Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    47 50.00%
  • Uafgjort

    10 10.64%
  • AaB vinder

    37 39.36%
Side 7 af 14 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 201

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Ja det gik jo nogenlunde som forventet. En kæmpe katastrofe.
    Jeg bebrejder egentlig ikke Hjalte, men mest spillerne (udover bestyrelsen for deres hjernedøde fyring). De troede helt som forventet, at efter en fyring og Zankas hjemkomst, så kom sejrene af sig selv, hvilket betød årets ladeste indsats i 1. halvleg. Dette blev fantastisk illustreret ved vores to hjemvendte stjerner som bør gå forrest, men som ikke lige gad at tage løbet med Fossum ved 1-0 og som så har travlt med at slå ud med armene bagefter. Kvist brillerer så også ved at fjerne enhver respekt om Hjalte ved at sætte sig selv på bænken.

    Anden halvleg var en smule bedre og vi kunne måske med lidt held have fået 2-2. Falk skal i hvert fald score på sin kæmpe chance på Daramys eneste gode detalje i kampen.

    Der var meget få taktiske ændringer, men dem der var der (kanter som ikke gik så meget ind i banen og Biel som angriber) fungerede ikke.

    Der skal meget snart en træner ind, som der er respekt om blandt spillerne. Dette setup er en joke.

    Godt vi fyrede Ståle.....Vor herre til hest en katastrofe. Kvist er langsomt men ualmindelig sikkert ved at skrive sit eftermægle i FCK om fra legende til ham, der smadrede alle muligheder for succes i mange mange år.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Voldsomt uorganiseret indsats i dag.. Truppen har godt nok kun været samlet siden i fredags, men stadig.. Der er mange ting at slå ned på i dag, men de to som jeg særligt synes springer i øjnene er vores kanter (som længe har sejlet) og den kære Nelsson...

    Vi kan starte med kanterne.. Vi har over lang lang tid slidt med det på disse positioner hvor vi slet ikke har kunne finde gennembrudsstyrke, og det virker nærmest som to fribilletter der render rundt derude der hverken bidrager offensivt eller defensivt.. Ja nærmest sidder man med følelsen af at vi kunne spille mindst lige så godt med 9 mand på banen, så har vi i det mindste ikke to mand der smider bolden væk hver gang de får den. Det er voldsomt hæmmende for vores spil og for vores opbygning af momentum i kampene, at bolden enten mistes eller i bedste fald spilles tilbage i banen, når kanterne får bolden.. Man har efter de første kampe siddet med fornemmelsen af at Fischer var på vej, men den forhåbning blev da gjort til skamme i dag.. Mit løsningsforslag er at man går over til et system, som ikke har kanter.. Bredden må så komme fra Boile og Anker..

    Så er der Nelsson.. Det har set skidt ud i mange kampe synes jeg, og igen i dag spiller han altså en skidt kamp.. Positioneringen er helt skidt og jeg sidder med følelsen af at han gør sine medspillere dårligere.. Han egner sig bedre til et hold der skal stå lavt og forsvare egen boks end et hold der står højt og har boldbesiddelse.. Hans seneste mange præstationer skriger på en pause, og den må gerne starte i næste weekend..

    Der er meget mere der er lort, men jeg holder den her..

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    København er snart det nye Aarhus. Skræmmende...

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Jeg er trist, forvirret, fuldstændig mat. Hvordan har vi sat Nordens flagskib over styr på bare én sæson?

    Der mangler vilje, plan, kvalitet - det er ikke for eller imod Ståle, men for pokker da, det er åbenlyst, at bestyrelsen ser ud til at mangle indsigt i det man er øverste ansvarlig for.

    De havde ingen planer sidste lørdag, ingen visioner og ingen løsninger ... i tillæg mener de så også, at klubben sagtens kan holde til den situation, fordi man har kompetencerne internt, der kan tage over i en periode. Jeg ser frem til, at der bliver indkaldt til et pressemøde i morgen kl. 13, hvor ny sportsdirektør, træner og planer bliver præsenteret for ikke mindst FC Københavnere, men også for omverdenen. Jeg trænger til, at man melder en forpligtende ambition ud - og så investerer i at forfølge den.

    Jeg frygter desværre, at klubben er så hårdt ramt økonomisk, at man vælger den billige løsning og fastholder WK og HN.

    Trist, trist, trist ...
    Goldbæks Højrefod

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #95
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Hårdt ikke at bygge videre på den gode kamp mod FCN. At vores kanter skal røre kantlinjen forstår jeg intet af. Det gør ikke Boilesen og Ankersen bedre. Zanka og Ankersen fortsætter, hvor resten af vores forsvarsspiller sluttede. Svært at finde en god sportsdirektør + træner, hvis vores forretningsmodel dør pga. misset Europakval i år.

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smount Se meddelelser
    Og så skal Pep Biel til at stoppe med de hævnagter. Det er anden gang i løbet af de sidste par kampe han får tjattet ud efter en modstander. Det koster et rødt kort snart hvis det fortsætter.
    Det ville da være dejligt hvis han fik 20 spilledages karantæne.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Jeg brækker mig over Kvists ageren før kampen. Fyh for satan. Der skal findes en ny træner hurtigt som skal bede ham skride langt væk fra interviews før kampen og bænken.

    Endnu en håbløs kamp. Det er svært ikke bare at kigge opgivende på det her hold.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #98
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    København er snart det nye Aarhus. Skræmmende...
    Det nye Aarhus ligger da meget bedre end os i ligaen :)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #99
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Det kan da aldrig være Hjalte´s skyld. Han er blevet spurgt om han vil overtage midlertidigt, han har jo ikke stået og spurgt om han ikke nok må. Han har modtaget et hold der er fejlkøbt af Ståle og i dag er der mindst 3 boldmongoler på banen.. Det er ca 30% af holdet som overhovedet ikke ville kunne gøre sig på et serie 3 hold.


  17. #100
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er trist, forvirret, fuldstændig mat. Hvordan har vi sat Nordens flagskib over styr på bare én sæson?

    Der mangler vilje, plan, kvalitet - det er ikke for eller imod Ståle, men for pokker da, det er åbenlyst, at bestyrelsen ser ud til at mangle indsigt i det man er øverste ansvarlig for.

    De havde ingen planer sidste lørdag, ingen visioner og ingen løsninger ... i tillæg mener de så også, at klubben sagtens kan holde til den situation, fordi man har kompetencerne internt, der kan tage over i en periode. Jeg ser frem til, at der bliver indkaldt til et pressemøde i morgen kl. 13, hvor ny sportsdirektør, træner og planer bliver præsenteret for ikke mindst FC Københavnere, men også for omverdenen. Jeg trænger til, at man melder en forpligtende ambition ud - og så investerer i at forfølge den.

    Jeg frygter desværre, at klubben er så hårdt ramt økonomisk, at man vælger den billige løsning og fastholder WK og HN.

    Trist, trist, trist ...

    Jeg tror du får ret med Hjalte og Kvist. Vi har ingen penge og spørgsmålet er om de to jyder overhovedet gider at kaste flere penge i projektet. Hvis der kommer en ny træner, så er han dansk og koster ikke alverden. Uden at komme til at lyde negativ så virker det som om at vi er i gang med en afvikling. Nordens flagskib er i følge mig sunket og ligger på havets bund.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #101
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det nye Aarhus ligger da meget bedre end os i ligaen :)
    Det har du helt ret i. Dog har historien dog lært os en ting eller to omkring Aarhus, indtil de fik en kompetent ledelse ind.

  20. #102
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Kampprogrammet de næste par uger ser pludseligt skræmmende ud. For første gang i meget lang tid, må vi være klare underdogs i en udekamp mod GF. Ikke længe efter følger FCM. Hold da op, det skal vende 180 grader LIGE nu
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Jeg tror du får ret med Hjalte og Kvist. Vi har ingen penge og spørgsmålet er om de to jyder overhovedet gider at kaste flere penge i projektet. Hvis der kommer en ny træner, så er han dansk og koster ikke alverden. Uden at komme til at lyde negativ så virker det som om at vi er i gang med en afvikling. Nordens flagskib er i følge mig sunket og ligger på havets bund.
    Jeg tror ikke at du skal være så bekymret. Såfremt vores to aktionærer ikke har lyst længere, og ønsker at sælge klubben fra, er jeg overbevist om at der vil være en kapitalfond der slikker sig om munden, i forhold til at få nogle af deres mange penge til at arbejde.

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Zeca skal spille ved siden af Zanka i midtforsvaret. Han kæmper og erobre, men vi skal have en midt, som kan mere frem af banen og en midt som også er målfarlig.

    Vi kunne også prøve en anden af vores unge end Damary, han er jo blottet for selvtillid.

    Og så meget gerne en 4-4-2

  23. #105
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/10-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    Jeg synes det er lidt komisk, at der blandt Ståles tilhængere er blevet plæderet for længere snor, ro til truppen og processen, og undskyldt til højre og venstre for tingenes tilstand, men så snart træneren hedder noget andet, så er fanden løs i laksegade, og alt er 1 stor elendighed.

    Nej, det var ikke kønt. Nej, det var ikke hvad vi havde håbet, men jeg får fornemmelsen af, at flere herinde sad klar ved tasterne for at råbe “hvad sagde jeg”.
    Nu ved jeg ikke, om du bl.a. hentyder til mine indlæg. Jeg har ikke været imod fyringen af Ståle, hvis jeg havde tillid til, at bestyrelsen kunne komme med et bedre alternativ. Men min tillid til bestyrelsen var lav før fyringen, og er endegyldigt væk efter fyringen.

    IKKE for fyringen som sådan. Der kan være gode grunde til at skifte træner efter syv år. Men det er fandeme naivt at tro, at man kan erstatte en kæmpe leder med 18 års trænererfaring og så vitterligt tro, at man på den korte bane kan skaffe flere point med en komplet uprøvet U19-træner. Det er i bedste fald naivt.

    Fair nok, hvis Ståle fuldstændig havde tabt omklædningsrummet. Det lyder bestemt ikke til at være tilfældet. Men bestyrelsen har - selv med bestyrelsens egne ord - haft meget, meget lang tid til at forberede et skifte. Det har man fuldstændig undladt. Og nu står man så uden skyggen af plan for de næste kampe, indtil nogen får nosset sig sammen til at ansætte et par habile afløsere.

    Ja, det er sgu én stor elendighed.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 7 af 14 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •