Side 87 af 138 FørsteFørste ... 37778485868788899097137 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,291 til 1,305 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1291
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men nu er det næppe Højers ansvar at tage de beslutninger om du vil det eller ej. Det er Ståle (Lange osv) men IKKE Højer. At Højer tager en rolig snak med Bille, som ifølge historien endda selv har taget initiativet, er en del af hans job. Faktisk skulle han vel nærmest fyres, hvis han ikke gjorde det.
    Jeg forstår din pointe, og selvfølgelig skal Lars Højer tage kontakt til interessante spillere.

    Min pointe er, at Bille ikke er, og aldrig bliver, interessant på nogen som helst måde.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1292
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    62

    Re: Off Topic

    jeg troede de havde sådan en væg, "ALDRIG TIL FCK - WALL OF SHAME" hængende hvor han stod øverst...

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1293
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Jeg forstår din pointe, og selvfølgelig skal Lars Højer tage kontakt til interessante spillere.

    Min pointe er, at Bille ikke er, og aldrig bliver, interessant på nogen som helst måde.
    Jeg synes også, at han er uinteressant. Men han er formentlig billig og han har tidligere vist nogle fornuftige spillemæssige egenskaber (om vi synes han er prollet eller ej), og mon ikke Højer pt. er instrueret i at kigge lidt efter netop dette på grundet vores skadessituation og forholdsvise tynde trup. Så en samtale om status osv inden man eventuelt videreformidler mulighederne til Ståle virker vel ikke urimeligt. Og ser man bort fra hans image og et par uheldige episoder udenfor banen, så kunne han (i hvert fald for mig) være en rimelig løsning til bredden på en kort kontrakt til f.eks. nytår, såfremt man f.eks. pønser på at skibe Pourie afsted.

  6. #1294
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og ser man bort fra hans image og et par uheldige episoder udenfor banen, så kunne han (i hvert fald for mig) være en rimelig løsning til bredden på en kort kontrakt til f.eks. nytår, såfremt man f.eks. pønser på at skibe Pourie afsted.
    Hov hov! Skal vi ikke bare nøjes med at være glade for hvis han blev overvejet kort, men hurtigt afvist? ;-)


  7. #1295
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jo det mener jeg. Som scout er det vel ens job at høre på spillere i den kaliber (og vi er enige om, at han ikke er en stjerne), om de er prollet eller ej. Og så kan Ståle, Lange osv altid beslutte om Højer skal gå videre eller ej, hvilket han ikke skulle.
    Så er vi helt og aldeles uenige om hvilken kaliber Bille er i. Jeg ser ham som en spiller der vil kunne begå sig i 1. division, for Bille er slet og ret en dårlig fodboldspiller. der er slet, slet ingen sportslig klasse over ham, og at han har spillet i Rosenborg og Evian, siger mere om dem end om Bille. Bille er en spille, der tidligt i karrieren fik stor omtale, på trods af middelmådige evner. Mest af alt, fordi vi mangler danske angribere, og derfor blev han enormt overvurderet. Og jeg er slet ikke tryg ved tanken om, at Højer kunne forstille sig at Ståle og Lange ville nikke positivt til en samtale med ham. Skal de snakke sammen, skal det være over en ristet og en congo-bajer, hvis de tilfældigt møder hinanden ved pølsevognen, ellers ikke!

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1296
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men nu er det næppe Højers ansvar at tage de beslutninger om du vil det eller ej. Det er Ståle (Lange osv) men IKKE Højer. At Højer tager en rolig snak med Bille, som ifølge historien endda selv har taget initiativet, er en del af hans job. Faktisk skulle han vel nærmest fyres, hvis han ikke gjorde det.
    Jeg formoder da, at en del af Højers job er at være første filter i processen, der sorterer i alle de henvendelser, der kommer fra spillere og agenter, der gerne vil lege med FCK. Han inviterer givetvis (forhåbentlig!) ikke Gud og hver mand, der ringer, på kaffe.
    Derfor virker det IMO som temmelig ringe dømmekraft overhovedet at bruge tid på Bille, når man ved, hvor stor en kegle, han er - og han samtidig er en middelmådig spiller, der kun har haft moderat succes i Danmark og Norge. En oplagt sammenligning er naturligvis Bendtner, som også er en kegle, men som til gengæld ville være så stor en fodboldmæssig forstærkning, at Højer skal drikke kaffe med ham, hvis han ringer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #1297
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes også, at han er uinteressant. Men han er formentlig billig og han har tidligere vist nogle fornuftige spillemæssige egenskaber (om vi synes han er prollet eller ej), og mon ikke Højer pt. er instrueret i at kigge lidt efter netop dette på grundet vores skadessituation og forholdsvise tynde trup. Så en samtale om status osv inden man eventuelt videreformidler mulighederne til Ståle virker vel ikke urimeligt. Og ser man bort fra hans image og et par uheldige episoder udenfor banen, så kunne han (i hvert fald for mig) være en rimelig løsning til bredden på en kort kontrakt til f.eks. nytår, såfremt man f.eks. pønser på at skibe Pourie afsted.
    Først; jeg beundrer din vedholdenhed k@sper, selvom du nok godt kan mærke, at dit standpunkt ikke er populært herinde. Men respekt for debatten og den saglige tone. :-)

    Dog, er jeg stadig uenig. Det er velkendt, at når der skal ansættes nye spillere, da foretages der en helhedsbedømmelse af spilleren - både de fodboldfaglige og personlige egenskaber. Og mit argument er så, at de (i forvejen mangelfulde) fodboldmæssige kvaliteter på ingen måde opvejer Nicki Billes personlighed. Manden render jo rundt og leger gangster, slår på politiet, spytter på kvinder og har vist 2 pistoler tatoveret. Det siger vist lidt det hele.

    Når jeg siger, at jeg mister tiltro til Lars Højer ved dette rygte, så er det fordi, at jeg mener, at Lars Højer burde vide, både fodboldfagligt og personlighedsmæssigt, at Nicki Bille ikke er egnet til en klub som vores, og ikke skal associeres med vores hvide trøje. Dette gælder særligt, eftersom Lars Højer har FCK DNA (for nu at bruge det kvalmende udtryk), og fordi han er ansat til at vurdere spilleres fodboldmæssige egenskaber. Når dette er hans job, og som han har mange års erfaring indenfor, burde Lars Højer vide, at Nicki Bille hverken er god nok til FCK, og slet ikke har mentalitet eller personlighed til vores klub. Og dét er mit kritikpunkt.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1298
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: Off Topic

    @Devil og @Gerneren

    Det lader til, at vi er rimelig enige i Højers rolle. Men vi er tydeligvis noget uenig i Bille evner og resultater. At skrive, at han kan begå sig i 1. div. og at han er en middelmådig spiller er i min verden at undervurdere manden noget. Han var trods alt en succes i FCN hvor mange ville have ham på landsholdet og også flere herinde så ham gerne i klubben. Endvidere havde han også momentvis stor succes i Rosenborg.

    Han er en kegle, men han er også (når han er i form) en ret fornuftig angriber på superliganiveau.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1299
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Off Topic

    Det er et MEGET løst rygte fra en skribent på sidelinien. At diskutere Højers kompetence ud fra den slags er mere end bare en anelse useriøst.


  16. #1300
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Først; jeg beundrer din vedholdenhed k@sper, selvom du nok godt kan mærke, at dit standpunkt ikke er populært herinde. Men respekt for debatten og den saglige tone. :-)

    Dog, er jeg stadig uenig. Det er velkendt, at når der skal ansættes nye spillere, da foretages der en helhedsbedømmelse af spilleren - både de fodboldfaglige og personlige egenskaber. Og mit argument er så, at de (i forvejen mangelfulde) fodboldmæssige kvaliteter på ingen måde opvejer Nicki Billes personlighed. Manden render jo rundt og leger gangster, slår på politiet, spytter på kvinder og har vist 2 pistoler tatoveret. Det siger vist lidt det hele.

    Når jeg siger, at jeg mister tiltro til Lars Højer ved dette rygte, så er det fordi, at jeg mener, at Lars Højer burde vide, både fodboldfagligt og personlighedsmæssigt, at Nicki Bille ikke er egnet til en klub som vores, og ikke skal associeres med vores hvide trøje. Dette gælder særligt, eftersom Lars Højer har FCK DNA (for nu at bruge det kvalmende udtryk), og fordi han er ansat til at vurdere spilleres fodboldmæssige egenskaber. Når dette er hans job, og som han har mange års erfaring indenfor, burde Lars Højer vide, at Nicki Bille hverken er god nok til FCK, og slet ikke har mentalitet eller personlighed til vores klub. Og dét er mit kritikpunkt.
    Du har nogle rigtige gode pointer, som jeg er enig i. Vi ved jo ikke præcist, hvad der er sket, og om det overhovedet er sket. Det mest realistiske scenarie er nok, at Bille (eller en agent) har ringet og spurgt om et møde, og at Højer så har inviteret ham. Det synes jeg ikke, at der er noget galt i trods hans ry. Selvom jeg er uenig med de fleste (det er jeg tydeligvis ofte), så synes jeg stadig at han er så stort et navn, at man lige lytter. Om ikke andet, så for at holde sig opdateret på f.eks. BIF, der har været i kontakt med ham.

    At Højer eventuelt er gået videre med ham til Ståle, synes jeg også er forventeligt. Igen grundet hans navn (hvor vi er uenige) og vores trupsituation.

  17. #1301
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    @Devil og @Gerneren

    Det lader til, at vi er rimelig enige i Højers rolle. Men vi er tydeligvis noget uenig i Bille evner og resultater. At skrive, at han kan begå sig i 1. div. og at han er en middelmådig spiller er i min verden at undervurdere manden noget. Han var trods alt en succes i FCN hvor mange ville have ham på landsholdet og også flere herinde så ham gerne i klubben. Endvidere havde han også momentvis stor succes i Rosenborg.

    Han er en kegle, men han er også (når han er i form) en ret fornuftig angriber på superliganiveau.
    Det er fint, at vi er uenige om Billes evner og niveau. Men vi kan vel være enige om, at Pourie og Bille som typer minder meget om hinanden? I det tilfælde burde Lars Højer have tænkt sig mere om, for når Ståle allerede har en af den type i truppen, der endda ikke er mere end 4. valg, så er det nok ikke her, man skal styrke bredden, specielt ikke når virker Pourie fremstår som en bedre, og særligt mere seriøs, spiller.

    I det hele taget så tror jeg at Højer er på vej ud. Det lugter i den grad af det, og jeg tror det sker i løbet af det næste års tid.

  18. #1302
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du har nogle rigtige gode pointer, som jeg er enig i. Vi ved jo ikke præcist, hvad der er sket, og om det overhovedet er sket. Det mest realistiske scenarie er nok, at Bille (eller en agent) har ringet og spurgt om et møde, og at Højer så har inviteret ham. Det synes jeg ikke, at der er noget galt i trods hans ry. Selvom jeg er uenig med de fleste (det er jeg tydeligvis ofte), så synes jeg stadig at han er så stort et navn, at man lige lytter. Om ikke andet, så for at holde sig opdateret på f.eks. BIF, der har været i kontakt med ham.

    At Højer eventuelt er gået videre med ham til Ståle, synes jeg også er forventeligt. Igen grundet hans navn (hvor vi er uenige) og vores trupsituation.
    Vi må nok bare være enige om at være uenige. Som en anden bruger skriver, så er det et noget løst rygte, så lad os i stedet glædes over, at det ikke skete. Forhåbentlig får vi et par yderligere spillere, som gerne ligger et par niveauer over Bille på både fodbold- og intelligensskalaen.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1303
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er fint, at vi er uenige om Billes evner og niveau. Men vi kan vel være enige om, at Pourie og Bille som typer minder meget om hinanden? I det tilfælde burde Lars Højer have tænkt sig mere om, for når Ståle allerede har en af den type i truppen, der endda ikke er mere end 4. valg, så er det nok ikke her, man skal styrke bredden, specielt ikke når virker Pourie fremstår som en bedre, og særligt mere seriøs, spiller.

    I det hele taget så tror jeg at Højer er på vej ud. Det lugter i den grad af det, og jeg tror det sker i løbet af det næste års tid.
    Lad os lige slå fast, at Pourie starter som 2. valg efter NJ. Når Santandar kommer ind i truppen, glider han stille ned som 3. valg. På et tidspunkt i efteråret bliver Kadrii klar til 90 minutter, og såfremt han ikke får disse på kanten, glider Pourie ned som 4. valg. Men der er vi jo nok helt henne i slutningen af oktober.

    Vi mangler i den grad stadig en offensiv forstærkning.

    EDIT: Toutouh, Verbic og Kusk kan naturligvis alle komme i spil i starten af sæsonen som angriber, eller vi kan ændre systemet til 4-2-3-1 med én af de tre hængende bag ved NJ. Men det er jo heller ikke optimalt.

  21. #1304
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Off Topic

    I grunden en ret interessant hold vi kan stille når vi angriber, da vi jo forsvare i 442.


  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1305
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Lad os lige slå fast, at Pourie starter som 2. valg efter NJ. Når Santandar kommer ind i truppen, glider han stille ned som 3. valg. På et tidspunkt i efteråret bliver Kadrii klar til 90 minutter, og såfremt han ikke får disse på kanten, glider Pourie ned som 4. valg. Men der er vi jo nok helt henne i slutningen af oktober.

    Vi mangler i den grad stadig en offensiv forstærkning.

    EDIT: Toutouh, Verbic og Kusk kan naturligvis alle komme i spil i starten af sæsonen som angriber, eller vi kan ændre systemet til 4-2-3-1 med én af de tre hængende bag ved NJ. Men det er jo heller ikke optimalt.
    Derfor giver det også mening at beholde ham til vintervinduet. Nu skal vi hellere ikke gøre ham dårligere end han er. Han starter som 2. valg, da resten er væk - i løbet af efteråret bliver han 4. valg. Vi sælger ham til vinter, hvor Corner er klar og vi har 4 gode angribere.

    Alternativt er et salg nu og så leje en spiller for 6 mdr.... fint nok, hvis vi kan finde en!

  24. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •