Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    18 22.78%
  • Uafgjort

    10 12.66%
  • FCK vinder

    51 64.56%
Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 115

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    En stor del af sidelinien (inklusiv undertegnede) skreg på en pragmatisk træner, som ikke var låst fast på et bestemt system. Det fik vi så, og hold da op. Det var ikke lige hvad man regnede med. Elendigt spil, afhængig af enkeltmandspræstationer og slasket kommunikation - det er godt nok sløjt.

    Man har simpelthen ikke formået at få løst problemet på de to backpladser, da Thorup konsekvent har valgt den dårligere løsning med Ankersen på HB, og Diks på VB selvom Diks helt klart er bedst på HB. Man smider sin de facto anfører, Boilesen, af holdet efter 1 kamp ude med sygdom, hvilket helt naturligt vil skabe røre i et hierarki som der selvfølgelig eksisterer i en professionel fodboldklub - det er fuldstændig vandvittigt, og argumentet med "den bedste spiller/så må han spille sig på igen" holder ikke, det ved man hvis man selv har indgået i et præstations hierarki. Derudover har man endnu ikke formået at få Babacar igang. Jeg er med på, at det tager tid at spille sig ind på holdet, men hvordan helvede kan man blive ved med at sætte ham på holdet, når han konsekvent dingler rundt med 5 km/t. For satan det er frustrerende at se på. Der må der simpelthen være en voksen til stede, som kan fortælle ham at han skal kridte træskoene, for ellers ryger han ud. Om han så har angst, depression eller lignende, så må der findes en løsning herpå - løsningen findes dog ikke på banen. Engell må vise ham filmen 300 igen, eller hvad fanden det ellers er han render rundt og laver.

    Man vælger derudover også at beholde Roony hjemme fra U17. Thorup udtaler dog, at man ser Roony som uhyre vigtig for kampen om guldet. Det stemmer jo slet ikke overens med virkeligheden, når man så ikke udtager ham til kamptruppen.

    Amoo/Karamoko skulle eftersigende være elendige til træning, så det falder nok tilbage på PC, hvis han har formået at formøble omtrent 40-50 mio. kr. på spillere, som ikke engang kan komme i truppen.

    Uanset om man at PC eller Thorup er problemet, så er faktum bare den, at William Kvist vælger at hyre en træner før sportschefen. Det er jo fuldstændig elendigt. PC blev også spurgt ind til nogle af tilgangene i truppen (var det Selles og/eller Bundu?) hvortil han svarede, at den/dem ville han nok egentlig ikke have hentet. Kvist får man selvfølgelig ikke ud, da han vidst sidder som KBs repræsentant, så fokus må rettes mod PC/Thorup. Hvis jeg absolut skulle vælge én der skal tage sit tøj og gå, så bliver det dog Thorup :)
    Det er svært ikke at være enig i det du skriver.

    Jeg har været en fortaler for JT, men jeg må sgu indrømme jeg er lidt chokeret den måde han har håndteret de sidste mange kampe. Især Randers kampen sidder stadig dybt i mig som det absolute lav punkt. Man kan uden tvivl diskutere spillernes ansvar, men det vi har set de seneste mange kampe vil jeg sgu mene er JT og træner teamets ansvar. Når man ser på vores spillere så er det jo ikke på papiret dårlige spillere. Det handler jo om at finde den rigtige taktik og de givne spillere der "performer" bedst på de rigtig positioner.

    Der kan jo argmenteres for at både JT/PC samt Kvist bare skal fyres samtidig, hvis guldet glipper. Det vil dog være rimelig uhørt, hvis man tager sådan en beslutning. Der er dog ingen tvivl hos mig, hvem der ryger for porten, hvis guldet glipper og det er JT. Jeg kan simpelthen ikke se for mig at man fyre både JT og PC samtidig.

    Hold da op vi har i sandheden været vores værste fjende. Skuffende.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Tjaaa. Det er nu at træner teamet skal vise, hvad de kan og få banket noget selvtillid og holdånd ind i holdet.
    det virker som at om, de er bange for at lave fejl (også trænerne)
    Håber at Khocholava og Stage er klar til næste kamp. Og så må alle de nye på bænken og vi må spille med Bøvning og Haraldsson og så få lidt at den fight tilbage vi trods alt havde før jul. Men hvor vi mangler falk til at skabe noget fremadrettet.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Men hvad, Parken skal sælges i juni måned, og der er rygter som siger, at vi kan få en ny ejer ved samme lejlighed.
    Kan du ikke uddybe de rygter?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Kan du ikke uddybe de rygter?
    Det bliver bare nævnt som en sidebemærkning i alle de artikler jeg læser om salget af Parken. Så sent som før kampen mod BØF, har Tipsbladet? en artikel om hvordan FCK og BØF begge leder efter nye ejere. Her spekuleres der i et salg i år.

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det positive:

    1. Formentlig Jellert på venstre back resten af året.

    2. Biel er vanvittig - meget ligger på hans skuldre, hvis vi skal hive det her hjem - det er et stort pres at lægge på én mand, men vores resterende spillere KAN simpelthen ikke score mål.

    3. Denne her sæson er snart slut, og så kan vi glæde os over evt. nye spillere som JT heller ikke kan få til at fungere eller score mål.
    Enig i de to første - den 3. er forhåbentlig irrelevant - ud med JT (og PC)!
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af pires Se meddelelser
    Thorup SKAL være en færdig mand næste sæson.

    håber VORES NYE SPORTSDIREKTØR bruger en masse penge på en klassetræner i stedet for flere af de lottokuponer der render rundt på banen.
    Rettet :-)
    Sidst redigeret af guldsmed : 09.05.22 kl. 06:30
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  9. #97
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    For mig peger pilen fire steder hen og nævnt i den rækkefølge som jeg synes der skal gøres noget ved det (aka der skal ske handling)

    1. Jess Thorup. Han kan ikke få nok ud af holdet og hans taktik er bare ikke god nok. Vi er alt for defensive og træffer mærkelig beslutninger (Holde Boile ude, og nu er turen åbenbart kommet til Ronny)
    2. PC. De to største profiler solgt i løbet af sæsonen og fåtal af dem han har købt som har vist sig god nok.
    3. Kvist. Samsætningen af den sportslige ledelse har vist sig forkert. Det er en cheftræner og to assistenter som ikke kan sætte en offensiv sammen. Vi mangler træner kapaciteter med offensive tanker.
    4. Spillerne. Hierarkiet ser ud til at ikke at være på plads og de helt store leder synes at mangle på banen.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #98
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Vi kigger jo nok ind i en ny uge med JT ved roret (formentlig er det på nedtælling) og en kamp på onsdag mod SIF. Efter weekendens kampe må der være mange fristende spørgsmål, der presser sig på for den danske sportspresse.

    Uanset hvad de vil spørge om, har jeg et bud på svaret:

    Vi fokuserer på os selv, vi tager en kamp ad gangen, vi ligger i en fantastisk position, ude på 10’eren … (fyld selv ud), vi spiller vanvittig, sindssyg godt, vi mangler bare lige det sidste … et eller andet sludder om hvor godt det går og hvor motiverede spillerne er.

    Presser journalisterne lidt på, så kan JT fremvise en statistik. Hvor vi, hvis man tager udvalgte kampe fra februar og marts, 15 min. mod Vejle, 2. halvleg mod AaB plus noget andet, og dividerer med et arbitrært antal kampe, som fremkommer i en diskussion mellem JT og JT, hvor JT har retten til at konkludere, så har vi et pointgennemsnit på 4,68 hvilket er uhørt højt, ikke bare i FCK’s historie, men noget som JT faktisk forventer vil give genlyd i Europa. Læg dertil, at vi er det mest scorende hold, når vi ser bort fra de hold, der har scoret flere mål end os.

    Et pres mere fra journalisterne og JT griber til hans seneste genistreg. Han besvarer spørgsmål ved selv at tilføje yderligere tre spørgsmål, mens han nikker anerkendende af sig selv. Gad vide om det kommer til at danne skole ... mærkværdigt var det i hvert fald.

    Karsten Aabrink og Kim Brink skylder en kasse italiensk vin til de herrer PC og JT. Det her er et nyt lavpunkt professionelt og imagemæssigt.

    Jeg husker et interview med KB efter en udekamp mod AGF, hvor vi kunne have tabt 6-0, men havde et skud på stolpen i de sidste minutter, hvorefter KB hårdnakket påstod i postmatch interviewet, at vi burde have vundet, vi var det klart bedste hold. KB stillede op til et fan-arrangement fik lidt skældud for det, undskyldte og fandt en mere professionel attitude derfra. Thumbs up. JT han kører bare videre udover skrænten med 100 km/t.
    Goldbæks Højrefod

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det bliver bare nævnt som en sidebemærkning i alle de artikler jeg læser om salget af Parken. Så sent som før kampen mod BØF, har Tipsbladet? en artikel om hvordan FCK og BØF begge leder efter nye ejere. Her spekuleres der i et salg i år.
    Hvis du har mulighed for at dele artiklen, må du meget gerne det. :-)

    Hvor har du fra, at Parken bliver solgt i juni?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. #100
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis du har mulighed for at dele artiklen, må du meget gerne det. :-)

    Hvor har du fra, at Parken bliver solgt i juni?
    https://www.bt.dk/superligaen/den-vi...uden-for-banen

    Udmeldingen om salget af Parken læste jeg for en uges tid siden, jeg mener det var på Tipsbladet. Man skulle være langt i forhandlinger med specielt to købere, og der blev spekuleret i, at man kun melde noget konkret ud i juni.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Babacar er godt nok ringe - på en sådan komisk måde :(
    Det er Bernio Verhagen version 2.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Det er Bernio Verhagen version 2.
    Jeg kunne ikke undgå at smile i går, da KEP sagde til JT, hvis jeg bedømmer ham på kampene så vil jeg sige, at han ligner ikke en der kan score 10 mål. Gør han det til træning? JT slog knuder på dig selv, da han svarede undvigende. Når man overværer træningen, kan man godt forstå hvorfor. Der ser han lige så uskarp og passiv ud som i kampene.

    Hvordan pokker foregår vores scouting?
    Goldbæks Højrefod

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #103
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg kunne ikke undgå at smile i går, da KEP sagde til JT, hvis jeg bedømmer ham på kampene så vil jeg sige, at han ligner ikke en der kan score 10 mål. Gør han det til træning? JT slog knuder på dig selv, da han svarede undvigende. Når man overværer træningen, kan man godt forstå hvorfor. Der ser han lige så uskarp og passiv ud som i kampene.

    Hvordan pokker foregår vores scouting?
    Og hvad pokker foregår der i hovedet på vores træner, når Babacar overhovedet er med i truppen, hvis han åbenbart er lige så sløj til træning? Er det Dame N'Doye, der har fortalt ham, at han aldrig selv viste det store til træning, men så til gengæld samtidig glemte at fortælle, at han var fantastisk i kamp?

    At Babacar ikke forlængst er blevet henvist til tribunen er mig en gåde. Karamoko kan umuligt være ringere, og ellers er vi jo begunstiget med at have en ung knægt på 17, som vælter kasser ind for U19 i et tempo, hvor selv Cornelius ikke kunne følge med i sin tid. Men han er selvfølgelig også kun et år ældre end Rooney, så det går nok ikke. Så hellere fortsætte i samme triste rille åbenbart.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Og hvad pokker foregår der i hovedet på vores træner, når Babacar overhovedet er med i truppen, hvis han åbenbart er lige så sløj til træning? Er det Dame N'Doye, der har fortalt ham, at han aldrig selv viste det store til træning, men så til gengæld samtidig glemte at fortælle, at han var fantastisk i kamp?

    At Babacar ikke forlængst er blevet henvist til tribunen er mig en gåde. Karamoko kan umuligt være ringere, og ellers er vi jo begunstiget med at have en ung knægt på 17, som vælter kasser ind for U19 i et tempo, hvor selv Cornelius ikke kunne følge med i sin tid. Men han er selvfølgelig også kun et år ældre end Rooney, så det går nok ikke. Så hellere fortsætte i samme triste rille åbenbart.
    Nu er det jo sagt flere gange af folk der følger træningen, at Karamokos relationer med de andre er helt væk. For Orris vedkommende er dette også tilfældet, da han slet ikke er en del af førsteholdet.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Efter NJs skade i går får Karamoko vel 9'er pladsen på bænken i vores resterende kampe, eller som minimum mod Silkeborg og Randers. Holder Babacar niveau bliver han taget ud efter 60 usammenhængende og skuffende minutter, og så bliver vi vel alle sammen meget klogere. Hvis Karamoko ikke engang kan få bænkpladsen, så er der ingen grund til at skrige på ham længere, for så må han simpelthen være så ekstremt dårlig til træning.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  2. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  4. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  5. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •