Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
56. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    32 57.14%
  • Uafgjort!

    11 19.64%
  • AaB Sejr!

    13 23.21%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 63

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,549

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Kvist og Ankersen har virkelig været nogle dårlige signinger. Kvist bidrager med intet til dette hold. Ja, han bidrager vel nærmest negativt ved at bryde midtbanekonstellationen Delaney-Amartey op. Ankersen er bare elendig. Havde Ståle ikke hentet disse to, kunne det være, at man havde haft råd til den stærke centrale forsvarsspiller, holdet skriger på.

    AaB's andet mål må Nicolai Jørgensen i øvrigt have dårlig samvittighed over. Det er hans boldtab, der fører til målet. Jeg tror efterhånden, at vi ville være bedre uden ham. Han ligner i den grad en spiller, der trænger til ny inspiration.
    Det er nemt at være bagklog.. På papiret var begge jo klasse signings, og i øvrigt er det da alt alt for tidligt at drage sådanne konklusioner.. Begge kan stadig nå at blive store profiler på dette hold.. I øvrigt passer det mig fint at Armatey skal spille i centerforsvaret frem for på den centrale midt.. Synes denne plads passer hans kvaliteter langt bedre, og han spillede egentlig en glimrende kamp i dag, og man må da formode at han kun bliver bedre i de næste 8-10 kampe når han for alvor falder til på positionen..

    Iøvrigt helt enig i din analyse af AaB's andet mål, jeg bandede også NJ langt væk i den situation.. Dog synes jeg han spiller sig op i anden halvleg hvor han også bidrager med både assist og mål, så jeg håber da bestemt han har masser at bidrage med fremadrettet.. Corner derimod ser godt nok sløj ud, selvfølgelig vigtigt han scorer, men hold da op hvor han også brænder meget og generelt ser skidt ud i opspillet..

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

    NJ er simpelthen så afgørende for os - uagtet at han har udsving og tendens til stjernenykker er han suppens bedste offensive spiller ud over Sisto.

    Skønt med en sejr 4-2 sejr. Jeg kom til at mindes en anden 4-2 sejr, hvor vi også var bagude, og NJ også var afgørende. E af mine all-time FCK favoritkampe, som i øvrigt startede en fantastisk stime ( https://www.youtube.com/watch?v=24l2HXQu8K0 )
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.


  4. #18
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

    Sjovt der ikke er et eneste indlæg i denne tråd imellem 17.03 og 18.29 :)


  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg kom til at mindes en anden 4-2 sejr, hvor vi også var bagude, og NJ også var afgørende. E af mine all-time FCK favoritkampe, som i øvrigt startede en fantastisk stime ( https://www.youtube.com/watch?v=24l2HXQu8K0 )
    Fantastisk kamp. NJs debut, Santins scoringer, Oviedo med ekstrem energi mm. Skønt at gense.

    - a.nyholm
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Derp Se meddelelser
    Men lad os nu forhelvede få den erfarne klasse midtstopper ind!
    Man kunne fristes til at tro, at han var at finde mellem vores svenske landsholdsspiller eller den tidligere anfører i Bundesligaen.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,545

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er nemt at være bagklog..
    Bestemt. Men hvis du kigger transfertråden igennem, vil du se, at jeg på intet tidspunkt har været specielt optimistisk omkring netop de to.

    Kvist er naturligvis en ok gardering. Der er blot to væsentlige problemer: 1. viceanføreren på det danske landshold og Ståles tidligere kæledægge bruges ikke som en gardering, 2. han får formentlig en løn, der, set i lyset af hans spillemæssige bidrag, er for høj

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Iøvrigt helt enig i din analyse af AaB's andet mål, jeg bandede også NJ langt væk i den situation.. Dog synes jeg han spiller sig op i anden halvleg hvor han også bidrager med både assist og mål, så jeg håber da bestemt han har masser at bidrage med fremadrettet.. Corner derimod ser godt nok sløj ud, selvfølgelig vigtigt han scorer, men hold da op hvor han også brænder meget og generelt ser skidt ud i opspillet..
    Forstår slet ikke kritikken af hverken NJ eller Corner. NJ er jo ganske enkelt fremragende på bolden og en trussel kampen igennem, og Corner er da netop en solid opspilsstation. På en dag, hvor vi spillede med mange lange bolde nede fra var det sygt imponerende at se ham lægge den ene bold af med brystet efter den anden... Og så løfter det bare vores spil, at vi får Verbic på banen... Da Kusk så kommer rigtigt ind i kampen i anden halvleg, har vi godt nok mange offensive strenge at spille på. Eneste bekymring er vel efterhånden kun Santander - udover Ankersen. Ikke så meget, at han ikke vælter kasser ind, men mere det at hans spil er faldet i niveau, synes jeg...

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

    Respekt til Santander for at tage en for holdet, og knockoute sig selv. Det fungerer jo SLET ikke med både Santander og Cornelius på banen. Der er intet sammenspil mellem de to, ingen ved hvem der realt skal fordele boldene og løbe i dybden - alt sejler bare. Det gik en del bedre da NJ rykkede frem.

    Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvem det er der koster ved AaBs 2' mål. Skal Zanka skubbe frem og trække offsiden, eller skal Amartey blive tilbage og lade Delaney/Kvist om presset? Noget er i hvert fald ikke helt afstemt, men det er vel hvad man kan forvente med endnu et nyt midtstopper par.

    Ubeskrivelig vigtig sejr - nu kan vi virkelig ligge tryk på igen ved at vinde på onsdag!
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    522

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

    Jeg er meget uenig omkring kritikken af Kvist.
    Delaney har altid været kritiseret - alligevel er der blevet satset på ham og nu leverer han endelig!
    Delaney er ydermere vokset betragteligt (rent offensivt) efter Kvisten hjemkomst - Kvisten må således give noget ro bagude som frigør Delaney ift til få lov en mere fri rolle til løb ind i feltet.
    Dette så vi også med Claudemir - og vi så først for alvor hvor stor betydning Kvisten havde haft på Claudes spil efter han forsvandt (altså WK!).
    Jeg synes bestemt at WK kunne levere bedre - men jeg synes faktisk at han spiller en god kamp i går! Han skal nok vokse - Ståle har før set rigtigt og jeg ser gerne DA i forsvaret sammen med Zanka snarere end jeg ser ham på midten og Kvisten på bænken, thi; dette ville betyde at enten Pelle eller Anton skulle spille ... :/
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,369

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

    Stephan Andersen kunne også have gjort skaden fra sit gigantiske drop god igen og hevet en redning frem. Dem havde han ikke en eneste af i går (dermed ikke sagt, at han koster det andet mål naturligvis), og man kan vel heller ikke påstå, at det er noget, vi har været forvænt med i denne sæson. Jeg kan huske en god aktion mod AGF, men ellers er der sgu langt mellem de exceptionelle ting fra ham. Nogen særlig god målmand bliver han i mine øjne aldrig, og selvom det ikke har førsteprioritet i forhold til de andre svage punkter på holdet, ville det nu være rart at få en klassekeeper ind senest til sommer.
    HIC SUNT LEONES

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

    Den er svær... Den med Amartey... Jeg synes, spillet er presset for langt tilbage til, at man kan trække offside der. Og ja i min bog skulle Amartey nok været blevet tilbage... Men hvor pokker syns bare vi skal glæde os over det offensive. Langt tid siden, at jeg har været i Parken, hvor spillet har været så sprudlende og sjovt at se på...

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

    Et lille interview med Ståle om kampen igår: http://www.bt.dk/superligaen/staale-...-steder-hjemme

    Jeg bider særligt mærke i den her kommentar om Amartey:

    "Han kan spille mange positioner, og han er den bedste spiller i Superligaen. Det er lige meget, hvor han spiller, så træffer han de rigtige beslutninger. Han er top ni i verden,« sluttede Ståle Solbakken med et stort grin med skjult hentydning til Brøndby-træner Thomas Frank, som har rost Daniel Agger for at være blandt de 10 bedste forsvarsspillere i verden på sine bedste dage.

    Den mand er bare klasse.


  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er nemt at være bagklog.. På papiret var begge jo klasse signings, og i øvrigt er det da alt alt for tidligt at drage sådanne konklusioner.. Begge kan stadig nå at blive store profiler på dette hold.. I øvrigt passer det mig fint at Armatey skal spille i centerforsvaret frem for på den centrale midt.. Synes denne plads passer hans kvaliteter langt bedre, og han spillede egentlig en glimrende kamp i dag, og man må da formode at han kun bliver bedre i de næste 8-10 kampe når han for alvor falder til på positionen..

    Iøvrigt helt enig i din analyse af AaB's andet mål, jeg bandede også NJ langt væk i den situation.. Dog synes jeg han spiller sig op i anden halvleg hvor han også bidrager med både assist og mål, så jeg håber da bestemt han har masser at bidrage med fremadrettet.. Corner derimod ser godt nok sløj ud, selvfølgelig vigtigt han scorer, men hold da op hvor han også brænder meget og generelt ser skidt ud i opspillet..

    Jeg synes lige du er hård nok mod Corner. Han har været ude i lang tid, og det kan ikke forventes at han er tilbage på samme niveau allerede. Jeg var også overrasket over hvor mange dueller han tabte, selv dem hvor han burde være fysisk overlegen. Men han virkede træt og forståeligt nok. Han mangler stadig en måneds tid i hvert fald, til at komme tilbage i form.

    Hvad angår kvist og ankersen, så må man bare konkludere at kvists karierre har taget en helt vildt deroute, og han er faldet sindssygt meget i niveau. Hans alder taget i betragtning gør selvfølgelig én usikker på om han kan hæve sit niveau igen.
    Men ankersen derimod er stadig ung, og jeg tror helt sikkert vi får ham tilbage på niveau når han er blevet ordentligt integreret i truppen.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

    ...til et lille interview med Kusk:


    Kasper Kusk: Jeg viste AaB respekt

    http://nordjyske.dk/nyheder/kasper-k.../1513#cxrecs_s


    Men Hvorfor? Jeg er pænt træt af den der "respekt" holdning.. For helvede.... - Du spiller i FCK nu og dine gamle "venner/fans" håner dig - og du kvitterer med manglende jubel? Jeg fatter så absolut minus :-(


    Nå ja, og så Enevoldsen den lille mide..... Havde Nedre C på nogen som helst måde generet ham? Hvorfor så den latterlige gestus fra hans side efter han scorede?
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    ...til et lille interview med Kusk:


    Kasper Kusk: Jeg viste AaB respekt

    http://nordjyske.dk/nyheder/kasper-k.../1513#cxrecs_s


    Men Hvorfor? Jeg er pænt træt af den der "respekt" holdning.. For helvede.... - Du spiller i FCK nu og dine gamle "venner/fans" håner dig - og du kvitterer med manglende jubel? Jeg fatter så absolut minus :-(


    Nå ja, og så Enevoldsen den lille mide..... Havde Nedre C på nogen som helst måde generet ham? Hvorfor så den latterlige gestus fra hans side efter han scorede?
    Kusk er en Ålborg-dreng og hvis han synes det bedre at fejre et mål mod sin gamle klub på afdæmpet hvis så er det op til ham selv (synes iøvrigt han løber glad rundt og klapper sig på trøjen, så han fravælger bare in-your-face-jublen). At AaB's fans ikke har format til at acceptere at han spiller i København og håner ham herfor, betyder da ikke at han behøver at synke ned på deres niveau.

    Skulle fx delaney til Ålborg eller lign vælge at lade være med at fejre et mål mod os, med vilde fagter så er det jo også forståeligt nok.

    Hvad angår Enevoldsen, så er det måske ikke så meget noget personligt, som det netop er at score et vigtigt mål i Parken og så bare fyre den af...

  24. De følgende 14 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 13.03.14, 08:03
  2. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (23.02.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 26.02.14, 10:37
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.11.12, 08:33
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •