Side 82 af 138 FørsteFørste ... 32727980818283848592132 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,216 til 1,230 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1216
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    "Delaney og Amartey er samme type, der ingen chancer tager og derfor bliver vores spil monotont og kedeligt."

    Vi har da Zanka til at tage chancer ;-)
    - Det må man sige. Desuden har Daniel Amartey taget sig et par friheder, med hans liberale holdning til tilbage- eller tværpasninger
    midt på banen, som har resulteret i hhv. friløbere eller omstillingsløb mod Stephan Andersens mål.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1217
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    29

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Off-topic: Så kunne det være lækkert med live transmission fra Copa Libertadores (den sydamerikanske Champions League, hvor der er semifinaler 15.- og 22. juli)

    Så vi kan se vores nye angriber i aktion ;)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1218
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  6. #1219
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af KPFCK Se meddelelser
    Off-topic: Så kunne det være lækkert med live transmission fra Copa Libertadores (den sydamerikanske Champions League, hvor der er semifinaler 15.- og 22. juli)

    Så vi kan se vores nye angriber i aktion ;)
    Som en lille note. Så spiller Slovenien imod England i aften, hvor der vil være mulighed for, evt. at se Verbic i aktion. Kanal 6 kl. 18:00.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #1220
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Har tidligere nævnt Ajer herinde vil Være meget happy for som 3/4 valg allerede nu ,var der mere info i radioen om det rygtet eller var det bare meget læst rygte ?
    Jeg spurgte til det på twitter, og Kristian Hertz sagde "Ikke udover at Ståle angiveligt har været i Norge og set ham spille."

  9. #1221
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg hæfter mig ved at Ståle udtaler følgende i forbindelse med Santander signingen:
    "Og så må vi se hvad de sidste 14 dage af transfervinduet bringer i forhold til situationen med skader og hvem, der da er tilgængelige".
    https://www.youtube.com/watch?v=YZBL...ature=youtu.be

    Jeg tolker det som, at man er afventede i forhold til de skadede spillere og nok også om man fx får solgt Wiland og Pourie. Dermed udelukker Ståle ikke at der kan komme flere nye spillere, inden transfervinduet lukker.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1222
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Verbic og Santander virker som fornuftige indkøb, men indkøbet af kusk forstår jeg ikke. Kusk er meget afhængig af sine medspillere, da han ikke har nogle synlige spidskompetencer som fart, fysik eller driblinger. Han spillede godt i Aab, da han havde en fri rolle, det får han med garanti ikke i Fck, ydermere har han fejlet stort i twente. Vi har manglet fart på kanterne, og kusk kommer ikke til at bidrage med det, han ender nok i aab om et år. Det er et uambitiøst køb og jeg kan da godt komme med et par bud, jeg mener ville have forstærket os offensivt:

    Mahmoud Hassan "trezeguet"

    https://m.youtube.com/#/watch?v=H7Vl_U7BOt4

    Bartolomiej Pawlowski

    https://m.youtube.com/?#/watch?v=MC5I0JBOx18
    Sidst redigeret af Gentleman Finn : 14.06.15 kl. 11:32
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  12. #1223
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Verbic og Santander virker som fornuftige indkøb, men indkøbet af kusk forstår jeg ikke. Kusk er meget afhængig af sine medspillere, da han ikke har nogle synlige spidskompetencer som fart, fysik eller driblinger. Han spillede godt i Aab, da han havde en fri rolle, det får han med garanti ikke i Fck, ydermere har han fejlet stort i twente. Vi har manglet fart på kanterne, og kusk kommer ikke til at bidrage med det, han ender nok i aab om et år. Det er et uambitiøst køb og jeg kan da godt komme med et par bud jeg mener ville have forstærket os offensivt:

    Mahmoud Hassan "trezeguet"

    Bartomiej Pawlowski
    Kusk har ingen spidskompetencer? Så vil jeg langt hellere have en spiller uden spidskompetencer med 17 mål og 17 assist i én sæson, end en spiller som Amankwaa der har spidskompetencen: fart (som er det du efterlyser).
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  13. #1224
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg tolker det på samme måde. Jeg tror også, Ståle har lært fra sidste sommer med (for) mange nye spillere på én gang, så han afventer med 1-2 indkøb mere, så de første nye kan nemmere integreres ift. træning og enkelte kampe. Integrationen af Kusk og Ankersen fra træningsopstart om to uger vil naturligvis være nemmest, siden de forstår det danske sprog og har et godt kendskab til FCK generelt, siden de har spillet mod os før. Verbic bliver selvfølgelig lidt mere tricky, siden det er en ung spiller fra et andet land og anden spillekultur, men en enkelt spiller på det tidspunkt er naturligvis nemmere. Så går der godt og vel en måned, inden Fætter Rico kommer, og han kommer så i kampform fra den sydamerikanske CL, hvilket jo er en fordel, og også gør det nemmere ift. integrationen. Når disse fire nye er okay integreret i midt/slut august, og vi også har bedre overblik i forhold til om vi skal spille europæisk gruppespil eller ej, plus hvad Ståle ellers har nævnt, så kan vi gå ud og sætte farten op på de kontakter, vi allerede må have på nuværende tidspunkt.

  14. #1225
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg tolker det på samme måde. Jeg tror også, Ståle har lært fra sidste sommer med (for) mange nye spillere på én gang, så han afventer med 1-2 indkøb mere, så de første nye kan nemmere integreres ift. træning og enkelte kampe. Integrationen af Kusk og Ankersen fra træningsopstart om to uger vil naturligvis være nemmest, siden de forstår det danske sprog og har et godt kendskab til FCK generelt, siden de har spillet mod os før. Verbic bliver selvfølgelig lidt mere tricky, siden det er en ung spiller fra et andet land og anden spillekultur, men en enkelt spiller på det tidspunkt er naturligvis nemmere. Så går der godt og vel en måned, inden Fætter Rico kommer, og han kommer så i kampform fra den sydamerikanske CL, hvilket jo er en fordel, og også gør det nemmere ift. integrationen. Når disse fire nye er okay integreret i midt/slut august, og vi også har bedre overblik i forhold til om vi skal spille europæisk gruppespil eller ej, plus hvad Ståle ellers har nævnt, så kan vi gå ud og sætte farten op på de kontakter, vi allerede må have på nuværende tidspunkt.
    Fætter Rico - good one :)

  15. #1226
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Verbic og Santander virker som fornuftige indkøb, men indkøbet af kusk forstår jeg ikke. Kusk er meget afhængig af sine medspillere, da han ikke har nogle synlige spidskompetencer som fart, fysik eller driblinger. Han spillede godt i Aab, da han havde en fri rolle, det får han med garanti ikke i Fck, ydermere har han fejlet stort i twente. Vi har manglet fart på kanterne, og kusk kommer ikke til at bidrage med det, han ender nok i aab om et år. Det er et uambitiøst køb og jeg kan da godt komme med et par bud, jeg mener ville have forstærket os offensivt:

    Mahmoud Hassan "trezeguet"

    https://m.youtube.com/#/watch?v=H7Vl_U7BOt4

    Bartolomiej Pawlowski

    https://m.youtube.com/?#/watch?v=MC5I0JBOx18
    Så du mener at det er mere ambitiøst at hante spillere, der har scoret hhv. 7 og 17 mål i deres karriere, end en der har bevist sig i den hjemlige liga og scoret 21?

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1227
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Så du mener at det er mere ambitiøst at hante spillere, der har scoret hhv. 7 og 17 mål i deres karriere, end en der har bevist sig i den hjemlige liga og scoret 21?
    Jeg konstaterer bare at kusk ikke får den rolle i fck, som han havde i Aab hvor han lavede mange mål. Men skulle man følge din logik, burde Pourie jo være fast mand, fordi han engang lavede mange mål for Silkeborg :-)
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  18. #1228
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Jeg konstaterer bare at kusk ikke får den rolle i fck, som han havde i Aab hvor han lavede mange mål. Men skulle man følge din logik, burde Pourie jo være fast mand, fordi han engang lavede mange mål for Silkeborg :-)
    Touché - men jeg mener bare ikke at dine udvalgte er udtryk for specielt meget mere ambition end Kusk.

  19. #1229
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Touché - men jeg mener bare ikke at dine udvalgte er udtryk for specielt meget mere ambition end Kusk.
    Det er jo en smagssag...jeg savner kampafgørende spillere, vi kan nok blive enige om at det gamle fck hold ikke havde klaret sig godt uden en n'doye eller Grønkjær. Kent Nielsen har iøvrigt udtalt at han spår Nikolaj Thomsen større succes i udlandet end Kusk, fordi Thomsen ikke er så afhængig af sine medspillere som Kusk, og Thomsen er efter min mening heller ikke god nok til Fck.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1230
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Kristoffer Ajer vil være et godt køb specielt for fremtiden. I Norge er han blevet omtalt, som talentet lige under Ødegaard, hvilket jeg nu ikke mener er en helt realistisk vurdering, men han har absolut et stor fremtid. Han kan spille centralt i forsvaret og på midtbanen. Der vil desuden være noget logisk i at hente ham nu, da han vil være umulig at anskaffe om bare et år. Start mangler i øvrigt kronisk penge, så de vil være til at tale med. Dog tror jeg Zebos har ret i, at der kun handles, nå en eller flere har forladt truppen. Dog hentes der ikke kantspillere. Der er allerede 4 klar i truppen, og når Amankwaa kommer tilbage, så har Ståle 5 til to pladser.

    Edit: jeg tror desuden folk må acceptere en lidt tynd trup i efteråret. Ståle har kun begrænsede midler til at rette op på CV's hjerneblødninger. Når alle er klar, er de elleve på banen og de syv på bænken dog stærke nok til at spille med i tre turneringer, og truppen vil være meget sårbare overfor skader. Dog ser jeg det sådan, at fundamentet er på plads for Ståle nu, både offensivt og defensivt, det der bliver tilført i 2016 og 2017 vil styrke både toppen og breden. Det kræver dog tid og tålmodighed, hvilket ikke er noget tilhængere er kendt for at have.
    Jeg ville da også ønske at han kom til FCK, men jeg har hørt en lille fugl synge om at Ajer allerede har en aftale på plads med de grøn-og hvidstribede i Skotland..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •