Side 51 af 193 FørsteFørste ... 414849505152535461101151 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er sikkert i upopulær holdning, men jeg tager Wass. Spillemæssigt må han simpelthen være bedre en Diks både i niveau og mht de forskellige positioner han kan spille (også selvom Diks godt kan spille en defensiv midt). Hans fremskredne alder kan jeg acceptere (vi laver forhåbentlig ikke 5-årig aftale), da vi har akut brug for at blive styrket her og nu med kvalitet.

    Hans fortid kan jeg leve. Jeg er dog med på, at andre har det ekstremt svært med den slags.
    Jeg vil hellere have en der er yngre og mindre bøf end Wass. Diks lever op til begge ønsker, men jeg er ikke overbevist om at han er god nok til at løfte start-11.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #752
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nej tak til Wass. Træt af spillere der kommer til FCK som er gode køb det første år, men falder så i niveau og vi hænger på hans kontrakt de næste 2-4 år. Kan virkelig ikke se dette som et PC køb:

    - Value for money --> Lav
    - Speed --> Nok ikke så meget mere
    - Kampånd --> God
    - Kvalitet --> God

    Så rammer kun 2 ud af 4 nok vigtigste parametre når PC køber spillere.
    - Torben

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #753
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Kamp om Wass:
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...aemper-om-wass

    Jeg vil lagt hellere have Diks
    Spændende kamp om Wass.

    CV ser desværre ud til at være fornuftig med pengene på Vestegnen, så der må da være markant forskel på løntilbuddene.

    Med tanke på, hvad Wass allerede har tjent i karrieren, hans historik hos BIF, hans tidligere udtalelser og hvad hans eftermæle vil blive, så bør han da vælge BIF. Det er kun pengene, der taler for FCK.

    En anden faktor kan dog være, om det i virkeligheden taler imod en Wass-retur til BIF, at de vandt mesterskabet. Dermed kan holdet - og Wass - jo nærmest kun skuffe næste sæson. Og det er IMO altså ikke et særligt godt BIF-hold lige nu, så alt andet lige får de da tæv i Europa og bør ikke komme i Top2 næste sæson. Dermed mister han nok også sin landsholdsplads.

    Jeg er til gengæld lidt usikker på, om det er den spiller, vi har brug for. Han har helt sikkert spillemæssige kvaliteter til at være en af de bedste i Superligaen, men det lugter lidt af, at han nu bare vil hjem og lege kernefamilie i Danmark og derfor ikke har den gejst og vilje, som PC efterspørger.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #754
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Synes det er mærkeligt vi melder os ind i kampen om Wass.

    Det bliver jo én af de alvorlige lønslugere. Han er 32 år. Han har sagt at han gerne vil til BIF.

    Synes der er så meget at tabe i dette her.

    Nej tak herfra.

    Zan


  8. #755
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Synes det er mærkeligt vi melder os ind i kampen om Wass.

    Det bliver jo én af de alvorlige lønslugere. Han er 32 år.
    Argumenterne er nok bare, at han er en rigtig god spiller (går jeg ud fra) og at han kan dække rigtig mange positioner i vores "nye" system (back, midtbane, højre kant)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Synes der er så meget at tabe i dette her.
    Zan
    Ja det kan blive en rigtig taber sag, hvis man henter ham og han flopper. På den anden side så har man her chancen for at hente en virkelig dygtig spiller billigt i transfer og til en løn som er til at overskue. Selvfølgelig vil han ligge højt i lønhierarkiet, men vi vil nok ikke skulle sprænge alle rammer for at betale en del mere end Bif kan.

    Når det er sagt, så tror jeg nu stadig, at han vælger BIF. Onkel Jan skal nok finde en spændende måde at få lidt ekstra penge i lønposen, så BIF bliver attraktiv.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #756
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Fodboldspilleren Daniel Wass, ja tak... KLASSESPILLER!

    Projektet Daniel Wass og FCK, der er jeg mere lunken. Ikke pga. hans fortid, det kan jeg sagtens leve med. Men hvis han vælger os, så frygter jeg at det ene og alene handler om monetos. Han er 32 år og kommer hjem pga. familiære forhold. Det lugter altså ikke ligefrem af en spiller, som er sulten og som gir sig 100% i hver træning og kamp.

    ...Snarere lugter det af noget Bjellandsk, altså en spiller der vil stille sig tilfreds med at hive den fede hyre, mens han slentrer omkring på 10'eren mellem aflevering af unger i institutioner og besøg hos kammeraterne.

    Var det en af vores egen helte der skulle hjem, og var villig til at tage til os for det halve af hvad BIF kunne/ville tilbyde, så var det en anden snak.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #757
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg er absolut ikke tilhænger af at hente Wass. Gider ikke flere oppe i alderen spillere der er på jagt efter en lang lukrativ sidste aftale. Vi skal simpelthen have unge hurtige sultne spillere ind, ikke erfaring. Jeg er ligeglad med Wass' BIF fortid. Han blev jo pibet ud af deres fans og drevet på porten af deres inkompetente ledelse. For mig fylder hans BIF fortid tæt på intet, og kan vel lidt sammenlignes med Pavlovich' FCK fortid.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #758
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg er absolut ikke tilhænger af at hente Wass. Gider ikke flere oppe i alderen spillere der er på jagt efter en lang lukrativ sidste aftale. Vi skal simpelthen have unge hurtige sultne spillere ind, ikke erfaring. Jeg er ligeglad med Wass' BIF fortid. Han blev jo pibet ud af deres fans og drevet på porten af deres inkompetente ledelse. For mig fylder hans BIF fortid tæt på intet, og kan vel lidt sammenlignes med Pavlovich' FCK fortid.
    Jeg har det nogenlunde på samme måde mht hans fortid.

    Det er bare er lidt ulideligt når de tåber skal til at forsvare tidligere udtalelser som disse. Dem har han nogle stykker af:

    https://3point.dk/nyheder/wass-skal-...et-til-brondby

    Og ja, jeg siger tåber. Hold nu bare kæft med det klubloyalitetspis - specielt hvis det ikke er hensigten at overholde det.

    Selvfølgelig bider det også på mig, når en Delaney melder 100 procent loyalitet. Jeg lapper det i mig, og det er fint, så længe de så for helvede overholder det.

    Forstår selvfølgelig at tiderne ændre sig, og det er et spørgsmål om mange ting (muligheder, økonomi), men så hold dog bare igen med de udtalelser...

    Zan

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #759
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Wass vil præstere bedre i Bøf end han vil ved os, også selvom det vil blive til en lavere løn.
    Det handler om at have hjertet med og brænde for projektet, og det tror jeg simpelthen ikke på at han gør med den fortid han har.

    Jeg magter ikke at glo på flere ex Bøf spillere ved os - Jeg håber og tror at Wass lejren bruger os til at forhandle sig til en højere hyre på vestegnen.....

    Lad os nu få nogle yngre sultne spillere ind som har deres storhedstid foran sig og dermed noget på spil - Jeg agerer gerne springbræts klub for at få en klassespiller i et par år eller tre
    Jeg gider ikke være et "plejehjem" hvor afdankede udlandsproffer kan komme hjem og få den sidste gode kontrakt hvor de kan nyde København og alle byens glæder....

    Jeg håber PC har det på samme måde - Og at han henter de spillere med den rigtige mentalitet, hvilket det ser ud til at han har gjort i GF de senere år. Det har bestemt ikke altid være kønt den måde GF spiller på, men de har sku altid haft viljen og gejsten. Noget som vi har manglet ved flere af de ældre spillere vi har hentet.....

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #760
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Wass vil præstere bedre i Bøf end han vil ved os, også selvom det vil blive til en lavere løn.
    Det handler om at have hjertet med og brænde for projektet, og det tror jeg simpelthen ikke på at han gør med den fortid han har.

    Lad os nu få nogle yngre sultne spillere ind som har deres storhedstid foran sig og dermed noget på spil - Jeg agerer gerne springbræts klub for at få en klassespiller i et par år eller tre
    Jeg gider ikke være et "plejehjem" hvor afdankede udlandsproffer kan komme hjem og få den sidste gode kontrakt hvor de kan nyde København og alle byens glæder....
    Hvorfor tror vi ikke, at Wass er sulten på at spille? Og hvorfor skulle han ikke have noget på spil? Kommer Wass til FCK så vil han da i den grad have noget på spil, da han vil blive målt og vejet med kritiske briller efter hver eneste kamp, fordi han kommer hjem som "stjerne" og måske især pga hans fortid. Han har vel også ret meget at tabe, hvis han vælger os. Endvidere har manden vist aldrig vundet et mesterskab, ligesom han vel gerne vil spille sig ind på landsholdet. Der er i mine øjne masser at kæmpe for.

    Om manden så rent faktisk vil gøre det, aner jeg af gode grunde ikke. Men han har da vist ikke fået meget foræret i sin karriere, hvor han flere steder blev dømt ude og alligevel har han kæmpet sig til en i dansk målestok meget flot udlandskarriere.
    Jeg tror, at vi skal passe lidt på med at dømme ældre spillere som kommer hjem som værende mætte af fodbold. Jeg kan se, at flere nævner Bjelland som et eksempel på dette, men han var vel også sulten efter mesterskaber og landshold (han blev snydt for vm) i starten af tiden i FCK. Jeg tror helt ærligt, at det primært var skaderne som ødelagde meget og nok spolerede motivationen hen ad vejen, da han hele tiden blev slået tilbage til start.

    Nå men nu må vi se. Jeg tror som nævnt ikke på, at han vælger os.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #761
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvorfor tror vi ikke, at Wass er sulten på at spille? Og hvorfor skulle han ikke have noget på spil? Kommer Wass til FCK så vil han da i den grad have noget på spil, da han vil blive målt og vejet med kritiske briller efter hver eneste kamp, fordi han kommer hjem som "stjerne" og måske især pga hans fortid. Han har vel også ret meget at tabe, hvis han vælger os. Endvidere har manden vist aldrig vundet et mesterskab, ligesom han vel gerne vil spille sig ind på landsholdet. Der er i mine øjne masser at kæmpe for.

    Om manden så rent faktisk vil gøre det, aner jeg af gode grunde ikke. Men han har da vist ikke fået meget foræret i sin karriere, hvor han flere steder blev dømt ude og alligevel har han kæmpet sig til en i dansk målestok meget flot udlandskarriere.
    Jeg tror, at vi skal passe lidt på med at dømme ældre spillere som kommer hjem som værende mætte af fodbold. Jeg kan se, at flere nævner Bjelland som et eksempel på dette, men han var vel også sulten efter mesterskaber og landshold (han blev snydt for vm) i starten af tiden i FCK. Jeg tror helt ærligt, at det primært var skaderne som ødelagde meget og nok spolerede motivationen hen ad vejen, da han hele tiden blev slået tilbage til start.

    Nå men nu må vi se. Jeg tror som nævnt ikke på, at han vælger os.
    Et argument for at han ikke vil have den rette indstilling er at hans karriere HAR toppet. Han HAR spillet på Camp Nou og mødt Messi, han har spillet europæisk. Hvorimod en ung lovende spiller vil give ALT for at vinde mesterskabet og evt komme i CL for at vise sig frem på den største scene, for at score sig en fed kontrakt i udlandet og for at spille sig på landsholdet.

    Andreas Skov Olesen er et godt eksempel på en spiller som havde været fantastisk at få til klubben. Også selvom transfersummen havde været høj.

    Edit: Jeg er med på at det kan lykkedes at hente tidligere udlands profiler hjem og at vi har gjort det med succes. Men lige præcis i Wass tilfælde frygter jeg at han ville vælge os af de forkerte årsager (løn) og jeg har ikke lyst til at vi skal finansiere hans otium.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #762
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg er ikke så begejstret for nogen af dem - Diks og Wass. Jeg ser helst, at vi finder en ny Pospech/Ludde type.

    Hvis ellers BT's rygter er sande, så synes jeg, at det mest bemærkelsesværdige er, at vi groft sagt om mandagen er ved at signe Diks og om tirsdagen er vi ved at signe Wass.

    Det er to spillere, der på stort alle parametre er hinandens modsætninger, så hvad er planen ... Det muliges kunst?

    Hvis det har noget på sig, virker det urovækkende og famlende.

    Jeg er spændt på at se de første signings i håbet om, at det kan give tillid til, at der både er en plan og en vilje.
    Goldbæks Højrefod

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #763
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er ikke så begejstret for nogen af dem - Diks og Wass. Jeg ser helst, at vi finder en ny Pospech/Ludde type.

    Hvis ellers BT's rygter er sande, så synes jeg, at det mest bemærkelsesværdige er, at vi groft sagt om mandagen er ved at signe Diks og om tirsdagen er vi ved at signe Wass.

    Det er to spillere, der på stort alle parametre er hinandens modsætninger, så hvad er planen ... Det muliges kunst?

    Hvis det har noget på sig, virker det urovækkende og famlende.

    Jeg er spændt på at se de første signings i håbet om, at det kan give tillid til, at der både er en plan og en vilje.
    planen er vel de skal spille 2 forskellige pladser?

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #764
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    planen er vel de skal spille 2 forskellige pladser?
    De er begge højre backs, men selvfølgelig hvis man vil spille den ene ude af position. Personligt foretrækker jeg, at spille spillerne, der hvor de er naturligt bedst.
    Goldbæks Højrefod

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #765
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Øh. Koster det 10 mio. DKK at leje Corner. Eller det gør det nu nok ikke, men hvordan værdisætter du en leje?
    Jeg tænker at det tjener han ca. i Parma.
    Det kan være vi slipper billigere, men who knows? PC snart måske.-)
    Cornelius er kontraktfri i 2022, men det komplicerer billedet at Parma har en købsforpligtelse på ham.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •