Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen FCK - Silkeborg ?

Stemmeafgivere
46. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 71.74%
  • FCK spiller uafgjort

    4 8.70%
  • Silkeborg vinder

    5 10.87%
  • Who cares, guldet og CL er miles away

    4 8.70%
Viser resultater 1 til 15 af 63

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København-Silkeborg 21/4 kl. 16.00

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,231

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Citat Oprindeligt indsendt af Qlawz Se meddelelser
    Jeg er enig i at det udefra set er oplagt at vi skulle forlænge med Ankersen. Og det synes jeg også selv.

    Men ingen af os ved jo, hvor stor difference der er mellem fx den løn, som Ankersen forlanger og den løn FCK vil give, og heller ikke ved hvor stor forskel på kontraktlængde der er.

    Så selvom det virker oplagt at forlænge, så kan man jo ikke sige noget uden man kender disse detaljer, og det gør kun Ankersen og PC.

    - Klaus
    Ankersen var villig til at gå ned i løn for at blive i klubben, men hvor langt ned ved vi selvfølgelig ikke.


    Jeg synes også, det er ærgerligt, specielt i lyset af, hvor god han har været på det seneste.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Ankersen var villig til at gå ned i løn for at blive i klubben, men hvor langt ned ved vi selvfølgelig ikke.


    Jeg synes også, det er ærgerligt, specielt i lyset af, hvor god han har været på det seneste.
    Han skulle efter sigende være en af de rigtig løntunge efter Corner.
    Han har en pudsig tendens til at blomstre lige op til en kontraktforhandling.
    Selvom han er klubmand og leverer rigtig fint lige nu, så tænker jeg at det er fint at der trækkes en streg i sandet.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,580

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Han har en pudsig tendens til at blomstre lige op til en kontraktforhandling.
    Altså det kan man jo sige om rigtige mange spillere, hvis det kort lige skal trækkes. Larsson er F.eks. 1 af dem. Boilesen viste sig jo også godt frem og fik en god kontrakt lige inden han blev skadet (Og man kendte hans skades historik).

    Corner viste sig rigtig godt frem i Tyrkiet, inden vi valgte at købe ham og Trabzon underligt nok var villig til at slippe deres topscorer, måske vidste de noget dengang der gjorde de godt vidste hans krop var en omvandrende skade.

    Ja der er mange måder at tolke tingene på :)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,456

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Ankersen var villig til at gå ned i løn for at blive i klubben, men hvor langt ned ved vi selvfølgelig ikke.


    Jeg synes også, det er ærgerligt, specielt i lyset af, hvor god han har været på det seneste.
    Sammenlignet med hvad Babacar (stadig) tjener for at lave nul + niks, så har jeg svært ved at forestille mig, at et år ekstra til Pete skulle være nogen tung post på vores lønbudget. Virker mere som PC, der (igen) træffer en ikke specielt gennemtænkt beslutning.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    904

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Fotmob medtager så ikke de gange han dukker sig, laver glidende tacklinger uden at tackle, efterlader CS alene med 2 mand stort set hele kampen mm. Synes simpelthen ikke Clem er dygtig nok - min helt subjektive holdning! Det er som om vi skal opfinde et talent af princip!

    Midtbanen i går var katastrofalt sat op! Presset var håbløst og blev overspillet. Offensivt gik det langsomt og med mange, mange fejlafleveringer. Kun afleveringer bagud var stor succes.

    Jeg stod hele kampen bare og ventede på, at deres (23) Tonni Adamsen fik en bold i dybden. Han var bekymrende fri stort set hele kampen. Ham og Sonne stod i kø for at løbe fra CS... Heldigvis spillede de ikke "så" meget på det.

    Bekymrende ringe kamp. Måske det er "No-nonsence" ift. at få sejre, men det virker mere som apati og manglende taktisk plan - samt justering af en evt. plan.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    At dømme efter artiklen virker det da som om der er en dialog igang. Klart at PC i givet fald ikke kan kommentere det
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - SILKEBORG 21/4 KL 1600

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    At dømme efter artiklen virker det da som om der er en dialog igang. Klart at PC i givet fald ikke kan kommentere det
    Den Tipsbladet-artikel er fra januar. Ved nedenstående artikel fra 31. marts melder klubben det officielt ud:
    https://www.fck.dk/nyhed/peter-anker...efter-saesonen
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 152
    Sidste Meddelelse: 13.05.22, 14:10
  2. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (14.04.22 kl.16)
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 15.04.22, 17:33
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 20.03.17, 13:04
  4. Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF – FC København(01.04.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 02.04.13, 14:15
  5. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (25.03.12 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 27.03.12, 13:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •