Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 35

Emner: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

    Udover at være skuffet over dagens indsats, kan det konstateres, og ikke bare på dagens kamp, at vi har en af de sløjeste besætninger på den centrale midtbane i årevis. Pladsen ved siden af Kvist, som jeg i øvrigt heller ikke er imponeret af, er billigt til salg. Lige nu hælder jeg til at Gregus skal spille den i pokalfinalen. Matic..... 18 mio. kr., seriously???
    Roerslev gjorde det, ud fra forudsætninger, ganske stabilt.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

    Det meget muligt vi har vundet guldet og fokus er på pokalfinalen. Men det er sgu alligevel lidt skræmmende at vi nærmest på dag 1 efter guldet er i hus vælger ikke at "spille" fodbold.

    Fint nok at tabe i ny og næ, men måden vi har tabt de sidste 2 kampe på er efter min mening ikke godt nok.

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

    Skamplet.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

    Det er det samme hvert år..

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

    Puhh, der er gået helt Ariël Jacobs i den.

    Det er næsten samme sløje indsats efter guldet var vundet, og den fortsatte ind i de europæiske kvalifikationskampe, samt superligaen i sæsonen efter.

    En sejr i pokalfinalen ser mere og mere usandsynlig ud. Klasse fornægter sig ikke, men der mangler knagme momentum.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

    3-1 Pavlovic


  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser

    En sejr i pokalfinalen ser mere og mere usandsynlig ud. Kvalitet fornægter sig ikke, men der mangler knagme momentum.
    Vi har leveret et par pinligt indsatser, men vi må dog tage med, at BØF allerede inden dagens kamp i Haderslev, hvor de stiller med en del reserver, har tabt tre kampe i træk, så begge hold kan siges at være skidt kørende - eller i hvert fald have svært ved at sætte sig op, når der reelt ikke er noget på spil. Det er ikke for at forsvare vores æsler, men bare påpege, at deres er lige så ringe, så favoritværdigheden er stadig hos os.
    HIC SUNT LEONES

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han spiller helt sikkert kun i dag, fordi den er ligegyldig. Men ja. det er et lidt sjovt koncept.
    Forøvrigt må jeg vist allerede nu rette mig selv efter 20 min. Roerslev bliver næppe valgt igen torsdag.
    Jeg synes jo, det er fornuftig praksis at bruge eventuelt nemme pokalkampe til at give periferispillerne spilletid, men jeg synes, det er absurd, hvis man har givet eksempelvis Stephan Andersen garanti for, at han spiller hele pokalturneringen, inklusive en evt. finale. Og den absurditet er jo ikke blevet mindre efter kampen i dag.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg synes jo, det er fornuftig praksis at bruge eventuelt nemme pokalkampe til at give periferispillerne spilletid, men jeg synes, det er absurd, hvis man har givet eksempelvis Stephan Andersen garanti for, at han spiller hele pokalturneringen, inklusive en evt. finale. Og den absurditet er jo ikke blevet mindre efter kampen i dag.
    Fuldstændig enig, og jævnfør Ståles udtalelser omkring Okores forestående skifte væk fra Kbh., at han ikke driver en socialforening, men en klub der skal vinde kampe og titler, kan man da tale om blandede signaler hvis han har lovet Stephan noget som helst.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

    Vi har spillet 55 kampe i sæsonen, heriblandt Champions League og Europa League, og har en pokalfinale mod Brøndby på torsdag, så at spillerne ikke kan motivere sig til en kamp uden noget som helst på spil, ser jeg ikke som et problem. Det er vel sæsonens mest irrelevant kamp for os, mens det for Lyngby var en ekstrem vigtig kamp i jagten på tredjepladsen. Hvis nederlaget i dag betyder, at vi har fuldt fokus på pokalfinalen, så accepterer jeg det gerne.
    Vi fik ingen skader og det er vel det meste, vi kunne få ud af kampen i dag.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Vi har leveret et par pinligt indsatser, men vi må dog tage med, at BØF allerede inden dagens kamp i Haderslev, hvor de stiller med en del reserver, har tabt tre kampe i træk, så begge hold kan siges at være skidt kørende - eller i hvert fald have svært ved at sætte sig op, når der reelt ikke er noget på spil. Det er ikke for at forsvare vores æsler, men bare påpege, at deres er lige så ringe, så favoritværdigheden er stadig hos os.
    Hvis det kan være en trøst, så tabte et reservespækket Brøndbyhold i dag 3-0 mod Sønderjyske (hattrick af den tidligere biffer Christian Greko Jacobsen!!), og de har dermed tabt 4 kampe i træk, bl.a. derby.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  22. #27
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

    Selve nederlaget rør mig ikke det store. Deres indstilling pisser mig dog af.

    Jeg ville meget hellere have set et rent U21 hold knokle for for fulde gardiner og alligevel tabe 3-1. I stedet skal man bruge penge og tid på at se et hold, der åbenlyst ikke gider spille fodbold før på torsdag. Det vil jeg altid have meget svært ved at tage seriøst. Den lade holdning som man har set fra truppen, den kan hurtigt blive til en sovepude, og hvis ikke de vågner inden torsdag, så kommer vi til at stå med et kæmpe problem.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

    Hvordan spillede Mads R ? Meget tyder jo på han spiller torsdag

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Hvis det kan være en trøst, så tabte et reservespækket Brøndbyhold i dag 3-0 mod Sønderjyske (hattrick af den tidligere biffer Christian Greko Jacobsen!!), og de har dermed tabt 4 kampe i træk, bl.a. derby.
    Synes egentlig at det er decideret pinligt det, som BIF og FCK har leveret de sidste runder. Dårligt for turneringen og skidt for fair play - omend BIF og vi da sørger for at være fair og tabe til alle, der er i kamp om 3. pladsen.

    Jeg ved helt ærligt ikke, hvad der er mest pinligt. BIF der stiller med 10 reserver eller os der stiller med i hvert fald en håndfuld spillere, som helt åbenlyst ikke gider.

    Det sidste indtryk er vejer oftest tungest, og nu sidder vi med to nederlag i træk og spillere som Corner der efter sidste derby udtaler "at der kun er en kamp tilbage" og Zanka der "ikke kunne være mere ligeglad" efter nederlaget i Herning. Øv en fantastisk sæson føles her til aften skidt. Tør slet ikke tænke på, hvordan det føles hvis vi taber torsdag.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby Bk - F.C. København (21.05.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Hvordan spillede Mads R ? Meget tyder jo på han spiller torsdag
    Han spillede vel rimeligt, men startede ligesom resten af holdet forfærdeligt. De første 20 min lignede han det han er, nemlig en dreng blandt mænd. Jeg vil personligt være bekymret ved at spille ham torsdag, men eftersom man ikke prøver andet af i dag (f.eks. Gregus, Ludwig, Okore, Kvist, Amankwaa), så må det vel forventes, at han skal spille.

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 22.10.16, 19:44
  2. Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.04.12 kl.16
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 03.04.12, 15:10
  3. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby BK 06.11.11 kl.16
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 07.11.11, 21:18
  4. Optakts- og kamptråd: Lyngby - København 21/4
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 22.04.11, 17:04
  5. Optakts- og kamptråd: Lyngby - FC København
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 18.03.08, 14:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •