Se afstemningsresultater: Scorer Robert Skov?

Stemmeafgivere
84. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    70 83.33%
  • 14 16.67%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 45

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Jeg har en bøn til alle jer der varmer op før kampen i morgen i Fælledparken.




    RYD OP EFTER JER SELV, NÅR I GÅR OVER FOR AT SE KAMP!

    Tag papir og plastik med op til en skraldespand ved busstopstedet ved fodgængerovergangen. Og I må meget gerne opfordre dem der sidder i nærheden til at gøre det samme, hvis de går fra deres affald.


    Det giver et godt ry.

    Generelt er vi gode til at rydde op, men det kan stadigvæk blive bedre.



    Nå ja, og så er der den her opfordring fra FCK


    https://www.fck.dk/nyhed/guld-og-groenne-skove



    Sidst redigeret af jak : 24.05.19 kl. 21:04 Årsag: mimse tossen
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Jak …. det er sgu et godt budskab …. håber det blev fulgt !!

    /hp
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Har en ekstra billet til øvre c (c9). Koster et lille spyt i tifokassen. Send pm

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Sikke dog en pinlig indsats igen igen.. FCN har lige så lidt at spille for som os, men vi har trods alt 30.000 tilskuere at spille for.. Indstillingen er pinlig og så har de seneste tre kampe også vist, at der er alt for langt mellem de næstebedste og de 11-12 som har kvalitet til vores start 11’er.. Og så er der Vavro.. Det har virkelig set skidt ud gennem det meste af foråre med ham og igen i dag leverer han noget der minder om tiden hvor han spillede med Lüftner..


  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Sikke dog en pinlig indsats igen igen.. FCN har lige så lidt at spille for som os, men vi har trods alt 30.000 tilskuere at spille for.. Indstillingen er pinlig og så har de seneste tre kampe også vist, at der er alt for langt mellem de næstebedste og de 11-12 som har kvalitet til vores start 11’er.. Og så er der Vavro.. Det har virkelig set skidt ud gennem det meste af foråre med ham og igen i dag leverer han noget der minder om tiden hvor han spillede med Lüftner..
    Pinligt ja. Fint nok at man ikke kan spille på 100 % efter et vundet mesterskab, men man behøver jo ikke at gå helt i opløsning. Vores midtbane/forsvar var ikke eksisterende i dag.

    Og så burde FCK punge 20-30 mill og køb Kudos

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Kommer ind til Parken som absolut betalende fan (platin), og med den indstilling at spillerne vil give alt for den sidste kamp. Så er det sgu ekstremt ærgerligt, at gå til “guld-fest” med et nederlag på 1-3 til Nordsjælland. Det er sgu ikke liiiigeså sjovt. Men tja; må du abstrahere fra det, og håbe det ikke medbringes til næste sæson!


  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Sikke dog en pinlig indsats igen igen.. FCN har lige så lidt at spille for som os, men vi har trods alt 30.000 tilskuere at spille for.. Indstillingen er pinlig og så har de seneste tre kampe også vist, at der er alt for langt mellem de næstebedste og de 11-12 som har kvalitet til vores start 11’er.. Og så er der Vavro.. Det har virkelig set skidt ud gennem det meste af foråre med ham og igen i dag leverer han noget der minder om tiden hvor han spillede med Lüftner..
    Enig Vavro har virkelig været skidt spillende de sidste 4 kampe. Fejl på fejl laver han. Ohhh well lad os håbe han bare har brug for en pause :p

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Selvfølgelig er det mest kosmetik, men måden, vi slutter af på, er under al kritik. Vi kan ikke tillade os at spille med så stor ligegyldighed - bedre er vi altså heller ikke. Der mangler nogle spillere med sult til de nemme og på papiret uvigtige kampe.


  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Ærgerlig afslutning på en ellers rigtig god sæson. Egentlig kommer vi til chancer nok til at få point og måske endda vinde (især i 1. halvleg), men vi er ikke skarpe foran målet. Og så er det tydeligt, at der ikke var det store at spille for. Koncentrationen var til tider slap (f.eks. ved 1-2 målet), tilbageløb var ikke rigtigt eksisterende og der var nogle lidt andre fokuspunkter end holdets bedste f.eks. Skovs jagt på rekorden. Han var (forståeligt) meget frisk i sine offensive løb og knap så villig den anden vej.

    Det er irriterende at tabe, men nok ikke noget vi skal hænge os alt for meget i. Dog synes jeg, at det er lidt bekymrende hvor afhængige vi egentlig er af NDoye.

    Mht dagens Badedyrstifo, så er det altid en af mine favoritøjeblikket hver sæson. Ideen med lidt græsk Zorba var måske god nok, men det blev imo lidt for meget. Og så var det et fejlskud, at kampuret blev fjernet op til øjeblikket, da man ikke kunne holde øje med tidspunktet. Det ødelagde noget, da det ikke blev den sædvanlige eksplosion på samme sekund.

    Nu glæder jeg mig til at se, hvad Ståle hiver op af hatten af forstærkninger. Forhåbentlig kommer der en enkelt eller to spændende kaniner op.


  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Hvis jeg var inde i fodboldens store supermarked og skulle shoppe kvaliteter til mit hold, så ville "evnen til at vinde ligegyldige kampe mod ligegyldige modstandere efter man har sikret sig mesterskabet" være noget af det sidste der røg i kurven.

  14. De følgende 13 brugere er enige:

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    58

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Mht dagens Badedyrstifo, så er det altid en af mine favoritøjeblikket hver sæson. Ideen med lidt græsk Zorba var måske god nok, men det blev imo lidt for meget. Og så var det et fejlskud, at kampuret blev fjernet op til øjeblikket, da man ikke kunne holde øje med tidspunktet. Det ødelagde noget, da det ikke blev den sædvanlige eksplosion på samme sekund.

    .
    Jeg syntes at DJ-styringen har taget overhånd. I min bog begynder man ikke at spille Zorba under en fodboldkamp. Det er sgu respektløst overfor modstanderen (og holdet). Indrømmet, jeg grinte, men som k@sper skriver ødelagde det også noget.
    Jeg blev også irriteret over at fansene ikke kunne hylde spillerne og Ståle efter kampen fordi det hele druknede i hårdtpumpet musikhyldest. Jeg syntes, at der skal udvises lidt mindre dj-ego og lidt mere repekt for fankulturen ved fremtidige guldfester.
    Tyrolerfesten i Fælledparken var sådan set ret sjov (og ret bonderøvsagtig), men jeg savner plads til fansangene i Parken.
    Love goes on forever...


  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Ærgerligt med den dårlige indsats i går! Det og vejret gjorde, at det var en noget tam omgang i Fælledparken, men hvad fanden! Vi er mestrene!!!

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomaso Se meddelelser
    Jeg syntes at DJ-styringen har taget overhånd. I min bog begynder man ikke at spille Zorba under en fodboldkamp. Det er sgu respektløst overfor modstanderen (og holdet). Indrømmet, jeg grinte, men som k@sper skriver ødelagde det også noget.
    Jeg blev også irriteret over at fansene ikke kunne hylde spillerne og Ståle efter kampen fordi det hele druknede i hårdtpumpet musikhyldest. Jeg syntes, at der skal udvises lidt mindre dj-ego og lidt mere repekt for fankulturen ved fremtidige guldfester.
    Tyrolerfesten i Fælledparken var sådan set ret sjov (og ret bonderøvsagtig), men jeg savner plads til fansangene i Parken.
    Enig. Noget af det fede ved badedyrstifoen er, at den er et tilskuerinitiativ. Det er næsten lidt vulgært når DJ'en nærmest voldtager det fine tilskuerpåfund. Jeg synes også, det er på grænsen at Spies får lov at shin'e så meget på den baggrund, men altså, det er nok vilkårene. Man skal dog passe på, der ikke går NFL eller håndbold i den, hvor klubben lægger klappevifter og tilskuerinstruktioner og alt bliver styret af musikken.

    Grænsen er i hvert fald i min bog klart overskredet her: https://www.footyheadlines.com/2019/...n-banners.html


  18. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    32

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Zorba var et fan ønske som vi efterlevede. Tænkt bl.a. som en hyldest til Zeca.
    I pausen blev det impro, og ingen var forberedt på at jeg spurgte Thomas om han kunne spille den igen. Det slog mig bare.

    Spies er på ingen måde blandet i det.

    Vi havde næsten 30 minutter før podie, konfetti og denne gang en del fyrværkeri var klar, det hul blev fyldt ud med musik.

    vh. Simon V.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af SimonV Se meddelelser
    Zorba var et fan ønske som vi efterlevede. Tænkt bl.a. som en hyldest til Zeca.
    I pausen blev det impro, og ingen var forberedt på at jeg spurgte Thomas om han kunne spille den igen. Det slog mig bare.

    Spies er på ingen måde blandet i det.

    Vi havde næsten 30 minutter før podie, konfetti og denne gang en del fyrværkeri var klar, det hul blev fyldt ud med musik.

    vh. Simon V.
    Men kunne man måske veje stemningen på tribunerne lidt. Synes at det er ærgerligt at fan larm/stemning bliver druknet i høj musik bare for musikkens skyld. Ville være federe hvis der blev sunget igennem fra tribunerne og hvis der ikke er noget stemning fra tribunerne!?!?! kan dj'en skrue op for musikken..

    Bare et lille ønske herfra

    lålålålålå

  21. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  2. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •