Side 172 af 184 FørsteFørste ... 72122162169170171172173174175182 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,566 til 2,580 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #2566
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Men hvis en aftale er helt udelukket, hvorfor sidder han der så? Er det ikke lidt mærkeligt, at bruge 3 pladser på dem? Det kan jo selvfølgelig være, at det er en del af sådan et spil, hvor man inviterer dem på bold for at få et bedre forhold - ikke kun til JBL men BTAM generelt, men jeg synes stadig det virker lidt mærkeligt, når nu en aftale er helt udelukket.
    Man kan i hvert fald sige, at hvis dette blot var et visit for at se vennen Nelsson spille, så har FCK for anden gang på få dage formået fuldstændig at læse situationen omkring deres fans forkert og i den grad lave et selvmål. Holdet er i krise og skriger på forstærkning og så vælger man simpelthen først at tease for Zanka på de sociale medier (en handel som ikke sker og som de indrømmer var dumt), og derefter placerer de Bruun Larsen med agenter et sted i Parken, hvor man ved med 100% sikkerhed, at kameraerne fokuserer hen.
    Det er nok bare en lavt rangerende leder, som har givet ham nogle billetter, men man må for fanden da tænke sig lidt om og placere ham et mindre synligt sted, hvis han absolut skal til fodbold (imens holdets egne fans ikke kan).


  2. #2567
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man kan i hvert fald sige, at hvis dette blot var et visit for at se vennen Nelsson spille, så har FCK for anden gang på få dage formået fuldstændig at læse situationen omkring deres fans forkert og i den grad lave et selvmål. Holdet er i krise og skriger på forstærkning og så vælger man simpelthen først at tease for Zanka på de sociale medier (en handel som ikke sker og som de indrømmer var dumt), og derefter placerer de Bruun Larsen med agenter et sted i Parken, hvor man ved med 100% sikkerhed, at kameraerne fokuserer hen.
    Det er nok bare en lavt rangerende leder, som har givet ham nogle billetter, men man må for fanden da tænke sig lidt om og placere ham et mindre synligt sted, hvis han absolut skal til fodbold (imens holdets egne fans ikke kan).
    Jeg er sjældent enig med dig Kasper, men her rammer du plet. Det kan dog også være, at man forhandler med en anden kant, og for at presse spilleren/klubben har man sat JBL der, så det ser ud som om, at vi er i gang med at forhandle med ham også. Der kan jo være mange årsager i det spil, der foregår omkring transfers og forhandlinger.

  3. #2568
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    først at tease for Zanka på de sociale medier
    Hvor og hvordan gjorde de det?
    Jeg har ikke lige fulgt så meget med :)

  4. #2569
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man kan i hvert fald sige, at hvis dette blot var et visit for at se vennen Nelsson spille, så har FCK for anden gang på få dage formået fuldstændig at læse situationen omkring deres fans forkert og i den grad lave et selvmål. Holdet er i krise og skriger på forstærkning og så vælger man simpelthen først at tease for Zanka på de sociale medier (en handel som ikke sker og som de indrømmer var dumt), og derefter placerer de Bruun Larsen med agenter et sted i Parken, hvor man ved med 100% sikkerhed, at kameraerne fokuserer hen.
    Det er nok bare en lavt rangerende leder, som har givet ham nogle billetter, men man må for fanden da tænke sig lidt om og placere ham et mindre synligt sted, hvis han absolut skal til fodbold (imens holdets egne fans ikke kan).
    JBL er vel en ven af huset. Hvordan placerer man ham mindre synligt på et ellers tomt stadion? Der har sikkert været snakke, men fodboldfans må også lade være med at være for nemme og følsomme af og til (også selvom jeg selv falder i den tit :) )

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #2570
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg må sige det undrer mig at vi med al sandsynlighed ikke kommer til at hente flere spillere i det her vindue.. Vi var ret tidligt i vinduet ved at sprænge banken for Sisto.. Det var altså inden der var kvallet til noget som helst gruppespil og økonomien var næppe ringere end her en måned senere.. Nu har vi så en trup som med endnu større tydelighed skriger på offensiv forstærkning, og så smækker man kassen i fordi der ikke er noget gruppespil.. Det kommer til at vise sig at være en KÆMPE fejl.. Nu spillede vi en god kamp i går, og så føler mange måske allerede at vi kan klare os med hvad vi har.. Men vi kommer altså stadig til at halte os igennem det her efterår, hvis ikke der hentes markant offensiv forstærkning.. Vi er uhyggeligt tyndt besat på de offensive positioner, og havde i går kun Kauufmann at skifte ind på de offensive positioner.. Der kommer mange kampe i løbet af efteråret hvor det bliver et problem, det er helt sikkert..

    Og det behøver i min verden ikke være en spiller i Sisto-klassen, selvom det kunne være dejligt.. Allan Souza har været nævnt, hvilket jeg er helt enig i kunne være interessant.. Der er også et par afrikanere i Fremad Amager som lyder og ser spændende ud med den smule highlights jeg har set.. Kom nu bare med lidt altså!

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #2571
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    JBL er vel en ven af huset. Hvordan placerer man ham mindre synligt på et ellers tomt stadion? Der har sikkert været snakke, men fodboldfans må også lade være med at være for nemme og følsomme af og til (også selvom jeg selv falder i den tit :) )
    Man kan vel placere ham i en (anden) loge, ude i siden eller blot et vilkårligt andet sted end lige ved siden af vores skadede spillere eller vores øverste ledelse, hvor kameraet med 100% sikkerhed kigger fordi. Eller man kan evt. skrive på twitter eller lignende, at han er på besøg for at se Nelsson og på den måde lukke debatten.
    Jeg ved godt, at jeg (vi fans) nok bare er nærtagende, men lige netop i vores situation hvor spillet ikke kører, hvor vi rent faktisk leder (eller har ledt) efter en kantspiller, hvor alle fans er desperate efter forstærkning og hvor der er én dag til transfervinduet lukker, så er det altså ret ikke smart at placere netop en kantspiller (som der endda har rygter om) MED agenter lige i kameraets søgelys.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #2572
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man kan vel placere ham i en (anden) loge, ude i siden eller blot et vilkårligt andet sted end lige ved siden af vores skadede spillere eller vores øverste ledelse, hvor kameraet med 100% sikkerhed kigger fordi. Eller man kan evt. skrive på twitter eller lignende, at han er på besøg for at se Nelsson og på den måde lukke debatten.
    Jeg ved godt, at jeg (vi fans) nok bare er nærtagende, men lige netop i vores situation hvor spillet ikke kører, hvor vi rent faktisk leder (eller har ledt) efter en kantspiller, hvor alle fans er desperate efter forstærkning og hvor der er én dag til transfervinduet lukker, så er det altså ret ikke smart at placere netop en kantspiller (som der endda har rygter om) MED agenter lige i kameraets søgelys.
    Hvornår blev vi som fans så følsomme?!?!

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #2573
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas Stage Se meddelelser
    Hvor og hvordan gjorde de det?
    Jeg har ikke lige fulgt så meget med :)
    Var efter Ankersen en nyhed om 22 vender tilbage så kan i gætte hvem nr 23 bliver med et billede af Zanka.

  13. #2574
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hvornår blev vi som fans så følsomme?!?!
    Da vi lå nr. 11 i ligaen med 1 point i 3 kampe og skidt spil og med et exit inden gruppespillet i Europa.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #2575
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Var efter Ankersen en nyhed om 22 vender tilbage så kan i gætte hvem nr 23 bliver med et billede af Zanka.
    Ankersen var så nummer 24 der blev hentet hjem.

    "ANKERSEN: HJEMVENDT NR. 24
    Sidst vi hentede en tidligere spiller "hjem" var i januar 2020, hvor Ragnar Sigurdsson ankom, og dengang lavede vi listen over hjemvendte spillere i "Ugen der gik" fra uge 2/2020.

    Og ja, vi ved godt, hvad I tænker nu i forhold til nr. 25..."

    https://www.fck.dk/nyhed/ugen-der-gik-392020

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #2576
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Da vi lå nr. 11 i ligaen med 1 point i 3 kampe og skidt spil og med et exit inden gruppespillet i Europa.
    Man må også forsøge at beholde en vis portion rationalitet. :-)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #2577
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Man må også forsøge at beholde en vis portion rationalitet. :-)
    Så tror jeg, at du er kommet til det forkerte forum :)

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #2578
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så tror jeg, at du er kommet til det forkerte forum :)
    Heh. Købte selv JBL-historien, og tror nu stadig bestemt, at de har talt sammen. Men må indrømme, at jeg er lidt træt af den krænkelseskultur, der er ved at snige sig ind blandt os.

    Håber stadig på Zanka, men det er altså ikke en slet skjult joke fra fck.dk, der gør mig sur eller frustreret.

    Mine følelser bliver kun 'leget' med, når holdet slår op i banen som i torsdags. Der er der virkelig grund til at blive frustreret. Om et tv-kamera fanger JBL med sine agenter eller ej, eller om man er lige lovlig kæk på fck.dk - fred være med det.

    Men altså...vi kan drømme i nogle timer endnu: https://twitter.com/SiyahCorapIilar/...12035869155328 og https://twitter.com/search?q=zanka&s...d_query&f=live :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #2579
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Man må også forsøge at beholde en vis portion rationalitet. :-)
    Pjat med dig - Officielt: Skov får konkurrence af Spurs-back kan KUN betyde Skov er på vej tilbage!

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #2580
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Der står på forskellige medier, at Varela bliver i FCK.

    Det er lige en dag for tidligt at vurdere vinduet, men vi kan vel godt blive enige om, at vinduet er til dumpekarakter, hvis man går ind i det med 5 backs og går ud af det med 6? Tænk hvad de lønkroner kunne gøre andre steder på banen.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •