Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Vejle vinder

    18 26.09%
  • Uafgjort

    20 28.99%
  • FCK vinder

    31 44.93%
Side 5 af 12 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 171

Emner: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja selvfølgelig er Ståle den rigtige. Og mon ikke, at der også findes en del andre der er enige, men måske er et forum fuldt af ophidsede fans ikke stedet hvor der er flest efter endnu en skuffelse.
    Og forøvrigt cool, at du har en mor der har styr på fodbold.

    Mht kampen, så formede den sig desværre præcis som forventet. Midtbanen kunne ikke stå distancen og som forventet, så magter Mudri ikke den centrale plads. Kuriøst nok, så bliver der en anelse mere styr på defensiven (uden at det bliver godt) med Wind centralt, selvom han ikke vinder en eneste duel og laver frisparket som koster udligningen.
    Jeg undrer mig stadig over, at man leder efter en kant, når holdet desperat skriger efter en kvalitetsmakker til Zeca. Forsvaret isoleret set stod ok (uden megen hjælp) i hvert fald ind til de to backs blev skiftet ud.
    Hvad end det er du tager k@sper, så kan du godt tage at dele lidt ud til os andre...

    Den tro på Ståle må komme fra noget der giver en eller anden form for stimulans....
    Sidst redigeret af DiscoTango : 27.09.20 kl. 20:32


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Zeca skulle jo være én af dem, der trak op i de situationer?
    Jeg har aldrig oplevet én spiller ændre stemningen på et spøgelseshold som vores i denne situation. Og det kommer Ankersen heller ikke til ude på højreback, uanset hvor meget Ståle snakker om kultur. Tror folk virkelig på alle vores landsholdsspillere er blevet dårlige, og skal skiftes ud? Jeg synes Ståle er en rigtig god og dygtig mand, der åbenlyst har gjort ufatteligt meget for klubben, hvorfor han fortjent har fået lang snor. Men vi har 1,5 point i snit i de sidste 32 kampe, og udviklingen er gået i stå længe før sidste sæson.

    Dette sker jo periodisk for de største klubber og de bedste trænere i verden - hvorfor skulle FCK kunne have den samme træner i 20 år uden at stagnere? Nøglen er et træffe beslutningen i tide, og vi er desværre langt forbi at kunne minimere skaden på klubbens udvikling og position på grund af ét eneste argument; "Ståle har haft succes før". Det er elendigt at vores beslutningstagere på højeste niveau har så lille indsigt, at de klamrer sig til den eneste model, de har set fungere.


  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bushen Se meddelelser
    Vi lukker to mål ind, smider en hver form for bold besidelse og tillader 13 skud. Har du set samme kamp som os andre ?
    Nu skrev jeg jo ikke, at det var godt. Men umiddelbart kom Vejle da til flere store chancer i første halvleg end i anden. Deres to mål er f.eks. langtfra blandt deres største muligheder.

  4. #64
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja selvfølgelig er Ståle den rigtige. Og mon ikke, at der også findes en del andre der er enige, men måske er et forum fuldt af ophidsede fans ikke stedet hvor der er flest efter endnu en skuffelse.
    Og forøvrigt cool, at du har en mor der har styr på fodbold.

    Mht kampen, så formede den sig desværre præcis som forventet. Midtbanen kunne ikke stå distancen og som forventet, så magter Mudri ikke den centrale plads. Kuriøst nok, så bliver der en anelse mere styr på defensiven (uden at det bliver godt) med Wind centralt, selvom han ikke vinder en eneste duel og laver frisparket som koster udligningen.
    Jeg undrer mig stadig over, at man leder efter en kant, når holdet desperat skriger efter en kvalitetsmakker til Zeca. Forsvarer isoleret set stod ok (uden megen hjælp) i hvert fald ind til de to backs blev skiftet ud.
    Er du sun shine, du må æde nogen vilde svampe Kasper hvis du i dit fulde alvor kan mene Ståle er den rigtige træner til at rette op på det han selv har skabt.
    Der er seriøst intet i stjernerne, solen eller månen der gør eller viser vi er på rette vej.

    Er det kampe statistikken her der gør det vender?
    https://www.livescore.com/soccer/den...enhavn/256031/

    https://www.livescore.com/soccer/eur...liwice/285710/

    https://www.livescore.com/soccer/den...enhavn/255926/

    Nej her er den https://www.livescore.com/soccer/den...dby-if/255935/

    Måske spillet på banen? Det går jo fint som vi kan se.
    Måske træneren på bænken der fucker alt op, med sine hjerneblødninger af udskiftninger.
    Sportsdirektøren der køber spillere som er for gode til suppen, da de skal kunne slå igennem i Europa?`

    De tørre tal bakker dig ikke op, og de viser kun en tendens af Ståle ikke er manden der får os ud af det her lort som han har skabt.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Jeg har aldrig oplevet én spiller ændre stemningen på et spøgelseshold som vores i denne situation. Og det kommer Ankersen heller ikke til ude på højreback, uanset hvor meget Ståle snakker om kultur. Tror folk virkelig på alle vores landsholdsspillere er blevet dårlige, og skal skiftes ud? Jeg synes Ståle er en rigtig god og dygtig mand, der åbenlyst har gjort ufatteligt meget for klubben, hvorfor han fortjent har fået lang snor. Men vi har 1,5 point i snit i de sidste 32 kampe, og udviklingen er gået i stå længe før sidste sæson.

    Dette sker jo periodisk for de største klubber og de bedste trænere i verden - hvorfor skulle FCK kunne have den samme træner i 20 år uden at stagnere? Nøglen er et træffe beslutningen i tide, og vi er desværre langt forbi at kunne minimere skaden på klubbens udvikling og position på grund af ét eneste argument; "Ståle har haft succes før". Det er elendigt at vores beslutningstagere på højeste niveau har så lille indsigt, at de klamrer sig til den eneste model, de har set fungere.
    Tror mest min pointe er, at Zeca er én af forklaringerne på, hvorfor det halter. Hans niveau er faldet en hel del, desværre.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Men bærer Zeca jo desværre en del af ansvaret for :/
    Der er jo ikke Zeca, der sætter holdet. Nogle gange er det ikke så meget, der skal til for at tippe balancen i den ene eller den anden retning. I FCK er vi dybt afhængige af N’Doye-typen i front, og den type spiller er hverken Wilczek eller Wind. Når angrebet ikke bidrager til spillet, øger det presset på midtbanen, og der er vi bare virkelig udfordrede pt. med en Fischer, der er på vej tilbage; Biel, der ikke har fysik til dansk fodbold; en skadet Falk og Mudrazija, der ikke har noget overblik. Og alternativerne er desværre ikke bedre.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja selvfølgelig er Ståle den rigtige. Og mon ikke, at der også findes en del andre der er enige, men måske er et forum fuldt af ophidsede fans ikke stedet hvor der er flest efter endnu en skuffelse.
    Og forøvrigt cool, at du har en mor der har styr på fodbold.

    Mht kampen, så formede den sig desværre præcis som forventet. Midtbanen kunne ikke stå distancen og som forventet, så magter Mudri ikke den centrale plads. Kuriøst nok, så bliver der en anelse mere styr på defensiven (uden at det bliver godt) med Wind centralt, selvom han ikke vinder en eneste duel og laver frisparket som koster udligningen.
    Jeg undrer mig stadig over, at man leder efter en kant, når holdet desperat skriger efter en kvalitetsmakker til Zeca. Forsvarer isoleret set stod ok (uden megen hjælp) i hvert fald ind til de to backs blev skiftet ud.

    Enig! Inden kampen sad man og var nervøs for om midtbanen kunne stå distancen. Inden kampen så det svært ud uden Falk og Stage.. Alle herinde har skreget på Mudri i stedet for Stage osv.. Den her sæsonstart har vist også flere ting omkring Mudri. Han taber bolden ufattelig meget, han dribler på unødvendige steder, han forsøger sig hele tiden at slå vindere, og han er imo alt for satsende i sit spil. Det skal ændres, så bliver han god.. I dag scorer Vejle to vanvittige gode mål, det er bare sådan det er. Det er svært at gøre noget ved!

    Vi mangler dog selv meget i dag, især kvalitet på bolden!
    vi formår ikke holde rigtig fast i den. Og ja, Mudri smider den ofte før pausen, efter pausen spiller Wind cm. Det var ikke ligefrem specielt godt, man sad hele tiden med fornemmelsen af, at det ville gå galt!
    Men noget der bare ikke går i en klub som vores er, at vi ikke kan smide noget ind fra bænken, som bare mønstrer en smule niveau! Daramy og Kauf i dag .. Altså.. Wauw. Kauf kæmper og kæmper, fair nok! Men Daramy, jeg bliver harm over, at se hvor let han mister bolden.. Enten ved at drible hovedløst eller med uprovokerede fejlafleveringer ...

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja selvfølgelig er Ståle den rigtige. Og mon ikke, at der også findes en del andre der er enige, men måske er et forum fuldt af ophidsede fans ikke stedet hvor der er flest efter endnu en skuffelse.
    Man må forstå at flertallet herinde er momentant i deres følelsers vold, men at der heldigvis er nogen der kan tænke klart og ikke ryster på hånden, bare fordi vi fucker up en enkelt gang eller 37... Hvis man ikke må forholde sig til Ståle ovenpå en skuffelse, så er der virkelig få tidspunkter i denne sæson, hvor man har kunnet det.

    Altså hvis ikke det var for den syrede magtposition Ståle har vis-a-vis en tandløs bestyrelse, så var han jo væk. Havde Ståle være sportsdirektør, så havde han jo selvklart fyret træner-Ståle for længe siden. Nu kunne han jo i stedet nøjes med at tørre sine indkøb af skades-prone spillere af på Storskov og fyre ham i stedet.
    Danmark til Valby Bakke

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Der er jo ikke Zeca, der sætter holdet. Nogle gange er det ikke så meget, der skal til for at tippe balancen i den ene eller den anden retning. I FCK er vi dybt afhængige af N’Doye-typen i front, og den type spiller er hverken Wilczek eller Wind. Når angrebet ikke bidrager til spillet, øger det presset på midtbanen, og der er vi bare virkelig udfordrede pt. med en Fischer, der er på vej tilbage; Biel, der ikke har fysik til dansk fodbold; en skadet Falk og Mudrazija, der ikke har noget overblik. Og alternativerne er desværre ikke bedre.
    Hvis man ikke har en N'Doye type, kan man jo starte med at lade være med at sparke den højt og langt. Jeg får migræne af at se på det. :-)

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Kære Slush. Nu har du jo villet fyre Ståle i mindst en håndfuld år. Han vendte skuden efter det dårlige 17/18. Det tror jeg også på, at han gør nu. Længere er den sådan set ikke uanset alle dine statistikker.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Man må forstå at flertallet herinde er momentant i deres følelsers vold, men at der heldigvis er nogen der kan tænke klart og ikke ryster på hånden, bare fordi vi fucker up en enkelt gang eller 37... Hvis man ikke må forholde sig til Ståle ovenpå en skuffelse, så er der virkelig få tidspunkter i denne sæson, hvor man har kunnet det.

    Hvem skriver du ikke må forholde sig til ham? Jeg skriver bare, at jeg formentlig ikke var den eneste som stadig tror på manden.

    Til gengæld undrer det mig stadig, hvorfor folk (ikke dig) har en trang til skulle have en reaktion fra mig ved hver eneste dårlige resultat. Jeg skal nok melde ud, hvis jeg skifter holdning.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Altså hvis ikke det var for den syrede magtposition Ståle har vis-a-vis en tandløs bestyrelse, så var han jo væk. Havde Ståle være sportsdirektør, så havde han jo selvklart fyret træner-Ståle for længe siden. Nu kunne han jo i stedet nøjes med at tørre sine indkøb af skades-prone spillere af på Storskov og fyre ham i stedet.
    Ja det nævner du godt nok konstant. Det bliver det selvfølgelig ikke mere rigtigt af. Men det er åbenbart svært at forstå, at man stadig kan tro på ham i klubben.

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Ting jeg ikke forstår

    1) Hvorfor holder vi ikke fast, når vi kommer foran? Vi starter godt.
    2) Hvorfor insisterer vi stadig på lange bolde frem uden adresse? Prøv nu at spille den op langs jorde... bare en gang i mellem!
    3) Hvorfor laver vi konstant de der halvlegsudskiftninger? Mudrazija var ringe, men IMO var det endnu værre med Wind på midtbanen (udnytter ikke Winds kompetencer + han er dårlig til det defensive). Og hvorfor røg Fischer ud?

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kære Slush. Nu har du jo villet fyre Ståle i mindst en håndfuld år. Han vendte skuden efter det dårlige 17/18. Det tror jeg også på, at han gør nu. Længere er den sådan set ikke uanset alle dine statistikker.
    Det er muligt Ståle tidligere har bevist han kan vende en skude, men spørgsmålet man måske skal stille sig selv er jo, hvorfor det overhovedet det skulle komme så vidt at han har behov for at vende skuden ?

    Det er trods alt Ståle med det store ansvar som har bragt os i denne situation :).


  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)


  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #75
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (27/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kære Slush. Nu har du jo villet fyre Ståle i mindst en håndfuld år. Han vendte skuden efter det dårlige 17/18. Det tror jeg også på, at han gør nu. Længere er den sådan set ikke uanset alle dine statistikker.
    Super duper :)

    Men tror bare ikke på det, spillet har længe haltet og reelt er Ståle kun reddet af Skov brændte forrige sæson af og skabte det mesterskab alene på de 29 mål.
    Dog er jeg glad, for jeg er tættere på at få mit ønske opfyldt og Ståle smidt ud af FCK igen.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Side 5 af 12 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.03.19, 18:33
  3. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 27.10.16, 08:58
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •