Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
56. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    37 66.07%
  • Uafgjort

    8 14.29%
  • AaB vinder

    11 19.64%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 36 af 36

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    65

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er enig. Jeg kunne endda være så kættersk at påstå, at man kunne overveje at lade den kronisk skadede Fischer smutte, og bruge et gigantisk beløb på Lukas Andersen, hvis man da ikke kan have dem løbende samtidig.

    Jeg er i øvrigt 99% sikker på, at Rasmus Falk bliver i FCK til han en dag skal hjem til OB og slutte karrieren - FCK er hans udenlandsophold! Han er enormt tryghedsafhængig, og bryder sig reelt ikke om at komme længere væk fra Fyn end han er nu.
    Nu har jeg set det nævnt flere gange, og har også selv prøvet at google mig frem, men hvor siger Rasmus Falk, at han godt kan se sig selv blive i København resten af karrieren?

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jacob32 Se meddelelser
    Nu har jeg set det nævnt flere gange, og har også selv prøvet at google mig frem, men hvor siger Rasmus Falk, at han godt kan se sig selv blive i København resten af karrieren?
    Jeg kan ikke huske præcis, hvor jeg læste det (tror det var bold.dk). Men er dog helt sikker på, at jeg har læst det. Det var måske i sommers, hvor han blev spurgt ind til om udlandet ikke lokkede, når nu han havde været her i noget tid, spillet godt og vundet mesterskabet. Til det svarede han noget i retning af, at han var rigtig glad, hvor han er og at han ikke havde travlt. Måske sagde han noget med, at alle fodboldspillere har så travlt med at kigge udover landets grænser, men det havde han ikke. Han sagde i hvert fald noget på en måde, hvor man fik indtrykket af, at han kunne blive her længe.

    Det var en masse "vist-nokker" og skal selvfølgelig tages med forbehold for huskefejl.

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg kan ikke huske præcis, hvor jeg læste det (tror det var bold.dk). Men er dog helt sikker på, at jeg har læst det. Det var måske i sommers, hvor han blev spurgt ind til om udlandet ikke lokkede, når nu han havde været her i noget tid, spillet godt og vundet mesterskabet. Til det svarede han noget i retning af, at han var rigtig glad, hvor han er og at han ikke havde travlt. Måske sagde han noget med, at alle fodboldspillere har så travlt med at kigge udover landets grænser, men det havde han ikke. Han sagde i hvert fald noget på en måde, hvor man fik indtrykket af, at han kunne blive her længe.

    Det var en masse "vist-nokker" og skal selvfølgelig tages med forbehold for huskefejl.
    Han har aldrig sagt det direkte, men ovenstående beskrivelse matcher fint et interview han gav til onside, da han underskrev forlængelsen. Derudover er det almen kendt i fodboldkredse, at Falk - i bedste Ole Madsen-stil - ikke følger strømmen, når det gælder karriereplanlægning. Han forlod ikke OB, fordi han var meget tryghedssøgende, og han har sagt nej til rigtig mange spændende ting allerede som teenager. Jeg siger ikke, at han med sikkerhed bliver i FCK, blot at han ikke har de “normale” ambitioner vi ser hos fodboldspillere. Snak med folk med fynske tendenser, og de vil nikke genkende til den beskrivelse.

    Jeg mangler desuden selv, at finde artikler der nævner et ønske om andet og mere. De må vel findes, når han nu har nævnt det flere gange.

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    7

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Hvad synes folk om Bjellands præstation? Han har jo fået en del kritik herinde på det seneste.
    Jeg synes han havde en del gode indgreb, hvor han læser spillet godt og sætter hurtige modangreb i gang. Jeg synes heller ikke hans 'langsomhed' blev udstillet, men det hænger måske mere sammen med at AABs angribere ikke er de hurtigste? Til gengæld havde han i et par omgange et ret dårligt afspil, der heldigvis ikke blev straffet. Men jeg er nu stadig ret vild med den ro han udstråler og at han tør føre bolden frem, når han kun bliver delvist presset/markeret i opspillet.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Jeg synes Bjelland vidste god forudseenhed, samt han deltog godt, i det opbyggende spil. Generelt en meget bedre kamp, fra hans side, end man længe har set.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Han har aldrig sagt det direkte, men ovenstående beskrivelse matcher fint et interview han gav til onside, da han underskrev forlængelsen. Derudover er det almen kendt i fodboldkredse, at Falk - i bedste Ole Madsen-stil - ikke følger strømmen, når det gælder karriereplanlægning. Han forlod ikke OB, fordi han var meget tryghedssøgende, og han har sagt nej til rigtig mange spændende ting allerede som teenager. Jeg siger ikke, at han med sikkerhed bliver i FCK, blot at han ikke har de “normale” ambitioner vi ser hos fodboldspillere. Snak med folk med fynske tendenser, og de vil nikke genkende til den beskrivelse.

    Jeg mangler desuden selv, at finde artikler der nævner et ønske om andet og mere. De må vel findes, når han nu har nævnt det flere gange.
    I dette interview fra oktober 2019 siger Rasmus Falk det følgende om udlandet:

    "Jeg forlængede min aftale for lidt under et år siden, og det var, fordi jeg var glad for at være her og kunne se en mening i det. Og kan stadig. Der er ingen tvivl om, at vi har snakket om, hvad jeg gerne vil på et tidspunkt, og hvad der skal ske på et tidspunkt. Og der har vi en god plan for, hvad meningen er. Når tiden er til det, så tror jeg også, at de vil være fair og kigge på min case."

    Han fortæller i samme ombæring, at han er åben for det meste i udlandet.

    Jeg tror også, at Falk er glad i KBH, men jeg kan ikke nikke genkendende til, at han skulle være tryghedsnarkoman i sådan en grad, at han aldrig lader sig friste af udlandet og de store penge.

    Og når vi nu er ved Falk, så snakker vi som oftest om hans positionering centralt eller som kant, der trækker ind i banen. Det meste af sidelinien ser ham helst centralt, men her nævner han, at han har nemmere ved at være afgørende for vores spil, når han spiller kant, fordi han her kan trække ind i halvrummet bag angriberne og have sit udgangspunkt længere fremme i banen, end når han spiller central midt. Det kan jo have haft betydning for de seneste kampe, hvis han selv helst vil spille kant.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  2. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 24.02.20, 15:08
  3. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  4. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •