Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    47 50.00%
  • Uafgjort

    10 10.64%
  • AaB vinder

    37 39.36%
Side 1 af 14 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 201

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Første kamp i post-Ståle æraen i FCK byder på et opgør mod pokalfinalisterne fra AaB, som ligger et enkelt point foran os i tabellen. Med en sejr kan FCK rykke minimum 2 pladser op i tabellen som nr. 7, eftersom to af de nærmeste konkurrenter, FCN og Randers, ligeledes mødes i denne spillerunde, og hvis øvrige resultater flasker sig, kan springet være helt op til en 3. plads, à point med eksempelvis FCM.

    I denne kamp er der bl.a. en god mulighed for at man byder velkommen tilbage i den hvide trøje til Zanka, der 13 år efter sin debut kan spille sin kamp nr. 276 for klubben, men kun kamp nr. 18 i FCK under en anden træner end den 8-dobbelte DM-vindende norske træner.

    Ingen spillere er i karantæne eller er i umiddelbar karantænefare. FCK må dog undvære Nicolaj Thomsen og Ragnar Sigurdsson på grund af skader.

    Jakob Kehlet passer fløjten i opgøret, som vises på 3+.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Nogen der så dagens træning på 10'eren og kan komme med nogle interessante iagttagelser/ændringer og lidt om stemningen?

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2020
    Indlæg
    13

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Så vidt jeg ved er det ikke tilladt at være der lige pt., medmindre der er kommet nye regler

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Stamenic fra U19 har trænet med førsteholdet på det seneste. Det er ikke helt utænkeligt at han kan blive udtaget, hvis nogle af vores centrale midtbanespillere er tvivlsomme.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af AlexSN Se meddelelser
    Så vidt jeg ved er det ikke tilladt at være der lige pt., medmindre der er kommet nye regler
    Korrekt. Det er fortsat ikke tilladt at være tilskuer til træningen: https://www.fck.dk/nyhed/adgang-til-...t-pga-covid-19

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Stamenic fra U19 har trænet med førsteholdet på det seneste. Det er ikke helt utænkeligt at han kan blive udtaget, hvis nogle af vores centrale midtbanespillere er tvivlsomme.
    I det hele taget bliver det interessant at se, om vi kommer til at se flere af vores unge spillere under en ny træner. I går, da hele truppen var samlet igen, havde man alligevel flere ungdomsspillere med. Både Stamenic, Højlund, Bøving, Lund Jensen og Haraldsson var med til træningen. Her er der vel at mærke tale om fire spillere på 17 år, og én på 18. Det synes jeg sjældent man har set (i så stort omfang) under Ståle.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    7

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    I det hele taget bliver det interessant at se, om vi kommer til at se flere af vores unge spillere under en ny træner. I går, da hele truppen var samlet igen, havde man alligevel flere ungdomsspillere med. Både Stamenic, Højlund, Bøving, Lund Jensen og Haraldsson var med til træningen. Her er der vel at mærke tale om fire spillere på 17 år, og én på 18. Det synes jeg sjældent man har set (i så stort omfang) under Ståle.
    Er Jacob Haahr ikke en man tror på længere?

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    I det hele taget bliver det interessant at se, om vi kommer til at se flere af vores unge spillere under en ny træner. I går, da hele truppen var samlet igen, havde man alligevel flere ungdomsspillere med. Både Stamenic, Højlund, Bøving, Lund Jensen og Haraldsson var med til træningen. Her er der vel at mærke tale om fire spillere på 17 år, og én på 18. Det synes jeg sjældent man har set (i så stort omfang) under Ståle.
    Der er så ikke nogen af de unge, der er med i denne omgang. Det ligner grundlæggende en Ståle-trup og selvfølgelig med Bjelland skadet. Så ingen overraskelser der.
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-aab-53

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Der er så ikke nogen af de unge, der er med i denne omgang. Det ligner grundlæggende en Ståle-trup og selvfølgelig med Bjelland skadet. Så ingen overraskelser der.
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-aab-53
    Bjelland skadet igen/stadig? Det er liiiige før jeg tror at han faker nogle af sine skader bare for at slippe for at blive ydmyget på sin mangel på fart og overdrevne brug af små svinestreger.

    Hvis nogen er friske på lille eventyr, så kan vi gå sammen og lave nogle tshirts hvor der står "I was there when Bjelland played".

  14. De følgende 13 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Mit bud på startopstillingen i morgen:
    Karl-Johan Johnsson
    Peter Ankersen – Victor Nelsson – Mathias Zanka Jørgensen – Nicolai Boilesen
    Mohamed Daramy – Rasmus Falk – Carlos Zeca – Viktor Fischer
    Jonas Wind – Kamil Wilczek

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Mit bud på startopstillingen i morgen:
    Karl-Johan Johnsson
    Peter Ankersen – Victor Nelsson – Mathias Zanka Jørgensen – Nicolai Boilesen
    Mohamed Daramy – Rasmus Falk – Carlos Zeca – Viktor Fischer
    Jonas Wind – Kamil Wilczek

    i så fald ser det ud til at være den startopstilling med flest med dansk pas i længere tid.

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Mit bud på startopstillingen i morgen:
    Karl-Johan Johnsson
    Peter Ankersen – Victor Nelsson – Mathias Zanka Jørgensen – Nicolai Boilesen
    Mohamed Daramy – Rasmus Falk – Carlos Zeca – Viktor Fischer
    Jonas Wind – Kamil Wilczek
    Håber mere på Pep på midten og Falk på kanten i stedet for Mo


  19. #13
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Bjelland skadet igen/stadig? Det er liiiige før jeg tror at han faker nogle af sine skader bare for at slippe for at blive ydmyget på sin mangel på fart og overdrevne brug af små svinestreger.

    Hvis nogen er friske på lille eventyr, så kan vi gå sammen og lave nogle tshirts hvor der står "I was there when Bjelland played".
    Synes nu det er en kende sløjt at foreslå den slags.

    Vi er alle med på at manden selv er ansvarlig for at stemningen er vendt mod ham, qua hans helt utrolige sportslige deroute, hvor han tilsyneladende ud af ingenting har glemt alt det der gjorde ham til en af superligaens absolut bedste CB's, i vores seneste mesterskabssæson.

    Men altså med mindre manden går ud og sviner klubben eller holdkammerater i medierne, eller der kommer konkrete historier om dobbeltspil i korridorerne på 10'eren frem, så lad os da for faen i det mindste give ham kredit for sit spil i mesterskabssæsonen, ved stille at konstatere at han sikkert ikke får megen spilletid denne sæson.

    Ingen grund til at svine ham mere end nødvendigt, trods der sikkert kan findes grunde hertil.
    Hans løncheck er røv-irriterende, men det er svært at bebrejde ham for at tjene mange penge, hvis han reelt er skadet. Er han ikke skadet men faker lidt småskader fordi han er ved at han er 3.valg, hvilket er en nærliggende antagelse, kan man sagtens tillade sig at blive olm i sulet.
    Men den sandhed ser jo næppe dagens lys.

    Jeg tænker at Zanka og Nelsson blir et sindsygt power-CB-par som nok skal få sat skik på det forsvar.
    Kæft jeg har ikke glædet mig så meget til en kamp længe, som til morgendagens kamp mod Aab.
    Sidst redigeret af Z-ster : 17.10.20 kl. 23:10 Årsag: slåfejl
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Synes nu det er en kende sløjt at foreslå den slags.

    Vi er alle med på at manden selv er ansvarlig for at stemningen er vendt mod ham, qua hans helt utrolige sportslige deroute, hvor han tilsyneladende ud af ingenting har glemt alt det der gjorde ham til en af superligaens absolut bedste CB's, i vores seneste mesterskabssæson.

    Men altså med mindre manden går ud og sviner klubben eller holdkammerater i medierne, eller der kommer konkrete historier om dobbeltspil i korridorerne på 10'eren frem, så lad os da for faen i det mindste give ham kredit for sit spil i mesterskabssæsonen, ved stille at konstatere at han sikkert ikke får megen spilletid denne sæson.

    Ingen grund til at svine ham mere end nødvendigt, trods der sikkert kan findes grunde hertil.
    Hans løncheck er røv-irriterende, men det er svært at bebrejde ham for at tjene mange penge, hvis han reelt er skadet. Er han ikke skadet men faker lidt småskader fordi han er ved at han er 3.valg, hvilket er en nærliggende antagelse, kan man sagtens tillade sig at blive olm i sulet.
    Men den sandhed ser jo næppe dagens lys.

    Jeg tænker at Zanka og Nelsson blir et sindsygt power-CB-par som nok skal få sat skik på det forsvar.
    Kæft jeg har ikke glædet mig så meget til en kamp længe, som til morgendagens kamp mod Aab.

    Tror egentlig bare forslaget fra FCK4LIF3 er en humoristisk pendant til dengang vores EM92 vinder Faxe (der jo scorede i EM finalen) efterflg blev solgt til the Gunners og blot fik scoret et mål der. Fansene valgte en fed britisk humor ved netop at få lavet T-shirts med "I was there when John Jensen scored" efter 2,5 år og 97 målløse kampe).
    En fin artikel om Faxes mål og gimmicken ses her:
    https://jv.dk/artikel/john-faxes-iko...er-sølvbryllup

    Ps, Eller også trækker det op til at Bjelle pga sin evige skader finder en for begge parter tilfredsstillende løsning og bliver løst fra sin kontrakt..

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Synes nu det er en kende sløjt at foreslå den slags.

    Vi er alle med på at manden selv er ansvarlig for at stemningen er vendt mod ham, qua hans helt utrolige sportslige deroute, hvor han tilsyneladende ud af ingenting har glemt alt det der gjorde ham til en af superligaens absolut bedste CB's, i vores seneste mesterskabssæson.

    Men altså med mindre manden går ud og sviner klubben eller holdkammerater i medierne, eller der kommer konkrete historier om dobbeltspil i korridorerne på 10'eren frem, så lad os da for faen i det mindste give ham kredit for sit spil i mesterskabssæsonen, ved stille at konstatere at han sikkert ikke får megen spilletid denne sæson.

    Ingen grund til at svine ham mere end nødvendigt, trods der sikkert kan findes grunde hertil.
    Hans løncheck er røv-irriterende, men det er svært at bebrejde ham for at tjene mange penge, hvis han reelt er skadet. Er han ikke skadet men faker lidt småskader fordi han er ved at han er 3.valg, hvilket er en nærliggende antagelse, kan man sagtens tillade sig at blive olm i sulet.
    Men den sandhed ser jo næppe dagens lys.

    Jeg tænker at Zanka og Nelsson blir et sindsygt power-CB-par som nok skal få sat skik på det forsvar.
    Kæft jeg har ikke glædet mig så meget til en kamp længe, som til morgendagens kamp mod Aab.
    Det var selvfølgelig sagt med et glimt i øjeblikket. Men når det er sagt, så rummer de fleste vittigheder et gran af sandhed.

    For mig handler det ikke kun om skaderne og det deraf faldende sportslige niveau. Det handler om indstillingen og attituden og dér halter Bjelland altså efter. Så hvis han kan tillade sig at stå og spille fandango, så kan jeg også ;)

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Side 1 af 14 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •