Side 50 af 193 FørsteFørste ... 404748495051525360100150 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Tænker vi får svært ved at holde på Daramy sommeren over... han var jo helt outstanding igår.

  2. #737
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kjoeller Se meddelelser
    Tænker vi får svært ved at holde på Daramy sommeren over... han var jo helt outstanding igår.
    Han har selv udtalt at han gerne vil blive og få sit gennembrud, næste sæson. Men lad os nu se, money talks bullshit walks og alt sådan noget jazz :-)

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #738
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Men har vi ikke brug for Daramy? Hvis både han og Wind ryger, så ser vi noget amputerede ud offensivt. Jeg (og mange ande) tror desuden at han står overfor sit reelle gennembrud i den kommende sæson og at han som minimum fastholder sin værdi. At sælge ham nu (sammen med de to andre) vil selvfølgelig give en økonomisk balast, men jeg tror at det bliver for dyr en pris sportsligt.
    Jeg er enig. Hans værdi falder næppe og jeg vil helst ikke undvære ham. Derfor kan de 3 stadig skaffe 300 millioner i kassen og reelt betale for Et helt nyt hold og det er nu meget rart.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #739
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er enig. Hans værdi falder næppe og jeg vil helst ikke undvære ham. Derfor kan de 3 stadig skaffe 300 millioner i kassen og reelt betale for Et helt nyt hold og det er nu meget rart.
    For Daramys egen skyld så håber jeg han bliver 1-2 år mere i KBH. Jeg vil mene han slet ikke er klar til prøve kræfter med udlandet endnu. Ja han har haft nogle gode indhop på det sidste. Men vi mangler stadig at se ham for alvor slå igennem på vores hold med stabile præstationer over tid. Men ja, hvis der kommer nogle og byder 100 mill for Daramy så er det selvfølgelig svært for klubben at sige nej.

    Wind og Nelsson derimod vil jeg mene er klar til udlandet, så får man den rette pris så skal de afsted.


  7. #740
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,561

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    For Daramys egen skyld så håber jeg han bliver 1-2 år mere i KBH. Jeg vil mene han slet ikke er klar til prøve kræfter med udlandet endnu. Ja han har haft nogle gode indhop på det sidste. Men vi mangler stadig at se ham for alvor slå igennem på vores hold med stabile præstationer over tid. Men ja, hvis der kommer nogle og byder 100 mill for Daramy så er det selvfølgelig svært for klubben at sige nej.

    Wind og Nelsson derimod vil jeg mene er klar til udlandet, så får man den rette pris så skal de afsted.
    Nelsson er vel allerede mere eller mindre på vej ud - Hans præstation igår kan endda måske presse prisen lidt op, mon ikke der sad en del større klubber og kiggede på.

    Hvis Wind får en hovedrolle til EM og leverer nogle gode præstationer bliver der også rift om ham.

    Jeg er monster spændt på hvor mange penge PC og JT får til at handle for, og naturligvis også hvordan de vælger at bruge dem. Jeg håber og tror der kommer nogle forholdsvist unge spillere ind som udover at være sultne også har er videresalgs potentiale....

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #741
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg er også vanvittig spændt. Jeg håber på spillere, der - udover energi, "sult" og videresalgspotentiale - har en god atletisk pakke. Stærke og hurtige, tak.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #742
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er også vanvittig spændt. Jeg håber på spillere, der - udover energi, "sult" og videresalgspotentiale - har en god atletisk pakke. Stærke og hurtige, tak.
    Særligt hurtige, tak! Vi har jo noget nær Suppens langsommeste trup (hvis man ser bort fra Daramy).
    Jeg håber personligt på, at vi benytter Marios mere, den kommende sæson og at Zanka ikke bliver forlænget/købt (lidt kontroversielt, ja). Årsagen er, at Marios teknik ser fornuftig ud, han er ingen raket, men han rager godt i vejret og ser også fysisk stærk ud.

  12. #743
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelMøller123 Se meddelelser
    Jeg håber personligt på, at vi benytter Marios mere, den kommende sæson og at Zanka ikke bliver forlænget/købt (lidt kontroversielt, ja). Årsagen er, at Marios teknik ser fornuftig ud, han er ingen raket, men han rager godt i vejret og ser også fysisk stærk ud.
    Ved ikke hvilket kampe du har set, men fra min plads ser det ud til at Marios ikke kan tage 2 jongleringer med en badebold. Han er langsom i tanke og handling, klodset og et kæmpe fejlcast. Det er mig stadigt en gåde hvorfor han blev hevet ind, udover det faktum at han er græker og en god "legekammerat" for Zeca. Hans indstilling, og vindergen(som vi så mod FCM) kan vi ikke sætte en finger på, men han er altså immervæk ikke en kandidat til at skulle have meget mere spilletid end han allerede har fået.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #744
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelMøller123 Se meddelelser
    Særligt hurtige, tak! Vi har jo noget nær Suppens langsommeste trup (hvis man ser bort fra Daramy).
    Jeg håber personligt på, at vi benytter Marios mere, den kommende sæson og at Zanka ikke bliver forlænget/købt (lidt kontroversielt, ja). Årsagen er, at Marios teknik ser fornuftig ud, han er ingen raket, men han rager godt i vejret og ser også fysisk stærk ud.
    Men Marios er da helt væk, i forhold til sin placeringsevne. Jeg har svært ved at se ham få en anden rolle, end ekstra stopper, når en føring skal forsvares hjem.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #745
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Men Marios er da helt væk, i forhold til sin placeringsevne. Jeg har svært ved at se ham få en anden rolle, end ekstra stopper, når en føring skal forsvares hjem.
    Jeg er enig - han har ikke set god ud, men det samme sagde de fleste også om Vavro og Lüftner dengang de startede i forsvaret. Men Vavro blev ret solid (underdrivelse) da han fik fast spilletid.

  17. #746
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kamp om Wass:
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...aemper-om-wass

    Jeg vil lagt hellere have Diks
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #747
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Forstår ikke folk gerne vil have Diks, ser ikke noget lys i ham.

    Wass kunne jeg sagtens se i fck. Etableret spiller i la liga må kunne tilføre fck en del, ja jeg ved hvor han har spillet før osv, men det er jeg egentlig fuldstændig ligeglad med, jeg vil have den bedst mulige trup i fck og der ville en spiller som Wass pynte uden tvivl

  20. #748
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Kamp om Wass:
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...aemper-om-wass

    Jeg vil lagt hellere have Diks
    Helt enig - Wass har en masse god erfaring, men vi har ikke behov for flere 30+ til at rende rundt. Kevin er ung og har blog på tanden - ja tak!

  21. #749
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Kamp om Wass:
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...aemper-om-wass

    Jeg vil lagt hellere have Diks
    Det er sikkert i upopulær holdning, men jeg tager Wass. Spillemæssigt må han simpelthen være bedre end Diks både i niveau og mht de forskellige positioner han kan spille (også selvom Diks godt kan spille en defensiv midt). Hans fremskredne alder kan jeg acceptere (vi laver forhåbentlig ikke 5-årig aftale), da vi har akut brug for at blive styrket her og nu med kvalitet.

    Hans fortid kan jeg leve. Jeg er dog med på, at andre har det ekstremt svært med den slags.
    Sidst redigeret af k@sper : 01.06.21 kl. 12:35 Årsag: stavefejl

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #750
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er sikkert i upopulær holdning, men jeg tager Wass. Spillemæssigt må han simpelthen være bedre en Diks både i niveau og mht de forskellige positioner han kan spille (også selvom Diks godt kan spille en defensiv midt). Hans fremskredne alder kan jeg acceptere (vi laver forhåbentlig ikke 5-årig aftale), da vi har akut brug for at blive styrket her og nu med kvalitet.

    Hans fortid kan jeg leve. Jeg er dog med på, at andre har det ekstremt svært med den slags.
    Jeg kan følge det rationelle, i argumentet, men jeg må simpelthen sige no Wass plz, ud fra et udelukkende irrationelt og følelsesmæssigt perspektiv. Ikke flere eks bøffer, jeg kan ikke håndtere det!


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •