod et svagt spillende Brøndbyhold, der aldrig rigtig fik deres spil i gang (altså deres presspil var ineffektivt og så har de ikke meget mere at skyde med).

    Sommerens transfervindue bliver ret spændende at følge og det vil også være afgørende for, om vi får indløst noget af det store potentiale vi har set her i foråret.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Om man bryder sig om det eller ej, så hiver Stephan Andersen lige nu nogle præstationer frem, der får ham til at ligne førstemålmanden i den kommende sæson - i hvert fald til en begyndelse.

    Vores kommende, unge finne skal i hvert fald være skarp til træning fra dag et. Det taler heller ikke til hans fordel, at han har siddet ude med en skade en stor del af foråret, og at vores midterforsvar stadig ser shaky ud. Det kalder på Stephan A som det fornuftige førstevalg i efteråret, som det ser ud lige nu.

  24. De følgende 12 brugere er enige:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 158
    Sidste Meddelelse: 19.11.17, 11:52
  2. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 10.08.17, 14:20
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 05.03.14, 10:21
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(28.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 01.05.13, 09:20
  5. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 23.04.13, 07:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •