Viser resultater 1 til 15 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #1
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    https://twitter.com/BrofeldtDagny/st...85956208328705

    Hvis dette viser sig at være sandt, så er Amoo i hvert fald en garanti for afgang senest til vinter, og muligvis før.
    Meget ømtåleligt emne(hedder dét det?)... Men vi skal også huske på at vi laver i en tid hvor folk hurtigt kommer i vælten for ting, som man ikke burde komme i vælten for. Jeg tager intet parti hverken den ene eller anden vej, men skriver dette med håb om at det er en sag der bliver lukket rigtigt hurtigt. Både for Amoos, pigens, og vores image i FC's skyld. Øv for nogle tider vi lever i!
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Meget ømtåleligt emne(hedder dét det?)... Men vi skal også huske på at vi laver i en tid hvor folk hurtigt kommer i vælten for ting, som man ikke burde komme i vælten for. Jeg tager intet parti hverken den ene eller anden vej, men skriver dette med håb om at det er en sag der bliver lukket rigtigt hurtigt. Både for Amoos, pigens, og vores image i FC's skyld. Øv for nogle tider vi lever i!
    Den er super svær - men må erkende at det også er stramt at man hænger folk ud på den måde. Især fordi hun lige kan trække kendiskortet, men jeg var der ikke og kan kun læse et ret kikset forsøg på at scorer….

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Meget ømtåleligt emne(hedder dét det?)... Men vi skal også huske på at vi laver i en tid hvor folk hurtigt kommer i vælten for ting, som man ikke burde komme i vælten for. Jeg tager intet parti hverken den ene eller anden vej, men skriver dette med håb om at det er en sag der bliver lukket rigtigt hurtigt. Både for Amoos, pigens, og vores image i FC's skyld. Øv for nogle tider vi lever i!
    “Øv for noge tider vi lever i”?? Hvis det der er sandt har der sgu da intet at gøre med se tider vi lever i. Så handler det da rent om at Amoo er en klam stodder. Der bliver beskrevet at hun igen og igen siger nej mens han prøver at føre sin hånd op under hendes trusser?!
    Jeg kan slet ikke fatte at folk ikke fordømmer handlingen, men “tiden” i de her situationer.

    Edit: det er lige gået op for mig, at du med “tiden vi lever i” måske mener at det er hårdt at være fck-fan de her tider og ikke henviser til 2022 og post metoo, i så fald beklager jeg mit raid.

  5. De følgende 3 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •