Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Nu tales der om et salg af Verbic denne vinter.

    https://www.bt.dk/superligaen/bombe-...aelge-stjernen

    Er jeg den eneste der ville have det ok med at han smutter nu, når vi alligevel skal bygge noget helt nyt op?
    Synes desuden han har været meget svingende denne sæson.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Nu tales der om et salg af Verbic denne vinter.

    https://www.bt.dk/superligaen/bombe-...aelge-stjernen

    Er jeg den eneste der ville have det ok med at han smutter nu, når vi alligevel skal bygge noget helt nyt op?
    Synes desuden han har været meget svingende denne sæson.
    Tja, hvis vi alligevel ikke har nogle synderlige ambitioner for resten af sæsonen, kan han for min skyld godt gå. Til gengæld er jeg meget forundret over at prisen kun er på 4 mio. euro - og at man havde planlagt en salgspris på 2-3 mio. euro? Hvorfor er man fra danske klubbers side altid så konservative omkring spillerpriser? Jeg ved godt, at man ikke skal regne med størrelser som de gør sig i de 5 bedste ligaer. Men når man regelmæssigt ser konkurrende klubber købe og sælge for langt højere beløb, og der samtidig er tale om vores bedste spiller i denne sæson, så burde man da også selv være mere offensiv omkring beløbet.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Tja, hvis vi alligevel ikke har nogle synderlige ambitioner for resten af sæsonen, kan han for min skyld godt gå. Til gengæld er jeg meget forundret over at prisen kun er på 4 mio. euro - og at man havde planlagt en salgspris på 2-3 mio. euro? Hvorfor er man fra danske klubbers side altid så konservative omkring spillerpriser? Jeg ved godt, at man ikke skal regne med størrelser som de gør sig i de 5 bedste ligaer. Men når man regelmæssigt ser konkurrende klubber købe og sælge for langt højere beløb, og der samtidig er tale om vores bedste spiller i denne sæson, så burde man da også selv være mere offensiv omkring beløbet.
    Jeg synes simpelthen ikke, at vi har råd til at sælge vores bedste spiller for 4 millioner euro. Vi ligger nummer 6 og skal altså i Europa! Hvis beløbet bliver rigtig højt - så ok, men med gruppens nuværende forfatning, så giver jeg hellere en del andre spillere væk for en slik end at sælge en profil. Top 3 virker allerede usandsynligt

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    759

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Der skal penge ind for at forstærke andre kæder, og 30 millioner for Verbic kam vel finansiere 2-3 spillere. Det giver 100%
    mening st sælge ham nu.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Der skal penge ind for at forstærke andre kæder, og 30 millioner for Verbic kam vel finansiere 2-3 spillere. Det giver 100%
    mening st sælge ham nu.
    Ja, for de penge kan man nok fortsætte Joronen stilen ved at forstærke med skrald som Tingager, Rygaard og Uhre.

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,193

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Hvis man har en erstatning eller to klar i kulissen, så bør man imo skyde ham afsted, hvis vi kan få over 30 mio for ham. Vi har lovet at sælge ham senest til sommer, og selvom hans topniveau er højt, så er han også virkelig svingende. Hans værdi kan meget let blive meget mindre til sommer, og sandsynligheden for at den stiger yderligere, ser jeg som minimal.

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,083

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Synes generelt vi sælger vores spillere for billigt hvis vi skal sammenligne os med de hollandske og belgiske klubber

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    619

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Men du kan ikke lave den sammenligning. Den skal laves med svenske og norske klubbers salg.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,083

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Men du kan ikke lave den sammenligning. Den skal laves med svenske og norske klubbers salg.
    Måske, men det er jo hele tiden de klubber og deres budgetter vi sammenligner os med, så burde vores salg vel også være sammenlignende....

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    619

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Du svarer selv på det. Dem vi sammenligner os med har meget større budgetter, større ligaer, tradition for store salg, bedre landshold. Plus deres spillere er bedre. Alt det giver større salg.
    Lav en sammenligning med Ndidi og Amartey til Leicester. Det beskriver meget godt forholdet. Men vi er på vej og det er trods alt positivt.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,083

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Du svarer selv på det. Dem vi sammenligner os med har meget større budgetter, større ligaer, tradition for store salg, bedre landshold. Plus deres spillere er bedre. Alt det giver større salg.
    Lav en sammenligning med Ndidi og Amartey til Leicester. Det beskriver meget godt forholdet. Men vi er på vej og det er trods alt positivt.
    Men burde vi ikke kunne få mere end 22-30 mil for Verbic, som er ung og han har været vores bedste spiller denne sæson. Selv om vi ikke har været specielt gode, har han holdt en konstant niveau

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    619

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Transfermarkt har ham til 1,5 mio euro. Han spiller i en lille liga, godt nok for en stor klub, han spiller for et lille landshold. Og det er jo ikke fordi han har været fantastisk i år.

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Transfermarkt har ham til 1,5 mio euro. Han spiller i en lille liga, godt nok for en stor klub, han spiller for et lille landshold. Og det er jo ikke fordi han har været fantastisk i år.
    Transfermarkts vurderinger kan ikke bruges til noget, med undtagelse af de store landes ligaer, hvor de er ret nøjagtige og flittigt opdateret.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    I lyset af, at vi angiveligt gav 6 mio for Verbic for godt to år siden, er det vel ok at sælge ham for 30 nu. Lønnen dækket og en pænt overskud oveni, samtidig med at han har været en bærende kraft i to profitable europæiske kampagner - det er vel vores forretningsmodel i en nøddeskal.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    619

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Transfermarkts vurderinger kan ikke bruges til noget, med undtagelse af de store landes ligaer, hvor de er ret nøjagtige og flittigt opdateret.
    Nu brugte jeg ikke transfermarkt som den guddommelige sandhed, men som en del af en argumentsrækkefølge, hvorfor Verbic har den værdi Ståle og co åbenbart synes han har.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •