Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 185

Emner: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Jeg tænker, at vi mangler en tråd til at hylde/diskutere nuværende FCK-spillere. Jeg har i hvert fald ikke fundet en :)

    Lad mig starte med at hylde Mikael Antonsson for de her udtalelser. Han er god nok professionel, og mon ikke han statuerer et godt eksempel både for profiler og de unge på træningsbanen?

    - Da sæsonen begyndte, vidste jeg godt, at jeg ikke ville få så meget spilletid, som jeg plejer. Når man ser, hvordan Erik og Zanka spiller, kan man ikke sige så meget. De spiller rigtig godt og slår rekorder i forhold til at vinde kampe og holde nullet. Vi må tage hatten og sige: ”Meget godt arbejde”. Når holdet spiller så godt, er der ikke nogen anledning til at skifte ud. Selvfølgelig er Erik og Zanka første på holdkortet. Sådan er det bare, siger Antonsson til tipsbladet.dk.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...a-og-johansson

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Vores egen #25 anti-hero brøler meget fint her:)

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...obi-og-racisme

    - Hvorfor er det accepteret, at der kan køre en sang - om det så er om mig eller andre spillere - der lyder; ”han er gay allez, allez”? Der er ingenting i vejen med at være homoseksuel. Hvorfor slår man ikke ned på det? Det er jo, som det er tilfældet med racisme, strafbart. Racisme er ikke værre end homofobi, så det er mig en gåde, hvorfor det bliver accepteret, siger Mathias 'Zanka' Jørgensen til stopracismen.dk.
    Sidst redigeret af h0ps : 24.11.16 kl. 12:44 Årsag: mig=meget


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Vores egen #25 anti-hero brøler mig fint her:)

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...obi-og-racisme

    - Hvorfor er det accepteret, at der kan køre en sang - om det så er om mig eller andre spillere - der lyder; ”han er gay allez, allez”? Der er ingenting i vejen med at være homoseksuel. Hvorfor slår man ikke ned på det? Det er jo, som det er tilfældet med racisme, strafbart. Racisme er ikke værre end homofobi, så det er mig en gåde, hvorfor det bliver accepteret, siger Mathias 'Zanka' Jørgensen til stopracismen.dk.
    Ja, god stil, Zanka!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hvorfor er det accepteret, at der kan køre en sang - om det så er om mig eller andre spillere - der lyder; ”han er gay allez, allez”? Der er ingenting i vejen med at være homoseksuel. Hvorfor slår man ikke ned på det? Det er jo, som det er tilfældet med racisme, strafbart. Racisme er ikke værre end homofobi, så det er mig en gåde, hvorfor det bliver accepteret, siger Mathias 'Zanka' Jørgensen til stopracismen.dk.
    Måske det er på tide, at vi kollektivt seriøst overvejer fremtiden for bøsserne fra vestegnen og sigøjnersangene?


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Måske det er på tide, at vi kollektivt seriøst overvejer fremtiden for bøsserne fra vestegnen og sigøjnersangene?
    Er "bøsserne fra vestegnen" ikke død? Dér hvor jeg står på c5/6 bliver den i hvert fald "nej'et" ned hvis den forsøges sat i gang...

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Den er heldigvis meget sjælden, men man hører stadig folk starte den og andre i samme kategori (vaseline f.eks). Og hvad angår tilråb er vi bestemt ikke hvor vi bør endnu heller.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Er "bøsserne fra vestegnen" ikke død? Dér hvor jeg står på c5/6 bliver den i hvert fald "nej'et" ned hvis den forsøges sat i gang...
    Den blev sunget i april på Hjalte Park, så nej den er ikke død.

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Den blev sunget i april på Hjalte Park, så nej den er ikke død.
    Så lad os da lægge dem alle sammen i graven og i samme omgang opfordre klubben til at blive den første på landsplan til officielt og eksplicit at gå ind i kampen mod AL diskrimination. Fansene og spillerne er klar til det og det ville klæde hovedstaden at gå forrest!


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Vi har forlænget med Keita frem til udgangen af 2020. Det virker umiddelbart som en god beslutning, synes jeg. Lad os håbe at han kan få lagt en masse på sit spil/fysik og blive en stor profil for os. http://www.fck.dk/nyhed/2016/11/25/f...nger-med-keita

    - Keita har et enormt potentiale. Han er stadig meget ung og skal udvikle sig, men han har taget store skridt i den rigtige retning, og fortsætter han på den måde, så kan han nå et meget højt niveau. Han har været enormt stærk i kampene for U19-holdet, gjort det fint i Reserveligaen og presser sig på for mere spilletid på Superliga-holdet også nu. Både han og vi skal stadig være tålmodige, men vi er glade for, at vi kan arbejde videre med hans udvikling med en god længde på kontrakten, siger Ståle Solbakken.

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Hvad er der galt med Cornelius? Han er da et fysisk pragteksempel, hvis han formår at blive klar... (men måske ville han have bedst af at komme tidligt på vinterferie...)

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...l-til-loerdag/

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Så er det snart Delaneys sidste kamp (for denne gang?). Vanvittig trist underlægningsmusik, man bliver jo helt rørt

    https://www.youtube.com/watch?v=B39igNqHZPU

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Så er det snart Delaneys sidste kamp (for denne gang?). Vanvittig trist underlægningsmusik, man bliver jo helt rørt

    https://www.youtube.com/watch?v=B39igNqHZPU
    Sidste kamp i Parken.. Han skal jo forhåbentlig også være med mod Brugge og GF.

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Sidste kamp i Parken.. Han skal jo forhåbentlig også være med mod Brugge og GF.
    Jo jo bevares :)

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Den store tråd om nuværende FCK-spillere

    Zanka på besøg hos Clement (starter cirka 8 minutter inde i klippet). Om at være i skudlinien som følge af sin person og position i mediebilledet, om at blive voksen hurtigt som følge af faderens død, om at have mange penge og købe ur for 40.000 Euro samt lidt om fremtiden... Ikke meget han ikke har sagt før, men han er åbenbart en tur i mediemøllen for tiden (mere end vanligt), så når vi har ham på DR, så skal alle da lige kunne se det :)

    https://www.dr.dk/tv/se/vi-ses-hos-c...ent-71#!/08:39

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store tråd om tidligere FCK-spillere
    By Mads740 in forum De lange linier
    Svar: 1230
    Sidste Meddelelse: 16.03.24, 15:16
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 25.11.13, 13:54
  3. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •