Side 86 af 138 FørsteFørste ... 36768384858687888996136 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,276 til 1,290 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1276
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg tilslutter mig koret som udtrykker at vi lige skal slå lidt kold vand i bordet og hvorfor nu det:

    - Vi har allerede købt 4 personer ind til start 11'eren og her skal vi lige finde ud af om de nu også fungere
    - Ståle har vist mere vilje til at tilpasset systemet til de typer der er tilrådighed
    - Vi har mange multi-funktionsspillere der kan dække flere spillere

    Så jeg tror vi skal hen i slutningen af vinduet, hvor vi nok vil se 2-3 spillere, der bliver lejet ind alt efter, hvem der nu er klar. Og det er også her at klubberne mere er interesseret i at leje ud. Jeg forventer ikke flere køb med mindre de falder over noget der er for godt til at være sandt eller vi kommer til at sælge nogle spillere.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1277
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg tror godt du kan glemme AC.

    1) Han er rygtet til Arnhem i Holland (Chelseas rugeklub), samt Gladbach, som skal spille CL i næste sæson.

    2) Han er brømbø-dreng ind til benet. Hans far er vidst nok også ansat derude.
    + Vi vil få samme problem som med Lukaku. For at blive home grown, skal han spille 3 sæsoner i Englang inden han er 21 og derfor foretrækker de helt sikkert at leje ham ud til en engelsk klub! Ellers et fint bud, på en god spiller... han kommer bare ALDRIG til FCK :)

  4. #1278
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    http://m.bt.dk/fodbold/bt-afsloerer-...endby-i-dialog

    Yeees!!! A match made in heaven - prollen over dem alle, Nicki Bille, rygtes til DK's mest usmagelige klub. Jeg håber i den grad, at skiftet bliver en realitet.
    Jeg har lige fået insider-viden (og det var ikke rengøringsdamen) om at Bille var et smut indenom Parken forleden for at snakke om muligheden for en kontrakt. Højer havde inviteret ham ind til en sludder og han kom uden agent. Men da Ståle hørte om det sagde han blankt nej. Bullet dodged...


  5. #1279
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Jeg mener, at det står langt værre til i angrebet. Lige nu skal Pourie spille en afgørende rolle fra sæsonstart. Og Santander skal slå til fra første dag. Det er helt væk at satse på, og der må nødvendigvis hentes endnu en angriber. Givetvis på halvårligt leje.

    Gør man intet yderligere, havner mesterskabet også næste sæson i Herning.
    Ro på. Angrebet er på plads, med mindre Pourié bliver solgt. Skal der overvejes noget, skal det være et lejemål, men så skal det være et lejemål af en spiller, der kan levere med det samme. Ellers er det ligemeget.

    Det er korrekt, at angrebet i de første 3-4 kampe hedder NJ og Pourié (og så er Pourié heller ikke dårligere, vi har spillet med langt ringere 4. valg). Efter de 3-4 kampe støder Santander til, og så er der tre. Khadrii er i gang med genoptræning, og begynder at kunne blive skiftet ind i kampene i september - og kan forhåbentlig spille hele kampe fra oktober.

    Jeg tænker i øvrigt også, at Verbic kan spille angreb (vurderet ud fra Youtube-klip).

    Betydeligt mere bekymret over den centrale midtbane og delvist midterforsvaret, jeg er. En spiller, bør kunne lukke det hul (Amartey kan jo spille begge pladser)

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #1280
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Ro på. Angrebet er på plads, med mindre Pourié bliver solgt. Skal der overvejes noget, skal det være et lejemål, men så skal det være et lejemål af en spiller, der kan levere med det samme. Ellers er det ligemeget.

    Det er korrekt, at angrebet i de første 3-4 kampe hedder NJ og Pourié (og så er Pourié heller ikke dårligere, vi har spillet med langt ringere 4. valg). Efter de 3-4 kampe støder Santander til, og så er der tre. Khadrii er i gang med genoptræning, og begynder at kunne blive skiftet ind i kampene i september - og kan forhåbentlig spille hele kampe fra oktober.

    Jeg tænker i øvrigt også, at Verbic kan spille angreb (vurderet ud fra Youtube-klip).

    Betydeligt mere bekymret over den centrale midtbane og delvist midterforsvaret, jeg er. En spiller, bør kunne lukke det hul (Amartey kan jo spille begge pladser)
    Det var dog en meget positiv indstilling. Pourie er reelt uønsket, er væk når chancen byder sig og har derudover ikke FCK-niveau. Jørgensen er altid kun en svag brise fra en ny skade. Og det er altså de to, der skal starte sæsonen sammen. Santander kommer i værste fald først et stykke inde i august og skal muligvis lige finde sig til rette. Bashkim er også først et indskiftningsemne i august og skal med sikkerhed bruge et godt stykke tid til at komme i form - og ovenpå to korsbåndsskader kan man frygte, at niveauet aldrig bliver helt godt. Flytter du Verbic frem efterlader du et hul på kanterne, der også er historisk tynde.

    Så nej, det er useriøst, hvis Ståle forsøger at humpe igennem efteråret med den nuværende besætning. Den seneste sæson burde have givet erfaringer, der taler for en anden løsning.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #1281
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvorfor er i alle sammen så sikre på at Santander først kommer i midten af august hvis de ryger i finalen? Jeg forstod det i hvert som om at han kun skulle spille semifinalerne..

  10. #1282
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Hvorfor er i alle sammen så sikre på at Santander først kommer i midten af august hvis de ryger i finalen? Jeg forstod det i hvert som om at han kun skulle spille semifinalerne..
    http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/06/14...rico-santander

    "Når Club Guarani er færdige i turneringen vil Santander slutte sig til F.C. København"

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #1283
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Hvorfor er i alle sammen så sikre på at Santander først kommer i midten af august hvis de ryger i finalen? Jeg forstod det i hvert som om at han kun skulle spille semifinalerne..
    For at underbygge MikkelZs ovenstående indlæg (sakset fra Twitter):

    11. jun.
    @JesMortensen Hvis nu Guaraní skulle komme i finalen, vil det så have nogen betydning for handlen?
    Vis samtale·

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1284
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg har lige fået insider-viden (og det var ikke rengøringsdamen) om at Bille var et smut indenom Parken forleden for at snakke om muligheden for en kontrakt. Højer havde inviteret ham ind til en sludder og han kom uden agent. Men da Ståle hørte om det sagde han blankt nej. Bullet dodged...
    Javel ja. Hvis det er sandt, så er man da lige blevet bekræftet i sin manglende tiltro til Lars Højers scoutingevner x 1000.

    Hold kæft, hvor ville det egentlig sejle rundt, hvis vi ikke havde Ståle.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #1285
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/06/14...rico-santander

    "Når Club Guarani er færdige i turneringen vil Santander slutte sig til F.C. København"
    Okay, tak for det. Det havde jeg ikke fanget rigtigt :)

  17. #1286
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,158

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Javel ja. Hvis det er sandt, så er man da lige blevet bekræftet i sin manglende tiltro til Lars Højers scoutingevner x 1000.

    Hold kæft, hvor ville det egentlig sejle rundt, hvis vi ikke havde Ståle.
    Man kan sikkert kritisere Højer for meget, men at tage en samtale (hvis det altså er sket) med Bille er vel lidt overdrevet. Det er vel en del af Højers job at snakke med interessante spillere, inden de sendes videre i systemet til vurdering af Ståle, Lange osv. Og selvom Bille måske ikke vores drømmesigning herinde, så er en dansk angriber som er prof i Frankrig og som har haft perioder med succes i FCN og Rosenborg, vel en spiller man lige hører på. Om ikke andet, så er det jo rart at vide hvad rivalerne gør - og et ikke urealistisk scenarie er vel, at Bille har været inde og fortælle om BIFs interesse for at høre, om vi eventuelt også kunne være en mulighed.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1287
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man kan sikkert kritisere Højer for meget, men at tage en samtale (hvis det altså er sket) med Bille er vel lidt overdrevet. Det er vel en del af Højers job at snakke med interessante spillere, inden de sendes videre i systemet til vurdering af Ståle, Lange osv. Og selvom Bille måske ikke vores drømmesigning herinde, så er en dansk angriber som er prof i Frankrig og som har haft perioder med succes i FCN og Rosenborg, vel en spiller man lige hører på. Om ikke andet, så er det jo rart at vide hvad rivalerne gør - og et ikke urealistisk scenarie er vel, at Bille har været inde og fortælle om BIFs interesse for at høre, om vi eventuelt også kunne være en mulighed.
    Nej. Overhovedet ikke. Helt og aldeles ikke. Bille skal aldrig nogensinde til FCK og ej heller skal vi føre samtaler med ham. Det er jo ikke engang fordi, at han har præsteret noget bemærkelsesværdigt. Han er middelmådighed i dets grundform tilsat en utrolig ringe personlighed.

    F.C. København ansætter ikke fuldtidsproller og kriminelle mennesker, og det burde den mangeårige FCK-mand, Lars Højer, være den første til at vide.


  20. #1288
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man kan sikkert kritisere Højer for meget, men at tage en samtale (hvis det altså er sket) med Bille er vel lidt overdrevet. Det er vel en del af Højers job at snakke med interessante spillere, inden de sendes videre i systemet til vurdering af Ståle, Lange osv. Og selvom Bille måske ikke vores drømmesigning herinde, så er en dansk angriber som er prof i Frankrig og som har haft perioder med succes i FCN og Rosenborg, vel en spiller man lige hører på. Om ikke andet, så er det jo rart at vide hvad rivalerne gør - og et ikke urealistisk scenarie er vel, at Bille har været inde og fortælle om BIFs interesse for at høre, om vi eventuelt også kunne være en mulighed.
    Det mener du ikke vel? Bille er mest af alt en klassik Bøf-spiller, og i bedste fald en prollet fattigmands-udgave af Pourie, og ham er Ståle ikke pjattet med (om end han jo nok får lov at lege med til januar). Højer er på vej ud, det er tydeligt efter forårets omrokeringer i klubbens scouting set-up, men fordi han er en klublegende og rekonstruktionen tager tid, bliver han ikke fyret på gråt papir.
    At man overvejer ham på Vstgnn siger mest om deres økonomiske formåen, Per Ruuds evner og klubbens "sjæl". Den eneste anden klub jeg kunne se Bille passe bedre end i som menneske er Frem, og det siger jo alt!

    Edit: Sjovt at de selv i bøf-land ønsker Bille i langt væk. http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=530217, http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=530210

  21. #1289
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,158

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Nej. Overhovedet ikke. Helt og aldeles ikke. Bille skal aldrig nogensinde til FCK og ej heller skal vi føre samtaler med ham. Det er jo ikke en gang fordi, at han har præsteret noget bemærkelsesværdigt. Han er middelmådighed i dets grundform tilsat en utrolig ringe personlighed.

    F.C. København ansætter ikke fuldtidsproller og kriminelle mennesker, og det burde den mangeårige FCK-mand, Lars Højer, være den første til at vide.
    Men nu er det næppe Højers ansvar at tage de beslutninger om du vil det eller ej. Det er Ståle (Lange osv) men IKKE Højer. At Højer tager en rolig snak med Bille, som ifølge historien endda selv har taget initiativet, er en del af hans job. Faktisk skulle han vel nærmest fyres, hvis han ikke gjorde det.

  22. De følgende 13 brugere er enige:

  23. #1290
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,158

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det mener du ikke vel? Bille er mest af alt en klassik Bøf-spiller, og i bedste fald en prollet fattigmands-udgave af Pourie, og ham er Ståle ikke pjattet med (om end han jo nok får lov at lege med til januar). Højer er på vej ud, det er tydeligt efter forårets omrokeringer i klubbens scouting set-up, men fordi han er en klublegende og rekonstruktionen tager tid, bliver han ikke fyret på gråt papir.
    At man overvejer ham på Vstgnn siger mest om deres økonomiske formåen, Per Ruuds evner og klubbens "sjæl". Den eneste anden klub jeg kunne se Bille passe bedre end i som menneske er Frem, og det siger jo alt!

    Edit: Sjovt at de selv i bøf-land ønsker Bille i langt væk. http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=530217, http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=530210
    Jo det mener jeg. Som scout er det vel ens job at høre på spillere i den kaliber (og vi er enige om, at han ikke er en stjerne), om de er prollet eller ej. Og så kan Ståle, Lange osv altid beslutte om Højer skal gå videre eller ej, hvilket han ikke skulle.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •