Side 52 af 53 FørsteFørste ... 2424950515253 SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 792

Emner: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Helt enig. Der er uden tvivl også brug for en eller to angribere, der øjeblikkeligt kan gå ind og løfte niveauet, og det kan Brock-Madsen ikke. Min pointe var bare, at hvis man gerne vil have plads til en udviklingsspiller, der har nogle af forudsætningerne til over en årrække at blive en dygtig targetman, så synes jeg, Brock-Madsen er et noget bedre bud end Fanendo Adi. Jeg ved dog ikke, om der allerede løber en ny Cornelius-type rundt på et af vores ungdomshold.
    Vi hentede i sommer den herre til vores U19 hold.

    http://politiken.dk/sport/fodbold/su...-helt-saa-gal/

  2. #767
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    http://www.bt.dk/superligaen/staale-...-gaar-vi-efter

    Altså, det er nok ikke den hele sandhed - selvom man jo aldrig går HELT transferamok i vinter transfervinduet. En venstre back er et absolut must, hvor en angriber jo mere er fordi de nuværende ikke bomber.

    Det kommer meget an på hvem vi siger farvel til, men en højre midt er nok også realistisk hvis Bolanos smutter.

  3. #768
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Vi hentede i sommer den herre til vores U19 hold.

    http://politiken.dk/sport/fodbold/su...-helt-saa-gal/
    Tak for opmærksomheden på det, det havde jeg glemt! Man kan håbe på, at der ligger noget talent gemt der, og i så fald bliver mine betragtninger om Brock-Madsen naturligvis af mindre relevans.

  4. #769
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    http://translate.google.com/translat...F5597609.shtml


    Kinesisk artikel oversat til engelsk - øv...

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #770
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    http://translate.google.com/translat...F5597609.shtml


    Kinesisk artikel oversat til engelsk - øv...
    Skulle ikke undre mig - der er jo også en grund til at ingen på det kinesiske landshold spiller udenfor Kina.

  7. #771
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    139

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)


  8. #772
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2170398.ece

    Kasper Kusk kan indtil slutningen af Januar købes for 4,5 mill. med lidt farvede briller på, "beder" han nærmest om FCK, da det ikke skal være et alt for stort skridt op, men en klub hvor han er "garanteret" spilletid..

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #773
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    76

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2170398.ece

    Kasper Kusk kan indtil slutningen af Januar købes for 4,5 mill. med lidt farvede briller på, "beder" han nærmest om FCK, da det ikke skal være et alt for stort skridt op, men en klub hvor han er "garanteret" spilletid..
    Her mener jeg virkelig CV må på banen - inden de pis-gule i øvrigt kommer os i forkøbet. Prædikatet efterårets profil sammenlagt med prisen er det en no brainer i min verden, han er en "direkte" erstatning for Bolanos (er klar over han er venstrebenet dog). Det er også på tide vi finder tilbage til vores Bayern model med at købe konkurrenternes profiler, hvilket i udpræget grad tidligere var strategien.
    Hvad mener I?
    "FCK gav alt, hvad de havde, for at tage initiativet i modsætning til Rubin Kazan, som vi i september også spillede 1-1 med. Men de kom ikke for at spille fodbold, de ville kun forsvare" - Lionel Messi

  11. De følgende 12 brugere er enige:

  12. #774
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    4,5 mio. Endnu billigere end Emil Larsen.. Kasker Kusk' talent bliver ikke mindre af en tur til København, så selvom han ikke slår igennem - burde vi kunne sælge ham til MINIMUM det samme. Med Bolanos halvvejs ude af svingdøren, virker det som det mest oplagte køb dette transfervindue.

    Er der nogle der har fulgt med i længere tid end jeg, der kan huske om vi har haft en højre kant med et naturligt venstre ben? Silberbauer, Sionko og Bolanos er umiddelbart dem jeg kan huske som profiler på højre kanten. Alle med et naturligt højre ben, hvilket er pudsigt når man tænker på at de fleste profiler på vores venstre kant har været højre benet (altså modsat af hvilken side de har spillet)

    Taget i betragtning at Brøndby også halter lidt på højre kanten, hvor Hasani spiller nu, uden udpræget succes - kunne man godt forstille sig at de også ville gå efter Kusk.
    Sidst redigeret af scoring : 10.12.13 kl. 13:43

  13. #775
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    En venstrebenet højrekant, vil vel være fint nok.
    Så der bedre muligheder for at trække ind i banen til afslutninger, og lade vores back deltage endnu mere i spillet.

  14. #776
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Kusk til 4,5 mio er en ren foræring ligesom Emil Larsen til 7,5 mio i øvrigt er det. Ståle var mig bekendt ude efter vores 3-0 sejr over Aab og rose Kusk og Thomsen, så mon ikke han har et meget godt øje til ham. Det er første gang i lang tid der har været så meget, set med fck-briller, spændende dansk talent i superligaen. Kusk, Falk, Larsen, Ankersen og Sloth er de mest oplagte og så meget gerne vi hentede minimum et par stykker af dem her i vintervinduet. Og med de priser er det lige før vi også får råd til at ophæve kontrakten med Diouf i januar - sikke et vindue vi kan gå i møde :-)

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #777
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Tror ikke kusk kommer til København, hvis man kigger på holdets profil og hvilke spillere vi har i truppen. CV vil gerne have fysisk stærke spillere, og tror at der er her falk og kusk falder ud af søgelyset. De er begge små og tyndbenet.

  17. #778
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    276

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2170782.ece

    Hvis der er hold i dette rygte, ser jeg ingen problemer i at skyde ham af sted!.. 30 mio. for en spiller der er så svingende i niveau som Vetokele er, er altså et super salg.. Sig "tak for denne gang" og send ham hjem, og hent en mere stabil spiller til det halve :)
    "Jag känner en Braat... Han heter Daniel, Daniel heter han"
    Fodsvamp's Avatar

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #779
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Mon så vi får noget at se til Finnbogason inde omkring førsteholdet? Er der nogen der ved hvor "langt" han er?

    - Det bliver et underligt transfervindue, jeg går lidt med frygten for at vi hiver et hold hjem som overhovedet ikke får spillet nok sammen til at vi kan jagte guld til foråret. Gudskelov for Ståle... Vi må håbe på tidlige indkøb i vinduet, så vi ikke ender i samme situation som i sommerens transfervindue (med et desperat indkøb alá Adi).

  20. #780
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Læs Berlingske i dag (onsdag), hvor der er et stort interview med Anders Hørsholt om fremtidens planer. Angiveligt bliver der skudt en del flere millioner i truppen, da man vil i CL igen og mere til.

    Bliver spændende.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part III
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 1505
    Sidste Meddelelse: 23.08.13, 10:22
  2. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  3. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  5. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •