Viser resultater 1 til 15 af 161

Emner: Banen

  1. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,557

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Gobas Se meddelelser
    Set fra sofaen, så banen i Herning i går under U21 landskampen nu ganske fin ud - og væsentlig bedre end Parken. Deres banes har mig bekendt været udsat for stort set samme slid siden jul. Deres græs er dog ikke blevet skiftet for nyligt som vores. Jeg tænker derfor at en del af forklaringen også ligger i at vi spiller for hurtigt efter græsset er blevet lagt. Men det kan lade sig gøre andre steder i landet (og i udlandet) så jeg køber ikke forklaringen med at vejret bærer ansvaret (og som du skriver, så kan det afhjælpes via teknologi).
    Det er helt sikkert en del af forklaringen.. Men det sætter også bare beslutningen om at forsøge at bevare den håbløse bane fra efteråret frem til sidste øjeblik i relief! Hvor er det dog en håbløs beslutning! Som jeg personligt på intet tidspunktet har forstået noget som helst af.. Man kunne have skiftet plænen efter julemarkedet og dermed have haft langt længere tid til at få den til at sætte sig, inden man skulle spille på den.. Jeg efterspurgte længe et fagligt argument for at bevare den gamle bane, i stedet for at anlægge en ny, i forbindelse med at man købte det nye udstyr, men jeg har ikke kunne finde et sådant. Og hvorom alting er, så står det da i bagklogsskabens ulideligt klare lys helt fast, at beslutningen om at bevare den gamle bane og først udskifte i sidste øjeblik, fordi plan A viste sig håbløs, var en forkert beslutning.

  2. De følgende 4 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dyr på banen
    By fck_hundested in forum Diverse
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 23.04.06, 00:53
  2. Banen....?
    By Don Diego in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 22:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •