Side 142 af 155 FørsteFørste ... 4292132139140141142143144145152 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,116 til 2,130 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #2116
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Boogi er ikke gode venner med stavning og grammatik.
    Der tager du fejl. Boogi benytter sig blot af vestegnske stavemåder og grammatik.

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #2117
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Det kører bare for BIF s gamle ven Nazi undskyld jeg mener Kasi Jesper:

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samf...kammet/7536027

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #2118
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Det kører bare for BIF s gamle ven Nazi undskyld jeg mener Kasi Jesper:

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samf...kammet/7536027
    Og den bog er åbenbart fuld af gode idéer. Det her burde jo politianmeldes: https://ekstrabladet.dk/sport/anden_...ck-fan/7535460
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #2119
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Uanset hvor mentalitet VSTGN han er, så ville jeg fanme også være beyond pissed, hvis SKAT lavede det lort med mig og kostede mig så mange penge via ulovlige metoder. Og hvis vedkommende så også var BØF og vidste, at jeg var FCK'ere, så ville jeg heller ikke se mildere på det.

  8. #2120
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Uanset hvor mentalitet VSTGN han er, så ville jeg fanme også være beyond pissed, hvis SKAT lavede det lort med mig og kostede mig så mange penge via ulovlige metoder. Og hvis vedkommende så også var BØF og vidste, at jeg var FCK'ere, så ville jeg heller ikke se mildere på det.
    Uanset fodboldsympatier eller alle mulige andre sympatier, er det jo fucked up at opfordre til selvtægt. Skal vi ikke bare lade den ligge der?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  9. #2121
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Jeg siger ingensteds at selvtægt er i orden. Men jeg ville være pissed, hvis nogen lavede det nummer ved mig med ulovlige metoder af en offentlig instans, man burde kunne stole på. Så jeg kan sgu godt forstå, at han er negativ, men jeg siger igen ingensteder at hans valg at udtrykke det på er bare det mindste i orden.

  10. #2122
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Naturligvis er Kasi-Jesper prol.

    Skat derimod sejler, som alt andet offentligt. Det er så komplet vanvittigt, at man, lige der, er skyldig til andet er bevist. Har selv været møllen igennem, hvor et stort beløb (mindre ift Kasis) som følge deraf blev låst i de tre år sagen varede, indtil frikendelse. Vanvittigt, de kan smadre Kasis og andres liv på den måde.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #2123
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Naturligvis er Kasi-Jesper prol.

    Skat derimod sejler, som alt andet offentligt. Det er så komplet vanvittigt, at man, lige der, er skyldig til andet er bevist. Har selv været møllen igennem, hvor et stort beløb (mindre ift Kasis) som følge deraf blev låst i de tre år sagen varede, indtil frikendelse. Vanvittigt, de kan smadre Kasis og andres liv på den måde.
    Jeg kan godt følge dig, men..Hvis ikke SKAT sørger for at sikre sig det de mener du skylder så vil enhver sørge for at fjerne pengene så de aldrig kan findes. Hvis de ventede med at tage pengene til retssagen, som du og KASi jo ikke var enige i, kan du så med hånden på hjertet sige at du naturligvis havde sat de penge til side til SKAT?
    Mattsson#1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #2124
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Jeg kan godt følge dig, men..Hvis ikke SKAT sørger for at sikre sig det de mener du skylder så vil enhver sørge for at fjerne pengene så de aldrig kan findes. Hvis de ventede med at tage pengene til retssagen, som du og KASi jo ikke var enige i, kan du så med hånden på hjertet sige at du naturligvis havde sat de penge til side til SKAT?
    Mattsson#1988
    2 ting:

    - Det er vanvittigt, at man skal bevise sin uskyld, hvilket i mange tilfælde er umuligt.

    - Man får reelt ingen kompensation for at have være et sådan forløb igennem, som efterfølgende viser sig at være ubegrundet, men som koster ualmindeligt mange resurser, både finansielt, og i høj grad også menneskeligt.

    Til dit spørgsmål, må mit svar være måske, men jeg mener ikke, det er væsentligt. I mine øjne burde pengene først låses i det øjeblik en dommer, på baggrund af en saglig undersøgelse, fandt belæg herfor og altså ikke bare på en lettere mistanke. Tvivlen bør ALTID komme den anklagede til gode (sådan er det alle andre steder i vores retssystem).

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #2125
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    I mine øjne burde pengene først låses i det øjeblik en dommer, på baggrund af en saglig undersøgelse, fandt belæg herfor og altså ikke bare på en lettere mistanke. Tvivlen bør ALTID komme den anklagede til gode (sådan er det alle andre steder i vores retssystem).
    Så når Kasi (og MANGE MANGE andre) vælger at trække penge fra i skat - og dermed altså undlader, at betale skat af indtægt - så skal man bare "give folk pengene", og først forsøge at få dem tilbage efter en retssag?

    Jeg kan godt få øje på et par ulemper.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  17. #2126
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Så når Kasi (og MANGE MANGE andre) vælger at trække penge fra i skat - og dermed altså undlader, at betale skat af indtægt - så skal man bare "give folk pengene", og først forsøge at få dem tilbage efter en retssag?

    Jeg kan godt få øje på et par ulemper.
    Ved godt den her tråd er blevet 400% off topic men IMO ja, man skal først tage pengene når en person er blevet fundet skyldig. Og hvis skatteundvigerene ikke kan eller vil betale hvad de skylder kan de jo passende komme ind og sidde deres regning ud bag tremmer.

    Har selv prøvet at få tømt min bankbog af skat, fordi de ved en fejl troede, at alt den SU jeg havde fået i et år var uretmæssig. Det tog et halvt år før jeg fik mine penge igen, og det er sgu ikke sjovt at miste alt ud af det blå.

  18. #2127
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Ved godt den her tråd er blevet 400% off topic men IMO ja, man skal først tage pengene når en person er blevet fundet skyldig. Og hvis skatteundvigerene ikke kan eller vil betale hvad de skylder kan de jo passende komme ind og sidde deres regning ud bag tremmer.
    Har selv prøvet at få tømt min bankbog af skat, fordi de ved en fejl troede, at alt den SU jeg havde fået i et år var uretmæssig. Det tog et halvt år før jeg fik mine penge igen, og det er sgu ikke sjovt at miste alt ud af det blå.
    Lav praktisk spørgsmål.... Fik du på forhånd advisering ( 1 eller flere gange) om at du havde modtaget for meget i SU, og derfor skulle betale det tilbage? Eller kom det som lyn fra en klar himmel?
    Mattsson#1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  19. #2128
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    2 ting:
    - Det er vanvittigt, at man skal bevise sin uskyld, hvilket i mange tilfælde er umuligt.
    - Man får reelt ingen kompensation for at have være et sådan forløb igennem, som efterfølgende viser sig at være ubegrundet, men som koster ualmindeligt mange resurser, både finansielt, og i høj grad også menneskeligt.
    Til dit spørgsmål, må mit svar være måske, men jeg mener ikke, det er væsentligt. I mine øjne burde pengene først låses i det øjeblik en dommer, på baggrund af en saglig undersøgelse, fandt belæg herfor og altså ikke bare på en lettere mistanke. Tvivlen bør ALTID komme den anklagede til gode (sådan er det alle andre steder i vores retssystem).
    Lige her, hvor der er mistanke om at du har tilranet dig nogle af fællesskabets penge, så er jeg faktisk af den holdning, og mener også at der her gælder lidt andre spille regler end hvis du "bare" havde snydt en bank, samarbejdspartner osv.
    Jeg er så enig i at, såfremt man efterfølgende frikendes, så skal man tilkendes en erstatning af en passende størrelse, som man nok ikke kan blive enige om størrelsen af.
    Mattsson#1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #2129
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Kan vi ikke blive enige om at bøf < Skat, og så ellers snakke off-topic andetsteds?

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #2130
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Lige her, hvor der er mistanke om at du har tilranet dig nogle af fællesskabets penge, så er jeg faktisk af den holdning, og mener også at der her gælder lidt andre spille regler end hvis du "bare" havde snydt en bank, samarbejdspartner osv.
    Jeg er så enig i at, såfremt man efterfølgende frikendes, så skal man tilkendes en erstatning af en passende størrelse, som man nok ikke kan blive enige om størrelsen af.
    Mattsson#1988
    Nej, man bør ikke kunne tage folks penge og herefter bede dem selv bevise deres uskyld. Det er omvendt logik og pænt fucked up.

    Kasi Jesper endte jo med at blive frikendt og ikke få nogen videre erstatning. Tænk hvad det har kostet ham i psykiske omkostninger, missede investeringsmuligheder som følge af de låste penge, lavere troværdighed (der er nok en del, der ikke aner han blev frikendt) osv.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •