Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 63

Emner: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2019
    Indlæg
    12

    Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Drengene skal i morgen spille deres udekamp nr. 5 ud af i alt 8 i årets Superliga, når de kl 16.00 møder Aab. Aab kommer med en 5-0 sejr i bagagen og med stadion, der næste er udsolgt, venter der en svær opgave. Kunne godt være denne kamp vi smider point. Hvis ikke vi gør dette, tror jeg tilgengæld, at vi kommer til at stå med maksimum point inden landskampspausen.

    Et bud på startopstilling:

    Grytebust
    Varela - Bjelland - Nelsson - Oviedo
    Pep - Zeca - Falk - Fischer
    Santos - Pieros

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fætter Rico Se meddelelser
    Kunne godt være denne kamp vi smider point. Hvis ikke vi gør dette, tror jeg tilgengæld, at vi kommer til at stå med maksimum point inden landskampspausen.
    Det tror jeg, du i givet fald får ret i ;-)


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2019
    Indlæg
    12

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    ... Havde lige byttet rundt på rækkefølgen – troede Hobro kampen var inden landskampspausen... I så fald så er jeg nu endnu mere sikker på det statement ;-)

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fætter Rico Se meddelelser
    Drengene skal i morgen spille deres udekamp nr. 5 ud af i alt 8 i årets Superliga, når de kl 16.00 møder Aab. Aab kommer med en 5-0 sejr i bagagen og med stadion, der næste er udsolgt, venter der en svær opgave. Kunne godt være denne kamp vi smider point. Hvis ikke vi gør dette, tror jeg tilgengæld, at vi kommer til at stå med maksimum point inden landskampspausen.

    Et bud på startopstilling:

    Grytebust
    Varela - Bjelland - Nelsson - Oviedo
    Pep - Zeca - Falk - Fischer
    Santos - Pieros
    Jeg tvivler på, at Bjelland er klar til 90 min og bør derfor starte ude. Skulle han starte inde, så mener jeg faktisk at Nelsson ville have godt af en pause. Biel skal bruge lang tid på at tilpasse sig og i mine øjne er Holse faktisk foran, til gengæld må Santos godt få hans første start. Gerne med Fischer fremme, så Pieros kan afløse Santos, når han går død.

    Alt i alt en spændene, men rigtig svær kamp. AaB møder os vel på det optimale tidspunkt. De har lige fået en storsejr, de har hjemmebane og det møder os imens vi spillemæssigt er i formnedgang og har en rimelig brugt trup, som virkelig har brug for en pause.

    Jeg tror desværre vi taber, men ser frem til at tage fejl.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Hurra for at Daramy afløser Thomsen i truppen! :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Der er ingen forklaring på Thomsens fravær - er han på vej væk? Nogen der ved noget?

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg tvivler på, at Bjelland er klar til 90 min og bør derfor starte ude. Skulle han starte inde, så mener jeg faktisk at Nelsson ville have godt af en pause. Biel skal bruge lang tid på at tilpasse sig og i mine øjne er Holse faktisk foran, til gengæld må Santos godt få hans første start. Gerne med Fischer fremme, så Pieros kan afløse Santos, når han går død.

    Alt i alt en spændene, men rigtig svær kamp. AaB møder os vel på det optimale tidspunkt. De har lige fået en storsejr, de har hjemmebane og det møder os imens vi spillemæssigt er i formnedgang og har en rimelig brugt trup, som virkelig har brug for en pause.

    Jeg tror desværre vi taber, men ser frem til at tage fejl.
    Jeg er meget enig. Er Bjelland klar til 90 min., så kan man overveje at starte ham. Jeg vil også synes, at det giver bedst mening med Sotte som makker i morgen. Han har set bedst ud, han skal ikke flytte position i forsvaret hvis Bjelland kommer ind, og han har ferie i landsholdspausen, imens Nelsson vist skal med u21. Det giver mening, at give Nelsson et hvil.

    På højre midt er jeg lidt i tvivl om, hvad jeg foretrækker. Egentlig synes jeg, at man skal spille Biel så han lærer spillestil hurtigst muligt at kende. Samtidig kommer han i så fald til at skulle hjælpe med at dække Lucas Andersen - med tanke på dette, så er Holse måske en bedre løsning.

    I angrebet vil jeg tro, at man starter Pieros og Fischer. Jeg vil tro, at man gerne vil se om man kan få Pieros endnu mere i gang, men først og fremmest så tror jeg ikke, at Santos er klar til en startplads. Men nu må vi se - det kunne være meget spændende med Fischer og Santos i front.

    Jeg er desuden enig i, at kampen stinker langt væk af årets første nederlag i superligaen. Men chance for, at flere herinde synes det er en taberholdning, så vil jeg umiddelbart gerne sælge den for uafgjort lige her og nu. Trods 7 sejre ud af 7 mulige, så er der simpelthen så meget der taler for pointtab i morgen ikke mindst en meget slidt trup og en meget hård kamp kun 3 dage inden i Riga.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Der er ingen forklaring på Thomsens fravær - er han på vej væk? Nogen der ved noget?
    Man kunne da sagtens spekulere i et muligt skifte til oplagte AaB og at han derfor ikke skal stå i en skidt situation, hvor hans loyalitet kan blive komme under pres. Lad os bare håbe på, at Lucas Andersen også indgår i den ligning. Men det er jo ren spekulation.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Man kunne da sagtens spekulere i et muligt skifte til oplagte AaB og at han derfor ikke skal stå i en skidt situation, hvor hans loyalitet kan blive komme under pres. Lad os bare håbe på, at Lucas Andersen også indgår i den ligning. Men det er jo ren spekulation.
    Ja, eller blot at Thomsen sidder og forhandler med en eller anden klub. Det kunne godt være årsagen til hans fravær. Jeg er dog ret sikker på, at han ikke skal nogen steder, hvis der ikke også er noget andet på vej ind. Men et bytte for Lucas Andersen ville være intet mindre end fantastisk. Tror bare ikke, vi har den slags penge, Thomsen ville skulle have med i baglommen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Der er ingen forklaring på Thomsens fravær - er han på vej væk? Nogen der ved noget?
    Handler det ikke bare om rotation og Thomsen er tydeligvis i udkanten af truppen, så ikke overraskende han af og til må vige pladsen, så Daramy også forbliver en del af truppen.


  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Smider min højre arm, blot for et lille fint kryds...

    1 point i Aalborg - i vores situation. Så fint!

    Og så 14 dages puster.

    Zan

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Handler det ikke bare om rotation og Thomsen er tydeligvis i udkanten af truppen, så ikke overraskende han af og til må vige pladsen, så Daramy også forbliver en del af truppen.
    Givetvis.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/fischer-og-...ke-med-mod-aab

    Fischer er syg og Holse er skadet, så Thomsen er tilbage i truppen. Bliver interessant at se om Daramy får chancen, eller om Santos er klar til at starte.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    236

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Træningen i går indikerede at det bliver Santos og Pieros på toppen, og så skulle Holse og Fischer have været på kanterne.
    Varela så også ud til at skulle starte inde, og Falk var på sin vante plads centralt.
    I not a god - I'm a holy man
    Jazzie's Avatar

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    19

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Det bliver spændende at se, om Santos er i stand til at sætte Pieros i nogle dybdeløb. Jeg synes, at Santos har vist takter til at blik for medspillernes løb omkring ham - f.eks. Daramys mål mod Riga.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 01.08.19, 14:39
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •