Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
53. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Esbjerg vinder

    22 41.51%
  • Uafgjort

    18 33.96%
  • FCK vinder

    13 24.53%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 39

Emner: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Det jeg har set af Varela har ikke været godt. Han har faktisk været forfærdelig dårlig. Jeg håber inderligt, at tager fejl, men jeg tror, at vi nok skal se os om efter en ny højre back til sommer.
    Havde Varela ikke også været skadet før han kom? Mener at han egentlig var på vej videre fra Uruguay efter VM, men så blev han skadet. Det var vidst det der gjorde handlen mulig til at starte med. Eller så husker jeg forkert

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Havde Varela ikke også været skadet før han kom? Mener at han egentlig var på vej videre fra Uruguay efter VM, men så blev han skadet. Det var vidst det der gjorde handlen mulig til at starte med. Eller så husker jeg forkert
    Da Varela ankom i København havde han ikke spillet fodbold siden Uruguay slog Saudi Arabien ved VM i Rusland. Det var d. 20/06 sidste år.

    Så hvis han virker lidt rusten er det vel naturligt. Han har skulle spille sig i form, komme på plads i Danmark, lære FCK at kende osv. Alt sammen på en gang. Derudover er han blevet kastet rundt og startede med at spille positioner som venstre back og central midtbane i svære udekampe. Det er næppe helt nemt.

    Lad os nu lige give ham en chance før vi afskriver ham. Også selvom vi er gode til hurtigt at afskrive folk herinde.
    ...

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Selvfølgelig vil et nederlag betyde noget for os, især ovenpå 0-4 nederlaget sidste søndag. Vi kan risikere helt at miste rytmen kort før en ny sæson med vigtige CL-kval kampe. Lad mig minde om 2012-13 sæsonen, hvor vi nærmest kravlede over målstregen til mesterskabet, og tog den manglede rytme med ind i den nye sæson. Så alt det fis med at vi skal tabe til BØF's konkurrenter giver jeg ikke meget for, da det i sidste ende kan få afgørende betydning for os selv. Lad BØF dog bare nå Europa, hvor de som regel ender med at få store klø. Vi er Danmarks bedste hold, og vi skal vinde ALLE kampe. Desuden har vi en pointrekord vi skal slå.
    Lad mig i den forbindelse minde om 05/06-sæsonen, hvor vi fik fire point i de sidste fem kampe, og snublede ind i guldet da Brøndby kollapsede. Og kom i Champions League og overgik alle tidligere sæsoner efter sommerpausen ;-)

    Man skal da altid være forsigtig med at ramme lange formdyk når det føles som om man er på sommerferiens første dage, men jeg synes overhovedet ikke man kan sammenligne med Ariel Jacobs' tid. Dengang vandt vi én af de sidste ti kampe i sæsonen, og det var indlysende at Jacobs totalt havde mistet enhver form for engagement da den kæmpestore føring var sikret. Målstregen blev ikke mere kravlet over, end at titlen blev sikret i fjerdesidste kamp med en slatten og alt for let 0-0 på udebane i Brøndby. Igen ikke rigtig en kamp der minder om hvad vi så forleden ;-)

    Der blev vundet otte kampe i træk, da det stadig gjaldt om guldet. Nervøsiteten er forståelig, men det her er sgu noget helt andet.


  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Ser ud som om vi fortsætter det pinligt lave niveau fra fcm kampen. Kom nu gutter! Mesterskabet er vundet, men I får stadig penge for at spille, og fans tager over for at støtte jer. Det er sgu ikke godt nok!


  7. #20
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Så mange der falder igennem i dag:
    Varela
    Vavro
    Zeca
    Thomsen
    Og så skabte Ipsen ihvertfald ikke synderlig tryghed.

    Og jeg er slet ikke ombord på den med at tabe for BIF skal lide. WTF! Vi skal bare power igennem og have fokus på os selv, så vi ikke sidder tilbage med en grim smag i munden pga super skidt sæsonafslutning.

    Vil da hellere have at holdet slutter på toppen i stor stil og bekræfter alle superlativerne end det crap, vi nu skal lægge ører til. Og så er jeg ligeglad med hvad folk kan hive frem af statistik fra 00'erne(!?) om at det ingen betydning har.

    Frusterende.

    /CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Ok jeg tager så helst bif ude af Europa ;-)


  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Da Varela ankom i København havde han ikke spillet fodbold siden Uruguay slog Saudi Arabien ved VM i Rusland. Det var d. 20/06 sidste år.

    Så hvis han virker lidt rusten er det vel naturligt. Han har skulle spille sig i form, komme på plads i Danmark, lære FCK at kende osv. Alt sammen på en gang. Derudover er han blevet kastet rundt og startede med at spille positioner som venstre back og central midtbane i svære udekampe. Det er næppe helt nemt.

    Lad os nu lige give ham en chance før vi afskriver ham. Også selvom vi er gode til hurtigt at afskrive folk herinde.
    Jeg er meget enig. Javel Verela har været skidt, meeen jeg mindes altså også at Ankersen har været lort i lang tid inden han fandt niveau.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Thomsen var bekymrende ringe i dag, og blev også taget ud i pausen. Spørgsmålet må vel snart være, om tiden er inde til at han finder andre græsgange.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Thomsen var bekymrende ringe i dag, og blev også taget ud i pausen. Spørgsmålet må vel snart være, om tiden er inde til at han finder andre græsgange.
    Thomsen har gentagne gange vist, at han ikke har niveau til FCK. Han leverer nogle genialiteter i ny og næ, men der er for langt mellem snapsene. Han mister alt for mange bolde og mangler fysik til at begå sig på dette niveau. Ståle lader dog til at have et ømt punkt for ham, og jeg kan ikke forestille mig, at klubberne står i kø for at købe ham. Hans kontrakt løber yderligere to år. Mon ikke vi har fornøjelsen af ham en sæson endnu, inden han vender hjem til AaB?

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af CPH12 Se meddelelser
    Så mange der falder igennem i dag:
    Varela
    Vavro
    Zeca
    Thomsen
    Og så skabte Ipsen ihvertfald ikke synderlig tryghed.

    Og jeg er slet ikke ombord på den med at tabe for BIF skal lide. WTF! Vi skal bare power igennem og have fokus på os selv, så vi ikke sidder tilbage med en grim smag i munden pga super skidt sæsonafslutning.

    Vil da hellere have at holdet slutter på toppen i stor stil og bekræfter alle superlativerne end det crap, vi nu skal lægge ører til. Og så er jeg ligeglad med hvad folk kan hive frem af statistik fra 00'erne(!?) om at det ingen betydning har.

    Frusterende.

    /CPH12
    Undrer mig at du ikke har Fischer på listen, for han var da (igen) pivringe. Underligt at han præsterer så dårligt for tiden. Motivationen ser ikke ud til at fejle noget, men selvtilliden er pist væk. Håber han løfter sig efter sommerpausen.

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Det er måske svært at være positiv efter en 4-3 sejr, men altid dejligt at Wind får scoret. Kommer han først rigtigt igang med målscoringerne, så har vi et yderst fornuftigt angreb.
    Så kan vi bare håbe at Holse får sluttet godt af i Esbjerg, og Roerslev får lov at spille under Jan Michelsen.

  19. #27
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Jeg skal ikke kunne sige om Varela definitivt bliver en succes eller fiasko, men jeg vil nu godt garantere at den dyrt-indkøbte Uruguayske landsholdsspiller man hentede som fremtidens mand på højrebacken ikke bliver kasseret til sommer på baggrund af halvanden kamp som central midt og en enkelt som wingback i en 3-5-2 uden hverken midtbane eller motivation.
    Nu har han så fået en hel kamp i et 4-4-2 system, og det blev ikke meget bedre. Faktisk kostede han to mål.

    Men jeg håber da stadigvæk af hele mit hjerte, at jeg tager fejl.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Nu har han så fået en hel kamp i et 4-4-2 system, og det blev ikke meget bedre. Faktisk kostede han to mål.

    Men jeg håber da stadigvæk af hele mit hjerte, at jeg tager fejl.
    Drømmen om en aggresiv og offensiv sydamerikansk back smuldrer i hvertfald i disse kampe - han ser god ud på bolden, men derudover....

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin A Se meddelelser
    Drømmen om en aggresiv og offensiv sydamerikansk back smuldrer i hvertfald i disse kampe - han ser god ud på bolden, men derudover....
    Jeg er meget enig og er også ved at være en smule bekymret. Selvfølgelig skal man passe på med at bedømme ham ud fra en kamp, hvor samtlige defensive spillere sejler rundt, men jeg synes der er et par punkter at slå ned på.

    1) Han ser ud til at have vanskeligheder med at placere sig korrekt. Jeg håbede, at det ville være bedre, når han endelig kom på backen i den vanlige 442, men her laver han nogle grove fejl i går. Også værre end jeg husker Ankersen i starten.

    2) Han ser ikke ret hurtig ud. Ankersen har reddet vores røv et utal af gange vha sin fart - det kommer vi til at savne.

    3) Han ser imo underlig uengageret ud. Måske er det bare mig, men jeg synes ikke, at han går fuldstændig helhjertet ind i dueller og synes generelt ikke, at han ligefrem udstråler en glæde ved at være her. Jeg håber, at jeg tager fejl.

    Når det er sagt, så må Ståle om nogen være manden som kan skole en spiller defensivt til vores system, ligesom de få udtalelser fra eksperter som jeg har hørt om ham alle går på, at Ståle stoler på ham og 100% regner med at han er vores nye back. En af grundene til at han har fået et par kampe ude position skulle også til dels være, at han har været for god til ikke at give spilletid. Om det så er rigtigt, må tiden vise.....

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (19/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Nu har han så fået en hel kamp i et 4-4-2 system, og det blev ikke meget bedre. Faktisk kostede han to mål.

    Men jeg håber da stadigvæk af hele mit hjerte, at jeg tager fejl.
    Han ser skidt ud ved 2-0-målet, men hvad er det andet mål, han er skyld i?

    Uanset hvad er det da alt for tidligt at afskrive ham. Vi har at gøre med en spiller, der har ligget fuldstændigt stille i et halvt år, før han kom til os, og som derefter kun har spillet en håndfuld kampe, hvoraf de fleste har været på uvante pladser eller korte indhop. Nu har han så spillet en hel kamp på højre back på et hold, der tydeligvis mentalt står med det ene ben i charterflyet. Til gengæld ved vi, at han har evnerne til at spille på allerhøjeste niveau og var på det uruguayanske landshold, før han blev skadet. Men lad os da endelig skrotte ham allerede...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 30.03.17, 13:41
  2. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.05.16, 13:31
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 61
    Sidste Meddelelse: 22.04.14, 19:12
  4. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.10.12, 04:54
  5. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •