Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
92. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • MFF vinder

    34 36.96%
  • Uafgjort

    38 41.30%
  • FCK vinder

    20 21.74%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 58

Emner: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Elendig kamp, men et yderst brugbart resultat. Malmø er i den grad overhyped. Havde vi ikke haft alle vores skader, at kæmpe med, så er jeg ret sikker på, at vi havde vundet den her kamp. Og Lugano tog point fra Dynamo kiev. Den her pulje kan godt vise sig, at blive meget tæt mellem alle holdene.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Så al snak om at vi kan spille bedre offensivt bør egentlig forstumme, for det kan vi ikke når vi spiller ude i europa..
    Ja, jeg siger også til min kæreste, at hun må stoppe med at tude over, at hun får et par lussinger, når maden ikke står klar på bordet til tiden. Jeg kan i hvert fald ikke huske, hvornår det sidst ikke er sket, så hun må bare lære at finde sig i det.
    Danmark til Valby Bakke

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Bjelland og Nelsson gjorde det godt. Jeg er i tvivl om, om det skyldtes at MFF ikke spiller specielt hurtigt, men Bjelland vandt mange dueller og lukkede ned for meget.

    Jeg havde ellers frygtet at han var ved at være færdig som andet end rutineret reserve.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Burde dommeren egentlig ikke dømme frispark til os ved deres mål. Rosenberg smider sig i - frispark og gult? Jeg så desværre ikke kampen, men det ligner at der var god stemning og 1-1 er ganske fint. Kan vi få 2-3 point imod Kiev, så ser det godt ud.

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    PS: Var jeg den eneste som næsten kun hørte FCK-fans igennem hele kampen? Stærkt arbejde at de medrejsende fans


    Inte bara ståplats men även Roys. Sitter lite närmare ståplats än bortastå men kunder under stora delar inte höra ståplats och Roys. Riktig skäms kudde, vi blev inte utsjungda pga sittplats men det var helt jämt och de var 1500 och vi 18500....

    Var flera gånger jag ej kunde höra ståplats eller Roys...
    Vi vandt på tribunen
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Burde dommeren egentlig ikke dømme frispark til os ved deres mål. Rosenberg smider sig i - frispark og gult? Jeg så desværre ikke kampen, men det ligner at der var god stemning og 1-1 er ganske fint. Kan vi få 2-3 point imod Kiev, så ser det godt ud.
    Jo, men til hans forsvar er det svært at se i skyndingen, om Rosenberg filmer eller bare skvatter. Når man ser den igen, er det tydeligt, at han falder med vilje. Men mest af alt bliver jeg bare förbannad over, at Nelsson og Bjelland tager en kollektiv koger der. Det er fandeme ringe forsvarsspil!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Vi vandt på tribunen
    Nej. Vi tabte big time. Vi tabte inden vi overhovedet nåede til stadion. Her er en gengivelse af en enkelt situation i marchen på vej til stadion.

    En enkelt tom øldåse kastes løst op på en altan hvor et kærestepar står og ser marchen passerer.
    Dette pisser (selvsagt) den mandlige part af, som derefter kaster dåsen tilbage ned på marchen.
    Dette takkes så med at et hav af dåser, romerlys og et enkelt kanonslag som kastes tilbage på altanen.

    Det var pinligt at være vidende til, og som en storbyklub der bryster sig af storsind burde dette ikke forekomme.
    Sidst redigeret af djurlander : 04.10.19 kl. 11:09


  12. #38
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nej. Vi tabte big time. Vi tabte inden vi overhovedet nåede til stadion. Her er en gengivelse af en enkelt situation i marchen på vej til stadion.

    En enkelt tom øldåse kastes løst op på en altan hvor et kærestepar står og ser marchen passere.
    Dette pisser (selvsagt) den mandlige part af, som derefter kaster dåsen tilbage ned på marchen.
    Dette takkes så med at et hav af dåser, romerlys og et enkelt kanonslag som kastes tilbage på altanen.

    Det var pinligt at være vidende til, og som en storbyklub der bryster sig af storsind burde dette ikke forekomme.
    Det var heller ikke et særligt flot højdepunkt da vi gik forbi en skole med en del børn der legede på en legeplads, hvor man valgte at kaste en masse kanonslag derind.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar


  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Ja, jeg siger også til min kæreste, at hun må stoppe med at tude over, at hun får et par lussinger, når maden ikke står klar på bordet til tiden. Jeg kan i hvert fald ikke huske, hvornår det sidst ikke er sket, så hun må bare lære at finde sig i det.
    Min pointe er, at så længe træneren hedder Ståle Solbakken, må vi bare erkende at det er sådan det er.. Det er desværre naivt at tro det bliver anderledes og det er jo ikke op til os fans at sætte taktikken eller fyre træneren fordi vi ikke kan lide hans spillestil.. Tro mig, jeg hader den måde vi spiller de her kampe på, men jeg er for længst holdt op med at blive overrasket og for længst holdt op med at tro og håbe på at næste kamp bliver anderledes..

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Min pointe er, at så længe træneren hedder Ståle Solbakken, må vi bare erkende at det er sådan det er.. Det er desværre naivt at tro det bliver anderledes og det er jo ikke op til os fans at sætte taktikken eller fyre træneren fordi vi ikke kan lide hans spillestil.. Tro mig, jeg hader den måde vi spiller de her kampe på, men jeg er for længst holdt op med at blive overrasket og for længst holdt op med at tro og håbe på at næste kamp bliver anderledes..
    Meget enig.

    Hvor tit er det lige i Europæiske udekampe at FCK skaber mere end 1-2 chancer. meget sjældent. Det har jo selvfølgelig noget at gøre med Ståles tilgang til disse kampe i Europa. Javel når det kommer til at få resultater Europæisk så mener Ståle jo at det er den eneste måde for et "Dansk" hold at få resultater. Det kan han selvfølgelig have en pointe i "især" på udebane.

    Hvor vil jeg dog bare ønske at vi kunne se en udvikling når det kommer til at "turde" lidt mere vise bare "lidt" mere i de Europæiske udebane kampe. Og nej jeg mener ikke at vi i Barcelona Style skal skabe 10-15 chancer. Men vi må sku da kunne forvente bare en smule mere. Og det er ikke kun baseret på gårdsdagens kamp, men FCKs generelle udebane kampe i Europa.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Der var to muligheder, hvor et par ekstra procenter fra Santos havde givet åbne målchancer: Situationen, hvor Fischer står helt fri til venstre i feltet, men hvor Santos ikke spiller ham. Og så da Santos' indlæg på kontra ligger for langt fremme i feltet, og Fischer ikke kan nå den. De havde begge været oplagte scoringsmuligheder, hvis de havde udspillet sig lidt anderledes.

    Kan Fischer og Santos spille sig lidt op, N'Doye komme i god form og Pep forhåbentligt begynde at få nogle gode kampe, bør der være en del mere målfarlighed i det her hold.

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget enig.

    Hvor tit er det lige i Europæiske udekampe at FCK skaber mere end 1-2 chancer. meget sjældent. Det har jo selvfølgelig noget at gøre med Ståles tilgang til disse kampe i Europa. Javel når det kommer til at få resultater Europæisk så mener Ståle jo at det er den eneste måde for et "Dansk" hold at få resultater. Det kan han selvfølgelig have en pointe i "især" på udebane.

    Hvor vil jeg dog bare ønske at vi kunne se en udvikling når det kommer til at "turde" lidt mere vise bare "lidt" mere i de Europæiske udebane kampe. Og nej jeg mener ikke at vi i Barcelona Style skal skabe 10-15 chancer. Men vi må sku da kunne forvente bare en smule mere. Og det er ikke kun baseret på gårdsdagens kamp, men FCKs generelle udebane kampe i Europa.
    Vi kan i hvert fald ikke forvente mindre end i går, hvor vi absolut ikke skabte noget.

    Når det kommer til Europa (især ude), så er Ståle helt kynisk mht taktik. Det kan man hade eller holde af. I går var taktikken især efter 1-1 scoringen en iskold beregning på, at uafgjort var fint, og at sandsynligheden for point var størst ved at være meget defensive. Det var røvsygt at kigge på, men man fik hvad man kom efter.

    Umiddelbart tænker jeg, at tendenserne i Europa for andre hold med succes og nogenlunde på vores niveau går den vej, nemlig med fokus på en meget stærk defensiv og måske knap så meget på angreb. Man kan se på Sparta Prag, Røde Stjerne, Qarabaq og lignende hold, hvor det i hvert fald er mit indtryk (og jeg kan selvfølgelig tage fejl) at det er det defensive som skal trække det store læs, og at det offensive meget afhænger af enkelte spilleres individuelle præstationer og knap så meget en offensiv taktisk tilgang. Og når den individuelle kvalitet så er så lille som i år (eller i 17/18) på grund af skader (Wind, NDoye), salg (Skov) og formnedgang (Fischer), så sker der ikke meget offensivt. Andre år, hvor vi har haft meget kvalitet i holdet som f.eks. 10/11 og 16/17, så har vi taktisk også været meget mere modige.
    Man kan måske også se på de belgiske klubber og Salzburg som nok er noget mere offensive og spændende at se på, men her vil Ståle nok påpege at de også har midler til at tilføje en helt anden offensiv kvalitet til holdene.

    Ståle har uden tvivl om opskrift på, hvordan man klarer sig fornuftigt i Europa - vel og mærke en opskrift som andre danske hold ikke har. Det kan man ikke tage fra ham. Derfor kan jeg personligt også sagtens leve med denne meget meget kyniske (nogle vil skrive kujon-agtige) tilgang til de Europæiske kampe. Jeg kan dog også sagtens forstå, at man gerne vil se noget andet. Jeg er dog ikke så sikker på, at det resultatmæssigt vil være smart. Men man finder selvfølgelig ikke ud af det, hvis ikke man prøver det af.

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget enig.

    Hvor tit er det lige i Europæiske udekampe at FCK skaber mere end 1-2 chancer. meget sjældent. Det har jo selvfølgelig noget at gøre med Ståles tilgang til disse kampe i Europa. Javel når det kommer til at få resultater Europæisk så mener Ståle jo at det er den eneste måde for et "Dansk" hold at få resultater. Det kan han selvfølgelig have en pointe i "især" på udebane.

    Hvor vil jeg dog bare ønske at vi kunne se en udvikling når det kommer til at "turde" lidt mere vise bare "lidt" mere i de Europæiske udebane kampe. Og nej jeg mener ikke at vi i Barcelona Style skal skabe 10-15 chancer. Men vi må sku da kunne forvente bare en smule mere. Og det er ikke kun baseret på gårdsdagens kamp, men FCKs generelle udebane kampe i Europa.
    Der hvor jeg virkelig synes vi mangler noget i forhold til andre europæiske hold vi gerne vil sammenligne os med, det er kontraspillet.. Jeg har der fint med at vi skal være kompakte når vi spiller ude i europa (nogle modstandere skal vi dog kunne dominere), men vi truer bare ALDRIG på kontra.. Det er som om det er en facet der overhovedet ikke satses på, og det fatter jeg simpelthen ikke..

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Der hvor jeg virkelig synes vi mangler noget i forhold til andre europæiske hold vi gerne vil sammenligne os med, det er kontraspillet.. Jeg har der fint med at vi skal være kompakte når vi spiller ude i europa (nogle modstandere skal vi dog kunne dominere), men vi truer bare ALDRIG på kontra.. Det er som om det er en facet der overhovedet ikke satses på, og det fatter jeg simpelthen ikke..
    Ja det savner vi. Men meget af grunden må skyldes de spiltyper, som vi typisk har i angrebet. Med NDoye og Wind, så er der slet ikke fart nok til at gennemføre en kontra. Med Pieros og især Santos bør der være muligheder, og Santos havde da også et par situationer mod Malmø, hvor han løb dybt og satte fart.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det savner vi. Men meget af grunden må skyldes de spiltyper, som vi typisk har i angrebet. Med NDoye og Wind, så er der slet ikke fart nok til at gennemføre en kontra. Med Pieros og især Santos bør der være muligheder, og Santos havde da også et par situationer mod Malmø, hvor han løb dybt og satte fart.
    Santos helt klart ja, men Pieros bliver aldrig en god kontraspiller. Kontradele kræver ud over fart, at man samtidig kan modtage og aflevere en bold i høj fart, ikke ligefrem spidskompetencer for en hvis første berøring ofte er hans sidste. Det er jo netop derfor så mange af os er efter Pieros. Det er alt for lidt bold i manden til det der børe være kravet i FCK, og i en kontrafase bliver det igen udstillet.

    Edit: Under Ståle har vi desuden set masser af fremragende kontraspil, når holdet har haft typer som Kusk og Nikolaj Jørgensen på holdet. Falk, Pep og Fischer burde absolut også mestre den del med deres evner in mente.

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •