Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men hvorfor lige Helsingør? Lønstrup har jo nærmest intet haft med FCK version Ståle at gøre. Og at der løber et halvt hold FCK-vraggods rundt deroppe gør vel ikke i sig selv Helsingør til et bedre sted at være lejesvend fra FCK? Tværtimod kan man vel argumentere for, at det giver bedre mening at leje talenterne ud til klubber, der er mere professionelt gearet end en semiprofessionel Superliga-debutant.
    Chancen for superliga spilletid har aldrig været større end i Helsingør. Spillere som Amankwaa og Roerslev vil vel være næsten sikker på fast spilletid, men Røjkjær nok også kan få en del minutter.
    Siger ikke at vi skal leje nogle af dem ud. Det ser ud til at vi får brug for Roerslev og Amankwaa her i starten. Røjkjær er en mulighed hvis man vurdere han kan komme på holdet. Men der er en mulighed for at de kan vænne sig til superligaen, tæt på hjemmet, frem for at sende dem til 1. division eller norge.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Chancen for superliga spilletid har aldrig været større end i Helsingør. Spillere som Amankwaa og Roerslev vil vel være næsten sikker på fast spilletid, men Røjkjær nok også kan få en del minutter.
    Siger ikke at vi skal leje nogle af dem ud. Det ser ud til at vi får brug for Roerslev og Amankwaa her i starten. Røjkjær er en mulighed hvis man vurdere han kan komme på holdet. Men der er en mulighed for at de kan vænne sig til superligaen, tæt på hjemmet, frem for at sende dem til 1. division eller norge.
    Hvis det er udsigten til spilletid, er jeg da helt med på, at Helsingør sikkert er et godt bud. Det lød bare, som om der mentes, at Helsingør var særlig velegnet på grund af Lønstrup og alle de kuldsejlede FCK-talenter, der løber rundt deroppe. Det har jeg svært ved at se. Geografisk såvel som niveaumæssigt virker FCN og Lyngby (hvis de ikke går konkurs) på mig som bedre steder at sætte talenter på græs. Men det er klart, at de skal have et vist niveau, så de ikke bare får splinter i røven, men vi har jo tidligere med stor succes haft spillere lejet ud til FCN. Og i hvert fald Amankwaa bør have en alder nu, hvor han gerne skulle kunne spille sig til en plads på et bedre hold end Helsingørs. Problemet med FCN kan måske til gengæld blive, at de har (og får) så mange penge mellem hænderne nu, at det ikke giver mening for dem at leje talenter i FCK.
    Sidst redigeret af Garneren : 13.06.17 kl. 13:50
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ifølge flere Twitter brugere, er Jores Okore spottet på Hornevej (AaB). Det kunne godt ligne han skifter til AaB snart.

    http://footy.dk/footy-fodbold/2017/0...ed-denne-klub/

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hans agent skyder ÅB rygterne ned.

    http://www.bt.dk/superligaen/fck-flo...r-mod-udlandet

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hans agent skyder ÅB rygterne ned.

    http://www.bt.dk/superligaen/fck-flo...r-mod-udlandet
    Det er et helt klart problem, det handler om penge. Jeg skyder ikke skylden på Okore, der har taget et skridt ned for at komme til FCK, men det bliver bare ret svært at komme af med ham tror jeg. Ok - måske er han god at have i truppen, man ved aldrig med de(n) nye.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er et helt klart problem, det handler om penge. Jeg skyder ikke skylden på Okore, der har taget et skridt ned for at komme til FCK, men det bliver bare ret svært at komme af med ham tror jeg. Ok - måske er han god at have i truppen, man ved aldrig med de(n) nye.
    Én ting er sikkert. Når Ståle har sagt farvel og tak, så er det altså det som det betyder. Okore er historie i klubben. Jeg tror bare det handler om hvor besværligt han ønsker at gøre det for sig selv. Havde han været 34, havde han bare kunnet læne sig tilbage og inkassere. Men Okore er stadigvæk ung, og har vel forhåbentlig nogle ambitioner.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,310

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Okore smutter ikke medmindre der kommer en klub og matcher den løn han får i København. Det sker nok ikke lige foreløbig med de svingende præstationer i den hvide trøje.

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Okore smutter ikke medmindre der kommer en klub og matcher den løn han får i København. Det sker nok ikke lige foreløbig med de svingende præstationer i den hvide trøje.
    Mon ikke han er villig til at acceptere en lønnedgang for at komme til at spille, han virker rimelig opsat på at få lov til netop det, samtidig er vi nok også interesserede i at fortsætte med at betale en del af hans løn for at slippe af med den resterende. Hvor stor en del af Okores samlede fremtidige lønpakke der skal betales af os, den nye klub og en lønnedgang fra Okores side, det vil jeg lade andre gætte på.
    Min pointe er at hans nye klub ikke behøver matche hans nuværende løn.
    Sidst redigeret af Lindrup : 14.06.17 kl. 09:56 Årsag: Lidt for intelligent tastatur

  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Én ting er sikkert. Når Ståle har sagt farvel og tak, så er det altså det som det betyder. Okore er historie i klubben. Jeg tror bare det handler om hvor besværligt han ønsker at gøre det for sig selv. Havde han været 34, havde han bare kunnet læne sig tilbage og inkassere. Men Okore er stadigvæk ung, og har vel forhåbentlig nogle ambitioner.
    Jeg synes mere at det virker som om at Ståle har givet ham en "du er her på ligefod med de andre, og du er som udgangspunkt ikke førstevalg". Mere end at han decideret har sagt at han ikke har en fremtid her overhovedet. Deraf tror jeg også at Ståle har det okay med hvis vi ikke sælger ham, rent sportsligt i hvert fald.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Sportsdirektør Allan Gaarde lægger ikke skjul på, at han lurede på muligheden for at få Jores Okore til Nordjylland, men det blev aldrig for alvor konkret.

    - Vi var parat til at købe ham fri af FC København, og vi har også snakket med Okore og hans agent. Men vi nåede aldrig til at snakke økonomi, for Okore gav det klare indtryk, at han foretrak at søge mod en udenlandsk klub, siger Allan Gaarde til Nordjyske.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oebe-okore-fri
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Sportsdirektør Allan Gaarde lægger ikke skjul på, at han lurede på muligheden for at få Jores Okore til Nordjylland, men det blev aldrig for alvor konkret.

    - Vi var parat til at købe ham fri af FC København, og vi har også snakket med Okore og hans agent. Men vi nåede aldrig til at snakke økonomi, for Okore gav det klare indtryk, at han foretrak at søge mod en udenlandsk klub, siger Allan Gaarde til Nordjyske.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oebe-okore-fri
    Puha, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Hvis jeg var hans agent/rådgiver ville jeg nok råde ham til at overveje AaB. Hvilken udenlandsk klub vil købe ham?

  14. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Puha, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Hvis jeg var hans agent/rådgiver ville jeg nok råde ham til at overveje AaB. Hvilken udenlandsk klub vil købe ham?

    Altså Utrecht har købt Simon Makienok såååå...

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Puha, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Hvis jeg var hans agent/rådgiver ville jeg nok råde ham til at overveje AaB. Hvilken udenlandsk klub vil købe ham?
    Ja, han skal da nok kunne finde en udenlandsk klub. Det bliver nok bare ikke en, der er voldsomt meget mere interessant - eller kan betale meget mere i løn - end AaB. Men det er måske meget klogt at søge udenlands og slippe for noget af fiaskosnakken i den danske presse.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,083

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg gad nu stadig godt at vi prøvede at købe Lobotka. Når man læser Tipsbladets serie med mit superligahold har de alle sammen Lobotka med og de roser ham til skyerne.... Men FCN prøvet nok at lave endnu et kæmpe salg på ham som med emre mor.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Tænk, hvis vi kunne lave en byttehandel med Celtic. De får Okore + en sum penge, og vi får Sviatchenko.

  21. De følgende 11 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •