Side 8 af 73 FørsteFørste ... 5678910111858 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Würtz var god, da vi købte ham. I modsætning til den kraftigt overvurderede Michael Jakobsen, som vi senere hentede til klubben.

    Brathwaite er en boldmongol. Fatter ikke, at han er på landsholdet.

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Hvor vil en gut som Braithwaite ende henne, når/hvis Toulouse rykker ned?
    Han har vel alt andet lige succes nok til at finde en klub uden for DK...

    Mattsson #1988
    Torino!

  3. #108
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://www.bt.dk/superligaen/hele-eu...end-nogensinde

    Ifølge Nicolai's agent er der stor interesse, men det er måske bare agentspin..

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    i OBs 5-1 slagtning af Viborg tegnede dejlige Rasmus Falk sig for et mål og en assist, det ser ud som om slutproduktet er ved at være der. Jeg synes efterhånden mere og mere konsistent at han bidrager med kampafgørende detaljer. (Jeg har ikke set kampen, så jeg ved ikke hvordan han ellers spillede.)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    4

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    i OBs 5-1 slagtning af Viborg tegnede dejlige Rasmus Falk sig for et mål og en assist, det ser ud som om slutproduktet er ved at være der. Jeg synes efterhånden mere og mere konsistent at han bidrager med kampafgørende detaljer. (Jeg har ikke set kampen, så jeg ved ikke hvordan han ellers spillede.)
    Han spillede fint uden at være prangende. Ved målet laver han et sideskift over til Oliver Lund og signalerer derefter, at han vil have bolden, mens han tager et løb ind i feltet og får panden på bolden efter et indlæg fra Lund. Ved assisten får han bolden midt på banen (viborg giver ham for meget plads), driver bolden frem og sender AK i dybden som sikkert scorer.

    Med mål og assist er præstationen godkendt, men det var som sagt ikke prangende ellers. En del offensive aktioner/driblinger, der fejlede.

    M.v.h
    en OB fan

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg fik lige en frygtelig tanke - Jens Jonsson som erstatning for Delaney. Det må aldrig ske, men det vil desværre være et klassisk Ståle-indkøb.
    Lolwut? Der er da ingen som henter den affaldssæk af lutter ringe kompetencer. Han er jo helt udenfor nummer - er det tre-fire mål i indeværende sæson, hvor han har kokset rundt og været direkte impliceret i mål imod?

  9. #112
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    i OBs 5-1 slagtning af Viborg tegnede dejlige Rasmus Falk sig for et mål og en assist, det ser ud som om slutproduktet er ved at være der. Jeg synes efterhånden mere og mere konsistent at han bidrager med kampafgørende detaljer. (Jeg har ikke set kampen, så jeg ved ikke hvordan han ellers spillede.)
    Er ikke i tvivl om han bliver vildt god for os.. Udover at besidde en fremragende teknik og spilforståelse og at han som du nævner også er begyndt at få slutprodukt på sine mange gode aktioner (har han nu efterhånden haft i et stykke tid) så er han også fantastisk uden bold og er ikke mange for at give fuld skrald i presspillet.. Ser virkelig frem til at få Falken ombord :-)

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Lolwut? Der er da ingen som henter den affaldssæk af lutter ringe kompetencer. Han er jo helt udenfor nummer - er det tre-fire mål i indeværende sæson, hvor han har kokset rundt og været direkte impliceret i mål imod?
    Derudover mener jeg, at han næsten lige har forlænget med AGF og har en stor stjerne hos Glen Riddersholm, som vel ikke lige står og tripper for at smide sin ynglingsspiller ind i Parken. Heldigvis.

  12. #114
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ja, vi har nok alle tænkt tanken - men Okores fremtid i Villa hænger nok i en meget tynd tråd med nedrykning, manager uenigheder og den fact at han 'kun' har ét år tilbage af kontrakten:

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...i-aston-villa/

    Det ville være et kæmpe scoop, og selvfølgelig urealistisk hvis der er bud fra PL og hans alder taget i betragtning - men hvis chancen er der, så er det nu det skal ske.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #115
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...ere-taalmodig/

    Sidst i linket siger Ståle - igen, igen - at man forventer at hente en ny angriber, når NJ10 ryger til sommer. I fan radioen sagde han, at man går efter en "Ailton med hjerne." Spørgsmålet er så, hvem en sådan spiller kan være, og nok i højere grad: har FCK råd TL ham?

    Personligt mener jeg, at Ailton er den suværent mest talentfulde spiller, der har spillet i suppen, hvis man ser på evner med bolden alene. Som rå ubehandlet talent-råstof var han fantastisk. Problemet med Ailton var, at han var fodboldens svar på Amalie Szigethy. Hans taktiske forståelse var ikke eksisterende, og han kunne ikke lære. Af samme årsag fungerede han kun ordentligt på omstillinger. Kunne man have puttet eksempelvis Santins taktiske begavelse ind i Ailton, så havde vi haft en superstjerne i klubben, og sådan en koster langt mere end de 22 mio man gav for Ailton.

    Spørgsmålet er derfor. Hvor vil Ståle finde sin begavede Ailton? Det kan vel kun være i Sydamerika, i en klub der fattes penge og hvor spillerens kvaliteter endnu ikke har ramt radaren. Jeg tvivler meget på, at det kan lade sig gøre, men jeg er før blevet positivt overrasket.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #116
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg har hørt flere rygter om at Okore er en spiller der ligger højt på Ståles ønskeliste. Men alt afhænger af om man kan finde nye klubber til vores 2 budgettunge svenskere. Det vil slet ikke overraske mig hvis vi skriver med Okore til sommer.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #117
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...ere-taalmodig/

    Sidst i linket siger Ståle - igen, igen - at man forventer at hente en ny angriber, når NJ10 ryger til sommer. I fan radioen sagde han, at man går efter en "Ailton med hjerne." Spørgsmålet er så, hvem en sådan spiller kan være, og nok i højere grad: har FCK råd TL ham?
    Det udelukker ihvertfald Bendtner :-)
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg har hørt flere rygter om at Okore er en spiller der ligger højt på Ståles ønskeliste. Men alt afhænger af om man kan finde nye klubber til vores 2 budgettunge svenskere. Det vil slet ikke overraske mig hvis vi skriver med Okore til sommer.
    Han er i hvert fald et helt oplagt bud. Han matcher alt det vi leder efter i form af en ung spiller med videresalgspotentiale. Samtidig har vi vel efterhånden ret god historik med at hente forholdsvis unge spillere hjem fra udlandet og få deres karriere i gang igen bl.a. med Nico, Kusk og Erik Johansson (der har også været svipsere f.eks. Corner). Spørgsmålet er selvfølgelig om Okore vil hjem. Man må gå ud fra, at han stadig er et rimelig varmt navn i udlandet.
    Samtidig vil han også være en glimrende tilføjelse i det lange løb. Kommende sæson kan han blive sluset ind løbende med Zanka og Erik, og så kan han fra sæsonen efter blive fast makkerpar med Erik, hvis Zanka smutter ved kontraktudløb.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...ere-taalmodig/

    Sidst i linket siger Ståle - igen, igen - at man forventer at hente en ny angriber, når NJ10 ryger til sommer. I fan radioen sagde han, at man går efter en "Ailton med hjerne." Spørgsmålet er så, hvem en sådan spiller kan være, og nok i højere grad: har FCK råd TL ham?

    Personligt mener jeg, at Ailton er den suværent mest talentfulde spiller, der har spillet i suppen, hvis man ser på evner med bolden alene. Som rå ubehandlet talent-råstof var han fantastisk. Problemet med Ailton var, at han var fodboldens svar på Amalie Szigethy. Hans taktiske forståelse var ikke eksisterende, og han kunne ikke lære. Af samme årsag fungerede han kun ordentligt på omstillinger. Kunne man have puttet eksempelvis Santins taktiske begavelse ind i Ailton, så havde vi haft en superstjerne i klubben, og sådan en koster langt mere end de 22 mio man gav for Ailton.

    Spørgsmålet er derfor. Hvor vil Ståle finde sin begavede Ailton? Det kan vel kun være i Sydamerika, i en klub der fattes penge og hvor spillerens kvaliteter endnu ikke har ramt radaren. Jeg tvivler meget på, at det kan lade sig gøre, men jeg er før blevet positivt overrasket.
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...er-ny-angriber

  23. #120
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han er i hvert fald et helt oplagt bud. Han matcher alt det vi leder efter i form af en ung spiller med videresalgspotentiale. Samtidig har vi vel efterhånden ret god historik med at hente forholdsvis unge spillere hjem fra udlandet og få deres karriere i gang igen bl.a. med Nico, Kusk og Erik Johansson (der har også været svipsere f.eks. Corner). Spørgsmålet er selvfølgelig om Okore vil hjem. Man må gå ud fra, at han stadig er et rimelig varmt navn i udlandet.
    Samtidig vil han også være en glimrende tilføjelse i det lange løb. Kommende sæson kan han blive sluset ind løbende med Zanka og Erik, og så kan han fra sæsonen efter blive fast makkerpar med Erik, hvis Zanka smutter ved kontraktudløb.
    Hvis vi kan gå Okore hjem bliver det med garanti fordi Zanka smutter. Han vil ikke kunne lokkes med en indkøringsperiode og 3 valg....

  24. De følgende 8 brugere er enige:

Side 8 af 73 FørsteFørste ... 5678910111858 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •