Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
97. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 34.02%
  • Uafgjort

    12 12.37%
  • FCM vinder

    52 53.61%
Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 134

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Fordi gummiben hos FCM kun er interessant, hvis det jagtende hold ser ud til at kunne hale ind. Og det kan vi ikke med vores alt for svingende spil især offensivt. Man vinder ikke guld med mælketænder og lige nu er det vel nærmest kun infantile gummer, som vi bider med offensivt.
    Vi har da hentet 4 point på FCM siden corona pausen, så det er lidt noget vås at sige at vi ikke ser ud til at kunne hale ind...

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Vi har da hentet 4 point på FCM siden corona pausen, så det er lidt noget vås at sige at vi ikke ser ud til at kunne hale ind...
    Jo men de fører stadig med 8 point og trods vores gode pointhøst, så har vi også vaklet i alle kampe. Hvis vi skal hente 8 (9 med målscore) point på FCM så kræver det formentlig stadig noget der ligner maksimumpoint i de resterende kampe. Det er imo temmelig naivt at tro på.

    Men fair nok, det er selvfølgelig ok at være mere optimistisk end mig. Og hvis man snart kan pumpe NDoye med piller og sende ham på banen i nogenlunde tilstand, så er der da en mulighed for, at vi kan gøre vores del.

    Og kan vi vinde denne kamp (hvilket jeg også finder usandsynligt med vores skadede spillere og zeca i karantæne), så kan de da måske godt for alvor blive nervøse. Men lad os tage den til den tid. Lige nu kigger jeg mere ned mod AGF end op mod FCM.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jo men de fører stadig med 8 point og trods vores gode pointhøst, så har vi også vaklet i alle kampe. Hvis vi skal hente 8 (9 med målscore) point på FCM så kræver det formentlig stadig noget der ligner maksimumpoint i de resterende kampe. Det er imo temmelig naivt at tro på.

    Men fair nok, det er selvfølgelig ok at være mere optimistisk end mig. Og hvis man snart kan pumpe NDoye med piller og sende ham på banen i nogenlunde tilstand, så er der da en mulighed for, at vi kan gøre vores del.

    Og kan vi vinde denne kamp (hvilket jeg også finder usandsynligt med vores skadede spillere og zeca i karantæne), så kan de da måske godt for alvor blive nervøse. Men lad os tage den til den tid. Lige nu kigger jeg mere ned mod AGF end op mod FCM.
    K@sper din ellers normale optimisme er fuldstændig væk ;). Aldrig kigge nedad med mindre man ikke kan kigge opad. Min optimisme skal ikke findes i vores spil, men i FCM’s. Resultater og spil mangler meget og et nederlag til os i næste runde kan altså vække en del bekymring på heden. Så er de en uafgjort fra at FCK selv kan bestemme om de vil være mestre

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Det bliver svært - nøgternt så besidder FCM alle de kvaliteter, som vi har sværest ved at håndtere hos en modstander.

    - Fysik
    - Speed
    - Hovedspil
    - Kompakt defensiv

    Jeg kalder den allerede nu; rødt kort til Bjelland efter to gule og Schviatenko scorer mindst en på hovedet efter en dødbold. Stage skal dække ham op, hvilket kampen i Herning viste sig som en mand mod junior-dyst. Stage bekræftede sine mangler på defensive dødbolde i Brøndby, hvor han ikke var i stand til at presse Uhre, da denne afsluttede med en stille og rolig inderside, samtidig med Stage hev i ham alt hvad han kunne.

    Kan det gå anderledes ... Ståle lover i dag, at vi stiller med et stærkt hold på søndag. Det lyder godt, jeg ville blot ønske, at han så også havde brugt de gode spillere i de andre kampe. Men det glædelige er, at han bringer dem i spil på søndag, uden jeg dog kan gætte hvem det drejer sig om.
    Goldbæks Højrefod

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2019
    Indlæg
    10

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Mulighederne er der i høj grad stadig, hvis vi blot kan formå at bibeholde niveauet fra Lyngby, Randers (1. halvleg) og AaB (1. halvleg). Jeg har en eller anden fornemmelse af, at det pludselig kan gå meget stærkt, hvis vi først lugter blod. Forestil jer, hvis vi vinder de kommende to runder mod FCM og AGF og FCM samtidig taber mod FCN, så er vi reelt nede på 2 point. I så fald, kan vi godt tillade at smide point i Herning. Det væsentlige er dog om vi selv holder et stabilt niveau og kan formå at holde det over mere end en enkelt halvleg, men også om vi kan undgå domme karantæne og pludselig skader... Zeca.
    FCM er til at tale med for tiden og deres held i henhold til skader, synes også at være opbrugt. Man kan håbe at de får Brøndby tendenser og falder fuldstændig sammen til sidst. Hvilken sæson det så ville være... Men ingen jinx, lad os se hvad drengene kan udrette. Jeg tror på det.

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    K@sper din ellers normale optimisme er fuldstændig væk ;). Aldrig kigge nedad med mindre man ikke kan kigge opad. Min optimisme skal ikke findes i vores spil, men i FCM’s. Resultater og spil mangler meget og et nederlag til os i næste runde kan altså vække en del bekymring på heden. Så er de en uafgjort fra at FCK selv kan bestemme om de vil være mestre
    Både og. Min optimisme består jo oftest i, at jeg stoler på at Ståle og co har styr på tingene. Jeg har absolut ingen forhåbninger om guld i år, men jeg tror på at skuden vendes næste år. Det er værdifulde erfaringer, som de unge drenge får pt.

    Når det kommer til at spå resulterer især på den korte bane er jeg derimod næsten altid pessimist. Så bliver jeg ikke så skuffet, når det går galt :-D

    Og hvis vi skal holde os til trådene emne, så tror jeg desværre, at FCM sætter skabet på plads. Og så får vi ellers et giftigt opgør med AGF bagefter, som virkelig kan sætte lokummet i brand.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, bortset fra, at folk vel ikke samles mindre på værtshuse i forbindelse med fodboldkampe, de ikke må se på stadion?
    Det kan man selvfølgelig ikke vide, men jeg forestillede mig, at de så nok havde set den hjemme i sofaen i stedet?
    Sidst redigeret af guldsmed : 23.06.20 kl. 12:37
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Det kam man selvfølgelig ikke vide, men jeg forestillede mig, at de så nok havde set den hjemme i sofaen i stedet?
    Tja, jeg tænker bare, at der jo generelt er rimeligt godt run på de københavnske barer og værtshuse, der viser fodbold, når der er derby. Og sådan forholder det sig formentlig også ude vestpå. Nå, om de afventer inkubationsperioden eller ej, må jeg nok desværre væbne mig med tålmodighed. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Fordi gummiben hos FCM kun er interessant, hvis det jagtende hold ser ud til at kunne hale ind. Og det kan vi ikke med vores alt for svingende spil især offensivt. Man vinder ikke guld med mælketænder og lige nu er det vel nærmest kun infantile gummer, som vi bider med offensivt.
    Sjovt, jeg synes netop det er defensiven der pt lader til at være vores største problem.. Det er da muligt de to unge i front ikke havde deres bedste kamp mod BIF, men generelt har vi skabt fint med chancer her i foråret. Og vi havde da også mindst lige så mange chancer på Brøndby Stadion som vi plejer at have, når mere rutinerede krafter spiller fremme.. Defensiven derimod.. Puha hvor den sejler.. Kan ikke huske et Ståle-hold, der har givet så meget ved dørene, som det her hold gør.. Nelsson og Bjelland ser enormt dårlige ud sammen, og de skaber mere usikkerhed end omvendt.. Vi skal være lykkelige for at vi har en shot-stopper i topklasse mellem stængerne, ellers havde tingene set noget værre ud end de gør nu..


  16. #25
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Sjovt, jeg synes netop det er defensiven der pt lader til at være vores største problem.. Det er da muligt de to unge i front ikke havde deres bedste kamp mod BIF, men generelt har vi skabt fint med chancer her i foråret. Og vi havde da også mindst lige så mange chancer på Brøndby Stadion som vi plejer at have, når mere rutinerede krafter spiller fremme.. Defensiven derimod.. Puha hvor den sejler.. Kan ikke huske et Ståle-hold, der har givet så meget ved dørene, som det her hold gør.. Nelsson og Bjelland ser enormt dårlige ud sammen, og de skaber mere usikkerhed end omvendt.. Vi skal være lykkelige for at vi har en shot-stopper i topklasse mellem stængerne, ellers havde tingene set noget værre ud end de gør nu..
    Meget enig - Kalle har vel ene og alene sørget for minimum 10 point i den her sæson. Klart vores bedste og mest stabile spiller i den her sæson.


  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Jeg læser: "Nu gik det jo rigtig godt for Brøndby med tilskuere der fik en uventet uafgjort mod FC København. Nu trækker vi lige tiden lidt, så der der ikke kan komme tilskuere i Parken mod FC Midtjylland. Så håber vi til gengæld der kan være massere af jyske fans i Herning om nogle uger når København skal på besøg".

    FFS!!


  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg læser: "Nu gik det jo rigtig godt for Brøndby med tilskuere der fik en uventet uafgjort mod FC København. Nu trækker vi lige tiden lidt, så der der ikke kan komme tilskuere i Parken mod FC Midtjylland. Så håber vi til gengæld der kan være massere af jyske fans i Herning om nogle uger når København skal på besøg".

    FFS!!
    Jeg læser præcis det samme. Og det går galt = 500 til Derby i Teliaparken (føj - skrev jeg det!)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    På FCMs fanside er der interessant nok ret mange, som er ret pessimistiske på deres holds vegne forud for søndagens opgør, og som er ret slukørede over kampene mod BØF og GF.

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Herning er faktisk et væsenligt bedre udehold end hjemmehold, de har vist slet ikke tabt på udebane i denne sæson

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jonasss Se meddelelser
    FCM er til at tale med for tiden og deres held i henhold til skader, synes også at være opbrugt. Man kan håbe at de får Brøndby tendenser og falder fuldstændig sammen til sidst. Hvilken sæson det så ville være... Men ingen jinx, lad os se hvad drengene kan udrette. Jeg tror på det.
    Netop de historiske hændelser i 17/18-sæsonen er måske vores største grund til en forsigtig optimisme, selvom alt naturligvis er serveret for Midtjylland i år.

    I 2018 mødtes de to guldkandidater - FCM og BØF - netop også i runde 30, ligesom vi møder FCM i runde 30 i weekenden.

    BØF vandt dengang 3-2 i Herning og kom tre point foran. Det blev øget til fem point i runde 31 og fastholdt i runde 32, altså med fire kampe tilbage. Alle ved, hvad der skete siden...

    Kan vi gøre det, der lige nu ser svært ud - slå Midtjylland i Parken på søndag - så har vi seks runder til at hente samme forspring, som FCM hentede på BIF på fire runder i 2018. Og husk i øvrigt på styrkeforholdene dengang. Der var det Brøndby, som i 32 runder virkede ustoppelige og som de sikre mestre, mens FCM hakkende fulgte efter, indtil de med fire sejre i de sidste fire runder løb med mesterskabet.

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  3. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  4. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  5. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •