Side 49 af 193 FørsteFørste ... 39464748495051525999149 ... SidsteSidste
Viser resultater 721 til 735 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #721
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kan vi sælge VN for 80.000.000,00 kr imens FCM får 3,75 for Scholtz, så synes jeg godt nok at købmændene fra Heden lader meget tilbage at ønske og FCK pludselig bliver mesterklassekøbmænd.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #722
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Kan vi sælge VN for 80.000.000,00 kr imens FCM får 3,75 for Scholtz, så synes jeg godt nok at købmændene fra Heden lader meget tilbage at ønske og FCK pludselig bliver mesterklassekøbmænd.
    Haha ja

    Det virker sgu underligt at Scholtz med hans præstationer i mente at de ikke har kunne få mere for ham?

  4. #723
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Kan vi sælge VN for 80.000.000,00 kr imens FCM får 3,75 for Scholtz, så synes jeg godt nok at købmændene fra Heden lader meget tilbage at ønske og FCK pludselig bliver mesterklassekøbmænd.
    Alexander Scholz havde en klausul i sin kontrakt. En klausul der formentlig var en forudsætning for, at FCM overhovedet kunne skrive kontrakt med ham i sin tid.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #724
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Alexander Scholz havde en klausul i sin kontrakt. En klausul der formentlig var en forudsætning for, at FCM overhovedet kunne skrive kontrakt med ham i sin tid.
    Præcis, Scholz er bare en anden type, og jeg ville have elsket at se ham i FCK. Dygtig spiller og fed type.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #725
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg kunne godt ønske mig følgende spillere, som kan løfte vores niveau, men til rimelige penge.
    Beskrivelserne er ud fra at vi primært spiller 4231.

    Til forsvaret mangler vi den stærke hurtige centerback.
    Det kunne være Ngadeu-Ngadjui, eller ham fra Lorient, som er ejet af Inter.

    Vi kunne mangle en back, men jeg tror planen er at VK kan dække både højre og venstre back.

    Til midtbanen synes jeg vi er dækket på de centrale pladser med
    Zeca, Lerager, Stage, Falk, Biel.

    På kanterne er vi lidt i undertal. Hvis Wind bliver solgt, ser jeg gerne Fischer flytter ind på den position, da han har mistet fart til kanten. Hakon er i lære til den plads.
    Dermed er der kun Daramy, Bøving (Falk - da han også er bedst centralt) (Kaufmann hvis man tænke speed og press)
    Derfor synes jeg det er her vi skal forbedre os mest. Det kunne være en Sousa fra Vejle, der laver mange assist, mål og kan score på frispark, hvilket vi har manglet længe.
    Det kunne også være (eller både og) Olakunle Olusegun, der spiller i Fremad Amager. https://www.transfermarkt.com/olakun...spieler/666616
    Han er målfarlig og hurtigere end Mbappe, hvilket må siges at være verdensklasse. Han er for stor til endnu en sæson i Fremad Amager, men skal måske bruge et ½ - helt år for at vende sig til superligaen.

    På 10'er pladsen hvor vi i dag ser Wind, Biel og Falk, ser jeg som sagt også Fischer selvom Wind ikke skulle blive solgt.
    Jeg tror til gengæld stadig på at vi kan få Corner hjem på en lejeaftale, da Parma er rykket ned og har en option to buy hos Atalanta, der stadig ejer ham.
    De håber på at få 60 mio for ham, men det gør de ikke, så meget som han har været skadet denne sæson.

    Kogt ned betyder det: 4 køb og 2 lån.

    Målmand:
    Daniel Iversen (Leicester) - https://www.transfermarkt.com/daniel...spieler/260841
    Koster måske 15-20 mio.

    Forsvar:
    Zanka - leje endnu en sæson. (Kan trække skatten fra i Tyrkiet)
    Køb central forsvarspiller - Koster sikkert 20-25 mio

    Køb 2 kanter:
    Allan Sousa og Olakunle Olusegun
    Koster 5 og 15 mio

    Forward
    Leje: Andreas Cornelius (samme skattemæssige fordel)
    Koster 10 mio

    Samlet køb/leje: 70 mio.

    Solgt
    Victor Nelsson og Jonas Wind
    200 mio
    Sidst redigeret af Løven : 31.05.21 kl. 12:59 Årsag: Stavefejl

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #726
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Præcis, Scholz er bare en anden type, og jeg ville have elsket at se ham i FCK. Dygtig spiller og fed type.
    Han kunne godt være typen, der skiftede til FCK om 2 sæsoner, når han skal stifte familie. Så er han 30 og kan tage over som den ledende figur i forsvaret efter Zanka el. Boile. Scholz er ikke klubmand på samme måde, som Erik S. er det, så det kunne sagtens ske. Han har i øvrigt købt ejendom i et nybyggerprojekt i Kbh og vil slå sig ned her på sigt.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #727
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Leje: Andreas Cornelius (samme skattemæssige fordel) Koster 10 mio
    Øh. Koster det 10 mio. DKK at leje Corner. Eller det gør det nu nok ikke, men hvordan værdisætter du en leje?

  13. #728
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg tænker stadig, at den vigtigste nøgle til at stabilisere vores defensiv, er en ny midtbanekonstellation.

    Man kan sige mange positive ting om Zeca, men det er altså ren indianerbold, det han står for. Vi kan blive så meget bedre med en styrmand, som har sans for at styre kampene - dæmpe når der skal dæmpes, sætte fart på de rigtige tidspunkter, skubbe op i rette tid, se farerne i god tid og organisere tilbageløb. Sorry, men det er alt for meget 'fuld skrue og hovedet oppe i røven' med Zeca som midtbanestyrmand - trods hans åbenlyse kvaliteter.

    Og vores forsvar vil blive ved med at være skrøbeligt, hvis vi ikke handler på det.


  14. #729
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis FCN er inde i det her https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...bele-i-celtic/ håber jeg i den grad FCK er også. Kæmpe talent

  15. #730
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg tænker stadig, at den vigtigste nøgle til at stabilisere vores defensiv, er en ny midtbanekonstellation.

    Man kan sige mange positive ting om Zeca, men det er altså ren indianerbold, det han står for. Vi kan blive så meget bedre med en styrmand, som har sans for at styre kampene - dæmpe når der skal dæmpes, sætte fart på de rigtige tidspunkter, skubbe op i rette tid, se farerne i god tid og organisere tilbageløb. Sorry, men det er alt for meget 'fuld skrue og hovedet oppe i røven' med Zeca som midtbanestyrmand - trods hans åbenlyse kvaliteter.

    Og vores forsvar vil blive ved med at være skrøbeligt, hvis vi ikke handler på det.
    Nicolas Nartey.. Fremragende balancespiller…


  16. #731
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg håber vi henter Oliver Christensen, hvis vi skal have en ny målmand
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #732
    Tilmeldingsdato
    Dec 2019
    Indlæg
    10

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Med den slutrunde, herunder i særdeleshed aftenens kamp, så vil det ikke overraske mig, hvis Nelsson ryger for de 100 mio. Han pakkede - ene mand - tyskerne sammen og gik forrest gennem hele kampen. Desuden er Twitter eksploderet over Daramys præstation - Hvilken kamp!

    Realistisk set så kan vi stå med over 200 mio efter sommeren for Wind og Nelsson - Mon ikke der bliver mulighed for en fin erstatning...

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #733
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jonasss Se meddelelser
    Med den slutrunde, herunder i særdeleshed aftenens kamp, så vil det ikke overraske mig, hvis Nelsson ryger for de 100 mio. Han pakkede - ene mand - tyskerne sammen og gik forrest gennem hele kampen. Desuden er Twitter eksploderet over Daramys præstation - Hvilken kamp!

    Realistisk set så kan vi stå med over 200 mio efter sommeren for Wind og Nelsson - Mon ikke der bliver mulighed for en fin erstatning...
    Jeg sad og tænkte det samme. Nelsson, Wind, Daramy og så er der 300 af de lange på bogen

  21. #734
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nogen som har set Nikolas Nartey spille i Tyskland? Nu så jeg U21-kampen i går, og hold da op en ro, han løber rundt med på midten. Men U21 er noget andet end, så er også svært at vurdere, hvor god han reelt er på seniorniveau, men han ser da spændende ud, og så har han ikke haft vildt meget succes i Tyskland indtil videre.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #735
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg sad og tænkte det samme. Nelsson, Wind, Daramy og så er der 300 af de lange på bogen
    Men har vi ikke brug for Daramy? Hvis både han og Wind ryger, så ser vi noget amputerede ud offensivt. Jeg (og mange ande) tror desuden at han står overfor sit reelle gennembrud i den kommende sæson og at han som minimum fastholder sin værdi. At sælge ham nu (sammen med de to andre) vil selvfølgelig give en økonomisk balast, men jeg tror at det bliver for dyr en pris sportsligt.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •