Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,248

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg synes stadig vi mangler makkeren til Zeca. Generalen der dikterer pasningspillet, råber af medspiller og holdet hagen højt. Andre køb end en sådan spiller til den centrale midt vil bare være ekstra fyld. Tibbling er en dejlig spiller når han er bedst, men Falk light er ikke hvad vi mangler.
    Enig. Endvidere har vi Mudri, som også er lidt samme type, hvis han ellers nogensinde bliver frisk.

    Måske er det en gammeldags tankegang, men jeg savner i den grad også en ledertype på midtbanen, som kan tage medspillerne i kraven, når det går dårligt. Jeg elsker Zeca, men jeg synes han har klare mangler på det område.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    767

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig. Endvidere har vi Mudri, som også er lidt samme type, hvis han ellers nogensinde bliver frisk.

    Måske er det en gammeldags tankegang, men jeg savner i den grad også en ledertype på midtbanen, som kan tage medspillerne i kraven, når det går dårligt. Jeg elsker Zeca, men jeg synes han har klare mangler på det område.
    Enig, Zeca er en gudsbenådet kriger, duelspiller og bolderobrer. Den bedste superligaen nogensinde på de 3 kriterier. Men han er ikke en general og ledertype der dirigerer de andre. Og han kan ikke styre pasningsspillet på samme måde som nogle af de tidligere midtbanegeneraler.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Djurgården og FC åbenbart 3,5 mil, fra hinanden, i forhold til en Sotte handel, iflg. bold.dk. Om det er sek, eller dkk og hvilken totalpris, der kræves, nævnes ikke...

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Djurgården og FC åbenbart 3,5 mil, fra hinanden, i forhold til en Sotte handel, iflg. bold.dk. Om det er sek, eller dkk og hvilken totalpris, der kræves, nævnes ikke...
    Fem millioner svenske ifølge Expressen.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    3,5 DKK så :-) Gad vide hvor meget vi vil have totalt. Har hørt rygter om 15 mil sek...

  8. #6
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Har det været bragt op, at Mumin fra FCN er gratis her til sommer?

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aelland-profil

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Har det været bragt op, at Mumin fra FCN er gratis her til sommer?

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aelland-profil
    Han er efter min mening klart en spiller, som FCK bør gå efter. Mon ikke hans værdi ville ligge på omkring 20 mio. kr., såfremt han stadig havde fx 3 år tilbage af sin kontrakt?

    Hvis FCK sælger Papagiannopoulos til Sverige, så kunne midterforsvaret efter sommer fint bestå af Bjelland, Ragnar, Nelsson og Mumin. Hans fysik er fremragende, og han kender Nelsson godt. Med mindre han vil til udlandet allerede til sommer, så burde FCK da også være en god udviklingsmulighed for ham.

    Økonomisk kunne det blive et meget fordelagtigt bekendtskab for FCK.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,192

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Han er efter min mening klart en spiller, som FCK bør gå efter. Mon ikke hans værdi ville ligge på omkring 20 mio. kr., såfremt han stadig havde fx 3 år tilbage af sin kontrakt?

    Hvis FCK sælger Papagiannopoulos til Sverige, så kunne midterforsvaret efter sommer fint bestå af Bjelland, Ragnar, Nelsson og Mumin. Hans fysik er fremragende, og han kender Nelsson godt. Med mindre han vil til udlandet allerede til sommer, så burde FCK da også være en god udviklingsmulighed for ham.

    Økonomisk kunne det blive et meget fordelagtigt bekendtskab for FCK.
    Jeg håber virkelig også, at vi er med her og går efter den sammensætning af midterforsvarer, som du nævner. Desværre lugter det her mere af en klassisk FCM handel, som får ham gratis og sælger ham næste sæson til 30-40 mio., mens vi har kørt en sæson igennem med en skadet Bjelland, en aldrende Ragnar, en Nelsson der skal trække alt og en Lüftner, der stadig vender langsommere end en færge.

    (sorry, jeg er stadig lidt sur over i søndags)

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,587

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg håber virkelig også, at vi er med her og går efter den sammensætning af midterforsvarer, som du nævner. Desværre lugter det her mere af en klassisk FCM handel, som får ham gratis og sælger ham næste sæson til 30-40 mio., mens vi har kørt en sæson igennem med en skadet Bjelland, en aldrende Ragnar, en Nelsson der skal trække alt og en Lüftner, der stadig vender langsommere end en færge.

    (sorry, jeg er stadig lidt sur over i søndags)
    Jeg er godt nok lunken ved Mumin.. Han minder mig utroligt meget om Okore.. Stærk fysik, men klare mangler med bold, positionering og det taktiske.. Han slår mig bare ikke som en fodboldintelligent forsvarsspiller, og disse typer har det ofte svært i Ståles system.. Det bliver et nej tak herfra.. Han er givetvis et stort talent, som måske også kan slå igennem i udlandet, men jeg tror ikke det sker her hos os..

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    589

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er godt nok lunken ved Mumin.. Han minder mig utroligt meget om Okore.. Stærk fysik, men klare mangler med bold, positionering og det taktiske.. Han slår mig bare ikke som en fodboldintelligent forsvarsspiller, og disse typer har det ofte svært i Ståles system.. Det bliver et nej tak herfra.. Han er givetvis et stort talent, som måske også kan slå igennem i udlandet, men jeg tror ikke det sker her hos os..
    Jeg er helt enig, men jeg må også indrømme, at jeg ikke har set vildt meget til ham, men det jeg husker er umiddelbart end middelmådig med også klodset spiller

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2019
    Indlæg
    10

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det lyder til, at RB Leipzig er mere en blot interesseret i Daramy. Mindes også de jagtede ham inden han skrev sin professionelt kontrakt med os i sin tid. Selvom det selvfølgelig vil være ærgerligt at miste en spiller af den kaliber, - og så fra egen avl - så må man modsat også kunne forstå, hvis han ryger til de 112-127 mio. kr. som det fremgår af linket. Potentialet er der utvivlsomt til meget mere, men pengene kan vel også hurtigt blive for store uagtet af den nye "strategi".
    Personligt vil jeg mener, at hvis man kommer op i et beløbet mellem 130-150 mio, så skal vi slå til. Dette er dog nok meget usandsynligt lige pt.

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,248

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Coronasituationen skaber også nogle "interessante" forhold med hensyn til transfervinduet og klubbens økonomi i særdeleshed.

    En ting er, at hvis vi skal spille fodbold ind i sommerferien, så risikerer vi kontrakter der udløber (nDoye, Ragnar) inden sæsonen er slut endnu. Spændende, men den løser man nok

    En anden og måske mere alvor ting er, at vi mister mange penge med lukninger af fodbolddelen men måske især med lukning af Lalandia. Mange penge som i rigtig mange penge. Det gør vi på kort sigt, men det kan også vise sig på langt sigt med planerne om nye Lalandia'er. Der skal sælges nogle ferieboliger i et marked, hvor folk måske ikke har så mange penge de kommende år.

    Det bliver med andre ord "spændende" at følge udviklingen og se, om vi stadig vil være dominerende økonomisk herhjemme, eller om vi nu mister meget af forspringet.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,452

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mohamed-daramy

    Leipzig holder angiveligt øje med Daramy.

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,596

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Coronasituationen skaber også nogle "interessante" forhold med hensyn til transfervinduet og klubbens økonomi i særdeleshed.

    En ting er, at hvis vi skal spille fodbold ind i sommerferien, så risikerer vi kontrakter der udløber (nDoye, Ragnar) inden sæsonen er slut endnu. Spændende, men den løser man nok

    En anden og måske mere alvor ting er, at vi mister mange penge med lukninger af fodbolddelen men måske især med lukning af Lalandia. Mange penge som i rigtig mange penge. Det gør vi på kort sigt, men det kan også vise sig på langt sigt med planerne om nye Lalandia'er. Der skal sælges nogle ferieboliger i et marked, hvor folk måske ikke har så mange penge de kommende år.

    Det bliver med andre ord "spændende" at følge udviklingen og se, om vi stadig vil være dominerende økonomisk herhjemme, eller om vi nu mister meget af forspringet.
    Hvor mange Lalandia er der ved at blive bygget? Jeg ved det er et på vej i Vestjylland og der er stort set alle boliger solgt allerede inden byggeriet er gået igang....

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvor mange Lalandia er der ved at blive bygget? Jeg ved det er et på vej i Vestjylland og der er stort set alle boliger solgt allerede inden byggeriet er gået igang....

    De arbejder på et i Sverige, men det er åbenbart ikke så langt i planerne som det vestjyske; https://www.lalandia.dk/da-dk/om/lalandia-i-motala


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •