Side 19 af 193 FørsteFørste ... 9161718192021222969119 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Don J. Se meddelelser
    Anderlecht har netop meddelt, at de henter en ny angriber ind til næste sæson. Så kan måske være, der bliver en mulighed for at hente JBL.
    https://www.rsca.be/en/WelcomeRafa
    De har jo allerede meldt ud, at de sender JBL tilbage til Hoffenheim, og med tanke på, at vi mangler fart, teknik og fysik offensivt, og hvis man iberegner hans succes i Hoffenheim og Anderlecht og sidste sommers flirten med FCK, så ser jeg bestemt JBL som et oplagt indkøb.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #272
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    De har jo allerede meldt ud, at de sender JBL tilbage til Hoffenheim, og med tanke på, at vi mangler fart, teknik og fysik offensivt, og hvis man iberegner hans succes i Hoffenheim og Anderlecht og sidste sommers flirten med FCK, så ser jeg bestemt JBL som et oplagt indkøb.
    Det gjorde jeg også INDEN vi erfarede, at PC er ny sportsdirektør. Han har allerede meldt ud, at det handler om at få mere ud af lønkronerne samt at fremtidige spilleraftaler i højere grad også bliver performance orienteret. JBL lugtede af en klassisk Ståle transfer, hvor han ville komme hjem på en fantastisk dyr 4 års kontrakt med håbet om at skyde ham afsted igen. Kommer det også til at blive PCs strategi?

    På mange måder det mest spændende vindue længe, som vi går imod.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #273
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det gjorde jeg også INDEN vi erfarede, at PC er ny sportsdirektør. Han har allerede meldt ud, at det handler om at få mere ud af lønkronerne samt at fremtidige spilleraftaler i højere grad også bliver performance orienteret. JBL lugtede af en klassisk Ståle transfer, hvor han ville komme hjem på en fantastisk dyr 4 års kontrakt med håbet om at skyde ham afsted igen. Kommer det også til at blive PCs strategi?

    På mange måder det mest spændende vindue længe, som vi går imod.
    Jeg ser ikke PC’s udmelding, som værende et modsætningsforhold til et JBL-indkøb. Klubben - og PC - har meldt ud, at der skal allokeres flere penge til 1-15/16 i truppen, og at resten skal hentes op fra ungdomsafdelingen. Jeg kan ikke se hvordan JBL’s profil ikke skulle passe ind der. Desuden passer JBL som spillertype perfekt til det som klubben har indikeret er fremtidens FCK-stil, og han er som skræddersyet til Jess’ idé om, hvad offensiv fodbold er.

    Så lige når det gælder JBL, så tror jeg ikke PC’s ankomst betyder noget. Det tror jeg til gengæld den vil gøre ved mange andre “navne”-indkøb.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #274
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    23

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg synes det kunne være spændende at se Magnus Kofod i FCK. Han gør det virkelig godt for Farum, og han har så meget fart og teknik.

  8. #275
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg tror bare ikke, vi har råd..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #276
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Rasputin Se meddelelser
    Jeg synes det kunne være spændende at se Magnus Kofod i FCK. Han gør det virkelig godt for Farum, og han har så meget fart og teknik.
    Enig, men...

    - Han har selv netop givet et interview om, at alt peger mod udlandet denne sommer, og at han glæder sig.
    - Han ville blive rigtig dyr, +30 mio.
    - Central midt er nok den position, hvor vi pt. er bedst besat. Næste sæson hedder den nok Zeca, Lerager, Stage og Stamenic til de 2 centrale i en 4-2-3-1.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #277
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Rasputin Se meddelelser
    Jeg synes det kunne være spændende at se Magnus Kofod i FCK. Han gør det virkelig godt for Farum, og han har så meget fart og teknik.
    Hmm. Jeg forbinder ikke lige frem Kofod med fart. Er han ikke mere en Lerager type måske med lige mere teknik og lidt mindre fysik? Jeg synes helt ærligt, at man hellere skal se på andre steder på banen, hvor vi er meget mere pressede på kvalitet.

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #278
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg synes ikke Wilczek skal ud.
    Hvis Wind bliver solgt ser vi meget tynde ud oppe foran.
    Jeg håber vi henter Cornelius, men han ER ofte skadet og har derfor stadig brug for en backup.

    Derudover skal vi have mere fart og teknik ind på holdet, og JBL kunne være et bud, men vi kan købe katten i sækken, da han også har været meget skadet og har mistet sit topniveau. Lidt som en Fischer version 2,0.

    Vi skal under alle omstændigheder have en ny målmand da Stephan Andersen ryger ud af kabalen.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #279
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det gør Gryte forhåbentlig også! Tankevækkende at han i ca halvandet år plus minus, har hævet en halv million om måneden på bænken! Pengene sad sgu løst hos manageren!

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #280
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Tror i PC vil gå på jagt efter transferfrie spillere som han gjorde i AGF
    bare på en højere hylde?

    eller står den på australske juveler? eller kigger vi et helt tredje sted?

    og er Frederik Sørensen stadig interessant?


    Link til spillere med kontrakt udløb til sommer
    https://www.transfermarkt.com/statis...dendevertraege

    -Victor AR

  19. #281
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis Frederik Sørensen skal være i FCK, kræver det at man både sælger Victor Nelsson, og at man ikke køber Zanka fri. Alle tre spiller bedst som højre midterforsvarer, og hvis man skal forsvare en relativt høj løn til ham, og samtidigt overtale ham til at opgive Italien, så skal det være fordi han er førstevalg i midterforsvaret. Han gider næppe være andenviolin til hverken Nelsson eller Zanka.

    Men om PC vil gå efter transferfrie spillere? Jeg kan ikke se, hvorfor han ikke skulle gøre det, hvis man i stedet kan hente spillere på en højere hylde, hvor transfersummen i stedet bruges på lønkroner til den enkelte spiller. Efter hans deltagelse i KBH Fanradio, hvor han beskrev hvordan Randers' nedrykning i foråret 2011 betød at han var tvunget til at afskedige adm. medarbejdere, så har jeg virkelig fornemmelsen af at han går rigtig meget op i "value for money".

    Og jeg tror, vi får brug for det. For vi kommer nok til at skulle afskrive nogle lønkroner til sommer, hvis vi skal af med Bjelland, Oikonomou, Oviedo, Bengtsson, Lüftner og Varela, alene fra forsvaret. Plus vi nok skal bygge et helt nyt midterforsvar op, hvis Nelsson bliver solgt efter et godt U21 EM. I så fald har vi reelt set kun Boile og Valdemar Lund tilbage derinde, når vi starter næste sæson.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #282
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Er der status på hvilke U19-spillere, der flyttes op til sommer? Så vidt jeg kan forstå, er de eneste, som klubben har meldt offentligt ud: Viktor Kristiansen, Valdemar Lund, Rasmus Højlund. Men folk herinde snakker en del om Stamenic også. Hvem er de næste på spring? Bøving, Haraldsson, Mattias Jakobsen?

  22. #283
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    For Stamenic er det noget, som skal afgøres i løbet af foråret og sommeren. Det kommer bl.a. an på hans udvikling i resten af sæsonen, samt en evt. deltagelse i træningslejren op til sæsonstart, plus hvordan han klarer det til OL.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #284
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis Frederik Sørensen skal være i FCK, kræver det at man både sælger Victor Nelsson, og at man ikke køber Zanka fri. Alle tre spiller bedst som højre midterforsvarer, og hvis man skal forsvare en relativt høj løn til ham, og samtidigt overtale ham til at opgive Italien, så skal det være fordi han er førstevalg i midterforsvaret. Han gider næppe være andenviolin til hverken Nelsson eller Zanka.
    Er det helt udelukket, at Thorup overvejer et systemskifte (f.eks. til 3-mands bagkæde) efter sommer? Jeg kunne i hvert fald godt frygte lidt, at Thorup nu køber ind til en helt anden stil, at det går helt i smadder og at vi så igen står med en trup totalt fejlcastet, fordi Thorup lagde alle æg i f.eks. 343 kurven.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #285
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er der status på hvilke U19-spillere, der flyttes op til sommer? Så vidt jeg kan forstå, er de eneste, som klubben har meldt offentligt ud: Viktor Kristiansen, Valdemar Lund, Rasmus Højlund. Men folk herinde snakker en del om Stamenic også. Hvem er de næste på spring? Bøving, Haraldsson, Mattias Jakobsen?

    Jeg tror personligt, at Stamenic, Bøving og Haraldsson joiner de tre andre på fuld tid fra sommer af. De er oplagte arvetagere for noget af det efterhånden ligegyldige fyld som Thomsen, Bundu, Biel, osv. Jeg kan ikke helt forstå, hvorfor Bøving ikke har underskrevet en kontrakt endnu, han er et kæmpe talent.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •