Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
68. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    21 30.88%
  • Uafgjort

    10 14.71%
  • AGF vinder

    37 54.41%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 83

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han siger da vist et sted netop, at bortset fra de sidste 5-10 min (hvor de får deres friløber), så holder vi dem til få chancer. Man kan forøvrigt se på expected goals, at agf ligger på 0.6, hvordan det så end opgøres. Men det passer jo meget godt med hans første indtryk af kampen.

    Manden har nok en pointe mht åbent spil, hvor AGF ikke skabte alverden. Desværre må man jo gerne sparke dødbolde og langskud og her var vi åbenlyst meget dårlige defensivt. Men fornemmelsen om, at AGF scorede nærmest på alt, sidder jeg da egentlig også med. Det ændrer dog desværre ikke på indtrykket om en kamp, hvor vi var alt for lidt i kontrol i alt for store dele af kampen, hvilket ikke er godt nok.
    Hvert et indlæg i vores felt resulterede stort set i en "chance". Vi var - og er - håbløse på de defensive dødbolde/hjørnespark/indlæg. Tidligere var vi gode - nu er vi RINGE på det punkt.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    - Ingen kan/tør dog komme med bud på, hvad der skal til for at vi kommer tilbage på toppen. Andet end at vi skal have to dygtige kanter samt rydde op i truppen, men det kan alle jo se.
    Medierne er fascinerende berøringsangste mht. så meget som at lege med tanken om, hvorvidt nogle nye tanker fra en ny træner kunne være løsningen. Ståle er totalfredet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 13 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Efter kampen i går, som jo udstillede vores miserable tilstand, så er jeg i dag fortsat irriteret over, at klubben er ved at køre sig selv i sænk. Men jeg irriteres også over den manglende refleksion over tingenes tilstand internt, ligesom jeg eksternt savner, at journalister er i stand til at forberede sig lidt bedre inden interviews.

    Den sidste del lider selvfølgelig svært under, at sportskanalerne ikke ansætter folk med journalistisk baggrund og dermed forudsætninger for at gennemføre et ordentligt stykke arbejde. Der er prioriteret ’eksperter’, der i stedet yder en indsats for at sætte sig igennem med deres smagsdommeri. Nå men det suk, må ligge.

    Jeg savner at Ståle i evalueringen bliver udfordret. Eks.

    - Vi er strategisk udfordret, vi lagde en ny strategi i 2014 og den er vi lykkedes med

    Nej den er Ståle ikke lykkedes med sportsligt. Han er kun lykkedes med spillersalg og er endog rigtig langt fra at lykkes med de sportslige målsætninger. Betyder det så, at salg er vigtigere end sportslige resultater. Uddyb, hvordan I er lykkedes?

    - Vi mangler fysik på midtbanen

    Det er rigtigt, men når man udelukkende køber spillere uden fysik, så er det vel i en tidligere fase en aktiv beslutning truffet af træneren?

    Der er købt en overvægt af spillere, som ikke naturligt passer ind i Ståles 442 – er det et ønske om at skifte spillestil, eller det en tro på, at de spillere skal forandre sig grundlæggende? Hvordan er udviklingen i løbet af året? Hvordan er man lykkedes?

    - Ståle refererer konsekvent til sine historiske succes’er, når han bliver udfordret på denne sæson.

    Fasthold ham dog i denne sæson – udfordr ham gerne på, at det er muligt at FCK tidligere havde mesterskabs udfald, men man har ikke i dette årtusinde tidligere haft så store resultat- og præstationsmæssige udfald, som vi har set de to af de seneste tre år. Der er tale om et markant kvalitetstab.

    - Når Ståle evaluerer sæsonen, så kommer han frem til at de kunne have trænet lidt anderledes og fået færre fiberskader

    Udfordr dog konkret på, hvad det er for en ændret træning, der kan gøre den trup til en naturlig DM vinder næste år; det er jo en horribel sammenhæng at prøve og bygge.
    Udfordr ham på virkeligheden med transfer- og lønbudget, så langt over noget der tidligere er set i Superligaen, vurder præstationen i den kontekst?
    Hvordan kan man købe, Biel, Stage, Kaufmann og Santos? Spillere der på ingen måde er naturligt skabt til FC

    Blot nogle eksempler, men jeg savner, at man går mere til Ståle, lige nu tror jeg faktisk også, at FCK har brug for i relation til os fans, at få fortalt en troværdig historie om initiativer til at ændre status. De slider på relationen til en stor gruppe fans lige nu; og Ståles ’på månen’ svar om 1-2 nye spillere, det fungerer mere som en rød klud.

    Jeg læste i øvrigt også, at der på sidelinien er nogen, der beklager sig over, at vores modstanderhold slipper for billigt fra de mange frispark. Det er altså en mandfolkesport, og vi har et juniorhold, det er problemet, jeg synes ikke, at det klæder os at pive. Hvis vi havde mere fysik eller spillede hurtigere, så skete det ikke.

    Roserne til Bartolec og Kaufmann tillader jeg mig at tro skyldes de efterhånden meget lave forventninger. Bartolec får et straffe og sparker på stangen; anerkendt. Men hans spillemæssige indsats er til stadighed præget af forvirring og en Zeca der nærmest konstant ligger og rydder op på højre back-position. Kaufmann, har ikke en afslutning, ikke et indlæg og ikke en frispilning, til gengæld er han impliceret i 1½ af AGF’s første to mål. Og så får han ros ��
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 20.07.20 kl. 19:10
    Goldbæks Højrefod


  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg læste i øvrigt også, at der på sidelinien er nogen, der beklager sig over, at vores modstanderhold slipper for billigt fra de mange frispark. Det er altså en mandfolkesport, og vi har et juniorhold, det er problemet, jeg synes ikke, at det klæder os at pive. Hvis vi havde mere fysik eller spillede hurtigere, så skete det ikke.
    Hvad har det med mandfolkesport at gøre, at et hold begår tre gange så mange frispark som sin modstander? Enhver idiot kan sgu begå frispark, når man bliver sat af sin modstander eller man kommer for sent i presset. Der er jo ikke tale om, at de brugte fysik eller blot gik hårdt i duellerne. De begik 21 frispark og modtog fem advarsler. Det var stort set hver gang vi brød igennem, at de begik frispark og særligt i slutningen af kampen. Mudrazija havde et godt indhop, men blev sparket ned efter alle gode aktioner. Deres presspil er også baseret på at begå frispark, således at et fejlslagent pres ikke fører til omstillinger. Når den slags ikke bliver straffet med advarsler, så kan man bare blive ved. Det er fodbold og ikke rugby. Hvis vi havde mere fysik, havde vi måske begået flere frispark, men hvorfor skulle AGF begå færre af den grund? At spille hurtigere vil selvfølgelig gøre det nemmere, at spille forbi deres pres, men hvordan skal det afhjælpe at modstanderen begår frispark?


  7. #65
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Nu kan det jo være tilbudet kom fra Esbjerg det kunne se hvor det bar hen af.

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Noget jeg synes er lidt sjovt er ingen skriver om at Priske rent faktisk var i vores klub og han og ståle ikke kunne blive enige. Hvis jeg var journalist ville jeg da synes det var en interessant vinkel.

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af mullerman Se meddelelser
    Noget jeg synes er lidt sjovt er ingen skriver om at Priske rent faktisk var i vores klub og han og ståle ikke kunne blive enige. Hvis jeg var journalist ville jeg da synes det var en interessant vinkel.
    Ja meget interessant.

    Man må da sige at Priske var den der ler sidst :)

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af mullerman Se meddelelser
    Noget jeg synes er lidt sjovt er ingen skriver om at Priske rent faktisk var i vores klub og han og ståle ikke kunne blive enige. Hvis jeg var journalist ville jeg da synes det var en interessant vinkel.
    Helt enig! Manden som Ståle ikke kunne enes med tager til fcm og bliver mester med 19 points forspring! For ikke at tale om at det nok er fordi han forsøgte at modsige Ståle... forstil jer en verden hvor Ståle havde stor indsigt at han havde hyret Brian priske som headcoach, så han selv kunne være sportsdirektør....
    Very Nice

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Hvad har det med mandfolkesport at gøre, at et hold begår tre gange så mange frispark som sin modstander? Enhver idiot kan sgu begå frispark, når man bliver sat af sin modstander eller man kommer for sent i presset. Der er jo ikke tale om, at de brugte fysik eller blot gik hårdt i duellerne. De begik 21 frispark og modtog fem advarsler. Det var stort set hver gang vi brød igennem, at de begik frispark og særligt i slutningen af kampen. Mudrazija havde et godt indhop, men blev sparket ned efter alle gode aktioner. Deres presspil er også baseret på at begå frispark, således at et fejlslagent pres ikke fører til omstillinger. Når den slags ikke bliver straffet med advarsler, så kan man bare blive ved. Det er fodbold og ikke rugby. Hvis vi havde mere fysik, havde vi måske begået flere frispark, men hvorfor skulle AGF begå færre af den grund? At spille hurtigere vil selvfølgelig gøre det nemmere, at spille forbi deres pres, men hvordan skal det afhjælpe at modstanderen begår frispark?
    Vi spiller med for lidt bevægelse, for langsom boldomgang, i modtagelse af bolden har spillerne oftest nok at se til med at dække bolden og holde modstanderne på afstand. Spillerne har ikke overskud til på forhånd at orientere sig, så bold-modtagelsen automatisk glider over i den næste aktion (Zeca og Falk undtaget). Spillerne ejer ikke de dueller, som de går ind i.

    Se Delaney, Kvist, Amartey, Corner, N’Doye, Santander m.fl.. Når de gik ind i en duel, så kunne modstanderen godt give hård fysik, men de kom til kort, fordi vi var overlegne i fysik, atletisk adræthed, perceptionsevne og attitude. Vores spillere i dag ligner langt mere et U19 hold. Se U19 rækken, de nærkampe, der er i de kampe, kan jo på ingen måde sammenlignes med Superligaen og vi har kun meget få spillere, som mestrer de fysiske dyder, der er forudsætning for at få succes i FCK.

    Jeg genså kampen i dag – jeg skal medgive, at nogle frispark er i overkanten, men en del af de frispark vi får, er direkte forårsaget af, at vores spillere mangler nærkampskompetencer og derfor kommer til kort. Mudri ligger og dribler fint – enig - men meget af det sker i så små og lukkede rum, at det naturlige udfald vil være et boldtab eller et frispark. Og i min optik, så kan jeg ikke se, at AGF nødvendigvis skal modtage flere kort end dem de får. Det er ikke antallet af frispark, der skal afgøre det.
    Goldbæks Højrefod

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Det er jo ikke fordi vi taber vores dueller, at modstanderne begår frispark (det giver vel ikke ret meget mening). Mod AGF så vi blandt andet at Diks fik lukket ned for Daramy ved at begå frispark, at Nicolai Poulsen begik frispark hver gang han kom for sent i presset og at Mudrazija blev sparket ned, når han kom forbi to mand. Det er ikke en del af reglerne eller spillet, at der bare kan begås frispark mod en spiller, der dribler i små rum. Uanset hvor stor og stærk du er eller hvor god du er til at glide af på tacklinger, så falder du, når du bliver sparket to gange (som det skete mod Daramy).
    Når man på den måde får lov til at lukke ned for vores tekniske spillere, hvor skal chancerne så komme fra? Hvordan skal du nogensinde få tempo i spillet?

    Jeg er med på, at vi har en del spillere, der ikke ligefrem er fysiske pragteksemplarer. Vi ser det blandt andet med Pep Biel, der viser rigtig gode takter, når han har pladsen, men er totalt anonym når han bliver markeret tæt. Det er bare ikke det, der er problemet når gentagne frispark ikke fører til følgestraffe.
    Det er naturligvis ikke en selvfølge, at holdet der begår flest frispark også skal modtage flest advarsler. Men når man gentagne gange overtræder reglerne, så skal det medføre advarsler – og det gjorde det bare ikke mod AGF og det er en generel tendens. Tænk på hvor lidt fodbold du reelt kan spille, når modstanderen begår 21 frispark. Vi havde 63% boldbesiddelse, så vi ikke engang at have bolden i tre minutter, før der bliver begået et frispark imod os (selvfølgelig en meget ’tænkt’ måde at stille det op på).

    Skal det virkelig være reglen at man skal have en så stor fordel, når man spiller overfaldsfodbold?


  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    I mesterskabsspillet har modstanderne begået voldsomt mange flere frispark end København i de indbyrdes opgør. Ret præcist 60 % flere (128 mod 80). Det, der falder i øjnene, er dog, at FCK får færre gule kort pr. begået frispark end modstanderne. Således har København modtaget 11 gule kort for de 80 frispark, de har begået, mens de andre hold har fået 21 advarsler for deres 128 frispark.

    Konklusionen er altså, at modstanderne spiller langt voldsommere/mere fysisk, men også at de bliver straffet hårdere end FCK for det. Modstanderne får nemlig et gult kort for hver 6,1 frispark, de begår, mens København skal begå 7,3 frispark, før de modtager en advarsel.
    Sidst redigeret af Elver : 21.07.20 kl. 01:07
    Hejsa
    Elver's Avatar

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Efter kampen i går, som jo udstillede vores miserable tilstand, så er jeg i dag fortsat irriteret over, at klubben er ved at køre sig selv i sænk. Men jeg irriteres også over den manglende refleksion over tingenes tilstand internt..
    What do you expect? FCK skal da for helvede ikke køre deres interne refleksioner gennem pressen, selvom os fans gerne vil vide at der sker noget internt. Sker det, er vi da først ved at nå Cirkus stadiet.


  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det er jo ikke fordi vi taber vores dueller, at modstanderne begår frispark (det giver vel ikke ret meget mening). Mod AGF så vi blandt andet at Diks fik lukket ned for Daramy ved at begå frispark, at Nicolai Poulsen begik frispark hver gang han kom for sent i presset og at Mudrazija blev sparket ned, når han kom forbi to mand. Det er ikke en del af reglerne eller spillet, at der bare kan begås frispark mod en spiller, der dribler i små rum. Uanset hvor stor og stærk du er eller hvor god du er til at glide af på tacklinger, så falder du, når du bliver sparket to gange (som det skete mod Daramy).
    Når man på den måde får lov til at lukke ned for vores tekniske spillere, hvor skal chancerne så komme fra? Hvordan skal du nogensinde få tempo i spillet?

    Jeg er med på, at vi har en del spillere, der ikke ligefrem er fysiske pragteksemplarer. Vi ser det blandt andet med Pep Biel, der viser rigtig gode takter, når han har pladsen, men er totalt anonym når han bliver markeret tæt. Det er bare ikke det, der er problemet når gentagne frispark ikke fører til følgestraffe.
    Det er naturligvis ikke en selvfølge, at holdet der begår flest frispark også skal modtage flest advarsler. Men når man gentagne gange overtræder reglerne, så skal det medføre advarsler – og det gjorde det bare ikke mod AGF og det er en generel tendens. Tænk på hvor lidt fodbold du reelt kan spille, når modstanderen begår 21 frispark. Vi havde 63% boldbesiddelse, så vi ikke engang at have bolden i tre minutter, før der bliver begået et frispark imod os (selvfølgelig en meget ’tænkt’ måde at stille det op på).

    Skal det virkelig være reglen at man skal have en så stor fordel, når man spiller overfaldsfodbold?
    Ganske kort - så er vi for svage til at gå ind i duellerne på en måde, så vi dominerer dem. Det er modstanderne der dominerer dem (Falk, Zeca undtaget), og når modstanderne beslutter at kyse vores spillere og de ikke kan stå imod, så taber vi duellerne, fordi vi ikke har nærkamps kompetencer. En stærkere nærkamps spiller bliver stående/løbende.

    Mht. at dommeren skal advare AGF spillerne, så tænker jeg at du mener, at det skal falde ind under reglen om gentagne tilfælde. Det er formentlig, det der sker for Nicolai Poulsen efter tre frispark på otte minutter, men et hold skal ikke straffes for gentagne tilfælde, det er kun på spillerniveau.

    Med det sagt, så bliver vi formentlig ikke enige om, hvad der er tilstrækkelig med advarsler, men min pointe er, at vi skal have spillere, der har kompetencer på et helt andet niveau ift. duelspil og nærkampe, i stedet for at beklage os over at modstanderen spiller hårdt. Ellers bliver det i hvert fald en lang ud til Europæisk fodbold. Vi har et hold lige nu uden gennembrudskraft, uden fysisk styrke, uden tilstrækkeligt teknisk niveau, uden evne til at forsvare eget felt, meget begrænset evne til at angribe modstandernes felt osv. osv. I den sammenhæng så tror jeg ikke, at et gult kort mere til AGF havde gjort nogen forskel.

    Antal af frispark skal ofte også ses i relation til boldbesiddelse, hvor det mest bodbesiddene hold icreglen modtager flest frispark

    EDIT: At vinde en duel handler ikke om at vinde bolden men om at vinde situationen og den kan man sagtens vinde ved at begå et frispark. Så jo, jeg mener godt, at man kan tabe duellen selvom man får et frispark.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 21.07.20 kl. 07:59
    Goldbæks Højrefod

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    What do you expect? FCK skal da for helvede ikke køre deres interne refleksioner gennem pressen, selvom os fans gerne vil vide at der sker noget internt. Sker det, er vi da først ved at nå Cirkus stadiet.

    Hvad der er årsagen til at du ikke forstår hvad jeg skriver ved jeg jo ikke eller om du bevidst misforstår, men jeg skal gerne uddybe.

    I en virksomheds stakeholder perspektiv er det centralt at sikre tillid til, at virksomheden har det rette fokus og de rette ressourcer og intentioner ift. at sikre virksomhedens målsætninger. Det sker ikke ved, at virksomheden involverer eksterne i interne overvejelser, men ved at virksomheden gennem sine informationer til omverdenen sætter fokus på de overordnede overvejelser og retninger for tiltag, som fortsat skal sikre at virksomheden lykkes med sine planer.

    Det er dog almindelig anerkendt - selv så konservative virksomheder, som Danske Bank og Mærsk, fungerer i det perspektiv. Så hvordan du kommer frem til, at det vil være et cirkus, det er ...
    Goldbæks Højrefod

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Hvad der er årsagen til at du ikke forstår hvad jeg skriver ved jeg jo ikke eller om du bevidst misforstår, men jeg skal gerne uddybe.

    I en virksomheds stakeholder perspektiv er det centralt at sikre tillid til, at virksomheden har det rette fokus og de rette ressourcer og intentioner ift. at sikre virksomhedens målsætninger. Det sker ikke ved, at virksomheden involverer eksterne i interne overvejelser, men ved at virksomheden gennem sine informationer til omverdenen sætter fokus på de overordnede overvejelser og retninger for tiltag, som fortsat skal sikre at virksomheden lykkes med sine planer.

    Det er dog almindelig anerkendt - selv så konservative virksomheder, som Danske Bank og Mærsk, fungerer i det perspektiv. Så hvordan du kommer frem til, at det vil være et cirkus, det er ...
    Kom ned fra piedestalen. De overordede linier du efterlyser her, har klubben meldt ud om. Det er kun klubber vest for københavn der løbende via bruger på diverse foraer holder folk opdateret om seneste interne overvejelser.
    En træner fyring bliver aldrig meldt ud før den sker. Du ønsker refleksioner over hvad der er gået galt i denne sæson sportsligt. Der er klubben på ingen måde forpligtiget til at dele mere end de har gjort.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 17.06.20, 23:46
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •