Se afstemningsresultater: Scorer Robert Skov?

Stemmeafgivere
84. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    70 83.33%
  • 14 16.67%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 45 af 45

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

  1. #31
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Men kunne man måske veje stemningen på tribunerne lidt. Synes at det er ærgerligt at fan larm/stemning bliver druknet i høj musik bare for musikkens skyld. Ville være federe hvis der blev sunget igennem fra tribunerne og hvis der ikke er noget stemning fra tribunerne!?!?! kan dj'en skrue op for musikken..

    Bare et lille ønske herfra

    lålålålålå
    Generelt, burde måske ikke fylde så meget til fodboldkampene.
    Den burde være tilpas høj til at man kunne hører den, men så heller ikke mere.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010
    Indlæg
    33

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Der er vist ingen tvivl om, at musikken i lørdags var skruet væsentligt op i forhold til andre kampe - allerede fra indløbsnummeret, der bliver spillet under tifoen.

    Det mest ærgerlige var dog, den måde Katy Perry (!!) blev braget ud på, da spillerne var nede ved sektionen og blive hyldet. Vi kunne i hvert fald slet ikke høre hvad capo sagde pga. den høje musik, hvilket gjorde at hyldesten føltes lidt flad

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af SimonV Se meddelelser
    Zorba var et fan ønske som vi efterlevede.
    Det kan da godt være der er en fan eller flere der har kunnet tænke sig det, men der er da noget der tyder på at fansne generelt set synes, at det tiltag var en fejl. Anyways, jeg laver fanme også mange fejl, og hvis ikke man prøver så fejler man ikke, så intet ondt i det. Håber bare ikke det bliver spillet næste år :-)

    Det med Spies var ikke møntet på musikken, altså at de havde fået lov at vælge musikken. Her mente jeg bare, at de har shinet i medierne på at udlevere 2.000 Spies badebolde på tribunerne og at de samler plastic ind og sender det til genbrug. Plus at Spies premierer den der kan bygge den højeste badedyrstårn med en tur til costa del sheikh, så faninitivet billedligt og bogstavelig talt bliver pakket ind i Spies. Jeg håber dog klubben har fået seriøse penge ud af Spies for det. De kunne passende doneres til tifoudvalget.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Det kan da godt være der er en fan eller flere der har kunnet tænke sig det, men der er da noget der tyder på at fansne generelt set synes, at det tiltag var en fejl. Anyways, jeg laver fanme også mange fejl, og hvis ikke man prøver så fejler man ikke, så intet ondt i det. Håber bare ikke det bliver spillet næste år :-)

    Det med Spies var ikke møntet på musikken, altså at de havde fået lov at vælge musikken. Her mente jeg bare, at de har shinet i medierne på at udlevere 2.000 Spies badebolde på tribunerne og at de samler plastic ind og sender det til genbrug. Plus at Spies premierer den der kan bygge den højeste badedyrstårn med en tur til costa del sheikh, så faninitivet billedligt og bogstavelig talt bliver pakket ind i Spies. Jeg håber dog klubben har fået seriøse penge ud af Spies for det. De kunne passende doneres til tifoudvalget.
    Jeg håber virkelig, at man i klubben erkender, at der bare er nogle ting, som den kommercielle afdeling skal holde nallerne fra. Det gælder ikke mindst de traditioner, der er opstået blandt tilhængerne. Fint at badedyrene bliver indsamlet efterfølgende (og hellere foræres væk til værdigt trængende end smeltes om til tasker, da det er endnu bedre for miljøet), men lad venligst være med at sælge det som et reklamestunt, tak, og hold hele den tradition ukommerciel.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    252

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    I forlængelse af Spies' præmiesponsorat til halvlegsunderholdningen; var jeg den eneste der bemærkede, at Mikkel byggede videre på sit badedyrs-tårn efter slutfløjtet havde lydt og mens @SimonV havde ryggen til, og dermed de facto og uretmæssigt sikrede sig sejren og rejsegavekortet på kr. 10.000? INGEN kommenterede det, og det virkede endda til, at tribunen tiljublede Mikkels ufine metode. Fair play, not so much. :(
    Åbent brev til PS&E: "Ej heller har vi medfølelse med de fans, der gang på gang har gjort Parkens endetribune til et socialrealistisk totalteater."

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af SortSnak Se meddelelser
    I forlængelse af Spies' præmiesponsorat til halvlegsunderholdningen; var jeg den eneste der bemærkede, at Mikkel byggede videre på sit badedyrs-tårn efter slutfløjtet havde lydt og mens @SimonV havde ryggen til, og dermed de facto og uretmæssigt sikrede sig sejren og rejsegavekortet på kr. 10.000? INGEN kommenterede det, og det virkede endda til, at tribunen tiljublede Mikkels ufine metode. Fair play, not so much. :(
    Det var den rigtige som vandt. De havde begge en flamingo som det højeste badedyr, men knægten havde en badering som base, hvilket gav ham nogle centimeter ekstra.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    32

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Badedyrskonkurrencen var også mit påfund. Spies var ikke engang tilstede på stadion, men sendte gavekortet end uge i forvejen. Om han snød eller ej, kan jeg ikke sige. I mit eget hovede måtte man bygge med det man havde hentet. Det gik jeg ikke så meget op i lige der, men at Mikkel tog publikum med storm.

    Nåh, og Zorba. Ja den er nok lagt i graven til næste år. Det skal siges at alle på kontoret ved det er et fantiltag, og der ikke må tages ejerskab på nogen måde. Beklager hvis det er oplevet som om vi solgte hele baduljen til en rejsegigant.

    Simon


  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af SimonV Se meddelelser
    Badedyrskonkurrencen var også mit påfund. Spies var ikke engang tilstede på stadion, men sendte gavekortet end uge i forvejen. Om han snød eller ej, kan jeg ikke sige. I mit eget hovede måtte man bygge med det man havde hentet. Det gik jeg ikke så meget op i lige der, men at Mikkel tog publikum med storm.

    Nåh, og Zorba. Ja den er nok lagt i graven til næste år. Det skal siges at alle på kontoret ved det er et fantiltag, og der ikke må tages ejerskab på nogen måde. Beklager hvis det er oplevet som om vi solgte hele baduljen til en rejsegigant.

    Simon
    Hej Simon. Fedt du bruger tid på at forklare og lægger hovedet på blokken. Det ligner en fejl og hvis vi skal forbedre os, så skal der også være plads til fejl. Badedyrstifoen er rigtig sjov og tidligere mener jeg også at andre har sponsoret en masse badebolde. Hvad med at man har lidt mindre badebolde (der trods alt stopper kampen og er lidt irriterende) og flere badedyr, der ikke kan flyve så langt. Det er skkde sjovt, sponsore og musik ud, så forbliver det sjovt

    Vh
    Torben

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hej Simon. Fedt du bruger tid på at forklare og lægger hovedet på blokken. Det ligner en fejl og hvis vi skal forbedre os, så skal der også være plads til fejl. Badedyrstifoen er rigtig sjov og tidligere mener jeg også at andre har sponsoret en masse badebolde. Hvad med at man har lidt mindre badebolde (der trods alt stopper kampen og er lidt irriterende) og flere badedyr, der ikke kan flyve så langt. Det er skkde sjovt, sponsore og musik ud, så forbliver det sjovt

    Vh
    Torben
    Nu vi er ved det. Kunne det være en idé, at man på dagen sælger et udvalg af almindelige badedyr i (eller udenfor) FCK shoppen og lader overskuddet gå i tifo-kassen?

    Det kræver selvfølgelig, at man har mulighed for at returnere eventuelle overskydende varer, men mon ikke de fleste butikker er med på den, hvis man køber nogle tusinde stykker? Jeg forestiller mig et salgskoncept i stil med det, man kender fra salg af nytårskrudt.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Nu vi er ved det. Kunne det være en idé, at man på dagen sælger et udvalg af almindelige badedyr i (eller udenfor) FCK shoppen og lader overskuddet gå i tifo-kassen?

    Det kræver selvfølgelig, at man har mulighed for at returnere eventuelle overskydende varer, men mon ikke de fleste butikker er med på den, hvis man køber nogle tusinde stykker? Jeg forestiller mig et salgskoncept i stil med det, man kender fra salg af nytårskrudt.
    Du missede vist dette fine initiativ fra fanklubben https://www.facebook.com/events/1025828201140426/

    Som udgangspunkt synes at den idé og din idé er fin, men jeg bestemt se det sjovt I at folk køber badedyr fra mange forskellige kilder så biodiversiteten blandt badedyrene bliver stor som muligt. Så ros til fanklubben for, så vidt jeg kan se på facebook da jeg desværre ikke nåede forbi, at købe et bredt udvalg.

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Du missede vist dette fine initiativ fra fanklubben https://www.facebook.com/events/1025828201140426/

    Som udgangspunkt synes at den idé og din idé er fin, men jeg bestemt se det sjovt I at folk køber badedyr fra mange forskellige kilder så biodiversiteten blandt badedyrene bliver stor som muligt. Så ros til fanklubben for, så vidt jeg kan se på facebook da jeg desværre ikke nåede forbi, at købe et bredt udvalg.
    Det gjorde jeg jo åbenlyst. Jeg håber, det var en succes, og at man gentager det fremadrettet (eventuelt med en fillial foran shoppen for alle os gamlinge på C). Men derudover er jeg helt enig i, at det er diversiteten, der gør det sjovt. Af samme grund er jeg heller ikke den store tilhænger af det med at uddele tusindvis af ens badebolde.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    TILLYKKE TIL ALLE MED MESTERSKABET – JEG HÅBER FOLK HAR FÅET FEJRET DET PÅ BEHØRIG VIS!!!
    Selvom mesterskabet burde være selvskrevet til København og selvom holdet var umotiverede efter sejren mod ærkerivalerne må man simpelthen unde sig selv at nyde titlen. Fantastisk følelse at vinde det på baggrund af den middelmådige sæson 2017/2018 og endnu en gang med den lille ekstra glæde at vinde det i kampen mod BIF.
    Robert Skov, Dame N’Doye, Zeca, Rasmus Falk, Peter Ankersen og Viktor Fischer m.fl. har været en fornøjelse at følge i år – Tak til dem og Ståle Solbakken!
    Hvor er det også fedt endnu en gang at genhøre og synge: ”Hovedstaden, De Danske Mestre, Vi er FC København!” – den sang har man sku savnet:
    https://www.youtube.com/watch?v=8I7Dm9fSyhE

    Med Mesterskabet i denne sæson runder man også et skarpt hjørne ;-), da man distancerer sig som holdet med flest Mesterskaber med hele 25! ned til nummer 2 – her kommer listen:
    Superliga – Hold med danske mesterskaber:
    # Mester Antal
    1 FC København 35
    2 BIF 10
    3 AB 9
    4 B93 9
    5 Frem 6
    6 AGF 5
    7 EfB 5
    8 Vejle 5
    9 AaB 4
    10 OB 3
    11 Hvidovre 3
    12 HB Køge 3
    13 FCM 2
    14 Lyngby 2
    15 B1909 2
    16 FCN 1
    17 SIF 1

    http://www.haslund.info/10_danmark/3...n/medaljer.asp

    Nåja – med hensyn til den sidste kamp mod FC Nordsjælland skal der nævnes at når nu holdet kun scorede én gang var det fint at det var Robert Skov, så han helt fantastisk nåede de 29 mål!

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Selvom det er en fornøjelse at tælle til 35, så vil unge tunger nok sige, at det er en smule snyd, hvis vi tæller både KB's og B1903's mesterskaber med alene af den grund, at vi i langt de fleste år har haft to hold med i turneringen og dermed to lodder i lotteriet. Det svarer næsten til, at BIF tæller kvindemesterskaber (12) med i deres statistik.
    På den anden side, så vandt B1903 mesterskabet i 1969 netop foran KB, så den blev i familien alligevel.

    Men altså både den ene moderklub og selve FCK (endda på meget kortere tid) er jo langt foran den næste på listen, så vi er jo overlegne lige meget hvordan vi vender og drejer det.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    ...så vil unge tunger nok sige, at det er en smule snyd...
    Gamle tunger vil også sige det! ;-) Men ja, det er meget kreativ historieskrivning at lægge tre klubbers mesterskaber sammen. Og som du skriver, er det ikke engang nødvendigt for at føre mesterskabsregnskabet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/05-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Gamle tunger vil også sige det! ;-) Men ja, det er meget kreativ historieskrivning at lægge tre klubbers mesterskaber sammen. Og som du skriver, er det ikke engang nødvendigt for at føre mesterskabsregnskabet.

    Hehe - onde tunger ffs

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  2. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •