Side 24 af 32 FørsteFørste ... 1421222324252627 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Jeg har desværre ikke mulighed for at tage på stadion længere så jeg er tvunget til at se kampene på TV eller PC.

    Så jeg har kigget på hvilke kanaler skal jeg abonnere på for at være sikker på at kunne se FCKs kampe.

    Superliga:
    3+ (Viasat)
    TV3 sport (Viasat)
    Canal 9 (Discovery)
    Eurosport 2 (Discovery)
    I sidste runde af grundspil og slutspil kan der behov for en-to kanal(er) mere

    Europa Conference League:
    TV2 sport (TV2)
    TV2 sport X (TV2)

    Og hvordan gør man så det billigst muligt?

    Discovery - der kan tegnes et års abonnement for 990. Link De har app til Smart TV, som er det jeg har.

    Viasat - Totalpakken koster 449 pr. måned (jeg er tvivl om man skal have live-tv med), men så er der også Champions League, Premier League mm. Lidt pebret hvis det kun er for at se FCK. De har app til Smart TV.

    TV2 - TV2play med sport koster 169 pr. måned, der er også La Liga og Serie A. De har app til Smart TV.

    Det er ca. 700 pr. måned for at følge FCK.

    Jeg kunne vælge en TV pakke (bland selv 10) fra YouSee, og vælge Viasat- og TV2-sportskanaler. Det koster 499 pr. måned og jeg skal stadig have Discovery, så det bliver samlet ca. 580 pr. måned. Men jeg gider ikke rigtigt at have alle de andre kanaler.

    Endelig kan jeg vælge youtv.dk (som har samme ejer som YouSee) hvor jeg kan vælge 3, 10, osv. kanaler og igen vælge Viasat- og TV2-sportskanaler. De har heller ikke Discovery. Ulempen er at de ikke har en app til Smart TV, så det skal ses på PC eller chromecastes til TVet. Men til gengæld er prisen 'kun' 299 for 10 kanaler (eller 399 for 20 kanaler), så samlet 380 pr. måned med Discovery. Jeg har prøvet 3 kanaler gratis i en måned og det virkede til at være ok kvalitet på PC - har ikke chromecast endnu.

    Er der nogen der har et alternativ?
    Alternativet er, så længe du ikke har behov for at kunne gense kampene:

    Boxer Flex8 med følgende kanaler:
    Tv2sport, Tv2spxrt, canal9, 3+, 3sport, 3max, eurosport1, eurosport2.
    439 kr. om måneden.
    Der er app til appletv4 og mobil/tablet og du kan se det på pc eller chromecast.

  2. #347
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: YouSee-tråden

    Hvad med Fiber tv, hvis man har mulighed for det? Nogen der har erfaring, med en god løsning her?

  3. #348
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af dondjon89 Se meddelelser
    Alternativet er, så længe du ikke har behov for at kunne gense kampene:

    Boxer Flex8 med følgende kanaler:
    Tv2sport, Tv2spxrt, canal9, 3+, 3sport, 3max, eurosport1, eurosport2.
    439 kr. om måneden.
    Der er app til appletv4 og mobil/tablet og du kan se det på pc eller chromecast.
    Tja, det er lidt dyrere, men det hele et sted. Men skal jeg så have bredbånd via boxer?

    Og så kom jeg til at tænke på om det er nok med TV2 sport og TV2 sport X da de har rettighed til både Europa League og Europa Conference League, som begge afvikles torsdage og der er 4 danske hold.
    Øvre C'er

  4. #349
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Tja, det er lidt dyrere, men det hele et sted. Men skal jeg så have bredbånd via boxer?

    Og så kom jeg til at tænke på om det er nok med TV2 sport og TV2 sport X da de har rettighed til både Europa League og Europa Conference League, som begge afvikles torsdage og der er 4 danske hold.
    Der er ikke krav om bredbånd via boxer for at have boxer Play nej, det er med direkte i tv-pakken.

    Jeg ved ikke hvad TV2 har tænkt sig at gøre med 4 kampe på 1 dag, tror ikke de havde forventet at det ville gå så vildt for sig allerede.

  5. #350
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af dondjon89 Se meddelelser
    Der er ikke krav om bredbånd via boxer for at have boxer Play nej, det er med direkte i tv-pakken.

    Jeg ved ikke hvad TV2 har tænkt sig at gøre med 4 kampe på 1 dag, tror ikke de havde forventet at det ville gå så vildt for sig allerede.
    Mon ikke det er derfor, de har hentet håndbold-TK på en fri transfer? ;-)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #351
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af dondjon89 Se meddelelser
    Der er ikke krav om bredbånd via boxer for at have boxer Play nej, det er med direkte i tv-pakken.

    Jeg ved ikke hvad TV2 har tænkt sig at gøre med 4 kampe på 1 dag, tror ikke de havde forventet at det ville gå så vildt for sig allerede.
    Jeg taler ikke kun om Boxer Play - Men om deres "Boxer Streaming med Sport" hvor alt er inkluderet.
    Der står direkte at Boxer Streamingpakke med sport forudsætter abonnement på Boxer Bredbånd

    https://www.boxer.dk/streamingpakke/

    Desværre, lidt besværligt at skulle skifte - Til gengæld er prisen og hastigheden den samme som hos min nuværende internetudbyder (Fastspeed)

  8. #352
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg taler ikke kun om Boxer Play - Men om deres "Boxer Streaming med Sport" hvor alt er inkluderet.
    Der står direkte at Boxer Streamingpakke med sport forudsætter abonnement på Boxer Bredbånd

    https://www.boxer.dk/streamingpakke/

    Desværre, lidt besværligt at skulle skifte - Til gengæld er prisen og hastigheden den samme som hos min nuværende internetudbyder (Fastspeed)
    Jeg er klar over at du i dit tilbud om at dele udgiften snakkede om streaming pakken :)
    Jeg har nævnt Flex8 pakken, som ikke forudsætter bredbånd.

  9. #353
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af dondjon89 Se meddelelser
    Jeg er klar over at du i dit tilbud om at dele udgiften snakkede om streaming pakken :)
    Jeg har nævnt Flex8 pakken, som ikke forudsætter bredbånd.
    Arh sorry, det var mig der var lidt for hurtig på aftrækkeren... :)
    Kan godt se det var en anden besked du svarede på..

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #354
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af dondjon89 Se meddelelser
    Der er ikke krav om bredbånd via boxer for at have boxer Play nej, det er med direkte i tv-pakken.

    Jeg ved ikke hvad TV2 har tænkt sig at gøre med 4 kampe på 1 dag, tror ikke de havde forventet at det ville gå så vildt for sig allerede.
    Tak for svaret dondjon89 - jeg vil kigge nærmere på boxer.

    Mht. tv2 sport var der overvejelser om at sende kampen Sivasspor - FCK som stream på tv2play, men det endte med at den blev sendt på tv2 sport, mens Randers _ Gala blev vist på tv2 sport X. Det vil så kræve den store tv2play pakke.

    Det er fan'me ikke nemt at følge sit yndlingshold.
    Øvre C'er

  12. #355
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    11

    Re: YouSee-tråden

    Var der ikke et "tilbud" på de 3 første måneder på discovery+ til 99 kr. Men kan ikke finde det længere.

  13. #356
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af merkel Se meddelelser
    Var der ikke et "tilbud" på de 3 første måneder på discovery+ til 99 kr. Men kan ikke finde det længere.
    Hvis man ikke gider alt gøglet, så kan man også tage eurosport player til 999,- for et år. Hvis man er 2 om at dele det, så kommer det ned i en plov for et år. Dét er til at overkomme. Så kommer der selvfølgelig bagsiden af medaljen som er et efterslæb på 45 sekunder. Det ser rigtig pænt ud på tablet og mobil, og knap så lækkert når det castes til tv, men det er helt ok.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #357
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: YouSee-tråden

    Så er det endeligt lykkedes i usa.
    Køb alle NFL kampe streaming uden at skulle købe reality tv, børneprogrammer, madprogrammer osv.

    https://www.nflgamepass.com/en

    Det er lige det vi mangler for superligaen. Kom igang.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #358
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Så er det endeligt lykkedes i usa.
    Køb alle NFL kampe streaming uden at skulle købe reality tv, børneprogrammer, madprogrammer osv.

    https://www.nflgamepass.com/en

    Det er lige det vi mangler for superligaen. Kom igang.
    Det virker desværre kun, hvis man er international (England og Irland fraregnet). Både NFL og NBA kører blackouts på lokale kampe, for at tvinge folk over på flow-tv.

  18. #359
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Det virker desværre kun, hvis man er international (England og Irland fraregnet). Både NFL og NBA kører blackouts på lokale kampe, for at tvinge folk over på flow-tv.
    1: så er løsningen vel at lave et firma der køber superliga rettighederne i Bulgarien.
    2:Danske speakere, streaming. Betaling lokalt i Bulgarien (dansk Netflix er officielt i Luxemburg for ikke at betale moms).
    Geoblocking er ulovligt i EU.
    3: profit.

  19. #360
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    1: så er løsningen vel at lave et firma der køber superliga rettighederne i Bulgarien.
    2:Danske speakere, streaming. Betaling lokalt i Bulgarien (dansk Netflix er officielt i Luxemburg for ikke at betale moms).
    Geoblocking er ulovligt i EU.
    3: profit.
    Hvis der pludselig er 1 million "bulgarske" abonnenter vil Superligaen nok ikke sælge de "bulgarske" rettigheder særlig billigt :)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •