Side 143 af 184 FørsteFørste ... 4393133140141142143144145146153 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,131 til 2,145 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2131
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Ankersen giver god mening ja - Men i den helt ideelle verden ser jeg ikke Varela som vores løsning på VB problemet.

    Hvor ville jeg ønske at Boile kunne holde sig skadesfri, ham og Ankersen ville jeg være helt trygge ved. Det er dog desværre nok ren ønsketænkning.
    Ja, jeg tror desværre at det er ønsketænkning, min tillid til Boilesens ben er på et absolut nulpunkt.

    Hvis vi ikke skal ud at smide rigtigt mange penge, så tror jeg at Ankersen-Varela er noget nær den bedste back-konstellation vi kommer i nærheden af i dette vindue. Jeg tror også at Varela-Fischer ville give en sjov venstreside. (Men det har jeg vist nævnt før)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2132
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...er-meget-lille

    Zinckernagel tror ikke selv, han kommer til Superligaen.

    Håber også, vi stiler højere.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #2133
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Nej, enig, det er ikke der, den store forskel kommer. Jeg ser bagkæden sådan her med 1-6 stjerner til hver spiller:

    Johnsson 5 (Grytebust 2)
    Varela 3 (Bartolec 2) - Nelsson 4 - Bjelland 2 (Sigurdsson 2) - Bengtsson 2 (Oviedo 1, Boilesen ?, potentielt 5)

    Ankersen vil løfte højrebacken til 4, men vi har mere brug for, at Zanka (6) skubber Bjelland ud - realistisk eller ej.

    Lad os bare tage resten af holdet med.

    Zeca 5 - Falk 5 (Stage 3, Mudra 4)

    Pep 3 - Wind 4 - Fischer 4 (potentielt 6)
    Wilczek 4 (Daramy 3, Kaufmann 1)
    Det var en sjov leg med at sætte karakter på positionerne.
    Det giver også en ekstra dimension, hvis vi sætter potentiale på.
    Jeg giver min version med niveau og potentiale eks. 5-5. Karakteren er givet i forhold til topklasse i FCK og ikke "verdensklasse":

    Johnsson 5-5
    Grytebust 3-5

    Varela 4-5
    Bartolec 2-5
    Nelsson 4-6
    Bjelland 3-2
    Sigurdsson 3-2
    Bengtsson 2-2
    Oviedo 1-4
    Boilesen 4-5

    Zeca 4-5
    Falk 4-6
    Biel 2-4
    Mudra 2-5
    Stage 3-4
    Daramy 3-6
    Fischer 4-6

    Wind 4-6
    Wilczek 5-5
    Kaufmann 2-4

    Eks FCK'ere, der gerne vil tilbage på et tidspunkt:

    Zanka 6-6
    Ankersen 5-5
    Delaney 6-6
    Corner 5-5

  6. #2134
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Knoxville Se meddelelser
    Omskol Varela til venstreback og smid Ankersen på højre. Og send Bengtsson og Oviedo så langt væk som muligt ��
    Enig. De få minutter Varela har fået på venstre back, har han gjort det bedre end Bengtsson og Oviedo tilsammen.
    Jeg var optimistisk, da vi hentede Oviedo hjem, men kors hvor han han skuffet.
    Bengtsson er bare ikke bedre.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #2135
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Mens vi venter på kick-off kan det undre at Bjelle ifølge fck.dk ikke er skadet men heller ikke udtaget på bruttolisten til dagens kamp. Har man helt opgivet ham eller er han ved at finde en anden klub (næppe det sidste).

    Tipsbladet spekulerer i idag i at klubben er nødt til at agere med nye tilgange nu og nævner:

    Zanka, at det stadig kan lykkes hvis Fenerbache slækker på økonomien.

    Ankersen (er vist så tæt på det kan være uden det er officielt).

    Kantspiller, fordi Sisto sagen vidner om interesse ikke kun i en god spiller men også lige på positionen som kant.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sfer-slutspurt

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #2136
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Mens vi venter på kick-off kan det undre at Bjelle ifølge fck.dk ikke er skadet men heller ikke udtaget på bruttolisten til dagens kamp. Har man helt opgivet ham eller er han ved at finde en anden klub (næppe det sidste).
    Fra FCK.dk:
    Trupstatus
    Flere har spurgt, hvorfor Andreas Bjelland ikke er udtaget, når han ikke er på skadelisten eller har karantæne. Det skyldes nogle mindre skadeproblemer, men ikke i et omfang, så han er på skadelisten.

  11. #2137
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    På bagkant af aftenens kamp udtaler Ståle om evt tilgange:

    At Ankersen er en spiller med en mentalitet holdet har brug for

    At de nuværende kantpillere er samme type og at man gerne vil have en med gennembrudskraft eller fysik, men at der jo lige er en kamp mere (før man er kvallet til EL puljespil) og at
    man også gerne skulle have frigjort 1 eller 2 spillere fra budgettet.

    Det lyder selvfølgelig plausibelt men personligt ville ovenstående plus Zanka først i mine øjne kunne tippe magtbalancen retur til hovedstaden (med dagens kamp kræver Nelssons makkerposition nu 3 mand for at holde den kørende..ynk..)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2138
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Fra FCK.dk:
    Trupstatus
    Flere har spurgt, hvorfor Andreas Bjelland ikke er udtaget, når han ikke er på skadelisten eller har karantæne. Det skyldes nogle mindre skadeproblemer, men ikke i et omfang, så han er på skadelisten.
    Han er ikke skadet nok til at være på skadelisten, men har været skadet i to kampe. Er der snart noget der ikke skal køres gennem spin-maskinen?

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #2139
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,121

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg synes det er værd at bemærke, at såfremt Ankersen bliver en realitet og Varela eller Bartolec ikke ryger afsted i samme moment, så vil vi - omend nok i ganske kort tid - have 3 landsholdsbacks i hver side.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #2140
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Tænk hvis det viser sig at Wilzhek blir det bedste køb i dette vindue
    han gør ihvertfald sit bedste..

    Andreas Skov Olsen er blevet set på spise på en restaurant i indre by på trods af Bologna spiller på mandag

    Det virker som om der sker noget i kulissen bag Bjelland
    Sidst redigeret af boombastic : 25.09.20 kl. 00:30
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #2141
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af FC William Se meddelelser
    Jeg synes det er værd at bemærke, at såfremt Ankersen bliver en realitet og Varela eller Bartolec ikke ryger afsted i samme moment, så vil vi - omend nok i ganske kort tid - have 3 landsholdsbacks i hver side.
    Ja og jeg gruer for den dag hvor de alle seks spiller i samme kamp, og den dag kommer, hvis ingen ryger ud :-/


  20. #2142
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvad med at prøve Varela på højre Wing? Han er ikke god nok defensivt til backen.
    Kunne han være den wing vi leder efter, hvis alt andet går i knude...?

  21. #2143
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg syntes at bemærke i gårsdagens nedtakts-interview med Ståle, at han mere end antydede, at kommende transfers afgænger af om vi kvaller til europæisk gruppespil.. Selvom det med de økonomiske briller på forekommer ganske ansvarligt, så er det alligevel triste nyheder.. Vores nuværende hold har på ingen måde klassen til at spille DM-guld hjem, så derfor var det mit håb, at man vælger at investere det der skal til i holdet, for at få os på ret køl.. Om det bliver med én eller to kampe om ugen i dette efterår, så bliver det med mange tabte kampe, hvis ikke der hentes kvalitet ind på en række positioner...

    Selvom jeg selv har haft lukket diskussionen om en ny CB så står det efterhånden mere og mere klart, hvor vigtigt det er at vi får kvalitet ind her.. Bjelland synes over the hill, Ragnar er lavet af kongeligt porcelæn og Marios virker som et vanvittigt panik-køb der pt er milevidt fra at kunne bidrage med andet end nogle flotte holdfotos.. Man gik og troede og at det næsten ikke kunne blive værre for vores ærede scouting-afdeling, og så graver de sørme ham her frem.. Ja det er tidligt at drage konklusioner, men nøj hvor ser han altså ringe ud...

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #2144
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg syntes at bemærke i gårsdagens nedtakts-interview med Ståle, at han mere end antydede, at kommende transfers afgænger af om vi kvaller til europæisk gruppespil.. Selvom det med de økonomiske briller på forekommer ganske ansvarligt, så er det alligevel triste nyheder.. Vores nuværende hold har på ingen måde klassen til at spille DM-guld hjem, så derfor var det mit håb, at man vælger at investere det der skal til i holdet, for at få os på ret køl.. Om det bliver med én eller to kampe om ugen i dette efterår, så bliver det med mange tabte kampe, hvis ikke der hentes kvalitet ind på en række positioner...

    Selvom jeg selv har haft lukket diskussionen om en ny CB så står det efterhånden mere og mere klart, hvor vigtigt det er at vi får kvalitet ind her.. Bjelland synes over the hill, Ragnar er lavet af kongeligt porcelæn og Marios virker som et vanvittigt panik-køb der pt er milevidt fra at kunne bidrage med andet end nogle flotte holdfotos.. Man gik og troede og at det næsten ikke kunne blive værre for vores ærede scouting-afdeling, og så graver de sørme ham her frem.. Ja det er tidligt at drage konklusioner, men nøj hvor ser han altså ringe ud...
    Problemet vel bare at vores trup har en vis størrelse og at lønbudgettet er ved at være ret tight?
    Her tænker jeg ikke kun Bjelland, men vi har en del "fyld" i truppen som spærer for andre tilgange.

    Men helt enig - Nuværende trup er imo ikke stærk nok til at mase al modstand i Superligaen / EL eller ej....

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #2145
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Selvom jeg selv har haft lukket diskussionen om en ny CB så står det efterhånden mere og mere klart, hvor vigtigt det er at vi får kvalitet ind her.. Bjelland synes over the hill, Ragnar er lavet af kongeligt porcelæn og Marios virker som et vanvittigt panik-køb der pt er milevidt fra at kunne bidrage med andet end nogle flotte holdfotos.. Man gik og troede og at det næsten ikke kunne blive værre for vores ærede scouting-afdeling, og så graver de sørme ham her frem.. Ja det er tidligt at drage konklusioner, men nøj hvor ser han altså ringe ud...
    Hvad vurderer du det på? Manden har jo nærmest ikke spillet endnu
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •