Viser resultater 1 til 15 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,557

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Lønne Se meddelelser
    Du citere afsnittet om at David Nielsen har gjort det godt i både Lyngby og AGF og bruger det som en sammenligning om at han ikke kan erstatte Ståle. På intet tidspunkt giver du udtryk for at det handler om mennesket og ikke CVét.
    Skal man tro nogle af de historier der er fremme om Ståles tilgang den seneste tid som har taget hårdt på flere spillere ved jeg nu ikke om det skal ses som et positivt karaktertræk. Jeg har ikke fulgt med i hvordan andre trænere agere men blot set resultater så jeg er bestemt ikke den rette til at komme med forslag til en ny cheftræner.
    Jeg siger ikke at David N vil være den rigtige træner men personligt behøver jeg ikke en træner med et flot CV. Jeg vil hellere have en der vil projektet og som man kan se blive i klubben i mange år frem i tiden
    Jeg må sige, jeg forstår i særdeleshed ikke den med mennesket. David står netop for mig som en FREMRAGENDE motivator der får det maksimale ud af sit materiale. Han stiller enormt høje krav til sine spillere og samtidig formår han at holde dem motiverede. I en klub som vores, hvor man må formodes at kunne samle den på papiret stærkeste gruppe af spillere, er det en enormt vigtig egenskab vores næste cheftræner skal besidde.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg må sige, jeg forstår i særdeleshed ikke den med mennesket. David står netop for mig som en FREMRAGENDE motivator der får det maksimale ud af sit materiale. Han stiller enormt høje krav til sine spillere og samtidig formår han at holde dem motiverede. I en klub som vores, hvor man må formodes at kunne samle den på papiret stærkeste gruppe af spillere, er det en enormt vigtig egenskab vores næste cheftræner skal besidde.
    Udover jeg overhovedet ikke er imponeret af hans pindsvine / kontra fodbold så fremstår hans evner til at motivere en trup på linje med Bo Henriksens eller Auris evige kom så gutter....
    Og hvis man ellers har lyst til at komme nærmere på mennesket David Nielsen kan man jo blot slå op i hans bog "sorte svin" hvor han blandt andet plæderer for at det er okay at tabe med vilje, at det er okay at kalde folk "bøssekarl" og at det okay at slå nogen ned.
    Det bliver både taktisk og menneskeligt et nej tak herfra.
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  4. De følgende 4 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •