Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    11 14.47%
  • Uafgjort

    15 19.74%
  • FCK vinder

    50 65.79%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 81 af 81

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Synes tipsbladet skriver det meget fint her https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dig-overbevise

    Men dels banen, dels FCK's meget lidt kreative opspil gjorde, at klubben slet ikke fik sat spillet. Flere gange blev bolden spillet ud til Peter Ankersen, der i øvrigt ligner en skygge af sit gamle jeg, og han spillede bolden ind til William Kvist, der med sin første berøring savede bolden frem i banen. Det skete flere gange, og det er ikke sådan, man får mest ud af Falk, Skov og Fischer.
    Men overordnet set dejligt med en lille stime. Lad os fortsætte det, så vi kan få lidt ro ind i næste sæson

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Men det passer jo ganske enkelt ikke, at vi ikke skaber noget fremad udover Santas mål. Zeca har et skud på stolpen, Lufter et kæmpe tilbud med hovedet, Fischer et par farlige forsøg, Kvist et skud lige forbi stolperoden m.v.

    Jeg har ikke noget imod, at I analyserer løs. Men analyser dog kampen i stedet for jeres fantasiforestillinger.

    Fair nok at man mener vi skulle have spillet mere risikobetonet på midten og have skubbet backerne frem på udebane i en stiv sibirsk pelikan på en frossen og bulet bane med et hold der i den grad har behov for at få defensiven stabiliseret. Det er da en holdning. I mine øjne blot en åbenlyst ukvalificeret een af slagsen
    Læste du hvad jeg skrev? Apropos fantasiforestillinger... Hvad er det der ikke passer? Hvor skriver jeg at vi overhovedet ikke kommer frem til chancer? Hvor i mine indlæg forholder jeg mig ikke til kampen? Hvor henviser jeg til at få backsne frem?

    Kom nu lige lidt ned i teksten før du begynder at kaste anklager afsted.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 05.03.18 kl. 14:48

  4. #78
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Synes tipsbladet skriver det meget fint her https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dig-overbevise



    Men overordnet set dejligt med en lille stime. Lad os fortsætte det, så vi kan få lidt ro ind i næste sæson
    Man kunne lige smide dette her med ind :)

    I anden halvleg gik klubben over til at spille mere primitivt med to store, forholdsvis stationære angribere, mens Viktor Fischer gik ned på kanten. I åbent spil skabte FCK ikke noget, og således var det - ligesom i første halvleg - alene på dødbolde, chancerne blev skabt.

    Det kan godt være, at FCK-spillerne påstår, at det begynder at ligne det gamle FCK, men når man kigger på startopstillingen bør man som minimum kunne forvente at se et hold, der kan skabe kampene og sætte sig på spillet. Det gjorde FCK ikke tilfredsstillende mod AGF.
    Dog var det lige primitivt i første og anden halvleg.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zeez Se meddelelser
    Enig man skal forholde sig kritisk,
    Men at kalde igår et skridt tilbage synes jeg viser en urealistisk forventning og manglende indsigt i fck og specielt ståle.
    hvis man huske på alle de hold ståle har bygget op - har det været defensiven først! og det er det selvfølgelig også denne gang. og når man har så stort fokus på at stabilisere defensiven så kommer det offensive til at halte i en peride!
    Det har vi set hver eneste gang. så i går og de seneste 3 kampe synes jeg har vist en kæmpe fremgang i den defesive organisation.
    det har kostet noget offensivt, specielt for vores backs. men det må vi tage med. og så må vi leve med en række hans backe 1-0 sejre i en periode
    Jeg er muligvis lidt urealistisk mht. Ståle, men det er fordi jeg klandre ham for at have nogle mangler. Særligt synes jeg at det fodbold han formår at skabe med de spillere vi på nuværende tidspunkt har, er for sløjt. Samtidig synes jeg konceptet 'defensiven først' er en håbløs forsimpling af måde at tænke fodbold på, hvis det indebærer at offensiven, i form af opspillesstrategier og løbemønstre nedprioriteres. Man kan ikke kun spille den del af fodbold man synes og negligere resten.

    Hvis du går tilbage til Hobro kampen i midtugen vil du se massere af ros, på trods af at ikke alt lykkedes. Men netop fordi der kommer noget af den bevægelse, og den dynamik ind i holdet. Hvilket jeg mener, er fordi vores midtbane simpelthen bestod af mere kompetente folk i 8er rollen (mht. At etablere et angreb og assistere forsvaret med at spille ud af presset).
    Sidst redigeret af Wonderboy : 06.03.18 kl. 08:18

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Vi skaber fire-fem gode chancer, lukker godt af bagude og holder nullet. Det på en svær udebane under elendige vejrmæssige og banemæssige forhold. Og frem for alt tager vi alle tre point.

    At man kan bruge så meget krudt på, hvad vi skulle have gjort anderledes, går over min forstand.
    Meningen med min kommentar var ikke helt så meget, at vurdere selve AGF-kampen, men på vores spil generelt i denne sæson (som så naturligvis også inkluderer AGF-kampen). Jeg synes bestemt at indsatsen var godkendt og det var netop begrænset, hvad det etablerede spil kunne blive til med den bane. Men at AGF skulle være en decideret svær udebane, har jeg svært ved at finde belæg for. Det bliver ofte til snævre sejre og enkelte uafgjorte, men vi tabte sidst til dem på udebane i 2009 og før det 2000. Det er to udebanenederlag på rundt regnet 18 år. AGF har ikke været en svær udebane siden årtusindeskiftet (ellers skal der vist bruges en noget kreativ definition af svær udebane).

    Jeg synes heller ikke jeg forsøger at sige, hvad vi kunne have gjort anderledes, men snarere hvad vi skal gøre bedre. Synes du selv, at vores angribere får særlig meget at arbejde med? Synes du, de bliver sat i scene? Hvad er pointen med at have to angribere på banen, hvis vi slet ikke formår at få dem med i kampen?
    Der er rigtig meget potentiale i truppen, men der er også rigtig meget, der skal arbejdes på.


  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Meningen med min kommentar var ikke helt så meget, at vurdere selve AGF-kampen, men på vores spil generelt i denne sæson (som så naturligvis også inkluderer AGF-kampen). Jeg synes bestemt at indsatsen var godkendt og det var netop begrænset, hvad det etablerede spil kunne blive til med den bane. Men at AGF skulle være en decideret svær udebane, har jeg svært ved at finde belæg for. Det bliver ofte til snævre sejre og enkelte uafgjorte, men vi tabte sidst til dem på udebane i 2009 og før det 2000. Det er to udebanenederlag på rundt regnet 18 år. AGF har ikke været en svær udebane siden årtusindeskiftet (ellers skal der vist bruges en noget kreativ definition af svær udebane).

    Jeg synes heller ikke jeg forsøger at sige, hvad vi kunne have gjort anderledes, men snarere hvad vi skal gøre bedre. Synes du selv, at vores angribere får særlig meget at arbejde med? Synes du, de bliver sat i scene? Hvad er pointen med at have to angribere på banen, hvis vi slet ikke formår at få dem med i kampen?
    Der er rigtig meget potentiale i truppen, men der er også rigtig meget, der skal arbejdes på.

    Spillet var ikke særligt godt og har ikke været det længe... men resultatet kunne have set meget anderledes ud, hvis det havde været stolpe ind for Zeca ogLüftnr osv.
    Vi er nok ikke mange der er tilfredse med den nuværende situation, men forhåbentligt er cleansheet og sejre den bedste kur.. så skal spillet nok komme og Ståle kan derfra tillade at satse på fx Thomsen (centralt) for lige nu holder han jo fast i Kvist i min opfattelse for at undgå at miste FCK-kulturen komplet...!!

    Dejligt med sejre - dejligt med cleansheet og holdet har brug for målbar succes - og tid til at finde hinanden og troen på konceptet..!!!

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 21.05.15, 22:51
  2. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 127
    Sidste Meddelelse: 01.10.13, 09:58
  3. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(12.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.08.12, 17:55
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •