Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Football-italia melder på Twitter om en interesse for Peter Ankersen fra AC Milan.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Football-italia melder på Twitter om en interesse for Peter Ankersen fra AC Milan.
    Whut?! Det må være en and. Men okay, legenden om Christian Keller gør jo, at intet kan afvises...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    De næste 6 måneder kommer til at være afgørende for Pieros' fremtid i FCK. I januars transfervindue skal der kigges på en topangriber, som kan integreres på holdet under N'Doyes vinge uden for meget pres, inden Den Gamle Dame takker af. Og så må vi til den tid kigge på, hvilken rolle Pieros skal have, eller om det måske er tid til at han skal videre.

    Pieros er i gang med sin 3. sæson hos os, og mens hans første sæson var godkendt, var 2. sæson ikke ligefrem en bragende succes for at sige det mildt. Vi har haft andre angribere, som ligesom Pieros har haft det svært på målscoringskontoen i kortere eller længere tid, men som altid leverede en solid arbejdsindsats. Hvis han får held til at sætte en stime sammen med mål i et par kampe i træk, kan det forhåbentlig sætte gang i noget positivt for ham og os. Men det er ved at være nu, hvis han skal overbevise om at han fortsat har en plads i truppen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    578

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De næste 6 måneder kommer til at være afgørende for Pieros' fremtid i FCK. I januars transfervindue skal der kigges på en topangriber, som kan integreres på holdet under N'Doyes vinge uden for meget pres, inden Den Gamle Dame takker af. Og så må vi til den tid kigge på, hvilken rolle Pieros skal have, eller om det måske er tid til at han skal videre.

    Pieros er i gang med sin 3. sæson hos os, og mens hans første sæson var godkendt, var 2. sæson ikke ligefrem en bragende succes for at sige det mildt. Vi har haft andre angribere, som ligesom Pieros har haft det svært på målscoringskontoen i kortere eller længere tid, men som altid leverede en solid arbejdsindsats. Hvis han får held til at sætte en stime sammen med mål i et par kampe i træk, kan det forhåbentlig sætte gang i noget positivt for ham og os. Men det er ved at være nu, hvis han skal overbevise om at han fortsat har en plads i truppen.
    Det gode ved Pieros er, at han kommer frem til chancerne, men jeg tror simpelthen ikke på ham. Der er for mange store afbrændere hele tiden. Lad os komme af med ham i en fart!

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,441

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...idtbanespiller

    FCK har angiveligt budt på Real Zaragoza's Pep Biel.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,197

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...idtbanespiller

    FCK har angiveligt budt på Real Zaragoza's Pep Biel.
    Spændende. På diverse videoer (skal tages med et gran salt) ligner han lidt Holse i type. Lille og hurtig med stærkt venstreben. Lad os håbe, at han lige er 50% bedre, hvis det ender med at blive til noget.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,557

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Spændende. På diverse videoer (skal tages med et gran salt) ligner han lidt Holse i type. Lille og hurtig med stærkt venstreben. Lad os håbe, at han lige er 50% bedre, hvis det ender med at blive til noget.
    Det lyder super spændende.. Kunne også være fint med en lille spansk-talende koloni i Oviedo, Varela og Biel.. Forhåbentlig kan det hjælpe med integrationen og trivslen for alle 3..

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    578

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Spændende. På diverse videoer (skal tages med et gran salt) ligner han lidt Holse i type. Lille og hurtig med stærkt venstreben. Lad os håbe, at han lige er 50% bedre, hvis det ender med at blive til noget.
    Nu så jeg også lige et par videoer, og umiddelbart er jeg helt tosset med hans første touch og hurtighed. Han virker til at have en del mere teknik end Skov, så han kan formentlig drible mere. Derudover ser hans højreben også lidt bedre ud, så han vil formentlig kunne gå begge veje om en forsvarsspiller uden at blive alt for handicappet. Hans spark ser dog slet ikke ud til at være lige så imponerende som Skovs, men det er også svært at komme op på siden af ham.

    Alt i alt er jeg virkelig positivt stemt ud fra videoerne, men som du selv siger, de skal tages med et gran salt.

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Her og nu begynder der at tegne sig et ret tydeligt billede af hvordan vores foretrukne start-11'er kommer til at være:

    Grytebust
    Varela, Nelsson, Bjelland, Oviedo
    (ny), Falk, Zeca, Fischer
    N'Doye, Wind

    Skal man kigge et år frem, er det "kun" Fischer og N'Doye, som man regner med forlader klubben til næste sommer, og de skal selvfølgelig erstattes af topspillere på minimum samme niveau. Ellers er det kun bredden, de næste 1-2 vinduer skal have fokus på. Og der ville det jo være fedt, hvis der kunne lægges et niveau eller to mere på, så dykket fra start-11'er til reserve bliver mindre, og vi bliver mindre sårbare over for skader end vi tidligere har været.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,231

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Her og nu begynder der at tegne sig et ret tydeligt billede af hvordan vores foretrukne start-11'er kommer til at være:

    Grytebust
    Varela, Nelsson, Bjelland, Oviedo
    (ny), Falk, Zeca, Fischer
    N'Doye, Wind

    Skal man kigge et år frem, er det "kun" Fischer og N'Doye, som man regner med forlader klubben til næste sommer, og de skal selvfølgelig erstattes af topspillere på minimum samme niveau. Ellers er det kun bredden, de næste 1-2 vinduer skal have fokus på. Og der ville det jo være fedt, hvis der kunne lægges et niveau eller to mere på, så dykket fra start-11'er til reserve bliver mindre, og vi bliver mindre sårbare over for skader end vi tidligere har været.
    hvis Jonas Wind fortsætter sin forrygende udvikling, så bliver han desværre MEGET svær at holde på. Jeg vil endda gå så vidt som til at påstå, at hvis han bliver superligatopscorer i år, så er løbet kørt.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Eftersigende har Zaragoza afvist vores første bud, hvorefter vi har budt over 5 millioner euro + 20 % videresalgsklausul. FCK skulle presse på for at få ham hentet inden kampene imod Røde Stjerne hvorfor en handel kan ske allerede idag (hvis det bliver til noget). Det er i det mindste hvad jeg forstår med mit spanske.

    https://eldesmarque.com/zaragoza/rea...el-decide-irse

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Eftersigende har Zaragoza afvist vores første bud, hvorefter vi har budt over 5 millioner euro + 20 % videresalgsklausul. FCK skulle presse på for at få ham hentet inden kampene imod Røde Stjerne hvorfor en handel kan ske allerede idag (hvis det bliver til noget). Det er i det mindste hvad jeg forstår med mit spanske.

    https://eldesmarque.com/zaragoza/rea...el-decide-irse
    Det lyder også til han selv presser meget på (sammen med sin agent), og har bestemt sig for at ville til København.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,412

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ifølge AS er Pep Biel solgt til København for €5m.

    https://as.com/futbol/2019/08/01/segunda/1564661685_392071.html

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Er der nogen, der kan sige noget om denne Pep Biel - foretrukne position, foretrukne fod, teknik mv.?

    Det er da lidt af en kanin Ståle hiver op af hatten, hvis det passer.

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,867

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg vælger altså at have ja-hatten på omkring Pep Biel. Jeg kender ikke manden, og jeg synes Ståle og staben fortjener opbakning til den her handel. Det er fedt, at man kigger mod Spanien, når der skal hentes spillere. Spanien er det land i verden, hvor spillerne får den suverænt bedste grunduddannelse både teknisk og taktisk. De er lette at omskole, og jeg kan tydeligt huske spanske spillere ingen havde hørt om i klubber som Brugge og lignende, der har gjort ondt på både FCK og andre med en bedre adresse. Desuden er der noget fedt ved, at Ståle to gange i samme vindue smadre transferrekorden i Danmark (og Skandinavien).

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •