Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    54 60.00%
  • Uafgjort

    12 13.33%
  • BØF vinder

    24 26.67%
Side 6 af 11 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 158

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Yes. Skal forsøge.

    EraZ er sådan set allerede inde på det. Jeg mener de burde ansætte en direktør (sportsdirektør eller hvad titel der nu end skal på), som formår at tackle ejere og bestyrelse og samtidig give den nødvendige sparring til Ståle. Lidt en Niels Christian Holmstrøm artig type (han er vist stadig i bestyrelsen ik? - men er langt fra det daglige). Kort og godt synes jeg, at der mangler indblik i og måske også passion for fodbolddelen af koncernen. Jeg ønsker ikke don ø tilbage, men hans engement i fodbolden, og hans ildhu og passion for alt der lå rundt om fodboldholdet, synes jeg i alt for høj grad vi mangler. For mange købmænd og ikke den rette organisering omkring holdet. Det var den korte version. Kan uddybe senere, når min datter ikke hiver i mig...
    Er det ikke lige præcis Kvists rolle? Og ledelsen har trods alt givet flere $$ til Ståle.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Er det ikke lige præcis Kvists rolle? Og ledelsen har trods alt givet flere $$ til Ståle.
    Er det ikke ret naivt at tro, at netop Kvist kan udfylde rollen som troværdig kontrollant af en sportslig ledelse med Ståle i spidsen?

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Det blir en lang sæson

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Er det ikke lige præcis Kvists rolle? Og ledelsen har trods alt givet flere $$ til Ståle.
    Kvist give Ståle modspil ? :). Jeg tror sgu de kender hinanden for godt til der kommer noget konstruktivt ud af det.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Er det ikke ret naivt at tro, at netop Kvist kan udfylde rollen som troværdig kontrollant af en sportslig ledelse med Ståle i spidsen?
    Sikkert, men ikke desto mindre er det hans rolle i bestyrelsen.

    Ståle har jo fået det, som han vil have det, hvilket jo også har fungeret fint. Svært ved at se, at ledelsen har skylden her, det er nok mere Ståle og holdet, der er gået i totalt opløsning. Så er det så ledelsens ansvar at vurdere, hvor længe man vil se på det. Synes situationen er meget langt fra at være sammenlignelig med FCB.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det blir en lang sæson
    Hehe - igen! Tilbage til 90'erne... Fokus på fight og "heldige" sejre

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Kvist give Ståle modspil ? :). Jeg tror sgu de kender hinanden for godt til der kommer noget konstruktivt ud af det.
    Johan Lange kender vel også Ståle godt? Men altså, Kvists rolle i bestyrelsen er netop det fodboldfaglige. Så jeg forstår ikke helt, hvorfor de nuværende resultater skulle være et ledelsesproblem, når det (for mig) helt åbenlyst mere handler om manageren og holdet.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #83
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    338

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    For at svare på mit eget spørgsmål, jeg foreslår vi bytter med AGF, inklusiv splillertrup

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #84
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Johan Lange kender vel også Ståle godt? Men altså, Kvists rolle i bestyrelsen er netop det fodboldfaglige. Så jeg forstår ikke helt, hvorfor de nuværende resultater skulle være et ledelsesproblem, når det (for mig) helt åbenlyst mere handler om manageren og holdet.
    Jamen det er vel netop det der er problemet måske?. Jeg tvivler stærkt på at Ståle får det modspil som vi Fans efterlyser. Javel Ståle og Co. vil påstå noget andet, og det er jo rene spekulationer.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #85
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jamen det er vel netop det der er problemet måske?. Jeg tvivler stærkt på at Ståle får det modspil som vi Fans efterlyser. Javel Ståle og Co. vil påstå noget andet, og det er jo rene spekulationer.
    Fra mit eget arbejdsliv vil jeg da også hellere have folk, jeg kender, som jeg stoler på, og som jeg kender. Tror ikke det er problemet.

  19. #86
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Fra mit eget arbejdsliv vil jeg da også hellere have folk, jeg kender, som jeg stoler på, og som jeg kender. Tror ikke det er problemet.
    Fair nok. forskellige meninger er jo fint :)

    SUK, jeg kan simpelthen ikke holde til endnu en sæson med elendigheder, Så kan Ståle og Co. tale nok så meget om, hvor fantastisk vi "Gjorde" det i Europa.

    Det er Suppen det gælder Drenge.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #87
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    84

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    1.2 point snit i 2020.
    Så er jeg sikker på at Ståle er et tema. Problemet er om det er muligt at finde en anden træner som kan lever nær så godt i Europa, hvilket budget og strategi er bundet op i.
    Hans særegne taktik med zoner osv. som gennemsyrer talentarbejdet gør også at man ikke leder efter nyt men en der kan bygge videre på Ståles arbejde.

    Jeg ved ikke om det kan blive bedre og man så må æde bølgedale som den her. Det er vel det direktionen og ledelsens spørger sig selv om i de her dage.

    /Jacob

  22. #88
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Man gentager jo bare sig selv efter hver kamp. Langsomt spil, ingen plan, og spillere der ikke bør bære den hvide trøje. Bedst eksempliceret ved en situation, hvor vi spiller os frem i højresiden, har 3 mand i feltet, men i stedet ender den nede hos Kalle, der sparker en lang bold, som vi ikke vinder. Det er bare fortællingen om FCK for tiden. Vi spiller bolden rundt uden at komme i nærheden af noget.

  23. De følgende 14 brugere er enige:

  24. #89
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Ikke helt tilfredstillende kamp, men okay tænk hvordan de andre klubber ville klare det men kun et LILLE bitte større budget, de SINDSSYG mange skader og det MEGET større pres vi har???
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Man gentager jo bare sig selv efter hver kamp. Langsomt spil, ingen plan, og spillere der ikke bør bære den hvide trøje. Bedst eksempliceret ved en situation, hvor vi spiller os frem i højresiden, har 3 mand i feltet, men i stedet ender den nede hos Kalle, der sparker en lang bold, som vi ikke vinder. Det er bare fortællingen om FCK for tiden. Vi spiller bolden rundt uden at komme i nærheden af noget.
    Du rammer den godt.

    Hvor mange gange jeg bare tager mig til hovedet, i de situationer bolden er langt oppe på modstanderens banehalvdel og aligevel havner hos Kalle. Fair nok det sker en gang imellem, det sker bare alt for ofte.

    Bengtsson er især slem til at sætte den kædereaktion igang.

  27. De følgende 10 brugere er enige:

Side 6 af 11 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •