Side 37 af 47 FørsteFørste ... 2734353637383940 ... SidsteSidste
Viser resultater 541 til 555 af 701

Emner: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

  1. #541
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Under alle omstændigheder så satser jeg på, at ledelsen trods alt har fingeren lidt mere på pulsen mht vores trup end os herinde.
    Og med de ord lukker vi Sidelinien ned permanent, for der er jo ingen grund til at debattere, når ledelsen trods alt har fingeren mere på pulsen end os herinde.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  2. #542
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Herligt med lidt optimisme. I 2014 voldtog Malmö os i hvert fald.
    Lad os nu ikke køre Malmö længere op end de reelt kan bære. De var SVINEHELDIGE med at komme i i cl mod Red Bull, hvor de burde have tabt første kamp 5-0. De tabte 5 ud af 6 kampe i CL.

    De har solgt begge deres gode spillere (Forsberg og Thelin) for samlet ca. 50 mio efter CL og har nu købt lidt ind, af spillere lige under det niveau FCK bør købe (Sana, Berget osv). Tilbage står de med en OK trup og en Rosenberg som har været lidt utilfreds og ikke bliver yngre.

    Fint nok hold, men deres trup er ikke på niveau med FC København. Midtjylland i topform ville køre dem helt over.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #543
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Nu når vores "proven non-goalscorer" Steve blevet skadet til dagens træning, så åbner det op for muligheden for et ekstra lejemål af en eller anden gammel Ståle kending. Nogen bud?

  5. #544
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin A Se meddelelser
    Nu når vores "proven non-goalscorer" Steve blevet skadet til dagens træning, så åbner det op for muligheden for et ekstra lejemål af en eller anden gammel Ståle kending. Nogen bud?
    LORD B!!1
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #545
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Lad os nu ikke køre Malmö længere op end de reelt kan bære. De var SVINEHELDIGE med at komme i i cl mod Red Bull, hvor de burde have tabt første kamp 5-0. De tabte 5 ud af 6 kampe i CL.

    De har solgt begge deres gode spillere (Forsberg og Thelin) for samlet ca. 50 mio efter CL og har nu købt lidt ind, af spillere lige under det niveau FCK bør købe (Sana, Berget osv). Tilbage står de med en OK trup og en Rosenberg som har været lidt utilfreds og ikke bliver yngre.

    Fint nok hold, men deres trup er ikke på niveau med FC København. Midtjylland i topform ville køre dem helt over.
    Bare lidt surt FCK sidste år som proven fact blev kørt over af Midtjylland i topform ...

  8. #546
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Er der nogen der kender lidt til de 2 unge der skal med på trænings lejr ?

  9. #547
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    hvor slem er skaden ??

  10. #548
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,158

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Og Amartey er nu skiftet skadet ud for Ghana. Omfang kender jeg ikke.

    Måske Ståle og Lange er gået for tidligt på transferpause.

  11. #549
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og Amartey er nu skiftet skadet ud for Ghana. Omfang kender jeg ikke.

    Måske Ståle og Lange er gået for tidligt på transferpause.
    Lidt nyt her om skaden - uden at det bliver konkret: http://www.bold.dk/nyt/ghana-krydser-fingre-for-amartey

  12. #550
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Smukt...... Så mangler vi bare Jørgensen kommer til skade på træningslejeren og så er foråret ødelagt! :(
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  13. #551
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af pikkerrup Se meddelelser
    Smukt...... Så mangler vi bare Jørgensen kommer til skade på træningslejeren og så er foråret ødelagt! :(
    I artiklen, Madski linker til, står der, at Amartey kunne gå uden støtte i går aftes. Så lad os nu håbe, at han er helt klar til Superliga start om en måneds tid.

  14. #552
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    For lige at få tråden lidt tilbage på sporet, så udtaler Aaron Johansson at han godt kunne tænkes at skifte klub inden for de næste par dage.

    Ham ville jeg personligt blive glad for, især nu hvor Steve synes skadet i et indtil videre længere stykke tid (siden han ikke skal med på træningslejr).

    http://www.forza.dk/nyhed/tipsbladet...ter-måske-klub

    Eller er jeg for ambitiøs på klubbens vegne?

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #553
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af JRoos15 Se meddelelser
    For lige at få tråden lidt tilbage på sporet, så udtaler Aaron Johansson at han godt kunne tænkes at skifte klub inden for de næste par dage.

    Ham ville jeg personligt blive glad for, især nu hvor Steve synes skadet i et indtil videre længere stykke tid (siden han ikke skal med på træningslejr).

    http://www.forza.dk/nyhed/tipsbladet...ter-måske-klub

    Eller er jeg for ambitiøs på klubbens vegne?
    Du er klart langt over Ståle og co overlægger, men bestemt præcis der hvor vi nok er mange der mener den burde være :-/

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #554
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af JRoos15 Se meddelelser
    For lige at få tråden lidt tilbage på sporet, så udtaler Aaron Johansson at han godt kunne tænkes at skifte klub inden for de næste par dage.

    Ham ville jeg personligt blive glad for, især nu hvor Steve synes skadet i et indtil videre længere stykke tid (siden han ikke skal med på træningslejr).

    http://www.forza.dk/nyhed/tipsbladet...ter-måske-klub

    Eller er jeg for ambitiøs på klubbens vegne?
    Uden at forholde mig til hans type (som jeg desværre ikke kender godt nok, any inputs?), så tror jeg at hans kontrakts længde (til 30.06.2018) holder ham udenfor vores rækkevide. Mon ikke hans pris ligger på 20 mio.+?

  19. #555
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Jeg tænker også primært at han vil være nemmest tilgængelig på et lejemål, grundet kontraktlængden og at han trods alt har bevist sig på et højere niveau.

    Han er en bevægelig angriber på 184 cm der ved hvor målet står og er en klinisk afslutter som det ses ved at han scorede 17 mål i 32 kampe i sidste års Eredivisie for AZ (og var den mest scorende i Superligaen i hele 2012).
    Han er gledet ud af truppen for AZ i denne sæson grundet en længere skade.

    Han har tidligere spillet for AGF og kender Superligaen, hvilket måske eller måske ikke gør det mere sandsynligt.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Sæsonkort 2014/2015 - information
    By tobynator in forum Home & Away
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 16.12.14, 10:36
  2. Offensiven 2014/2015 i tal og grafik
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 03.10.14, 19:55
  3. FCK Start XI 2014/2015
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.07.14, 21:32
  4. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  5. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •