Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
65. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Viborg vinder

    21 32.31%
  • Uafgjort

    8 12.31%
  • FCK vinder

    36 55.38%
Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 96

Emner: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    3. spillerunde byder på anden udekamp i træk i Jylland, når domkirkebyen tager imod de forsvarende danske mestre. Med en sejr holder Løverne de grønklædte bag sig i tabellen, og kan endda komme op på en delt førsteplads, hvis Silkeborg højst får uafgjort mod Brøndby, hvis Horsens taber ude mod AaB, og hvis FCKs sejr og FCNs nederlag tilsammen giver FCK en bedre målscore end teenagerne.

    FCK må undvære Kamil Grabara efter at AaBs Mathias Ross i sidste runde havde glemt at han var til fodbold, og ikke til Happy Hour i Jomfru Ane Gade.. Derudover må Løverne også undvære Amoo, ligesom at Karamoko også er tvivlsom efter skade. Til gengæld er Khocholava klar igen efter sin mindre skade, og så er der rygter i krogene om at kaptajn Zeca måske er med i truppen til opgøret..

    Ingen af de to hold har spillere i karantæne eller karantænefare. Viborg har Mads Lauritsen med igen, efter han måtte afsone karantæne for et rødt kort i sæsonpremieren.

    Kampens dommer er Jonas Hansen, der dømmer sit første opgør med Viborg som part, og hans andet opgør med FCK som part. Første FCK-kamp med Jonas Hansen som dommer endte med en udesejr på 4-0 til Løverne i Vejle.

    Kampen vises på 6'eren, med optakt fra kl. 15:00
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Bliver interessant at se, hvordan Viborg håndtere at spille 3 dage efter deres ECL kval kamp.

    Jeg vil simpelthen se et andet spillemæssigt udtryk til denne kamp, hvor vi er klar fra start. Jeg gider ikke flere undskyldninger.


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Bliver interessant at se, hvordan Viborg håndtere at spille 3 dage efter deres ECL kval kamp.

    Jeg vil simpelthen se et andet spillemæssigt udtryk til denne kamp, hvor vi er klar fra start. Jeg gider ikke flere undskyldninger.
    Enig - vi skal vinde og vi skal have mere energi end dem. FCK og FCM er gearet til at spille europæisk og spillerne er vandt til det, det modsatte er i den grad gældende hos Viborg og vi bør se europæiske tømmermænd.

    En ting jeg absolut ikke vil se, det er at spillerne tager for let på det eller vi ikke har en plan B, når Viborg lader kanterne stå fri og lukker af centralt

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    3. spillerunde byder på anden udekamp i træk i Jylland, når domkirkebyen tager imod de forsvarende danske mestre.
    Det er FC Københavns kamp nummer 1000 i den bedste række - * WOW * hører jeg alle sige...

    Vi kan da lige tilføje en lille smule historik, for at føle storheden lidt :-D

    De tidligere 999 kampe har givet 551 sejre, 241 (og ikke 441) uafgjorte og 207 nederlag samt en målscore på 1749-1041 og et pointsnit på 1.9.

    Vi har benyttet 270 forskellige spillere, så altså i snit ca. 9 debutanter hver sæson eller lidt mere end end ny spiller hver 4. kamp - selvom de ikke lige er fordelt så jævnt henover sæsonen.

    Lad os få en sejr i jubilæumsgave.
    Sidst redigeret af ougar : 29.07.22 kl. 11:59
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  7. De følgende 16 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    551+441+207 = 1199.
    Ougar kom til at lægge 200 ekstra uafgjorte kampe i sit indlæg. 551-241-207 er de rigtige tal :-)

    PS. Plz ban Awesome.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Elendig boldomgang + ok forsvar + individuelle præstationer + holdånd = 0-1.

    HURRA
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Roony hverken skadet eller syg, men ikke i truppen?

    Bekymrende.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Roony hverken skadet eller syg, men ikke i truppen?

    Bekymrende.
    Tænk hvis han ender med at gå kontrakten ud og vi får 0 komma 0 kroner. Mit store mareridt.

    Så kan man for alvor hænge PC op, og finde tomaterne frem…

    Det ville jo være århundredes største fiasko for en sportsdirektør.

    Zan

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Tænk hvis han ender med at gå kontrakten ud og vi får 0 komma 0 kroner. Mit store mareridt.

    Så kan man for alvor hænge PC op, og finde tomaterne frem…

    Det ville jo være århundredes største fiasko for en sportsdirektør.

    Zan
    At han ikke er med og forøvrigt lige har skiftet agent peger nok mere på, at der arbejdes et salg i dette vindue end noget andet. Ikke at det er noget specielt drømmescenarie for os fans, men trods alt nok bedste løsning, hvis han ikke ønsker at forlænge.

    Og lad os så få 3 point i dag!

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    At han ikke er med og forøvrigt lige har skiftet agent peger nok mere på, at der arbejdes et salg i dette vindue end noget andet. Ikke at det er noget specielt drømmescenarie for os fans, men trods alt nok bedste løsning, hvis han ikke ønsker at forlænge.

    Og lad os så få 3 point i dag!
    Jeg er meget enig. Det er (desværre) også lidt det jeg går og håber på efterhånden. For han forlænger næppe.

    Vi må nok se langt efter + 100, så hvis vi kan hive 60-70 er jeg nok nogenlunde tilfreds. Efter omstændighederne.

    Nå, on topic; jeg er pisse nervøs for idag! Nu må vi gerne folde os bare lidt ud.

    Kan dog leve med Kim-Ns spådom. 3 point før 2 hjemmekampe ville være så smukt.

    Zan

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    At han ikke er med og forøvrigt lige har skiftet agent peger nok mere på, at der arbejdes et salg i dette vindue end noget andet. Ikke at det er noget specielt drømmescenarie for os fans, men trods alt nok bedste løsning, hvis han ikke ønsker at forlænge.
    Og lad os så få 3 point i dag!
    Alt andet vil sgu da være grineren ffs

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    2 kasser af Dessers i denne runde. PC skal nok se sig om efter alternativer ;-)

    Kan vi lande ham for 40 mio, er det da nærmest et scoop.

    Zan

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    En kamp imod Viborg imellem at de spiller to europæiske kampe for første gang i mands minde….

    Det må og skal give 3 point uanset hvad.!

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Sføli : 0-3

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Fucking unbelievable!!

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  3. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •