Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 44

Emner: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Det var ikke henrivende i den første time, men man sad stadig med følelsen af, at det var under kontrol. Joronen skal fandeme til at lære, hvordan man enten holder sig tilbage eller kaster sig effektivt ud i angriberen. Dommeren kunne godt have dømt straffe. Joronen kommer omtrent et sekund for sent, og det er altså vanvittigt at give dommeren chancen for at fløjte der. Han er slet ikke tæt nok på bolden.

    Skov begynder at steppe op som profil på holdet. Virkelig spændende spiller. Dog er der stadig et par gange, hvor han skulle have afleveret til Ankersen, men han er blevet mere direkte og målsøgende i sit spil.

    Boilesen med nogle gode indlæg.

    Ankersen var disciplineret i sine tilbageløb - der var en chance i 1. halvleg, hvor han spurtede en hel banelængde hjem i en Randers-kontra. Og så brokker han sig aldrig, når han laver et forgæves overlap.

    Zeca igen med et par dumme boldtab, der giver unødvendige kontraløb, men generelt en fornøjelse at se ham. Han skal altså have kredit. Bolderobringer et eller to niveauer over superligaen, i mine øjne. Han er så god både med og uden bold.

    Thomsen - spillede han? Totalt usynlig. Han har ikke hurtigheden til at spille på kanten. Måske foran en lynhurtig back, der går til baglinjen, men ikke foran Boile/Pierre. Jeg synes stadig, han kunne være en god mulighed midt på. Også fordi Falk er god som 'defensiv kant'.

    Pieros havde et par gode chancer, hvor han kun er et træk fra en scoringsmulighed. Han er god på hovedet, arbejder godt, og jeg tror altså, han med noget mere selvtillid kan score mange mål. Men han brænder stadig for meget.

    N'Doye spillede vel en gennemsnitlig kamp, men holdt presset godt i offensiven og vandt en del dueller. Jeg forstår ikke, hvorfor han trækker så langt ned i banen så tit. Det må være en instruks fra Ståle, men han mangler nogle gange i feltet. Og så havde han vel egentligt headet både Pieros' og Kodros mål ind, for han stod præcis det rigtige sted ved begge de mål.

    I øvrigt - hvad var det for en seddel Holse gav Gregus? Hvorfor ikke bare fortælle ham instruksen?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Med sit langskudsdrøn mod Randers er Robert Skov nu oppe på otte sæsonkasser og fire kampe i træk med scoringer.

    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    I øvrigt - hvad var det for en seddel Holse gav Gregus? Hvorfor ikke bare fortælle ham instruksen?
    Det forklarede Ståle efter kampen i Frankrig, hvor Zeca også fik en seddel. Forklaringen var, at nogle forstår det bedre nedskrevet end med ord.


    Ellers en lidt underlig kamp, som på mange måder ligner kampen fra Vendsyssel enormt meget. Vi er i fuldstændig kontrol i første halvleg, hvor vi kommer foran, men vi kommer ud med helt enorm lad attitude efter pausen og er meget heldige med, at Randers ikke får scoret. Og så scorer vi lidt ud af det blå til 2-0, som reelt lukker kampen. Efter 2-0 er der fuldstændig kontrol igen. Kampen viste, at vi også uden Fischer kan spille fornuftigt, men den viste igen, at vi har et problem med koncentrationen mod mindre hold, og det er problematisk. Boilesen eksemplificerede måske bedst af alle denne manglende koncentration, da han igen har 2-3 meget uheldige boldtab helt uden grund. Han har virkelig noget at arbejde med mht koncentrationen.

    Der er dog også meget positivt at pege på. Skov er åbenlys, men også Ankersen spiller en virkelig stærk kamp. Ydermere scorer alle 3 angribere, ligesom alle 3 indskiftere klarede sig godt. Det må Ståle være glad for at se. Mest uheldigt stod vores venstre side, hvor Boilesen som nævnt lavede flere meget store fejl og generelt havde det svært overfor Saba Lobzhanidze, og hvor Thomsen prøvede men slet ikke var i sync med resten af holdet.

    Mht lyden så undrer jeg mig lidt over, at der klages over det høje lydniveau.
    1) Fordi (som det nævnes) det er typisk Sidelinien, at det er sådan noget som nævnes først oven på en 4-0 sejr. Suk.
    2) Fordi lyden på øvre C var meget lav.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Jeg synes Boilesen spillede rigtig godt og har også assist og flere gange laver han et godt gennembrud. Jeg forstår ikke den konstante kritik. Ellers bemærkede jeg også at N`Doye trak fork langt ned i banen.

    Rigtig god sejr og Skov er virkelig ved at blive god.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ellers en lidt underlig kamp, som på mange måder ligner kampen fra Vendsyssel enormt meget. Vi er i fuldstændig kontrol i første halvleg, hvor vi kommer foran, men vi kommer ud med helt enorm lad attitude efter pausen og er meget heldige med, at Randers ikke får scoret. Og så scorer vi lidt ud af det blå til 2-0, som reelt lukker kampen. Efter 2-0 er der fuldstændig kontrol igen.
    Meget enig. Jeg lagde mærke til, at spillerne i forbindelse med et spilstop i anden halvleg, hvor Joronen var i græsset, samlede sig i rundkreds og tog en alvorssnak. Bagefter gik de ud og gav den gas og scorede til 2-0 kort efter. Dejligt at de selv kan se, den er gal, og dejligt de reagerer på det.


  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det forklarede Ståle efter kampen i Frankrig, hvor Zeca også fik en seddel. Forklaringen var, at nogle forstår det bedre nedskrevet end med ord.


    Ellers en lidt underlig kamp, som på mange måder ligner kampen fra Vendsyssel enormt meget. Vi er i fuldstændig kontrol i første halvleg, hvor vi kommer foran, men vi kommer ud med helt enorm lad attitude efter pausen og er meget heldige med, at Randers ikke får scoret. Og så scorer vi lidt ud af det blå til 2-0, som reelt lukker kampen. Efter 2-0 er der fuldstændig kontrol igen. Kampen viste, at vi også uden Fischer kan spille fornuftigt, men den viste igen, at vi har et problem med koncentrationen mod mindre hold, og det er problematisk. Boilesen eksemplificerede måske bedst af alle denne manglende koncentration, da han igen har 2-3 meget uheldige boldtab helt uden grund. Han har virkelig noget at arbejde med mht koncentrationen.

    Der er dog også meget positivt at pege på. Skov er åbenlys, men også Ankersen spiller en virkelig stærk kamp. Ydermere scorer alle 3 angribere, ligesom alle 3 indskiftere klarede sig godt. Det må Ståle være glad for at se. Mest uheldigt stod vores venstre side, hvor Boilesen som nævnt lavede flere meget store fejl og generelt havde det svært overfor Saba Lobzhanidze, og hvor Thomsen prøvede men slet ikke var i sync med resten af holdet.

    Mht lyden så undrer jeg mig lidt over, at der klages over det høje lydniveau.
    1) Fordi (som det nævnes) det er typisk Sidelinien, at det er sådan noget som nævnes først oven på en 4-0 sejr. Suk.
    2) Fordi lyden på øvre C var meget lav.
    Meget enig i din analyse af den manglende koncentration. Vi har ofte problemer mod dårlige hold (og jeg synes fanme', at Randers var dårlige), der pakker sig. Vi spillede i første halvleg bolden utroligt langsomt rundt, og de organiserede sig og stod så og ventede, kompakt. Jeg synes virkelig, at det er frusterende at opleve igen og igen. Særligt når vi så også oplever, at både Boilesen og Zeca taber lette bolde, der giver kontra, der let (måske) kunne være scoret på.

    Med hensyn til min klage over lyden, som efterfølgende blev kommenteret, så skrev jeg indlægget, da jeg sad med mine børn og ikke kunne føre en samtale. Det skete før kampstart. At andre så æææææælsker Kim Larsen og følte sig stødt og trængte til at imødegå min aversion efter​ kampstart, har vel ikke så meget at gøre med, at folk ikke kan nyde en 4 måls sejr. Vel blot et behov for at beskytte deres Kim. At 1landen stadiontekniker ødelægger min kampoplevelse, er vel også en naturlig del af en kamptråd (?), da jeg fornemmer, at Simon V og SLO og andre læser med herinde.

    Ellers er jeg lettet og glad og fire mål.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Med hensyn til min klage over lyden, som efterfølgende blev kommenteret, så skrev jeg indlægget, da jeg sad med mine børn og ikke kunne føre en samtale. Det skete før kampstart. At andre så æææææælsker Kim Larsen og følte sig stødt og trængte til at imødegå min aversion efter​ kampstart, har vel ikke så meget at gøre med, at folk ikke kan nyde en 4 måls sejr. Vel blot et behov for at beskytte deres Kim. At 1landen stadiontekniker ødelægger min kampoplevelse, er vel også en naturlig del af en kamptråd (?), da jeg fornemmer, at Simon V og SLO og andre læser med herinde.
    .
    Lydniveauet er blevet helt utåleligt desværre :( Alt for højt

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Lydniveauet er blevet helt utåleligt desværre :( Alt for højt
    Det kommer åbenbart an på, hvor man står, for på Øvre C var lyden meget lav i går. Faktisk nærmest for lav.

    Man kan jo undre sig lidt over, at det er så svært at finde en passende lydstyrke i Parken.

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kommer åbenbart an på, hvor man står, for på Øvre C var lyden meget lav i går. Faktisk nærmest for lav.

    Man kan jo undre sig lidt over, at det er så svært at finde en passende lydstyrke i Parken.
    Skulle have præciseret, det var Nedre C. Tænker det er forskellige højtalere. Ville meget hellere have for lav end for høj

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Jeg ser egentlig det gule kort som Mikkel Kallesøe fik i første halvleg som ret vigtig for kampens udfald. Robert Skov var by far MOM igår, men de første 40 minutter lavede Kallesøe intet andet end at save Skov, hver gang muligheden var der. Efter han fik det gule kort fik robert skov den plads han havde brug for, for at brillierer de sidste 50 minutter af kampen.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Er forresten lidt skuffet over at dommeren ikke hurtigt vinkede efter assistance, da Vavro hamrede ind i stolpen foran Nedre B. Det er uforsvarligt at man ikke tjekker op på om stolpen er okay efter sammenstødet med en slovakisk granitblok..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Apropos dommerkendelser; Selvfølgelig skulle Thomasberg brokke sig over "manglende" straffe: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...parken/7342437. Kunne han ikke snart droppe sit Københavnerkomplex?
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    1) Fordi (som det nævnes) det er typisk Sidelinien, at det er sådan noget som nævnes først oven på en 4-0 sejr. Suk.
    Tjah, andre ville sige at det er typisk Sidelinien, at selv efter en 4-0-sejr skal nogen skældes ud af k@asper for at ikke at være jublende positiv på den rigtige måde, uden den mindste mislyd ;-)

    Men nu blev emnet jo faktisk bragt op inden kampen.

    Anyhoo, så er det en skam hvis denne tråd får lov at gå i stå uden et ord om Prince Johnny, jyden med det rene hjerte og den skæve fod – Johnny "T for Champion" Thomsen, der kunne havde ladet bolden løbe uforstyrret ud til målspark, mutters alene, og i stedet valgte ikke bare at puffe den ud over baglinien, men nærmest prøve at skubbe den ind over målstregen.

    Var det ikke for dig, Johnny! Det er derfor, den fyr altid vil have en plads i mit hjerte.

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Anyhoo, så er det en skam hvis denne tråd får lov at gå i stå uden et ord om Prince Johnny, jyden med det rene hjerte og den skæve fod – Johnny "T for Champion" Thomsen, der kunne havde ladet bolden løbe uforstyrret ud til målspark, mutters alene, og i stedet valgte ikke bare at puffe den ud over baglinien, men nærmest prøve at skubbe den ind over målstregen.
    Findes der mon et klip eller en gif af denne episode, som jeg må have misset?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Findes der mon et klip eller en gif af denne episode, som jeg må have misset?

    Du kan finde det her: https://www.youtube.com/embed/Lq0ivY...&enablejsapi=1

    ca 1:15 inde.

    Mvh Bjørn Agger

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (27.10.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 31.10.13, 18:13
  2. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (16.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 18.05.13, 08:41
  3. Optakts- kamptråd F.C. København - Randers FC
    By thimhj in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 01.06.09, 10:24
  4. Optakts- og kamptråd: Randers FC - FC København
    By nkeskild in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 28.07.08, 18:23
  5. Optakts- og kamptråd: Randers - FCK
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.04.08, 21:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •